Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault Symbol - ce parere aveti?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Cezara84730
Cineva mi-a recomandat masina asta pentru ca e buna si ieftina. Voi ce parere aveti?
Gabi84616
Pentru o familie de trei persoane, doi adulti si un copil, este masina ideala. Consumul chiar si la una pe benzina este mic, spatiu in portbagaj este IMENS (am fost zilele trecute in vacanta cu niste prieteni care au un BMW 320D si carora nu le-a ajuns spatiul din portbagaj, au mai bagat si la mine!), nu este o masina pretentioasa si nici foarte sensibila. Este foarte adevarat ca nu are aere de spotiva sau mai stiu eu ce fitze de masina, dar poti sa mergi cu 150km/h sau chiar mai mult cu ea, fara sa-ti fie frica sau sa ai impresia ca deviaza de la trasa. In patru ani de cand o am i-am schimbat un pivot, flansele de la amortizoare si bucsi de bieleta antiruliu. Vara asta am facut cu ea, afara, 2500 km si a mers ca unsa. Probleme poti sa ai ca la oricare masina, depinde de noroc!
Aurel - Mircia84816
Ia compara-l cu un C3. Vezi dupa aceea daca mai vrei Raneult. Nu te pripi. D.p.d.v. design, Clio e o masina hidoasa (toate variantele). Si o sa vezi ca la C3 e o promotie numita cool air ff tentanta ca pret si optiuni.
Calitativ: ce preferi un Clio facut SIGUR in Turcia sau un Citroen facut in Franta.
La consum, varianta C3 Cool Air Diesel (1.4HDI/70CP) este probabil cea mai economicoasa din clasa ei.
Si variante mai sunt: Opel Corsa, Peugeot 206, ......
Succes la ales
eddie
QUOTE(Gabi84616)
Consumul chiar si la una pe benzina este mic

Consumul la cel pe benzina de 1,4 si 98 c.p. este chiar destul de mare,cu 9,2 urban dat in carte,se duce in 11-12 l/100 km usor.
Clio Symbol DCI 65 c.p. a avut probleme cu pompa de injectie,s-a mai scris,cele produse in anii 2002-2003.

QUOTE(Aurel - Mircia84816)
Ia compara-l cu un C3. Vezi dupa aceea daca mai vrei Raneult. Nu te pripi. D.p.d.v. design, Clio e o masina hidoasa (toate variantele). Si o sa vezi ca la C3 e o promotie numita cool air ff tentanta ca pret si optiuni.
Calitativ: ce preferi un Clio facut SIGUR in Turcia sau un Citroen facut in Franta.
La consum, varianta C3 Cool Air Diesel (1.4HDI/70CP) este probabil cea mai economicoasa din clasa ei.

Si Clio bicorp ti se pare hidos?Ma faci sa rad....oricum,ala nu e facut in Turcia ! Ai auzit de funcluburi din strainatate de Clio ? De funcluburi de C3 nu am auzit pana acum... biggrin.gif
Si apropos de consum:
Clio bicorp 1,5 DCi 80 c.p. consuma conform cartii 3,6 afara si 5,3 in oras si un demaraj de 12,2 sec/100 km
C3 de 1,4 HDI 70 c.p. consuma tot conform cartii 3,7 afara si 5,3 in oras si un demaraj de 12,9 sec/100 km
Concluzia o trageti voi ! biggrin.gif
James Kilowatt
Taica-miu are symbol dCI (habar n-am care, e cel cu AC simplu) si e destul de multumit de el. Tinuta de drum e corecta, iar motorul desi slab iti permite un mers de croaziera la 150 fara probleme. Nu are piele, aluminiu si lemn in interior insa nu are nici greieri si e destul de bine insonorizat. La 10000 euroi DDP nici nu poti cere interior de maybach biggrin.gif
Singura chestie care nu prea imi place sunt locurile din spate, sunt destul de incomode.

