Voua vi s-a intamplat?
Unde putem reclama, tot ceea ce suportam atunci cand ducem masina-n service?
Haideti sa va povestesc ce mi s-a intamplat pana azi....
Marti 18 iulie, dimineata la 8.10, am dus masina-n service EREBUS (Ioan Bianu nr. 47, Sector 1, Bucuresti) pt. ca pierdea lichidul de racire. Sunt anuntata oficial ca dupa amiaza sau cel tarziu seara sunt sunata ca-i masina gata si pot sa o iau.
Pe la pranz primesc telefon ca e grav, este spart un furtun si nu-l au pe stoc. :bash:
- Bine, dar se poate lipi cumva, se poate inlocui cu altceva, pana vine acel furtun pe stoc?
- Nu, doarece este un furtun mai special, cotit si nu avem ce face. Dar o sa-l comand de la furnizorul «de afara » si in 4-5 zile mi-l aduc, nici nu costa mult, doar 20€.
- 20 EURO si nu-l aveti pe stoc !!!
- Da doamna, nu aveti ce face, asteptati, masina oricum n-o puteti lua.
:argue:
Aveam rezervare la o pensiune, de joi...adio plecare……
Sun totusi joi, nu au primit furtunul, nu au ce face!
Disperata sun un prieten, din domeniu, care se intereseaza la alte service-uri si-mi spune ca asa-i, nu-l au pe stoc! Dezamagire totala....
Vineri imprumut o masina si plecam totusi! Luni la prima ora sunam iar la service:ne pare rau, dar nu a venit marfa, o sa va anuntam noi saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare!
joi 27iulie nici un telefon!
Sunam iar la service, omul de legatura lipseste dar ajunge cumva la omul de la piese: “e comandat dar nu e disponibil”
Dar cand a fost comandat? Pe 25 iulie!!!
Ma uit in calendar: MARTI!!!!! La o saptamana de cand am lasat masina acolo, oh!!!
..............
In acest caz ce pot face? in afara de nervi?
Clar s-a mai intamplat cuiva, cum a procedat?
ps. am un Opel Astra Clasic