Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fabia sau Clio?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
TheCube
credeti ca fabia 1.9 sdi 64cp merita 2-3000 de euro in plus fata de clio symbol 1.5dci? eu sunt intr-o dilema: imi iau clio sau mai astept vreo 2-3 luni si-mi iau fabia... alte variante pentru banii astia aveti ? (10.500-12.500 eur)
<br>multumesc..
M i h a i
noul fiat punto, iar daca vrei diesel, punto 1,3 multijet e ultimul racnet in tehnologie.
M i h a i
am uita sa zic: ca marca, prefer skoda lui renault insa mi se pare ca sdi-urile sunt cele mai puturoase de pe fata pamantului. si cum naiba sa fie cu 2-3000 peste dci-ul de la ranult?
TheCube
ce inseamna ca nu are cum sa fie cu 2-3000 peste dci-ul de la renault? e prea mult, e prea putin ??? uite aici oferta de fabia: http://www.aviamotors.ro/sectiuni/menu4/5/...hp?cerere=3_1_c
,deci 12.300, iar un renault clio symbol 1.5dci full options e, in oferta de paste, 10.600 eur (abs, airbag pasager si alarma gratuite). insa la skoda mai trebuie inca vreo 2-3 optiuni pentru a ajunge la nivelul de dotare al lui clio si de aceea am zis ca diferenta urca pana in 3.000 eur.
Mihai17
salut,

eu unul iti recomand clio bicorp
argumente:
1. produs in franta si nu in turcia sau cehia
2.generatie 2004--motor 1.5 dci--de 80 cp de ultima generatie
--air-bags frontale laterale si cortina
--aspect mai placut decat la celalalte 2
--nu uita de dotari precum cd cu 6 boxe
a.f.u etc
3.la 12000 eur il iei full options pt ca este reducere 5% si este mai dotat decat fabia spre ex.
nu uita ca motorul pe care il are fabia--1.9sdi este de vreo 7 ani pe piata si e tare zgomotos.


