Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De ce calitatea costa, sau mitul celor fara pretentii.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Impulse
M-am hotarat sa deschid un topic in care sa va relatez despre calitatea pe care unii o ridica in slavi sau mai bine zis sa va arat cam pe unde sta diferenta de pret intre masinile germane si RESTUL.
Desigur sunt unii care or nu observa ori nu ii intereseaza.
Daca faceti parte din prima categorie va recomand sa studiati. Daca faceti parte din cea de a doua categorie atunci nu prea aveti ca hobby masinile insa va aruncati in discutii fara sa cunoasteti anumite lucruri despre calitatea executiei sau despre calitatea materialelor folosite de catre constructori, unii atat de indragiti de dumneavoastra.

"Aici sunt banii dumneavoastra!":
Impulse
Astazi am luat dealerul Honda / Acura

In fotografia de jos aveti un Accord Coupe care urca pana la 45.000 CAD full option. Priviti lufturile din spate si diferenta dintre ele.
Impulse
Alt Accord
Luftul fata dreapta... si cum se imbina masca cu aripa...
Impulse
si iata-l si pe cel din stanga... (sau dreapta cum privesti masina din fata)
Impulse
O Honda Civic noua-nouta. Arata ok. Dar sa ne apropiem putin de ea...
Impulse
ia uite ce imbinara "hoata" au facut baietii...
Impulse
parca si aici este tot amprenta aceluiasi "baiet"... blush.gif
Impulse
Am trecut pe partea stanga fata. Va reamintesc ca masina era exponat in fata intrarii la dealerul Honda / Acura
Impulse
Ansamblu praguri roata stanga fata. blink.gif
Impulse
si o poza "mai in amanunt"...
Impulse
Honda Accord EX V6 MT full option 45.000 CAD Ia uita-te mai indeaproape:
Impulse
Si acum lufturile in detaliu. Si aceasta este expusa la intrare in dealership!

deci, stopul dreapta spate
Impulse
si... luftul de la stopul stanga spate:
Impulse
Vopseaua Civic dupe 2-3 anisori..poate nici atata blush.gif
Impulse
Civicul nou nu este nici el prea egal...
Impulse
Hai ca sunt inauntru la Acura. uite ce frumos se vede toba di lateral si bucata aia de metal de la iesire. Nu-i asa ca are design superb? biggrin.gif
Impulse
Acura TSX. Asa numitul aluminiu nu este decat un plastic ordinar vopsit cu vopsea argintie. Cat dai atata face!
Impulse
acelasi "aluminiu" din plastic se continua pe bord....si la volan blush.gif
Impulse
Iata cum arata aluminiul facut din plastic. Din pacate poza este cam slaba calitativ. altfel sigur ati fi observat franjurii de la turnare.
Impulse
Asa numitul aluminiu de la cutia de viteze este tot un plastic ordinar care daca bagi degetul sub el risti sa il si rupi. Dupa ce este inserat acolo o usita mica de plastic (stanga sus) il tine la locul sau. Dupa vopsire nu este nici macar lacuit deci nu cred ca vrei sa stii cum arata dupa ce ai harsait de cateva ori celularul pe el...
air_wolf
http://www.consumeraffairs.com/automotive/bmw.html - e parerea lor.
cred ca multe masini din generatiile noi pun accent pe cantitate in detrimentul calitatii. si mai cred ca nici o masina nu-si merita banii. poate doar cele sub 12.000 euro - stii macar ca este o masina ieftina.
Impulse
Acura TL si renumitul luft dintre usa si bord. Nice! blush.gif
Impulse
Din nou la Acura TSX.
"Aluminiul" de pe usa s-a dovedit a fis plastic! blush.gif Zgarietura prezenta o confirma imediat!
Impulse
So much for the stainless steel! Acura TSX sau cum rugineste masina in show-room. Stie cineva ce exhaust are BMW? Alo? blush.gif
Impulse
Acura TL. La o caruta de bani ti se da o masca din... ati ghicit: plastic ordinar!
dar sa vezi ce bine este vopsit ca are si umbre pe el! he, he. Japan, Japan... blush.gif
Impulse
Ia uite ce bine e vopsita! dar au uitat lacul de protectie... blush.gif
Impulse
Alta Acura cu acelasi "aluminiu". laugh.gif
Impulse
Consola centrala este si ea tot din acelasi "aluminiu casant". laugh.gif
Impulse
Uite ca acest "aluminiu" este si maleabil. Revine inapoi ca si plasticul.
Impulse
Finisare... laugh.gif
Impulse
Alt "aluminiu" dar asta e pe consola centrala. Dupa ce te uiti sub el de gandaci poti sa il pui la loc si nu se vede nimic! laugh.gif
Iulian HondaFan
what do you mean by this?

