Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme la cutia de directie la Passat
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Geanina84946
Salut
Am un Passat 2002 si imi arunca uleiul de servo pe la cutia de directie.
Am fost pe la service-uri si am gasit diferite pareri. Unii spun ca e cam dificil de reconditionat cutia ca e posibil sa nu accepte semeringuri noi si alte probleme, altii s-ar incumeta sa o faca.
Astept parerea voastra daca v-ati confruntat cu astfel de probleme
Dan27
daca te costa putin incearca s-o reconditionezi(pana in 250 euro maxim,daca nu ia alta noua) e undeva pe la 500:(( e unu in italia care cica reconditioneaza da' mie nu mi s-ar fi meritat(cerea 250 daca nu trebuia schimbata cremaliera si 400 daca trebuia schimbata-e39 bmw) iar la 600 eu gaseam noua.problema e ca caseta trebuia trimisa in italia si magandesc ca sigur mi-ar fi spus ca a trebuit schimbata cremaliera asa ca..nici nu stii cat mai tine reconditionata.
trami
@Dan27
Nu-mi amintesc daca ai vorbit cu mine, insa confirm ca si eu am aceleasi preturi pentru casetele de BMW E39: 250 euro reparatia (transport inclus dus - intors) daca nu trebuie inlocuita cremaliera sau 400 euro cu cremaliera noua. In cca 80% din cazuri cremalierele de E39 (si in general de BMW) au dintii stricati in mijloc si necesita inlocuire, asta nu-i o noutate si detinatorii de astfel de masini o stiu. Casetele de BMW au joc si ''bat'' din cauza asta.
Pretul de 600 euro pentru o caseta noua de BMW E 39 este bunicel, dar chiar e noua-nouta, nevopsita, fara cea veche la schimb? Te intreb pentru ca se vand casete vopsite sub pretext ca sunt noi, in plus se cere cea veche la schimb sau o garantie pentru ea.

@Geanina
Caseta da Passat din '02 nu prea are voie sa piarda ulei, insa daca spui ca pierde parerea mea (pe nevazute) e ca a ruginit cremaliera in zona/zonele unde lucreaza simeringurile, probabil din cauza unui burduf spart in care a intrat apa. Pentru reconditionarea ei preturile sunt mai mici chiar daca ar fi nevoie de inlocuirea cremalierei.

O caseta reconditionata bine dureaza cel putin cat una noua.
Geanina84946
Merci pentru sfaturi.Am scos eu cam tot ce era pe acolo si am ajuns la burduf...era in regula.Am lipit toate fisurile care le am gasit si am pus un ulei mai gros....sper sa nu mai curga. :angel:
trami
QUOTE(trami)
In cca 80% din cazuri cremalierele de E39 (si in general de BMW) au dintii stricati in mijloc si necesita inlocuire.


Pentru a nu se intelege gresit:
am vrut sa spun 80% din casetele de BMW care vin la reparat
trami
Nu stiu ce fisuri ai lipit, insa pe la un simering ''dus'' va curge si un ulei mai gros. Apoi, uleiul mai gros nu-i recomandat pentru ca circula mai greu prin interstitiile (valvele) distribuitorului casetei si forteaza mai mult pompa. Am intalnit si rotoare de pompa sparte. vezi aici
Dan27
nu,tre' so dai la schimb,pe gkn-spidan o puteam lua la pretul asta dar direct de la importator cu discount de magazin de piese auto:) si din cate stiu tre' sa astepti dupa ea..in fine,eu am vandut masina intre timp cu caseta asa.Doar batea nu curgea nimic..inca.Nu contest calitatea reparatiei,singura nedumerire e de unde faci rost de o cremaliera noua?:)desi probabil e secretul meseriei:)
trami
QUOTE(Dan27)
singura nedumerire e de unde faci rost de o cremaliera noua?

ZF le furnizeaza ca piese de schimb nu numai pentru casetele de BMW E39. Cea mai mare cautare o au cele de Golf 4.
air_wolf
se repara prin inlocuire. sad.gif
trami
Tu cand repari ceva nu inlocuiesti absolut nimic?
air_wolf
toata! nu doar o piesa. asta daca nu esti norocos sa ai probleme doar la simering. sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.