Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Romania - interval service Opel Corsa
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Marius43202
Salutare!

De ceva vreme astept ca cei de la "Opel Romania" sa imi trimita un raspuns solicitarii mele... insa, nimic, desi dupa fiecare trimitere apare un mesaj in care se spune ca voi primi un raspuns in max. 48 de ore... sau poate ca durata unei ore este alta pt. cei de la "Opel Romania".

Mesajul (mesajele):


Buna ziua,

“Speranta moare ultima”... azi este 07.08.2006.




Buna ziua,

Sper sa aveti timp, sa cititi ceea ce am scris, si sa raspundeti nelamuririlor mele...
Azi, este 27.07.2006, si este a treia oara cand va rog a raspunde emailului trimis.
Mentionez ca prima solicitare a fost facuta in data de 14.07.2006.
Ma puteti contacta si la nr. de tel. : 0723 xxx xxx
Marius.


Buna ziua,

Se pare ca randurile scrise ceva mai jos, nu au ajuns la dumneavoastra, si de aceea le retrimit... sunt convins de seriozitatea si profesionalismul celor care reprezinta "Opel" in Romania, si astept un raspuns din partea dumneavoastra.

Marius.





Buna ziua,

Sunt proprietarul unui autoturism marca Opel - Corsa-C / 2004 (motor Z13 DT), si va rog sa ma ajutati cu cateva informatii in privinta intervalelor de service pentru acest tip de automobil.
Solicit acest lucru, deoarece sunt un pic contrariat de ceea ce se intampla, si anume: primele doua revizii ale masinii am fost obligat sa le fac la un interval de max. 10 000 km (altfel as fi pierdut garantia), iar acum, la 30 000 km aflu ca se poate face revizia si la un interval de 15 000 km fata de revizia anterioara. Ce s-a intamplat? Deodata masina a devenit mai fiabila?.. cu siguranta nu, mai ales ca in "Caietul de service" este specificat ca la fiecare 50 000 km sa se faca schimbul filtrelor de aer (nu 10 000 km, si mai nou 15 000 km), a uleiului de motor, tot la 50 000 km, singurul lucru ce necesita o interventia anuala a mecanicilor unui service (cu exceptia neplacerilor aparute din alte cauze), este eliminarea apei din filtrul de combustibil.
Banuiesc ca o sa imi spuneti ca in Ro sunt alte conditii ("ingreunate de functionare"), dar de la 50 000 km, in cazul schimbului de ulei, la 10 -15 000 km, nu vi se pare ca este o diferenta ce nu are justificare?; inteleg, in cazul filtrelor de aer, a filtrului de combustibil sa existe un interval mai mic (ca nr. de km), insa nici chiar asa...
In conditiile in care nu se respecta ceea ce scrie in "Caietul de service", atunci de ce mai exista? Intreb, pt. ca eu, uitandu-ma in el, tind ca schimbarea curelelor trapezoidale sa le fac la fiecare 10 ani sau 150 000 km, insa, s-ar putea sa am surpriza ca acest lucru sa nu fie asa cum trebuie, ca na, ne aflam in Ro, iar conditiile de trafic impun ca acestea sa se schimbe la... x km, si nu la 150 000 km.
Va multumesc pt. timpul acordat citirii acestor randuri, si sper sa imi dati un raspuns cat mai curand.
Cu stima,
Marius.
danmatyas
nu se poate sa reziste un ulei 50 000 km si nici filtrele de aer nu se poate sa iti recomande cineva sa le tii atata..
madalina
in caietul de service de la corsa mea scrie la fiecare 10.000 km. Vezi ca in general sunt trecute la xkm sau y luni/ani, la primul termen atins dintre cele 2.

ca sfat personal: cu cat reviziile sunt mai dese, cu atat mai bine pentru masina. eu as recomanda oricui, indiferent ce masina are, sa mearga la fiecare 10.000 km in service, macar pentru o verificare de rutina.
Marius43202
Sunt de acord ca un interval de 50 000 km este foarte mare, insa de ce este trecut in caietul de service acest lucru? Oricum, trecind peste ceea ce scrie in caietul de service, mi se pare nesimtire din partea celor de la "Opel Romania" in a nu da vreun raspuns...
Marius43202
Salut!...

Cred ca meritam ceea ce ni se intampla, meritam sa fim tratati cu indiferenta, meritam sa isi bata joc de noi cei la service si sa aleaga ceea ce este mai bine pt. ei in ceea ce priveste intervalele de service... MERITAM PT. CA NU NE PASA, pt. ca acceptam asta, chiar daca stim ca ar trebui sa fie altfel, pt. ca asteptam un raspuns de la ei, iar raspunsul nu exista... asta este... pacat ca ne complacem in aceasta situatie.
booneK9
O metoda mai finuta ar fi sa le trimiti o scrisoare recomandata cu confirmare de primire. De ce? La unul dintre dealerii Opel mi s-a intamplat ca dupa ce am facut scandal ca m-au pus pe drumuri aiurea pentru o problema minora sa imi arate un email pe care "abia l-au vazut". Inutil sa-ti spun ca mailul care raspundea problemei mele fusese trimis cu multa vreme inainte...
Dupa care, daca nu iti raspund, poti sa mergi la OPC.
Alta metoda ar fi sa scrii direct la Opel in Nemtzia, care ii va trage de urechi ca fac marca de ras. Un lucru e sigur -- te vor trata cu dosul indiferent ce solutie alegi. Asta pentru simplul motiv ca "te-ai trezit tu mai cu mot sa le faci lor probleme".
Imi pare rau.
In alta ordine de idei, corect ce zice Madalina, doar ca as fi putin mai indulgent. As prelungi la 15.000 (desigur daca o forjezi, 10.000 e mai bine). Anunta-ne despre cum evolueaza treaba...
madalina
daca fiecare dintre noi ar face o reclamatie afara pentru probleme in service nerezolvate de importator multe s-ar schimba. dar cati dintre cei nemultumiti aleg solutia asta si cati prefera sa dea spaga in service pentru a fi tratati normal?
booneK9
Recunosc ca nu am dat spaga niciodata. Am preferat sa-i iau cu vorba buna, sa caut corzi sensibile, sa ii stresez cu insistenta, sa ma cert cu ei ca sa-mi faca treaba bine, dar nu le-am dat nici de-o punga de seminte. Daca platesc factura vreau serviciile de pe factura.
E drept ca nici nu m-au adus la starea in care sa scriu la Opel, dar as face-o imediat, fara sa stau pe ganduri. Si as scrie direct in Nemtia. Cine stie, poate ma trimite Opel la service-ul "X" si tratamentul e din parte casei...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.