si crezi ca la BMW nu gasesti asa ceva? io pot sa fac poze la A3 si sa vezi ca sunt mici imperfectiuni si acolo si o sa ajung si la un serie3 nou asa numai de sanchi... poate ne ajuti tu cu pozele 530xi-ului tau...

aluminiul se zgarie si el, si pielea de pe BMW se face si ea varza si covoarele se imbacsesc si vopseaua se duce si vezi pete de rugina supa 3-4 ani si pe ici pe colo la un BMW...

serie3 nici macar nu are evacuare dubla.
Impulse
Prin urmare, m-am dus astazi special sa fac poze ca sa ii arat celui care cu ceva timp in urma ma combatea sus si tare ca in Acura TSX este aluminiu. Tot dansul va indruma pe voi ceilalti, catre fotografiile de pe acura.com ori whatever ca sa va convingeti. Il invit si pe dansul - Honda Fan- sa se duca la un dealer si sa vada ca nu este aluminiu. Eventual bate nitel cu unghiuta in el sau cu cheia si poate te convingi; sau pliaza nitel "aluminiul" de care vorbesti sa vezi ca vine inapoi si... este plastic! laugh.gif
Prin urmare ce se vede in poza nu este cu ceea ce zace la dealer.

Totusi astazi am realizat ca este chiar mai rau decat stiam eu...

Toate masinile fotografiate sunt noi-noute cu exceptia celei de 2 ani careia i se exfolia vopseaua.

Am sa am grija sa vin cu poze, mai am depozitate dar sunt in alta locatie, ca sa va arat unde sta diferenta de materiale.

Exista o mare diferenta intre un BMW sau Mercedes si o japoneza "care iti da mult la bani putini".
Va voi deslusi in timp cam care este diferenta intre ele si ca intr-adevar iti da mai mult pentru ca este mai cheap. La mondializarea actuala si la preturile similare in lume nu poti produce o masina de aceeasi calitate cu bani mai putini. Tot ceea ce implica un material de calitate si o munca atenta si grijulie costa!
Deci ori unii nu le vad pentru ca pur si simplu nu le vad, ori nu ii intereseaza ori nu vor sa le vada! Cineva care a lucrat mult cu masini si este intr-adevar pasionat poate sesiza relativ usor diferentele de lucratura, materiale, calitate.

Voi reveni cand am timp.
Otto73
Sunt convins ca si la maybach bentley sau rolls tot ii gasesc ceva. biggrin.gif
fishbone
Daca vreau lux si comfort nici macar nu-mi bat capul cu BMW-ul. Imi iau direct Jaguar. Din acest punct de vedere, BMW e poor man's Jaguar.
Astept poze la aceleasi puncte de la BMW ca sa ne faca Impulse o comparatie precisa. Ca mi-e lene ca sa nu mai zic jena sa ma duc intr-un dealer BMW si sa-i iau la bani marunti.
Cred ca daca dadeai cu degetul acea rugina, se ducea si vedeai ca stainless steel e chiar stainless steel.

Probabil ca modelul anterior de TL intr-adevar se folosea de plastic, dar cel nou are aluminiu si se mentine la pretz
http://auto.consumerguide.com/auto/new/rev...ex.cfm/id/38598
http://www.hondanews.com/CatID3014?mid=200...72&mime=asc
Deci desi se foloseste aluminiu acum, masina persista si este mai ieftina.
Asadar, inca un topic lipsit de balans.
Impulse
Iulian HondaFan a scris:
QUOTE
aluminiul se zgarie si el, si pielea de pe BMW se face si ea varza si covoarele se imbacsesc si vopseaua se duce si vezi pete de rugina supa 3-4 ani si pe ici pe colo la un BMW...



Fotografiile sunt facute astazi iar masinile din show-room erau noi-noute la vanzare!

In primul rand acela nu era aluminiu ci plastic! Acura TSX are PLASTIC!
Asta una.
A doua, aluminiul de pe BMW - care este aluminiu!- nu se zgarie intrucat este foarte fin plastifiat sau lacuit.
Pielea de pe BMW este una dintre cele mai calitative posibile. In plus este aleasa in asa fel incat sa nu se intinda in timp. Aveam un articol despre tratamentele pe care le face BMW la pielea de interior dar nu stiu daca il mai am. Daca vrei voi face o poza cu pielea de pe un X5 in care 3 copii au stat zilnic in spate timp de 3 ani. Vei fi uimit!
Covoarele, da se imbacsesc. La mine nu s-au imbacsit nici in Renault, Ford, Honda sau BMW. Depinde cat de taran esti!
Probabil ca vezi la un BMW de 3 ani rugina pe el. Depinde cat chit este dedesubt. blush.gif

QUOTE
serie3 nici macar nu are evacuare dubla.


