Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1.5 DCI MOTOR ZGOMOTOS?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
mihai83654
HELP!

HELP . Eu vreau sa imi cumpar un logan full option si oscilez intre motorul 1.6 si 1.5dci. Zvonurile spun ca motorul diesel este galagios la viteza mai mare si ca nu are demaraj ! Stie cineva daca e adevarat?
lca83455
salut. Eu am condus ambele masini. de ala pe motorina te rogi sa urce un deal, iar daca mai dai drumu si la aer conditionat atunci "hai hai cu tresioara pana in deal la Marioara" ca deabia merge. intr-adevar e zgomotoasa la peste 3000 ture. Nici 1.6 nu e cine stie ce. eu personal am una full option pe benzina si nu ma impresioneaza in nici un fel. dar faa de diesel se vede clar o diferenta
eddie
Motorul Dci 1,5 de 65 C.P. de la Renault este un motor relativ nou,aparut prin 2001.Este mult mai silentios decat multe dieseluri,mai ales decat cele pompe duze,dar mai ales conteaza si insonorizarea masinii cum este facuta.La Renault Clio nu se aude ca la Logan,spre exemplu.Cu ce cuplu are dieselul,ma indoiesc ca nu urca dealul.... biggrin.gif
Nu iti e de-ajunj 65 de C.P. ? Atunci asteapta motorul de 1,5 Dci de 80 C.P. cand il vor pune pe Logan.Acest motor e si mai nou,aparut prin 2002 parca.
Eu am motorul asta,dar pe Clio si nu se aude ,,tractorasul'' din el decat la pornire,cand este rece,pentru putin timp. Pot sa-ti spun ca se misca ca un motor pe benzina.Nu fac liniute cu nimeni,dar daca merg putin sportiv,le fac pa la multi.....
air_wolf
hai sa fim seriosi, loganul urca orice deal daca are sofer la volan. saptamina trecuta s-a intors un amic din concediu si a facut cu un logan 1.5dci transfagarasanul pina la bilea cu 4 oameni si bagaje si a fost incintat, comparativ cu vechea lui solenza.
@mihai: nu te mai lua dupa zvonuri, testeaza-le pe amindoua ca nu costa nimic.
mihai83654
MAI VREAU PARERI
Matei73798
o parere personala este ca cea de 1.6 pe benzina, iti va consuma dublu decat dieselul de 1.5, la acelasi stil de mers. Iar opinia mea este ca daca ai un drum din Sinaia si pana in Brasov, dieselul se va comporta la fel sau chiar mai bine decat cea de 1.6 cu toti caii ei in plus, faza de mai sus cum ca nu urca dealul, nici nu intra in discutie.
Zgomotoasa la peste 3000 de ture? e de ajuns daca duci fiecare treapta de viteza pana in 3000 de ture, nu ai nevoie de mai mult.
vma
cuplul mare din turatii joase care este la orice diesel nu numai de la logan te va urca in varful delului mai repede decat pe benzinare. Asta e clar indiferent de ce zic unii. Eu le-am condus pe mandoua si nu vad o diferenta foarte mare intre ele. Intradevar diesel-ul este mai zgomotos dar din nou asta e specific pt toate diesel-urile. La logan dci insa mai apare un sunet suparator de la motorasul de servo-directie. Asta este singura chestie care m-a deranjat la Logan dci. La turatii mari zgomotul motorului acopera insa acest motoras. Mie personal imi place sunetul de diesel.
James Kilowatt
Asta cu conditia ca soferul de benzinara sa aiba talpa delicata si oroare sa o urce in ture, adica sa schimbe treptele la 2000rmp. Alfel 25CP in minus si 100kg in plus nu au cum sa te ajute sa ajungi mai repede in varful dealului.

De fapt din cifre se vede ca cel mai slab la capitolul performante e dci-ul, mai lent si decat 1.4 si decat 1.6.

Apropo, astia in Franta spun dCI-ul ca are 70CP....
http://www.webcarcenter.com/guide/dacia/logan/G2432.html
si persista in ignoranta lor...
http://www.webcarcenter.com/guide/fiche/da...ogan/G2432.html
biggrin.gif
eddie
Pai de la 65 de C.P. ce vrei ?Are 15sec/100 km ! Sunt C.P. mai putini decat la Logan-urile 1,4 si 1,6 !
Comparabil cu cele 2 benzinare este motorul de 1,5 Dci 80 c.p.(Clio bicorp) care se situeaza cu performanta de 12,2 sec/100 km/h, intre 11,5 sec/100 km al Logan-ului de 1,6 si 13 sec/100km al celui de 1,4.
George Serban
Situatia e in felul urmator: am codus 1.4, 1.6 si acum detin un 1.5.