C3 franeaza destul prost, fiabilitatea e indoielnica, tinuta de drum discutabila, si demarajul dat de francezi e 13.4s si nu 12.9 smile.gif 12.9 e probabil la C2.
Fie motorul, fie insonorizarea sunt mai proaste decat la Clio Symbol pentru ca e mai zgomotos decat dCI-ul.
Pretul nu il stiu, insa cu aceeasi motorizare in Franta e sensibil mai ieftin Fiesta, care e mai mare si mi se pare muult peste la tinuta de drum si la confort.
eddie
1,4 HDI 16V are 12,9 sec/100,
1,4 HDI 8V are 15,4 sec/100,
1,4 I 8V are 14,2 sec/100, vezi aici.
James Kilowatt
Eu m-am referit la cel de 70CP smile.gif Adica cel cu 8V. Asta
http://www.webcarcenter.com/cgi-bin/guide?...0&idv=14028
smile.gif
Aurel - Mircia84816
Eddie baiatule,
pentru un moderator ar trabui sa fii mai putin partinitor si subiectiv si evident mai bine informat :bash:
comparatia C3 1.4HDI/70CP cu Noul Clio 1.5dCi/80Cp nu se face cinstit decat daca aducem si preturile in discutie (clio mai scump cu binisor peste 1000 Eur)
Poti face insa alte 2 comparatii mult mai de bun simtz: C3 1.4HDI/70CP vs. Noul Clio 1.5dCi/65CP sau C3 1.6HDI/92CP vs. Noul Clio 1.5dCi/80CP, binenteles, la dotari cel putin apropiate. Ai sa constati singur ca C3 bate rau Clio la aprox. toate capitolele.
Apoi, mai spui si alte cele (evit cuvantul tampenii): C3 franeaza prost (I-auzi una!!!!!) in comparatie cu ce? cu Clio? apoi: cum ca C3 ar fi mai putin fiabil (asta-i si mai gogonata) decat cine? decat Clio? este exact INVERS. La tinuta de drum ai partial dreptate insa doar sub un singur aspect: daca esti in oras, asfalt denivelat, si manevrezi ca o gagica incepatoare, doar atunci o sa ai probabil senzatia ca C3 "sare ca o capra" altfel nu. Nu uita ca Citroen are suspensii excelente (clar cotate mai bine decat cele de la Renault) iar tinuta de drum depinde hotarator de suspensii si CX.
Asadar iti propun sa ne mentinem totusi in limita obrazului subtire si sa evitam afirmatii "Star Trek"
In rest, sa auzim numai de bine! :wave:
Aurel - Mircia84816
Si inca ceva: Exista mai multe funcluburi de Trabant si cu mai multi membri decat pt. Clio. Conform logicii tale Trabant ar trabui sa fie o masina mai buna :bash:
Gabi84616
Aurele, sa-l compar cu un C3 la portbagaj? Pt mine o masina este facuta sa ma ajute, ma folosesc de ea sa-mi ating scopurile, nu sa ma dau mare! Cat intra in portbagaj la C3? Servieta si-o pereche de ciorapi?
In legatura cu tara unde se fabrica: nu cred ca asta e un criteriu de comparatie, am vazut Clio Bicorp "Made in France" cazute rau si cu destul de multe probleme mecanice. Doar asta inseamna "globalizare" nu?
Si daca Clio e o masina hidoasa, buburuza aia de C3, cum e? Printesa frumusetii? Si inca ceva: daca C3 e mai ieftina decat Clio chiar si Symbol asta pe care toti il blamati, de ce se vand frate atat de multe Clio totusi? Cu mult mai multe decat Citroen C3!

Dar ca de obicei, parerile sunt impartite, problema e ca nu trebuie sa punem atata patos, ca doar nu ne platesc astia de la Citroen sau Renault!
Aurel - Mircia84816
Gabi, treaba se face cam asa: intai ne informam, vedem ce si cum, si apoi emanam idei, da?
Asadar: Noul Clio Simbol are portbagaj de 288 litri, Iar C3 de 307 (tot litri). S-ar putea sa nu-ti intre ciorapii (precum poetic spui tu).
Deci, fii fericit si sa te folosesti de el. Si asa cum am mai spus fa comparatia intre cele 2, la dotari cat se poate de egale si vezi ce obtii.
Totul e sa nu plecam de la idei preconcepute.
Cele bune!
cioaba
cu scuzele de rigoare faci o confuzie: clio symbol aree un portbagaj de 510l, dupa cum poti vedea aici: http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_ft.php?v=12
intr-adevar noul clio, care nu e tot una cu varianta symbol (clio symbol este o masina ieftina destinata pietelor estice) are porbagajul de 288l.
mai adaug ca intre clio bicorp (scurt, fab in franta) si symbol (ala lung si cocosat, turcesc) exista deosebiri notabile la capitolul calitate desi par la fel. nu sunt genul care sa faca caz de locul de fabricatie, dar faptul ca din 2 masini aproape la fel, cea la care s-a folosit mai mult material e mai ieftina imi da de gandit.
si sa raspund si la inrebarea topicului, symbolul este dupa parerea mea unul din stramosii loganului. parerile proprietarilor sunt impartite asa ca mi-e greu sa-mi formez o opinie. dar in principiu la banii astia poti lua doar logan, albeea, si vechiul accent. sau ceva din clasa mica.
James Kilowatt
Probabil materialele din symbol sunt mai ieftine, insa asta nu inseamna ca masina e facuta mai la misto. Reno insusi a declarat ca cele fabricate in turcia respecta mai bine tolerantele decat cele made in France, cu ocazia inchiderii primei uzine si ca sa inchida probabil gura sindicatelor. Insa nu e de mirare, pentru ca uzina din turcia e deocamdata cea mai moderna a grupului.
Gabi84616
Titlul topicucului este "RENAULT SYMBOL", si atunci nu vad de ce trebuie sa luam in discutie bicorpul? Cezara ne-a intrebat de Symbol si noi batem campii cu comparatii intre alte doua masini total diferite!

