Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vw TIGUAN un touareg mai mic
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
R a z v a n

Volkswagen's oddly named Tiguan (hey, the people have spoken), has broken cover on the current issue of Germany's Auto Bild magazine. Although clearly a computer-generated interpretation of VW's cute 'ute, the cover shot gives a more realistic rendering of what is to be Volkswagen's answer to the RAV4 and CR-V. Worthy items of note include the high and tidy belt-line, minimalist C-pillar and pseudo-spoiler, ala Touareg/Cayenne.

As a reminder, the Tiguan will be based off the current Golf platform and make it's debut at the Los Angeles auto show this coming November. Production is slated to begin in 2008.

[Source: The German Car Blog]
air_wolf
dubios... vw e pe un teren instabil, chiar nisip miscator as spune. freelanderul a fost un esec pentru LR si LR are experienta in off-road-ere. arata si ciudat...
CRG
misto asocierea: tiguan - tzigan... blink.gif

pariez ca la noi o sa fie un esec total..
R a z v a n
banuiesc ca stii, dar vreau sa ma dau destept (dapa ce mi-am furat-o pe alt post cu Bertone/Giugiaro) - e votba de fapt de TIGRU + IGUANA=TIGUAN
Nameing-ul ramane o afacere extrem de profitabila worldwide
cineva zicea ca un nume bun nu poate scoate din rahat o masina proasta iar un nume prost nu poate afecta prea tare o masina buna...
R a z v a n
up-date - spy photos

Seri
Interiorul este cel de la VW Golf Plus:
R a z v a n
uite poze de la LA show.


mai multe poze si la rezolutie mai mare gasesti AICI

Los Angeles marks the eagerly-awaited debut of the new Volkswagen Tiguan in "concept" form. From the looks of things, if you scratch the orange-trimmed tires and the similarly-patterned leather seats, you're basically seeing what the car's going to look like when the wraps are pulled off the production version in Q1 2007. Far more conventional than the rakish Concept A that introduced some of the car's exterior (the front end) and interior design language, the Tiguan still looks to be a nice entry-ute for VW. The "baby Touareg" flavor works.

All the current VW corporate elements are in place -- the grille, the new-style headlamps, etc. -- and the simple, good-looking five-spoke wheels are pretty much a lock for production. We like what we see. In a nod to the many "green" themes in play at LA this year, the concept car sports VW's new BLUETEC "Clean TDI" engine underhood. That's something we really hope to see on the production car -- the American one. Are you listening, VW?

autoblog
ValiR
Si poze cu prototipul mai aproape de varianta de serie:

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2008-tiguan_prototype/
Prima data m-a dus cu gandul la masinile de teren asiatice dar e o senzatie indusa si de modul in care au fost mascate masinile.
HalbaSus
Oamenii astia s-au uitat la X3 si au zis "mhmmm... nice looking car" :bash: este urata cu spume (la fel ca si X3-ul) dar sunt convins ca va fi un mare succes comercial (cum este si X3-ul de altfel)...
ValiR
Interesant cum au simulat stopurile pe colt dar la o privire mai atenta se vede ca sunt ca la Touareg sau Golf Plus. SI bordul e ca la Golf Plus, in mare.
La exterior... VW classic... as putea spune.
Ionut72466
"HalbaSus", domnule moderator, x3 nu a fost un succes doar pentru ca e varianta mai mica de x5, sau datorita segmentului pe care il ataca, si in nici un caz pentru design ci pentru mai multi factori care adunati toti laolalta dau numele "bmw", pentru asta. intr-adevar x3 este cel mai urat dintre bmw-uri, dar cu toate acestea nu e o masina urata.
citesc de mult timp forumul asta si am observat ca nu prea esti fan bmw, si ca sa justifici de fiecare data afinitatile pentru audi sau alte marci lovesti in design-ul bmw. Si sincer sa fiu te inteleg de altceva nu prea ai de ce sa te iei, cred ca asta spune totul.
smile.gif no ofense
HalbaSus
Ionut, daca ai fi urmarit cu atentie toate postarile mele ai fi vazut ca imi plac foarte mult BMW-urile mai ales din punct de vedere tehnic, iar bmw-urile pre-bangle (E46, E39) imi plac chiar foarte foarte mult si le consider superioare audi-urilor din aceasi perioada. Tocmai de aceea linia de design instituita de bangle mi se pare o blasfemie, pentru ca a plecat de la ceva extrem de frumos, elegant, rafinat dar agresiv in acelasi timp si a ajuns la ceva vulgar (in cazul seriei 5) respectiv cu iz asiatic (in cazul seriei 3). Singurele modele frumoase scoase de bangle sunt cele de nisa: seria 6 si seria 3 coupe, dar pe de alta parte cat de orb trebuie sa fii ca sa proiectezi niste coupe-uri cu jante mari si sa-ti iasa ceva urat..
De asemenea am precizat de foarte multe ori ca parerile pe care le emit despre designul BMW (sau despre designul altor marci, pentru ca tot in categoria masinilor hidoase as include si Audi Q7) sunt strict personale si subiective asa cum e si normal.
Radu97668
QUOTE(Ionut72466)
"HalbaSus", domnule moderator, x3 nu a fost un succes doar pentru ca e varianta mai mica de x5, sau datorita segmentului pe care il ataca, si in nici un caz pentru design ci pentru mai multi factori care adunati toti laolalta dau numele "bmw", pentru asta. intr-adevar x3 este cel mai urat dintre bmw-uri, dar cu toate acestea nu e o masina urata.
citesc de mult timp forumul asta si am observat ca nu prea esti fan bmw, si ca sa justifici de fiecare data afinitatile pentru audi sau alte marci lovesti in design-ul bmw. Si sincer sa fiu te inteleg de altceva nu prea ai de ce sa te iei, cred ca asta spune totul.
smile.gif no ofense

