Mai Razvane...noi cu tine ajungem la sapa de lemn daca mai mentzionezi Subaru Legacy de prea multe ori.
SRT-8 este mai iute; adevarat...insa Road & Track - publicatzie de toata stima sau bafta (depinde pe cine intrebi) a facut un test cu Legacy GT vs. Dodge Magnum RT si acolo Subaru a invins. Oricum...4 cyl turbo s-a impus in fatza unui V8 dar supercharged V8 e cam mult.
Despre Subaru Legacy GT wagon...cei care au reusit sa o cumpere ca model 2005 cu transmisie manuala in USA sint baietzi norocosi. Pentru modelul 2006, nu au oferit-o decit cu cutie automata...si cunosc persoane care au trebuit sa si-o cumpere din Canada pentru a avea cutie manuala. Interesant este ca ambele modele, destinate ambelor tzari se fabrica in USA, in Indiana.
In final...Dodge Magnum SRT-8, fie si Benz-ul nu cred ca sint potrivite pe lista aceea. Cel putzin nu prin asocierea cu economia la benzina. Ambele masini imi aduc aminte de "portavionul" de uscat al anilor 1990:
Chevrolet Caprice Station Wagon - o masina cit o insula si cu motor de Corvette. Desigur era favorita fortzelor de politzie...insa daca te gindesti, la 2 tone, oricit de iute ar fi fost (si era) , pierdea la capitolul "handling". In testele de politzie - mi-e lene sa caut - un Ford Taurus cu 3.8 L V6 a completat circuitul mai iute ca un Caprice 5.7 L V8 dar politzia a preferat barcazul din motive de spatziu si usurintza cu care putea fi reparata.