He, he, You made my day! Nici tu nu ai machetute de care am eu! biggrin.gif
LizardKing
Calitatea finisajelor unei masini nu e criteriul cel mai important la mai mult de 50% din cumparatorii de masini noi - nu am citit nici un studiu, dar mi se pare de bun simt. Si atunci cand diferentele de calitate nu sunt atat de mari, nu cred ca are sens sa fii atat de perfectionist cand asta te poate costa atat de mult... Sunt masini asamblate manual si care poti spune ca sunt exclusiviste dar astea pot costa triplu sau mai mult decat un BMW. Nu am nimic cu Impuls, chiar e distractiv de observat cat de incrancenat e in cruciada personala intru convertirea necredinciosilor. Dar spunea cineva ca un om inteligent are in viata putine certitudini.
Sunt convins ca Honda nu e cea mai buna masina, dar cand am cumparat-o a fost cea mai buna optiune pentru ce imi doream. Imi place marca BMW si cred ca as cumpara daca as avea foarte multi bani. Deocamdata ma enerveaza gandul ca as arunca cateva mii de euro pentru 5% in plus aici si 5% dincolo.
By the way, imi spunea un prieten mai demult ca in seria 5 daca impingi consola centrala cu degetul flambeaza de nu iti vine sa crezi. Am testat si e adevarat. As parea subiectiv daca m-as referi la Accord, asa ca testati un Kalos....
Timpurile se schimba si in domeniul auto Germania nu mai are avansul galactic pe care il avea acum 30 de ani. Poate ca este in fata, dar in orice caz nu cu mult. Si daca suntem cinstiti cu noi insine, o sa ne dam seama ca nu avem nevoie de toate gadgeturile puse pe masinile de azi. Era o mare tragedie la un moment dat faptul ca acura nu oferea scaune ventilate. so f what! Probabil cativa clienti nervosi s-au direct la BMW si au scos banii direct si fara negociere. Nu toata lumea isi doreste aceleasi chestii de la o masina. Si combinatiile factorilor decisivi in cumpararea masinilor sunt nenumarate. Exemplu simplu: 50% sportivitate, 25% lux, 25% pret dar neaparat rosie.
Mi se pare ca oamenii sunt prea diferiti ca sa vada lucrurile la fel macar pentru o secunda, si in plus diversitatea este mult mai fun. Gandul asta m-a facut sa bat campii atat de mult.
Iulian HondaFan
ca sa ne lansam intr-un exercitiu de futilitate...

imbinare bara spate la 325i 2003 (E46)
fishbone
Comparatiile astea nu arata neaparat calitatea. Imbinari bune poti vedea si la o masina mult mai ieftina care nici macar nu face parte din gama "luxury sedan"
De pe masinuta mea:


Imbinarea la side skirts, dupa cum se vede facuta perfect. Coltul usii de jos nu se aliniaza deoarece side skirt-urile care le am eu nu sunt cele de dizain standard, ci o optiune. Pe langa astea mai e o varianta care cred ca-l faceau pe Impulse sa urle, acestea fiind cele sport, mai lungi si cu orientare in exterior, nu interior.


Distanta dintre trunk lid si stop light desi pare prea mare, este o alegere de dizain, believe it or not. Apa se scurge mai bine, in acel spatiu fiind prezent un sant mic format de rama din cauciuc.



Se observa cum imbinarea in interior intre bord, usa si pilon este perfecta. Spatiul gol aparent mare este garnitura din cauciuc de la usa, accentuata de umbra.



Aici nu pot sa spun decat ca imi cer scuze ca nu mi-am mai spalat masina, dar se observa cum "chestia" atasata pe usa a carei nume imi scapa pe romaneste e pusa la fix. Nu, acele dungi pe "mud guard" nu sunt crapaturi si julituri, ci doar jeg.



In urmatoarele 2 poze se observa imbinarea intre chassis si side skirts care, desi am agatat un cadavru de caprioara la suta patruzeci la ora pe autostrada, in poza din urma se observa o crapatura si ... stupoare! Nu s-a deplasat 1mm din loc. Nu e problema, se va inlocui foarte curand.




Impulse avuse ceva de obiectat la adresa pielii din interior, cum ca s-a s ifonat dupa doar 3 ani de uz. Ei bine, mai ieri am curatat-o si am dat-o cu crema si ... rezultatul?

Desigur, o sa ma acuze ca am facut poza cu passenger's seat biggrin.gif Daca incepem cu de-astea, ma bag in Photoshop si Altima mea va bate un Bentley.