Draga Cezara, daca ai bani de un Symbol nou, parerea mea este sa nu stai pe ganduri, cumpara una cu majoritatea optionalelor, iti pot spune ca cel putin in primii 40.000 de km nu o sa ai probleme. Este foarte adevarat ca in privinta calitatii materialelor folosite, si aici ma refer la bord, decoratiuni interioare, scaune etc, Symbol nu se ridica la nivelul unui bicorp (ala scurt, fara portbagaj de 510 litri), dar in rest este aceaasi masina dpdv al articulatiilor, motorului, etc.

Daca nu te grabesti, poti sa faci si altceva: inscriete la niste drive testuri cu masinile pe care le-ai ales, si vezi in care te simti cel mai bine!
Aurel - Mircia84816
Ai perfecta dreptate Gabi, dar daca e sa continuam logica, atunci, de ce sa nu-si ia Logan care-i sensibil mai ieftin si calitatea-i cam pe-acolo + ca reteaua de service-uri Dacia e imensa + ca Loganu' n-arata deloc rau (pararea mea subiectiva-i ca arata mai bine ca Simbolu'). Loganu' cu 1.5dCi/65Cp nu se misca senzational, da' consuma beton de putin (am 2 prieteni care si-au luat si sunt ff multumiti de consum - 1 dintre ei e instructor auto).
Oricum eu (daca as fi in ac. situatie) as da intai o raita prin site-urile si showroom-urile tuturor producatorilor de masini din gama asta, m-as fixa pe vreo 3-4 modele/marci (functie de pret, calitate, design, etc...) si la astea m-as programa la drive-testuri, (as mai intra un pic si pe forum-uri - ca asta - sa vad ce zic si utilizatorii lor), iar in final as lua decizia asupra masinii ce mi se potriveste MIE. Nu m-as baza pe asa zisele sfaturi "profesioniste" ale unora alde Gogu Vecinu' sau Nelu Colegu.
Cam asta ar fi....
Numai bine!
Aurel - Mircia84816
Concluzia mea:
Cezara draga, daca actionezi fara prejudecati si ti-ai alege masina dupa cum am zis ca as face-o eu, ai infinit mai multe sanse sa-ti iei o masina care sa-ti placa, sa te reprezinte si sa te folosesti cu placere de ea (pana inevitabi te plictisesti si o vinzi).
Daca nu, iti garantez ca in maxim 1 luna ai sa vezi cel putin 2 modele care ti-ar placea mai mult si vei regreta alegerea facuta.
Daca la sfarsitul cautarilor si calculelor (presupunem serioase) ajungi la concluzia ca acel Clio ti se potriveste, IA-L! Daca nu, NU!
Mult succes la ales :wave:
Costea82389
QUOTE(Gabi84616)
Draga Cezara, daca ai bani de un Symbol nou, parerea mea este sa nu stai pe ganduri, cumpara una cu majoritatea optionalelor, iti pot spune ca cel putin in primii 40.000 de km nu o sa ai probleme. Este foarte adevarat ca in privinta calitatii materialelor folosite, si aici ma refer la bord, decoratiuni interioare, scaune etc, Symbol nu se ridica la nivelul unui bicorp (ala scurt, fara portbagaj de 510 litri), dar in rest este aceaasi masina dpdv al articulatiilor, motorului, etc.


Tin sa te contrazic,NOUL Symbol va fi cu dotarile interioare de la vechiul bicorp.

Legat de discutiile dinainte,la comparatiile dintre C3 si Clio,in primu rand nu isi au locu aici,omu vroia sa afle date legate de clio,nu sa se inceapa un versus.Asa iar legat de ele nu are rost sa le comparam deoarece C3(pretena mea a avut unu) pierde la mai toate capitolele,C3 fiind o tentativa de peugeot 206 mai ieftina.
eddie
QUOTE(Aurel - Mircia84816)
D.p.d.v. design, Clio e o masina hidoasa (toate variantele).
Calitativ: ce preferi un Clio facut SIGUR in Turcia sau un Citroen facut in Franta.


