stefan2
Jan 12 2003, 05:16 AM
Ce masina tip combi (break) ma sfatuiti sa iau ca aprox. 3600 - 4000 USD? Apreciez mult ajutorul.
Stefan
iulian3
Jan 13 2003, 08:48 AM
un opel astra
Peugeot_Fan
Jul 8 2004, 12:52 PM
Dacia Break.
petre28466
Jul 8 2004, 02:34 PM
Peugeot 405 sau Volvo 740 sau 760
rafaello5
Jul 8 2004, 03:39 PM
gasesti un opel astra din germania
Laurentiu_007
Jul 12 2004, 11:55 AM
multe:Reneult 19, citroen Xasa, VW Golf III, Opel Astra etc.
Echo
Jul 12 2004, 02:51 PM
Ce-ai zice de un Passat, adevarata masina break germana?
Zsolt28851
Jul 12 2004, 03:07 PM
Passat, is mai bune decat opel astra (parerea mea). Golf III nu cred ca ia pe banii aceia
Iulian HondaFan
Jul 12 2004, 03:45 PM
un passat de 4000$ cred ca este pe moarte. cred ca de bani astia trebuie sa te uiti la ceva din clasa subcompact de cel putin 5-6 ani, eventual un cielo..
James Kilowatt
Jul 12 2004, 04:10 PM
Fiat Palio week-end... desi e cam la limita cu dimensiunile. Insa poti lua unul nu foarte rulat la banii astia.
Echo
Jul 12 2004, 09:26 PM
QUOTE
un passat de 4000$ cred ca este pe moarte
Aici tata ai dat-o in bara
Sunt destule Passaturi de generatia 3 sau 4 care crede-ma, nu au moarte, sunt masini facute sa reziste de 500k kilometri fara mari probleme, ti-o spune un proud owner. Si oricum, vorbim de combiuri. A, si sa nu-mi spui ca un cielo sau alta marca coreano-japoneza are aceeasi rezistenta la imbatranire ca un vw. daca sustii asta, scuze, dar esti paralel cu ceea ce se cheama MASINI. Iar preturile au inceput sa scada, datorita pietei de masini noi in crestere si a uzurii morale (nu fizice).
Iulian HondaFan
Jul 13 2004, 02:36 AM
spune-ne din experienta ta, vlade.
mie unul imi vine greu sa cred ca oricare masina ajunge la 500000km fara reparatii semnificative la cel putin unul din sistemele majore: motor, transmisie, directie, alternator/electromotor si suspensii.
din cate vad in jurul meu odata ce ai sarit de 200-250000km masina incepe sa manance bani la o rata care face mai rentabil sa iti cumperi una mai noua decat sa o repari, si cred ca asta va deveni curand valabil si in Romania chiar daca tinand cont de pretul manoperei mai poate inca fi rentabil sa o tii spre 300-350000.
daca esti mecanic de profesie, sau ai un mecanic in familie totul se poate repara sau inlocui, dar altfel nu cred ca face sens financiar.
si tata a facut peste 400000km cu dacia lui din 1977 dar in final masina nu mai avea decat jumatate din componentele initiale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.