Happy_Maker
Apr 13 2004, 10:57 PM
asa cum probabil cei mai multi dintre voi stiu, clasa compacta reprezinta peste 30% din piata europeana auto. concurenta este extrem de acerba, ba chiar producatorii se intrec pe ei insasi uneori incercand sa aduca un model cu cat mai multe dotari (uneori de la clase cu mult superioare) la niste preturi cat mai competitive, astfel incat sa-si permita cati mai multi oameni achizitia. este, daca vreti, clasa care incearca sa imbine maximul de siguranta, comfort si performanta la un pret cat mai convenabil si asta cred eu, ar fi cu atat mai interesant pentru cazul nostru al romanilor. iata care sunt pretendentii:
opel astra 3
vw golf v
bmw seria 1
ford focus
audi a3
peugeot 307
renault megane 2
seat leon
skoda octavia
fiat stilo
alfa 147
toyota corolla
honda civic
mazda 3
chevrolet lacetti
hyunday elantra
asadar, care ar fi primele 3 preferinte, si in cateva cuvinte, de ce?
[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-14 18:49 ]
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:14 PM
propunerea mea este opel astra3.
asa cum am mai scris si in alt topic similar, alegerea mea tine de:
1.designul revolutionar, atat extern cat si cel interior.
2.lista de dotari de-a dreptul impresionanta pt acesta clasa:schimbarea comportamentului rutier la o simpla apasare de buton, lumini adaptive, cel mai mare portbagaj din clasa, etc.
3. motorizari in specificatiile categoriei, sau chiar peste.
4. comportament rutier impecabil (conform spuselor tuturor ziaristilor ce au fost la lansare la saint-tropez in martie): stabilitate, acceleratie, frane, etc. asta ma si sperie un pic pentru ca m-am uitat peste tot si sincer nu am gasit critici la adresa acestui model, indiferent ce e vorba de noua zeelanda, romania sau germania.
5.calitatea materialelor folosite pentru interior peste concurenta, in special peste vw golf 5.
6.costuri de intretinere mai reduse decat concurenta.
7.model nou - pentru urmatorii 7 ani (atat este ciclul de fabricatie al unui model german) o pot revinde fara a pierde foarte mult.
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:15 PM
exemplificare:
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:16 PM
...
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:17 PM
....
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:18 PM
....
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:18 PM
...
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:19 PM
...
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:21 PM
...
Happy_Maker
Apr 13 2004, 11:22 PM
si cu un pic de tuning:
M i h a i
Apr 14 2004, 03:03 AM
1. bmw seria 1
2. alfa 147
3. astra/golf/audi a3
de ce?....pentru ca sunt masini cu caracter sportiv, au un design incantator (mai ales bmw si alfa) si nu in ultimul rand sunt masini bune si fiabile. cu toate ca seria 1 inca nu e pe sosele, n-are cum sa nu se inscrie in nota (10) marcii bmw.
ar ma fi:
4. octavia
5. 307
...bune si frumoase
alex20
Apr 14 2004, 06:20 PM
1.golf v
poate ca opel astra ii model mai reusit decat golf v,dar e tot opel si n-ai cum s-o schimbi.parerea mea este ca masinile incep cu vw
2.bmw seria 1
bmw au niste motoare parca venite din rai
.n-am ce comenta aici
3.peugeot 307
raport pret calitate f bun,motoare super bune
[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-14 12:22 ]
V l a d
Apr 14 2004, 08:49 PM
1. bmw seria 1
2. audi a3
3. vw golf v / mazda 3 / opel astra
4 nemtoaice si o straina bine facute cu un pret la fel de bine facut asa ca asta e propunerea pt cine are bani. pentru cine nu dispune de fondurile astea am alta lista:
1. renault megane 2
2. peugeot 307
3. skoda oktavia
renault are cele mai multe dotari la un pret foarte avantajos, peugeot e bun, dar ceva mai scump iar octavia e o masina fiabila si spatioasa
[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-14 14:49 ]
[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-14 14:51 ]
Rai
Apr 15 2004, 03:15 AM
la ora actuala nimic nu trece pe langa golf si viitorul il vom vedea depinde ce masina prefera unii.
Iulian8
Apr 15 2004, 06:41 AM
din pacate pt astra , asta e ce o sa vada tot timpul, fundu golfului.....no offense
M i h a i
Apr 15 2004, 04:13 PM
lol iuliane....dar chiar sa nu fie nici o motorizare laastra sa intreaca golful?
Iulian8
Apr 16 2004, 06:21 AM
nu stiu ce sa zic, golful are 1,8 g60, 1,8 g80, 160cp, 180cp, mai are vr6 174 cp, sa iti mai zic de r32-uri?
de astra nu stiu sa aibe asa ceva...
vrei masina cu care sa te duci la piata, i-ati astra, vrei o compacta cu care sa iesi in fata, i-ati golf r32. lol....
M i h a i
Apr 16 2004, 02:38 PM
nu stiu nimic de r32 dar probabil ca si pretul este pe masura daca zici ca iesi in fata cu el. caci altfel te trimit la bmw m1 si probabil ca nu doar iesi in fata dar nici nu te mai vezi
Happy_Maker
Apr 16 2004, 05:07 PM
iulian,
poate poti atunci sa-mi raspunzi si mie la o intrebare: de ce super oferta la golf v acum, la nici 2 luni de la lansare(11600)? moca inca 1000 de euro de la aerul cond gratuit...sa fie oare pentru ca se vinde asa bine?
cat despre r32, o sa mai vedem....daca nu stiai opel tocmai a stabilit recordul mondial de putere/cilindree adica au dezvoltat un turbo diesel cu dubla turbina de 1.9 de 212!!!! cp si peste 400 nm/1400rpm!!! cum ar fi sa ai o masina super-sport la un consum de 6 si ceva...? o sa vedem cat de curand acest motor pus pe vectra si probabl urmeaza si astra....asa ceva nici macar bmw nu are, da' mai apoi vw...
si inca ceva: uite-te cu atentie la stopurile spate ale r32, mi se pare mie sau chiar seamana cu 4 coshuri pline de puroi....:>
V l a d
Apr 16 2004, 07:38 PM
mah da rai sunteti, nu inteleg de ce trageti cu dintii de astra si golf, ca aici nu discutam care e mai tare dintre cele doua ci care e compacta cea mai faina din toate punctele de vedere, nu numai putere si cred eu, mai sunt destule modele si de la alti producatori demne de luat in considerare. hai sa consideram pentru toate marcile motorizarea cea mai tare ca punct de reper si sa facem o analiza obiectiva, nu subiectiva cu cosuri si spatele masinii.
Rai
Apr 17 2004, 12:04 AM
nu stiu de ce tot scrieti de puterea unui motor eu am vazut noul motor bmw diesel si e net superior ce am vazut pana acum are numai 272 cp si sa nu uit si audi are un turbo diesel 3.0,171kw/233 cp 450 nm la 1400rpm si poate apare si in golf.
Laurentiu_007
Apr 17 2004, 07:31 PM
eu cred ca motorul ala nu are loc sub capota lui golf
Rai
Apr 18 2004, 12:57 AM
te desamagesc laurentiu 2 ar incape si sub capota unui golf.
Iulian8
Apr 20 2004, 06:08 AM
happy maker: tot din acelasi motiv pt care focusul are 1450 euro reducere , subaru are 1000 euro la fiecare model, seat are 1660 euro fiesta are 870 euro, , nissan micra 500 euro.etc si exemplele pot continua.
ai auzit de marketing?
Happy_Maker
Apr 20 2004, 10:33 PM
iulian, nu se compara una cu alta!!!!
vorbim de o masina nou lansata, de-abia are o luna pe piata si hop, e si bagata in promotie?
tie chiar nu-ti miroase ciudat treaba asta?
Iulian8
Apr 21 2004, 05:00 PM
happy maker: nu stiu ce sa zic, in pleiada asta de oferte si reduceri , nu mi s-a parut nimic suspect, ceea ce am observat a fost ca golful s-a lansat foarte in forta cu o promovare agresiva pe piata , poate nu atat de agresiva aici in romania dar eu merg cel putin lunar in germania si vad pe strada fff multe golfuri5 ceea ce imi da de gandit...aia nu il iau de prost ce e , ma gandesc ca o fi ceva de capul lui. e totusi interesant de urmarit in continuare evolutia concurentei intre golf si astra care vine din spate cu niste atuuri tehnice si calitative insa cu mostenirea imaginii nu tocmai stralucite ale generatiilor anterioare. poate mai vb despre asta, numai bine.
Iulian8
Apr 21 2004, 05:04 PM
inca o chestie, golful nu are 1 luna pe piata ci a fost lansat anul trecut in octombrie cu ocazia salonului de la frankfurt deci are 7 luni de cand populatia il poate cumpara.intre timp au avut aia de la marketing grija sa il promoveze cum trebe, sau cel putin asa cred ei.
Happy_Maker
Apr 26 2004, 04:34 PM
de acord iuilian, golful are in spate o adevarata massina de marketiing, ceva ce opel nu are, cel putin nu inca. in plus, golful are in spate o isorie mai bogata si un nume care-l face sa se vanda singur. acestea sunt atuurile vw, dar cam aici cred ca ne oprim. spre binele meu, sper ca de data asta, opelul sa fi construit o masina fiabila, pentru ca, dupa parerea mea, la celelalte capitole exceleaza (mai ales design, dotari, ergonomie) si asta pentru ca am fost vineri si am lansat comanda...ufff....in sfarsit! istoria ne va spune probabil cel mai bine, care din cele doua modele va fi mai de succes. si inca ceva, golful are fff multi fani, adica oameni ce-si schimba masina imediat ce apare noul model. totusi, nu-i suficient, cred eu. vom vedea la 2-3 ani dupa lansare, nu?
calin...
Apr 27 2004, 05:20 AM
din nefericire , vw nu mai are aceesi fiabilitate ca in trecut si parerea mea ca oamenii o cumpara din inertie iar sh pt. ca tin bine pretul la revanzare. parerea mea este ca generatia a 5-a nu va mai avea succesul celorlalte generatii si pt. ca deja au aparut concurenti f. seriosi in clasa ei.
Iulian8
Apr 27 2004, 06:34 AM
peugeot-ul si renaultul se vind bine in franta dar golful se vinde f bine in germania si acum cica a intrecut chiar si renaultul si peugeotul pe europa in ciuda vanzarilor nu prea bune de la lansare.
sa speram ca astra va fi o masina mai buna decat cele precedente pt ca in romania s-a vandut destul de bine si ca second hand in mare parte pretului fff redus.
clibin009
Jul 25 2018, 09:24 AM
clibin009
Oct 19 2018, 04:52 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.