Ultima poza, cu capota. Intr-adevar, nu se inchide chiar la milimetru dar a se observa ca e fix la acelasi nivel cu fender-ul si far. Chiar e nevoie sa revin cu poza la BMW sa arat ca arata la fel?
Iulian HondaFan
vopsea sarita la portiera din spate la aceeasi ( plus niste indoituri- dar e tabla pana la urma):
Iulian HondaFan
evacuare 325i - o teava de otel nefinisata ( cu striatiuni si puncte de rugina desi proprietarul, fostul meu vecin de bloc este un tip ingrijit care si-o spala si freaca cel putin saptamanal si in cazul de fata a dat-o cu unsoare). se observa si modul imperfect de imbinare a ornamentului din plastic negru pe bara din spate si un alt mic punct de vopsea sarita:
Iulian HondaFan
imbinari spate. vorba lui Impulse- lufturi de 4 mm intre semnalizator si caroserie ( toate masinile inclusiv BMW-urile sunt proiectate sa fie asamblate pe banda, da si BMW-urile sunt asamblate pe banda de nene Johann care etot om sireacu' biggrin.gif , cu tolerante de cativa mm). alte puncte de vopsea sarita si alt ornament de plastic imperfect aliniat:
Iulian HondaFan
lufturi si alte mici imperfectiuni intr-o masina "perfecta" de 35000USD "Made in Germany":
fishbone
Iulian, am o intrebare. Nu te-o fugarit vecinul de la el din curte, cu camera cu tot? Sau i-ai zis ca esti un fan inrait BMW si vrei sa-ti faci postere?

Ideea e urmatoarea. Orice masina executata pe banda rulanta va avea aceste mici imperfectiuni.
Iulian HondaFan
nu, ca ma cunoaste si stie ca sunt baiat bun biggrin.gif

incerc din nou poza care nu mi-a intrat mai sus.
Iulian HondaFan
imbinari colt stanga-jos parbriz... lufturi de 5mm, intra un creion lejer... ca veni vorba de lufturi... cel al TL-ului pozat mai sus de Impulse este din desing, am si io unul la A3.

Deutschland-Deutschland uber alles... voi face o poza si la aceleasi imbinari la Civicul meu. apropos de poza de mai sus cu vopseaua sarita pe bara din fata la Civic mk.7 - si al meu are asa o pata dar este pentru ca mi-a sarit o piatra. similar am cateva puncte pe bara din fata a A3-ului care a patit acelasi lucru... si aici se pune criblura pe drumuri si mai sar pietre... life is life. blush.gif
Iulian HondaFan
imperfectiuni de imbinare la A3 ( am si io puncte mic de rugina pe teava de esapament care e cromata)...
fishbone
Iulian, pe tine te inteleg, dar ce n-a priceput Impulse e ca acele imbinari TREBUIE sa fie distantate, altfel ai problema cu deschiderea capotei si usii. Nimeni nu-si asuma riscul sa se bage la distante milimetrice la elemente mobile. La mine distantele sunt o idee mai mici, dar e cald si mi-e lene sa mai fac poza.
Si Iuliane vezi, tot esti tu ageamiu. Diferenta de pretz la BMW se explica prin faptul ca e lider la inventii si mai ales ca sigla este aplicata cu o marca de lipici super-luxuroasa si facuta din aur alb. Deci mai documenteaza-te. Ca sa nu mai spun de faptul ca contine culoarea albastra.
Dand aceste misto-uri la o parte, toata lumea stie ca preturile bavarezilor sunt inflated artificial din cauza mai multor motive, niciunul practic sau cinstit.
Iulian HondaFan
si acum... oroare totala, jale in Munchen...

puncte de rugina pe evacuarea unui X5 V8 masina de 60000$ blink.gif blush.gif biggrin.gif

intre noi fie vorba punctele de rugina de pe evacuarea TSX-ului respectiv denota ca cel care a spalat masina inainte sa o puna in showroom nu a fost bine urechiat. masinile vin pe vapor, sunt si pornite, gazele fierbinti oxideaza orice mai putin titaniumul sau cromul pur care nu sunt puse pe masini de serie nici macar pe "the ultimate driving machine" ( My ass ultimate blush.gif )...
fishbone
Pete de rugina am avut si eu pe ceas stainless steel care nu l-am purtat o vreme si a ramas apa de balta pe el. Repet, alea se sterg cu degetul, nu e ceva permanent. Cele din poza ta insa, sunt cat se poate de permanente. Se duc cu jmirghel sau inlocuirea evacuarii.

Impulse persista in greseala lui. In loc sa ocoleasca astfel de subiecte deoarece toate ajung la fel, se incapataneaza si o da inainte. Astfel de subiecte sunt flamebait-uri iar taxarea din partea moderatorilor ar fi mai mult decat firesc sa se duca la troll.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.