E adevarat ca e putin zgomotos la turatii mari (3000 in a 5-a).
Dar....... TRAGE bine, nu am de ce sa ma plang de el deloc.

Cuplul oricum este cel mai mare din cele 3 motorizari... si asta conteaza. Bineinteles, dac vrei liniute... mergi pevarianta 1.6. Dar atunci va trebui sa suporti si consumul ridicat. Eu am cu al meu 1.5 5.1% si merg mult prin oras, cu AC pornit.
James Kilowatt
Conteaza cuplul la roata, si nu la flansa motorului.... ca sa ajunga la roata e multiplicat de transmisie, si in general la benzinare e multiplicat mai mult decat la diesel. Discutia asta s-a dezbatut pe larg pe alt topic.

Insa consumul de care spui e super... 5.1 mixt, cu AC?! Chiar ca merita pentru cine nu are nevoie de liniute.
florin55503
daca nu ai nevoie de liniute sau de viteza 1.5 e ok. se aude destul de tare si la accelerari si are un zumzait deasupra farului din stanga. pleaca bine de pe loc dar se taie repede motorul. consuma f putin

PS: cu un clio de 80 de cai pe A2 nu prea am avut ce discuta cu un logan de 1.6 care are 90. presupun ca are viteza maxima e undeva mai sus
TDiFan
Cand a rezolvat problema pompei de injectie de la 1.5dCi ? Sunt curios pentru ca si recent am auzit pe cineva cu clio de 65cp, cazandu-i pompa de injectie, Bosch parca da' nu bag mana in foc.
eddie
S-a scris la Renault despre aceasta problema.Majoritatea care au avut probleme au fost Clio Symbol Alizee fabricate in 2002-2003,la motorul de 1,5 DCI 65 c.p.Problema s-a rezolvat intre timp. La alte motoarele de 80 de c.p. nu am auzit asa ceva...
costel31664
Salut. A mers cineva cu Loganu pe afara? In special cu cel diesel, drum de aprox. 2000 km. M-ar interesa cum se comporta si eventual informatii despre mecanica daca s-a observat ceva.
Multumesc
TLS-09
Da . A fost un prieten in primavara cu el pina in Germania si inapoi iar acum recent prin Croatia, Italia etc.
Nimic deosebit atat doar ca dupa mers multi kilometri la 150-160 /h se pare ca bara fata este putin deplasata (probabil desprinsa din cauza vibratiilor). Asta spune el, deoarece se observa ca este putin coborita sub farul sting (cam 1-2 cm). Opinia mea a fost ca probabil in parcare o fi dat unul cu spatele si i-a atins-o putin deplasind bara.
In rest probleme nu au de ce sa apara.
Daniel82595
nu cred ca i-a atins-o nimeni biggrin.gif. Am observat si pe strada , la unele Logan-uri (majoritatea) au un spatiu intre far si bara fata, atat pe stanga cat si pe dreapta. initial credeam ca e un defect de montaj dar un prieten care a cumpart un dci nu are acel spatiu, dar timpul nu e pierdut :angel: .
Si am vazut pe un Peugeot 307 care a dat cu spatele si a intrat intr-un Logan, 5 km/h dc avea si spatiul ala se marise f mult, posibil sa se vada si asfaltul prin el blink.gif , si bara e deformata nu neaparat mult dar facuse o cuta din aceea alba cum face plasticul....cred ca nu mai putea fi reparata.
eddie
QUOTE(florin55503)
PS: cu un clio de 80 de cai pe A2 nu prea am avut ce discuta cu un logan de 1.6 care are 90. presupun ca are viteza maxima e undeva mai sus


Asta sa o creada mutu',poate ca nu a incercat sa o se puna el cu tine...
Eu am mers constant cu 180 de km/h cu Clio.M-au depasit numai masini adevarate,cu motoare mari.Cel mai mult am atins 185 km/h,ceea ce la un Logan este IMPOSIBIL ! Degeaba ai 10 c.p. in plus,motor pe benzina,mai ai nevoie si de o cutie de viteze etajata bine.
Cei mai vitejisti loganisti o calcau cu maxim 170 km/h pe autostrada,ceea ce spune mult despre viteza lui maxima.
In plus de asta,eu am mers cu Logan de 1,6....deci stiu cum se misca,comparativ cu Clio dci 80 c.p.
A70877
logan 1.5 dci este mai zgomotos decat cele MPI dar pentru consum de 5.5% oras cu A/C, crede-ma ca nu mai aud nimic, iar daca ascult muzica chiar ca nu mai sesizez.nu o pun la liniuta si nici ca bunicul nu merg. totul e in functie de trafic

viteza maxima (170 km/ora) a atins-o pe autostrada, incarcata la maxim.
dupa 120 km/ora devine zgomotoasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.