Asta-i tot ce stii despre masini ?

QUOTE(Aurel - Mircia84816)
comparatia C3 1.4HDI/70CP cu Noul Clio 1.5dCi/80Cp nu se face cinstit decat daca aducem si preturile in discutie (clio mai scump cu binisor peste 1000 Eur)


Eu vorbeam de cu totul altceva,de Clio II bicorp ! Facem pariu ca nu stii in ce tara este fabricat ?

QUOTE(Aurel - Mircia84816)
Si inca ceva: Exista mai multe funcluburi de Trabant si cu mai multi membri decat pt. Clio. Conform logicii tale Trabant ar trabui sa fie o masina mai buna :bash:


Aici iar gresesti,avand parca ceva de impartit cu mine...eu am comparat 2 masini vizibil egale din toate punctele de vedere si am dat exemplu numarul mare de iubitori si funi Clio din multe tari vest europene sau chiar din America de Sud...

Vezi spre exemplu aici
http://www.clubclio.com/modelos.php
http://www.clubclio.net/
http://www.clioclub.com.ar/
http://www.clioclub.com.mx/
http://www.cliowelt.de/clioclub.php
http://www.clubclio.co.uk/index.php

QUOTE(Aurel - Mircia84816)
Gabi, treaba se face cam asa: intai ne informam, vedem ce si cum, si apoi emanam idei, da?
Asadar: Noul Clio Simbol are portbagaj de 288 litri, Iar C3 de 307 (tot litri). S-ar putea sa nu-ti intre ciorapii (precum poetic spui tu).
Deci, fii fericit si sa te folosesti de el. Si asa cum am mai spus fa comparatia intre cele 2, la dotari cat se poate de egale si vezi ce obtii.
Totul e sa nu plecam de la idei preconcepute.
Cele bune!


288 de litri ? De ce mai scrii pe forum ? Tu vezi paiul de colo dar nu-ti vezi barna din ochi ! :bash:
eddie
QUOTE(Aurel - Mircia84816)
Eddie baiatule,
pentru un moderator ar trabui sa fii mai putin partinitor si subiectiv si evident mai bine informat :bash:
comparatia C3 1.4HDI/70CP cu Noul Clio 1.5dCi/80Cp nu se face cinstit decat daca aducem si preturile in discutie (clio mai scump cu binisor peste 1000 Eur)
Poti face insa alte 2 comparatii mult mai de bun simtz: C3 1.4HDI/70CP vs. Noul Clio 1.5dCi/65CP sau C3 1.6HDI/92CP vs. Noul Clio 1.5dCi/80CP, binenteles, la dotari cel putin apropiate. Ai sa constati singur ca C3 bate rau Clio la aprox. toate capitolele.
Apoi, mai spui si alte cele (evit cuvantul tampenii): C3 franeaza prost (I-auzi una!!!!!) in comparatie cu ce? cu Clio? apoi: cum ca C3 ar fi mai putin fiabil (asta-i si mai gogonata) decat cine? decat Clio? este exact INVERS. La tinuta de drum ai partial dreptate insa doar sub un singur aspect: daca esti in oras, asfalt denivelat, si manevrezi ca o gagica incepatoare, doar atunci o sa ai probabil senzatia ca C3 "sare ca o capra" altfel nu. Nu uita ca Citroen are suspensii excelente (clar cotate mai bine decat cele de la Renault) iar tinuta de drum depinde hotarator de suspensii si CX.
Asadar iti propun sa ne mentinem totusi in limita obrazului subtire si sa evitam afirmatii "Star Trek"
In rest, sa auzim numai de bine! :wave:


Scuze de offtopic,dar trebuie sa dau un raspuns:

