Help - Search - Members - Calendar
Full Version: opel astra caravan cdti ,porneste f.. greu cind este cald
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
mihail85056
Am un opel astra caravan cdti 2003 si de la o vreme m-a bagat in boala fiidca nu mai vrea sa porneasca cind este cald motorul.filtru schimbat ,solutie in combustibil ,alimentat numai din statiile petrom,omv .Ce sa mai spun ca nu are decit 55 000 km si m-am inteles bine cu masina ,mai ales ca sint multumit de ea,caracteristici motor ,excelent pentru un familist. asa ca va rog sa ma ajutati cei care stiu sau au mai patit asa ceva .multumesc :evil:
florin82141
acum ceva timp postase cineva tot un subiect apropiat de cel al tau.dar numai ca lui cand se incalzea pornea mai greu si motorul nu mai avea viata.din cate imi aduc aminte pare sa fi fost debitmetrul de aer.incearca si schimba cu altul de la alt opel care functioneaza si vezi poate asta sa fie cauza.bafta
mihail85056
Multumesc pentru sfat si am sa incerc cit de repede am timp.Problema mea este ca porneste f.f.greu dar daca a pornit nu mai am nici oproblema cu demarajul sau functionarea motorului.Practic totul este si functioneza perfect pina cind o opresc. Sanatate.
florin82141
sunt unel chesti la care numai cei de la opel pot raspunde.darce sa zic poate o fi chestia cu debitmetrul de aer.si poate scapi de plata unui test.bafta si sa ne anunti si pe noi arigato.gif
mihai85427
incearca un test de compresie.
Cred ca te paste o segmentare.(99,9%sunt sigur ce spun)
arigato.gif arigato.gif
florin82141
tu ai vazut ce a scris omu acolo?ca masina are DOAR 55000 de km?sincer cred ca si dacia lui tata din 1992 nu ia facut segmentarea la 55000 de km.dar cum de te poti gandi la asa ceva mai ales ca ai dat si un procent ca esti asa de sigur?de unde pana unde ai dedus tu asta.sincer,eu am un opel astra si am aproape 250.000 de km.si crede-ma ca nu da nici cel mai mic semn de oboseala.si tine ciont ca am 250.000dar la 55000 nici nu se pune problema.
valentin85049
Am mai scris ieri ca am fost la Galati la reprezentanta si nu mai scriu altceva fiidca vad ca sint foarte atenti sa nu apara mesajul cind de la 42 ron mi-au luat bani 90 ron fara sa spuna ce are.Acum pot sa spun ca dupa test am aflat de la un client care foloseste mai multe astra in companie ca am probleme cu o supapa de presiune la pompa de inalta pe care cei de la reprezentanta au spus ca costa cu montat 5800 ron si de fapt pretul ei este de 60 ron.Ce sa mai zic ca daca si pe forum nu poti sa spui ce te doare ,insemna ca nu o sa aflam unul de la altul niciodata ce ne intereseaza .Banuiesc ca nici mesajul asta nu o sa ramina ,dar daca l-ati citit astept raspunsul vostru . Multumesc

PS. Ai dreptate nu am probleme cu compresia mai ales ca masina a fost folosita cu grija si am folosit totul ca la carte. Mai tinem legatura .Valentin sint tot eu in forum si acelas subiect .Sanatate.
mihail85056
Am fost la reprezentanta Galati si din 42 ron s-a transformat in aproape 90 ron testul pe calculator fara sa faca nimic ,iar dupa acea un client cu experienta in masini opel ,a explicat ca pornirea grea nu este aratata pe tester dar s-ar putea sa fie o supapa de presiune de la sistemul de injectie care are 3 cai si este infundat cel care alimenteaza injectia de pornire la cald S-ar putea, am sa incerc si la alti mecanici dar eu cred ca este o mare teapa cu cei de la reprezentanta de la Galati ,care am inpresia la modul in care au tratat defectiunea ca habar nu au dar se arunca la bani nemunciti. Daca cineva stie ceva despre sistemul asta ,luminati-ma si pe mine ca ajung la concluzia ca mecanica si tehnologia nou cade greu la stomac pentru mecanici de la reprezentanta.
Astept un raspuns de la cei care stiu sau au patit asa ceva.
Multumesc
Mariustom
offtopic.gif
Hopaaaaaa, lămuriți-mă și pe mine, vă rog: valentin85049 și mihail85056 sunt aceeași persoană?
Cam așa pare.
D-nule Valentin sau Mihail, ați creat o clonă!
Atenție, încălcați Regulamentul! Citiți-l și apoi procedați ca atare.
florin82141
era imposibil sa ai probleme cu compresia la asa putini km.la 55.000 abia ca sau "asezat" piesele mai bine in motor.bafta si vezi ce faci
valentin85049
QUOTE(Mariustom)
offtopic.gif
Hopaaaaaa, lămuriți-mă și pe mine, vă rog: valentin85049 și mihail85056 sunt aceeași persoană?
Cam așa pare.
D-nule Valentin sau Mihail, ați creat o clonă!
Atenție, încălcați Regulamentul! Citiți-l și apoi procedați ca atare.



Din greseala am facut doua adrese fara nici o intentie asa ca fara nici o problema puteti sa o anulati pe adresa Valentin ,dar ramin la impresia mea ca la anumite reprezentante habar nu au cu ce se maninca testerul electronic.Am lucrat si pe tir ca sofer profesionist si am facut multe drumuri peste granita .oricum inteleg si aprob reprosul .Mirica Valentin -Mihail.
valentin85049
Acum citeva luni va scriam ca am necazuri cu pornirea la cald si pina la urma si la rece de nu a mai pornit de loc..Vreau sa va anunt ca dupa ce am facut o gramada de teste si dupa ce am controlat fiecare calculator de la masina si dupa ce am verificat fiecare piesa din sistemul de pornire ,de la injectoare pina la pompa,schimbat chit distributie si sistem de inalta am demontat si unitatea de dozaj (una singura) pe toata pompa la acest tip .Din fericire mai aveau de data asta alta masina la fel cu a mea din acelas an si am schimbat unitatea de dozaj de la aceasta si surpriza masina mea porneste si toarce ca un motan multumit.Deci problema am rezolvat-o dar se pare ca se vinde numai cu pompa sau asa mi-au spus ,iar modelul este :cod bosch 0928400493/10521/38422[/b].Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti unde pot cumpara piesa va multumesc ca m-au uscat de bani peste tot pe unde am fost.
PS.Daca vrea cineva sa-i dau scheme pompei la aceste tipuri poate sa-mi scrie pe adresa de mail :miricavb@yahoo.com,valenti.mirica@akerbraila.ro
florian92589
Treci toate datele motorului aici. Sau poate ai codul pompei.
madalin35540
Am aceeasi problema....Am schimbat injectoare, supapa din rampa de inalte. Nicio imbunatatire... Porneste greu la cald......Pana la urma s-a rezolvat cu unitatea aia de dozaj?
mihai79646
eu am auzit ca ar fi tipic pt cdti sa nu mai tina o supapa de suprapresiune de pe rampa comuna
petricacercel
tot o prob asemanatoare am avut si eu... la rece pornea la sfert trebuia sa-i pun bujia de cateva ori.. am fost la mii de mecanici sa schimb senzoru altu injectoarele.. va luati dupa tn si nu faceti nmk toata problema e din capu hidraulic din pompa de injectie... mai ales daca tremura la relanti daca se accelereaza singura 100^ pompa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.