Ionut, oricat mi-ar placea mie BMW-ul, trebuie sa recunoastem ca X3 este o masina nu urata, ci hidoasa. Dupa parerea mea, cel mai reusit model de BMW a fost seria 3 (cel vechi). Din cele noi, cred ca numai seria 6 este ceva mai rasarit, iar seria 5 e acceptabil. Nu vreau sa fiu inteles gresit, simpatizez aceasta marca auto (poate intr-o zi imi voi permite macar un seria 3), insa trebuie sa recunoastem ca de la o vreme au cam luat-o pe aratura la capitolul design.
ValiR
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2008-tiguan/
Si primele poze clare smile.gif
Pentru cei care isi doresc Touareg(am observat ca aici in multe cazuri e o anume categorie sociala posesoare de Touareg...) si nu isi permit, au o varianta mai ieftina smile.gif
StefanVVTi
Tot ce pot spune e ca imi place mai mult decat X3! biggrin.gif
ValiR

Pentru ca s-a lansat si la noi si mi se pare mai potrivita decat Touareg-ul drumurilor si oraselor noastre tot mai aglomerate, am
cautat ceva mai multe informatii si filmulete.
Unul dintre ele:
http://www.youtube.com/watch?v=L0nqMCcCPMo

Totusi nu e o masina ieftina sad.gif
T u d o r
In Quattroruote de luna asta e un comparo (facut de romani, nu de italieni) intre Tiguan, Outlander si RAV. Ei zic ca Tiguan i-a batut pe ceilalti, dar trebuie luata cu semnul de intrebare firesc in cazul unui comparativ facut de romani. Care, dupa cum stim cu totii, pot spune si ca X5 il poate bate pe Range Rover in offroad, nu? whistling.gif
Oricum, am apreciat categoria de preturi in care se inscrie Tiguan, mai ieftin decat concurentii sai. smile.gif
florin55503
daca stau si ma gandesc bine, eu nu prea ii vad cine stie ce viitor luminos din mai multe motive:
1. pretul destul de mare": incepe de la 25 000 euro (1.4 tsi ) si ajunge la 30.000 2.0 tdi
2. calitati off-road indoielnice (chiar si cei de la promotor-fani vw de nu se poate au recunoscut ca masina are mare carente din punctul asta de vedere
3. e urata cu spume. mie mi se pare o masina total disproportionata ca design. ca sa nu mai vb de interior care e de golf plus. Dezgustator

in alta ordine de idei: de ce mi-as lua un tiguan cand la aceiasi bani (30.000) imi pot lua un freelander (2.2 de 170 CP) foarte dotat (piele, dublu climatronic etc) care chiar stie off-road si arata mai de doamne ajuta
Laurentiu_007
Niciodata nu mi-a placut Tuareg. Si normal ca nici Tiguan nu-mi place. iar in privinta pretului, faptul ca totusi este o masina scumpa cred ca se datoreaza in mare masura prestigiului si imaginii lui Tuareg. Oricum consider ca nu isi merita banii, iar la acest nivel de pret cel mai bun compromis intre on si off road il are Land Rover Freelander
T u d o r
Mai, terminati cu Land Roverul, ala e mai scump. Pleaca de la 31000 ddp si duce pana la 41000, in configuratii prestabilite. Daca mai pui una-alta, urci ametitor. Nu zic ca n-ar fi mai bun, dar e in alta categorie de preturi. In directia asta, Range Rover e si mai bun, nu? biggrin.gif

Tiguan e ok ca preturi, comparati-le cu cele ale RAV sau CRV, etaloanele SUV. Naspa e ca interiorul e de Golf Plus, anost si searbad. Dar bine facut, ca orice VW.
Necazul mare la Tiguan va aparea dupa cumparare, cand tre' sa te duci cu el la service. wink.gif
florin55503
tudor nu sunt preturile chiar asa. si-a luat un amic un freelander (piele, clima in 2 zone si multe alte nebunii si a costa 30.000 euro) singurul lucru care nu il avea era navigatie
T u d o r
Si-o fi luat, dar poate pretul era CIP. Eu am dat marjele astea de preturi de pe site-ul oficial al marcii, iar o promotie asa consistenta ma indoiesc sa faca cineva la un model destul de nou. La 30000 DDP ar fi fost mai ieftin decat un RAV sau CRV si mult mai ieftin decat un Outlander, ceea ce mi se pare improbabil.
florin55503
scuze ... am indus in eroare. masina cu dotarile respective a costat 40000. isi cumparase in acelasi timp o cupra care costase 27.000 si la care mai adaugase un kit de evacuare si unul la motor pt un plus de putere (300CP) si ea a costat 30.000.

scuze inca odata
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.