mai gandeste-te
este raportul pret-calitate excelent

pa
mihai.
Rai
eu as lua skoda ai sa vezi in ani de ce dar banii sunt ai tai si daca vrei ceva mai ieftin trebuie sa cumperi renault.
Iulian8
marius , daca n-as fi in timisoara, te-as invita sa faci o tura cu fabia sdi a neveste-mii sa iti schimbi parerea despre cat de puturoase sunt...e total fals. normal ca nu mere ca un tdi insa diferenta nu e foarte mare , eu am cu fabia sprinturi destul de bune si ma strecor printre masini cum multe clio-uri doar viseaza s-o faca. pt oras e o masina ideala si consuma f putin, am mai scris despre asta, cam 5,5% iar afara am scos-o la 4,5 la o viteza media de 130-140 dar am avut si reprize de 160 km/h. iar motorul cu cei 125nm are un cuplu destul de bun pt depasiri dar si sprinturi in intersectii si semafoare. normal ca daca te sui in fabia dupa ce ai condus un 525 ti se pare lenesa....
M i h a i
ei atunci, daca avem parerea unui posesor atunci skoda sa fie. defapt am si zis ca eu unul prefer skoda lui renault, dar sa fie motorizarea buna.
dar aici e treaba, renault pacaleste lumea cu un casetofon un proiector ceva si vinde masina, chiar daca au garantie ca la dacia.
ca sa nu mai zic ca sunt urate cu spume, iar noul clio e un fel de velsatis intrat la apa daca mi-am dat eu bine seama din poze
Claudiu4
eu am un clio symbol 1,4l 75 cp, full optiopn, luat in dec 2003 la 9250 euro, pret final. cred ca am facut o alegere buna la banii pe care i-am avut. pe lunile de iarna mi s-a parut ca-mi consuma cam mult in oras (aproape 11 la suta), dar de cind s-a mai incalzit vremea imi ia in oras 8,3 la suta iar in afara mi-a luat ultima data 5,9. nu e rau de loc pt. benzina.
puncte slabe: suspensiile sunt cam dure.
V l a d
eu zic ca fabia e cea pe care trebuie sa o alegi si am un singur argument in favoarea ei: fiabilitatea.
Rai
iulian!nu eram eu cu fabia puturoasa eu stiu ce pot unele masini si am si scris ca prefer skoda.ok?
Iulian8
da , marius, scuze, din cauza siglei bmw si a numelui care incepe tot cu m , te-am confundat cu mihai, scuze inca o data.
esential este ca prefer skoda in locul renault-ului dar nu pt ca skoda ar fi o marca premium, mai au si ei de lucrat la multe capitole.
a aparut octavia noua si nu stiu daca aduce multe chestii diferite fata de octavia veche in afara unui mic face-lift si o mica modificare de design.
totusi daca testezi una dupa alta o fabia si un clio observi diferentele atat de materiale folosite , comfort la condus cat si la motorizare. mie unul mi-a placut mai mult fabia, bineinteles ca sunt unii care prefera clio ca de aia se vinde , nu?
asteptam noua fabia sa vedem cu ce vine.
Iulian8
the cube: ai avea la banii astia o alta varianta mult mai avantajoasa ca de exemplu un bmw seria 5 sh adus din germania sau un bmw 3 si exemplele pot continua , ideea e ca iti recomand o masina sh la care peste 1-2 ani daca vrei sa o vinzi nu pierzi asa de mult ca la o masina noua. uite de exemplu eu am acum o skoda fabia care are 2 ani si de la valoarea noua de 12500 euro acum mai iau pe ea 8000-8500, deci am pierdut 4500 euro in 2 ani insa la un sh nu pierzi atat iar daca intretii masina e posibil sa si castigi la re-vanzarea ei peste 1 an. deoarece anul viitor se introduce euro 4 si nu se vor mai aduce masini cu euro 3 si preturile e posibil sa creasca usor. plus ca gandeste-te la imaginea ta comparativ intr-un bmw seria 5 si intr-un clio la aceeasi bani.
serban4
eu as alege categoric renault clio symbol! si cei care te invata sa iei skoda te sftuiesc rau! si sa aduca argumente serioase! argumente mele pt clio: motor ultima generatie diesel commonrail! si dupa cum se afirma in revistele de specialitate tehnologia commonrail este o revolutie in diesel! sdi este un motor diesel total depasit! este si in urma tdi-ului asa ce sa mai vorbim de diferenta fata de commonrail! cat despre fiabilitate ba pardon ca am auzit numai pareri bune la clio! faptul ca e facuta in turcia nu e de loc un impediment! ba din contra citeam in revistele auto ca este adaptata la drumurile noastre! iar in ziua de azi marci celebre se fac intr-o serie de tari fara a scdea cu nimic calitatea fabricatiei! stiati ca bmw se face si in ungaria?
nu-l cred pe cel din timisoara cand isi lauda masina afirmand chiar, ca un clio nu se tine dupa el(sau cam asta era ideea!) sa fim seriosi cu un motor de vreo 3 -4 generatii in urma! apoi prtbagajul clioului symbol nu se compara la dimensiuni! cat despre pret ce sa mai vorbim! clio symbol full option pe motorina e cam 10500 euro! la cat ajunge skoda la pret avand dotarile clioului?
mai este nevoie de alte argumente?
M i h a i
m-am uitat in catalog iar fabia 1.9 sdi are 0-100km in 18,4 sec. si vit max. 154. deci aiurea rau de tot. nu mi-as lua asa ceva nici pe degeba.
pentru serban4, ultima generatie de diesel common rail e la punto multijet nicidecum pe clio. clio e si el depasit deja.
Rai
ptr.serban 4 bmw nu se face in ungaria!!!am deschis nu de mult o reprezentanta mare.de unde stiu?eu lucrez la bmw group.
serban4
pt mihai! ai dreptate multijet este ultima generatie si este din cate stiu eu numai la fiat(masinile din romania}
pt marius scuze daca am confundat se pare cu opel! din cate stiu eu ford se face tot in turcia! in orice caz trebuie sa fiti de acord ca o serie de marci celbre se ansambleaza intr-o serie de tari! si calitatea este aceeasi din moment ce lumea nu fuge de ele! cel mai bun exemplu renault! de ce dacia solenza nu se numeste renault? pentru ca nu e asigurata aceeasi calitate!
Rai
serban 4 sunt de acord cu tine ca multe se fac in diferite tari dar ceea ce tu nu ai de unde sa stii masinile sunt mai proaste la calitate ca in tarile lor de origine.stiu toate astea fiindca daca construies masini am aproape toata concurenta si la calitate dar sincer un om normal nu va vede todeauna deosebirea.si poate nici nu vrea sa o vada.
Iulian8
serban4 lasa cifrele si vorbele si teoria care e buna numai pe hartie, vino pe strada si hai sa vedem cum mergi pe langa mine cu clioul tau , fapte nu vorbe. poate ca pe omu nici nu-l intereseaza care mere mai rpd sau ceva de genu asta dar poate ca consumul de 4,5 % extraurban la fabia e destul de interesant nu?
sau poate ca vw e mult mai fiabil in motoare decat renaulturile care stau la coada la reparat in reprezentante.
nu am ce sa laud la fabia, am mai zis-o si alta data insa in comparatie cu clio e superioara.
TheCube
imi place sa vad ca nu degeaba sunt eu nehotarat in privinta masinilor. parerile sunt impartite si printre cunoscatori. aveti dreptate cu totii, fiecare intr-o anumita privinta, iar eu am gresit cand am intrebat "care-i mai buna". pentru orice om, cea mai buna masina e cea care-i satisface cat mai complet nevoile.
iar asteptarile mele de la o masina sunt:
- siguranta si confort
- consum mic, intretinere cat mai usoara si mai ieftina
- fiabiitate
- pret maxim 12000-12500 eur, bani pe care-i iau din banca, asa ca la banii astia nu poate fi vorba de ceva second hand. poate as alege ceva sh pe la 6-7000 eur.
eu voi folosi masina pentru a merge la serviciu, in vacanta la mare, la munte etc.
nu ma intereseaza:
- viteza
- plecari in tromba si depasiri sportive

