Salutare :wave:
Florin, eu ți-am recomandat să îi faci o revizie mai completă, deoarece:
QUOTE
dupa 10.000 de km efectuato mi sa stricat pompa de injectie si calculatorul.am platit 3000 euro.
QUOTE
problema este ca masina nu mai are viata in ea ca inainte sa se strice.am schimbat filtre si toate cele dar degeba.please help.nu mai imi place cum se infige ... am fost la opel ca am garantie si mia zis ca este un senzor de aer
QUOTE
care imi spuneti si mie cum ai vine de hac la domputerul de bord.este un opel astra si imi tot dispare cate o liniuta din display.ba in stanga ba in dreapta ba merge ba nu merge etc.ma cam inerveaza.cum al pot repara.
QUOTE
cand pun contactul la vreo 2-3 sec dispar mai toate becurile din bord.dar de multe ori imi ramane ala de abs aprins.nu de fiecare data.care poate fi cauza.mersi
QUOTE
camd dau drumul la ventilatie fara AC vine un miros urat de parca as avea gunoi in loc de filtru de polen.sau vine un miros de praf foarte innecacios.
QUOTE
am si ei o problema de 2 luni de cand miam luat masina cu filetul la de baia de ulei unde intra busonul. ... sa stricat filetul dat in baie.acum am pus unu de dacie ca la schimbul trecut am cumparat nou de la opel si mergea in gol
QUOTE
am si eu o problema noua.am plecat aseara cu masina si am pornit AC dar ce sa vezi nu mai merge
QUOTE
imi cam palpiteaza inima cand vad pe computerul de bord "check oil level"cam cat ar trebui sa completez cand imi apare asta pe computerul de bord.daca al verific dupa vreo 2-4 ore dupa ce imi apare "check oil level" nivelul este mic.
Crede-mă, dacă ți-am recomandat revizia, am făcut-o pentru că văd că, în 2 1/2 luni ai avut unele probleme destul de serioase. Și nu am vrut să fiu sarcastic sau miștocar. Doar am vrut să nu mai ai probleme cu o mașină ce abia ai cumpărat-o.
Apropo, înainte de a o cumpăra, te-ai interesat dacă mașina a stat, și cât?
Te cred că faci mulți km, și că îți pasă de mașină. Departe de mine să cred altceva!!!
QUOTE
poate sa fie termostatul?
Dacă termostatul nu se deschide, înseamnă că apa nu-ți trece prin radiator. Deci apa se încălzește foarte repede, și nu se răcește eficient.
Ce spui tu, că în oraș nu-ți depășește 90 grade, doar dacă o alergi puțin, asta chiar că nu știu, dar și eu sunt curios cum se va rezolva. De aceea, te rog să ne scrii ce s-a întâmplat. Pe bune.
Și, crede-mă încă o dată, n-am insinuat că mașina ta e "varză", doar că ai unele probleme care n-ar fi trebuit să le ai așa repede.
Iar TLS dacă ar fi citit posturile de la început, și-ar fi dat seama că adresantul sunt eu
.
În speranța rezolvării problemelor cât mai repede, îți doresc, Florine, toate cele bune, și să conduci sănătos mulți km mașina.
Mai vorbim,
Ciao :wave: