Help - Search - Members - Calendar
Full Version: cele mai WAGON
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
R a z v a n


There was a time the very mention of the word "station wagon" pegged you as married with lots of children; a hippy; a square; and other less than savory adjectives. The wagon's oh-so-practical shape definitely countered any hint of excitement.

But escalating gas prices and, more importantly, good design sense, are prompting Americans away from their sports cars, sedans, and SUVs. Business Week lists ten station wagons, each one fulfilling a particular segment or abstract niche like domestic/import. Take a gander at these "five-doors" and let us know if the editors are hip or still square.

[/size]
* Fastest Domestic: Dodge Magnum SRT8
* Fastest Import: Mercedes-Benz E55 AMG Wagon
* Most Fuel-Efficient: Pontiac Vibe/Toyota Matrix
* Best Cargo Room: Volvo V70
* Most Expensive: Mercedes-Benz E55 AMG Wagon
* Best Resale Value (Luxury): BMW 3 Series 325xi
* Lowest Total Cost of Ownership: Chevrolet HHR
* Best Off-Road: Subaru Outback
* Safest: Saab 9-3 SportCombi
* Best Overall: Subaru Legacy (pictured)


[size=12]
[Source: Business Week]
Cristian69588
...True!...[/quote]
air_wolf
QUOTE(R a z v a n)
* Best Off-Road: Subaru Outback


??? pe la cimpie poate... fara suparare.
R a z v a n
pai in cele mai multe cazuri inseamna intr-adevar pe campie.. cred ca nuami 20% di 4x4 de la noi au vazut si altceva decat asfalt (parcatu la sant pentru gratar, drumu cu tarana pana la bunici si trei curbe pe transfagarasan nu se pun) Topu e oricum la americanos unde gusturile si pretul benzinei sunt diferite........
f1anatic
Mai Razvane...noi cu tine ajungem la sapa de lemn daca mai mentzionezi Subaru Legacy de prea multe ori.

SRT-8 este mai iute; adevarat...insa Road & Track - publicatzie de toata stima sau bafta (depinde pe cine intrebi) a facut un test cu Legacy GT vs. Dodge Magnum RT si acolo Subaru a invins. Oricum...4 cyl turbo s-a impus in fatza unui V8 dar supercharged V8 e cam mult.

Despre Subaru Legacy GT wagon...cei care au reusit sa o cumpere ca model 2005 cu transmisie manuala in USA sint baietzi norocosi. Pentru modelul 2006, nu au oferit-o decit cu cutie automata...si cunosc persoane care au trebuit sa si-o cumpere din Canada pentru a avea cutie manuala. Interesant este ca ambele modele, destinate ambelor tzari se fabrica in USA, in Indiana.

In final...Dodge Magnum SRT-8, fie si Benz-ul nu cred ca sint potrivite pe lista aceea. Cel putzin nu prin asocierea cu economia la benzina. Ambele masini imi aduc aminte de "portavionul" de uscat al anilor 1990:
Chevrolet Caprice Station Wagon - o masina cit o insula si cu motor de Corvette. Desigur era favorita fortzelor de politzie...insa daca te gindesti, la 2 tone, oricit de iute ar fi fost (si era) , pierdea la capitolul "handling". In testele de politzie - mi-e lene sa caut - un Ford Taurus cu 3.8 L V6 a completat circuitul mai iute ca un Caprice 5.7 L V8 dar politzia a preferat barcazul din motive de spatziu si usurintza cu care putea fi reparata.
Otto73
pt. mine dodge magnum este wagonul care arata cel mai bine la ora actuala biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(Otto73)
pt. mine dodge magnum este wagonul care arata cel mai bine la ora actuala biggrin.gif


http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=105804

Vroiam sa spun ca au testat masina cu cutie automatica...altfel Legacy-ul manual ar fi in jur de 5.6 sec/60 mph si 14.5 sec/sfertul de mila
Otto73
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Otto73)
pt. mine dodge magnum este wagonul care arata cel mai bine la ora actuala biggrin.gif


http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=105804

Vroiam sa spun ca au testat masina cu cutie automatica...altfel Legacy-ul manual ar fi in jur de 5.6 sec/60 mph si 14.5 sec/sfertul de mila

Nu contest performantele dar eu vorbeam strict de design biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.