Comparatiile astea nu arata neaparat calitatea. Imbinari bune poti vedea si la o masina mult mai ieftina care nici macar nu face parte din gama "luxury sedan"
De pe masinuta mea:
Imbinarea la side skirts, dupa cum se vede facuta perfect. Coltul usii de jos nu se aliniaza deoarece side skirt-urile care le am eu nu sunt cele de dizain standard, ci o optiune. Pe langa astea mai e o varianta care cred ca-l faceau pe Impulse sa urle, acestea fiind cele sport, mai lungi si cu orientare in exterior, nu interior.
Distanta dintre trunk lid si stop light desi pare prea mare, este o alegere de dizain, believe it or not. Apa se scurge mai bine, in acel spatiu fiind prezent un sant mic format de rama din cauciuc.
Se observa cum imbinarea in interior intre bord, usa si pilon este perfecta. Spatiul gol aparent mare este garnitura din cauciuc de la usa, accentuata de umbra.
Aici nu pot sa spun decat ca imi cer scuze ca nu mi-am mai spalat masina, dar se observa cum "chestia" atasata pe usa a carei nume imi scapa pe romaneste e pusa la fix. Nu, acele dungi pe "mud guard" nu sunt crapaturi si julituri, ci doar jeg.
In urmatoarele 2 poze se observa imbinarea intre chassis si side skirts care, desi am agatat un cadavru de caprioara la suta patruzeci la ora pe autostrada, in poza din urma se observa o crapatura si ... stupoare! Nu s-a deplasat 1mm din loc. Nu e problema, se va inlocui foarte curand.
Impulse avuse ceva de obiectat la adresa pielii din interior, cum ca s-a s ifonat dupa doar 3 ani de uz. Ei bine, mai ieri am curatat-o si am dat-o cu crema si ... rezultatul?
Desigur, o sa ma acuze ca am facut poza cu passenger's seat
Daca incepem cu de-astea, ma bag in Photoshop si Altima mea va bate un Bentley.
Ultima poza, cu capota. Intr-adevar, nu se inchide chiar la milimetru dar a se observa ca e fix la acelasi nivel cu fender-ul si far. Chiar e nevoie sa revin cu poza la BMW sa arat ca arata la fel?