@Aurel-Mircia 84816....
In primiul rand,eu nu am laudat pe niciunul,am pus doar niste date pentru comparatie,fiecare intelege ce vrea...dar comparatia asta e OK,amandoua fiind hatchbag-uri din clasa mini.
In al doilea rand am tot dreptul sa si scriu si eu lafel ca toti userii despre putinul pe care in stiu,ti-am dat date pentru confirmare si in al treilea rand nu am vorbit despre noul Clio 3,ci despre modelul Clio 2 bicorp,dar se pare ca nu ti-ai dat seama ! De fapt am vazut cam ce stii despre Clio mai sus ! biggrin.gif
Clio II 1,5 dci are demult 80 c.p.,dar acum nu se mai gaseste la noi decat motorizarea de 65 de c.p.Si nici nu este fabricat in Turcia cum spuneai mai sus si nici in Franta de ceva ani buni....
Deci nu mai imi pune te rog mai multe in carca decat am zis,OK ?
Eu nu am vorbit de tinuta de drum,de franarea C3-ului,nu stiu de ce ma citezi,incearca sa mai citesti odata !
Vorbesti de...afirmatii ,,Star Trek'',de bun simt si de limita obrazuluii subtire...oricum nu cred ca tu esti in masura sa vorbesti de ,,obraz subtire'' dupa tot ce ai scris mai sus !... :ban:
ionut81247
Sa vb la topic. Mi-am luat un Symbol "nou" si sunt f multumit de el. Are intr-adevar bordul si scaunele de la clio bicorp. Subiectiv vorbind, mi se pare o masina f reusita.
eddie
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara probleme !
Bordul de la bicorp intr-adevar e mult mai misto decat bordul de Symbol.
Nu stiu despre ce scaune vorbesti,pentru ca pe bicorp au fost 2 modele de scaune,unul la fel ca la Symbol,dar reglabile pe inaltime(nu se mai pun pe bicorp din 2003) si din 2004 pana in prezent un model de scaune sport de pe RS, Clio-ul Sport de 2.0,care au si airbag-uri laterale incluse...
G e o r g e
QUOTE(Aurel - Mircia84816)
Eddie baiatule,
pentru un moderator ar trabui sa fii mai putin partinitor si subiectiv si evident mai bine informat :bash:
... :wave:


Aurel - Mircia84816 - avertisment pentru chestia de mai sus .

gluma gluma, dar in incinta . ok ?
razvan87375
Eu am un clio cupe 1,5dci de 5 luni. are 140000km si consum de 4,5%.Pe DN1 mai jos de 130km/h nu merg.Pentru undiesel se misca excelent.Nu sunt multumit de pretul pieselor de schimb si al consumabilelor.Spre exemplu filtrul de motorina costa160ron.Nu mai comparati clio cu c3 pt. ca cel din urma e o masina tipic feminina. blush.gif
ioan-mihai87096
Atentie nu face-ti confuzie intre modelele de renault. Era vorba despre Renault Clio Symbol si nu despre Renault Clio Bicorp sau Noul Renault Clio. Daca ai nevoie de o masina fiabila, comoda, cu portbagaj mare, consum mic (cel putin cu 1-1.5l mai mic, in oras, decat cel inscris in cartea tehnica pentru modelul de 1400 cmc si 75 CP), eleganta, foarte usor de manevrat, cu AC, ABS, geamuri electrice, etc. si cu un pret de vanzare de pana in 10.000 euro, iti recomand aceasta masina. Eu am o masina de acest tip de 1 an si sunt foarte multumit de ea, singurul lucru care te poate deranja ar putea fi plafonul de la portierele din spate putin mai jos. Pot sa va spun ca pentru o familie de 4 persoane, 2 adulti si 2 copii este suficienta. In august am fost in concediu la munte si avand doi copii mici a trebuit sa ne luam toate masurile privind confortul lor. Astfel ca, pe langa cele 3 genti de voiaj cu haine am mai pus in portbagaj caruciorul si patutul pentru copil ( ca volum acestea inseamna impreuna cam 2.5 genti de voiaj) si alte perinite, jucarii si paturi de trebuinta pentru cei mici.
Cezara84730
Multumesc frumos tuturor pentru sfaturile voastre. Am luat masina si sunt multumita de ea. Symbol e diferit de Clio care nu imi place nici la design si nici la cum se comporta ca si masina. Am avut ocazia sa merg cu un Clio si nu mi-a placut deloc. Pentru cine vrea un Symbol din partea mea e o masina foarte buna si nu foarte scumpa!
alcris01
Felicitari, s-o stapanesti sanatoasa si fara evenimente neplacute. Doua intrebari: care a fost pretul final si cu ce motorizare a-i luat-o?
Nicolae87836
O intrebare de baraj, la interior pe drumuri mai romanesti se aude un zgomot interior sacaitor,care vine dinspre zona unde sunt fixate centurile jos, cand imping sau ridic putin de centura dispare.

Mai are cineva problema asta la Symbol?
eddie
Greierasii respectivi sunt de la rola intinzatoare de la centura de siguranta.Se desface si se greseaza cu un spray pe baza de silicon.Pentru un timp,greierasii vor tacea....
Asta stiu de la posesorii de Symbol,bicorpul nu are aceasta problema,el are alti greierasi prin usi,numai cand mergi cu geamul jos.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.