eu in cele din urma as alege clio symbol, pentru ca la 10.500 eur ofera cam toate optiunile posibile. ceea ce ma mai tine e faptul ca nu prea e incapatoare pe locurile din spate(eu sunt mai mare si stau cam ingramadit acolo) si faptul ca nu are clasificare euro ncap. in rest s-ar potrivi cu ceea ce vreau.
TheCube
... si ca sa nu credeti ca nu am cantarit si alte variante, va spun:
- chevrolet kalos e simpatic si spatios, insa taxele vamale de 30% ma impiedica sa-l iau in considerare; iar in leasing cu 13% dobanda nu il iau
- peugeot 307 desi are acum promotie cu reducere 1000 eur cip, tot depaseste 12000 eur. si asta aproape fara nici o optiune si cu motor pe benzina
- fiat punto multijet trece si el lejer de suma plafon
- skoda fabia se apropie de suma, insa fara destule optiuni si cu motorizari cam slabe
- renault megane sedan m-a incantat prin spatiul oferit si prin eleganta, insa cea mai slaba motorizare si cele mai putine optiuni trec de 12.500 eur.
- vw polo, golf, seat, ford fiesta, focus sufera cam de aceleasi "bube"

eu cred ca asta e motivul pentru care clio symbol e atat de raspandit si nu ca ar fi fiabilitatea intruchipata.

