Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra 2000, 16 V DTI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Marin84072
Am un opel de vreo 6 luni, am facut vreo 20 mii km si mi se aprinde un bec de service, cred ca este. Cand se aprinde acest bec, masina nu mai trage de nici o culoare. Cu acceleratia la blana abia se tureaza.
Are cineva idee cam cat este un debitmetru nou ? :D
TDiFan
Eu mi-am achizitionat din Belgia la 80Euro+TVA. In tara am inteles ca e undeva intre 350-570RON.
vma
Vezi ca in topicul de Astra G am postat niste link-uri cu manualele. Vezi ce scrie ca este martorul tau si dupa aia poate iti spun care ii baiu smile.gif Sau macar explica-mi cum arata acest bec.
beiu56941
Am patit acelasi lucru ca si tine...dar la mine era un furtun intrerupt care ducea la vacum. vezi poate ai aceeai problema...sau uitate sa fie prin cum trebuie in suportul lui.
Bafta
Radu50689
Sunt mai multe presocontacte care 'decid' daca trebuie pornita turbina.
Fara turbina motorul nu functioneaza in parametrii normali si, mai mult, senzorii simt o defectiune si 'taie' drastic alimentarea cu motorina!
Debitmetrul blocat sau defect(nu lasa suficient aer) am citit tot pe forum ca are ca rezultat fum alb ca la tractor!(din o experienta anterioara cu un alt motor diesel cand mi se gatuia furtunul de admisie al aerului doar la turatii mari prin efect Bernouli, confirm chestia cu fumul alb)
Presocontactele sunt 2 situate in zona farului din stanga iar unul langa fitrul de aer(pe acolo e si turbina)
Verifica cu mare atentie toate tuburile/furtunele legate la presocontacte pentru ca acestea pot fi roase prin frecare!(le poti verifica prin scoatere rand pe rand sufland aer la un capat si oburandu-l pe celalat)
Daca ai gasit ceva spart sau fisurat, poti rezova provizoriu cu banda izolatoare!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.