m-am gandit indelung la clio bicorp 2004. e simpatic, are motorizari mai bune, optiuni mai multe, 2000 eur in plus cu optiuni cu tot, insa are exact acelasi spatiu interior si porbagaj la jumatatea lui symbol. si daca vreau sa plec cu familia in vacanta...
pe de alta parte, catalogul de prezentare de la bicorp e de 5-6 ori mai stufos decat cel de la symbol, ceea ce (o sa radeti, poate) arata o grija mai mare a producatorilor pentru aceasta masina.

ei, acum vedeti si voi cam cum le tot intorc de pe o parte pe alta, aproape fara finalitate.

dati-mi idee de o masina cu caracteristicile si pretul lui symbol, doar sa incap si eu confortabil in spate si o cumpar !!! nu spun ca eu o sa stau in spate in masina mea, dar mai sunt si altii ca mine, ca doar nu sunt chiar exagerat de mare )
M i h a i
pai ia zi cubule ce dimensiuni ai ... ....hyundai accent ai incercat?
TheCube
nick-ul meu nu vine de la dimensiuni
oricum, 1.92m si peste 100kg.
hyunday accent am vazut si mi-e simpatica, insa nu vreau sa-mi iau masina ne-europeana din cauza taxelor vamale. si dupa sum spuneam, leasingul nu mi se pare avantajos.
Iulian8
the cube: sfatul meu este sa mai pui un ban la ciorap pana la toamna si atunci sa mergi la domn profesor marius sa iti dea o serie1 care oricum o sa fie superioara oricarei alte masini despre care s-a vb aici si o sa fi si tu iesit din comunul in care a intrat clioul.
pacat ca sunt unii care isi iau masina numai pt ca au si altii din aia.....
M i h a i
thecube e clar maestre....clio nu e de tine...esti prea mare nene
iar daca esti fire rabdatoare, sfatul lui iulian mi se pare bun
bogdan8
ptr. thecube:
dupa cum poate sti eu sunt dealer fiat...legat de punto multijet cred ca nu pre esti bine informat.momentan, adeca pana la sf lunii aprilie ai o reducere de 500 de euroi.asta inseamna ca un punto mj clasa actual te ajunge la 11788 de euro cash.daca vrei un dynamic cu aceeasi motorizare,am unul chiar langa mine in sr(de fapt unul din putinele aflate in romania acum) la pretul de 12447 euro.daca esti interesat sti cum sa ma gasesti.
G e o r g e
cam ce pret de lansare o sa aibe clasa 1 ? ca daca e pe la 15000cip in varianta de baza ...
TheCube
bogdan8, fiat punto mj actual nu ajunge la 11788 eur, ci pleaca de la acest pret. daca insa mai pui si 2-3 optiuni absolut necesare, pretul "sare" de 13k, cu toata reducerea. si fara aer conditionat . sau e in dotarea standard, ca nu apare la optiuni ? iar pe site (www.fiat.com.ro) nu apar dotarile standard.

pret de baza (punto 5 usi, 1.3 multijet actual) 10.230
culoare exterior: blu jet 133
abs + ebd 598
proiectoare ceata 69
doua tetiere posterioare 88
bancheta spate rabatabila cu spatar divizat 1/3, 2/3 126
airbag pasager 177
bare de protectie in culoarea caroseriei 104

pret total (cip): 11.525

daca e sa vorbim despre dynamic...
TheCube
oricum, nu vreau sa fiu "carcotas". va multumesc tuturor pentru sfaturi, in parte imi confirma gandurile mele. pentru moment am renuntat la clio (puteam sa depun actele acum 4 zile ca sa prind oferta promotionala, insa am zis c-o las mai moale o perioada). dar nu e imposibil sa devina o optiune atragatoare din nou, daca nu reusesc sa-mi iau altceva.
oricum, iulian8, pana la toamna e drum lung si nu o sa astept pana atunci. am nevoie de masina in vara asta, vreau sa-mi fac concediul cu masina prin tara. insa cred ca o sa adopt varianta cu ceva adus din austria si, peste 2-3 ani sa-mi iau ceva pe placul inimii mele.
Iulian8
the cube: multa bafta, fa dupa cum iti zice inima.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.