Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lamurire
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Mihai83130
Astazi am platit avansul ptr un Aveo 5 usi motor 1.2 clasa de echipareS cu ceva chestii extra. Rugamintea mea este sa ma lamuriti totusi si pe mine de ce toata lumea spune "las-o balta" cand vine vorba de Chevrolet in conditiile in care din punctul meu de vedere raportul dotari-pret este excelent si a doua lamurire cam care mai sunt scorurile la revizii (ca veni vb problema cu scutul motor mai este de actualitate sau a fost rezolvata?). Va multumesc anticipat blush.gif
Mihai74546
nici eu nu stiu. Si eu imi astept Aveo-ul si l-am luat tot ca urmare a raportului pret /echipare, care, consider eu, este cel mai bun la ora actuala. Si citiva cunoscuti au strambat din nas cand au auzit de Chevrolet recomandandu-mi Corolla, Logan, Accent sau second din Germania.Toate sunt mai scumpe chiar cu nivel de echipare mai slab si refuz sa cred ca Chevrolet face cele mai prosate masini din lume. Cred mai curand ca este vorba despre pareri preconcepute, pareri formate din auzite, poate putin snobism, poate le e un pic ciuda ca nu le-a trecut prin cap sa-si cumoere si ei o astfel de masina si cred eu ca se aplica si proverbul cand nu ajungi la struguri sunt acrii, mai ales ca aceste pareri vin de la neprofesionisti
_Theo_
poate din cauza faptului ca are 1,5 stele la testele EURO-NCAP dar la testele din SUA a primit 5 stele din 5...poate au facut europenii cu aveo cum au facut cu loganul la inceput...cine stie...
Marius30562
La ce "problema cu scutul motor" te referi ?
Eu nu stiu de nici una - pentru ca nu are asa ceva standard.
Se poate pune ulterior.

Referitor la costul reviziilor, pe mine, revizia de 15.000 km (motor 1.4 16 V - dar nu cred sa fie diferente la costuri) m-a costat ~ 560 RON.
Schimbat ulei(sintetic, Liqui Moly 5W40), filtru ulei, filtru benzina, filtre aer, un proiector ceata (ars) + tratat motorul cu Motor Flush ("spalat" inainte de introducerea uleiului nou) + aditiv benzina (ambele Liqui Moly).

Daca schimbam numai uleiul si filtrul de ulei (cum scrie la carte pentru revizia de 15.000) ar fi fost ~ 250 RON.
Dan82333
Si eu sunt pe lista de asteptari cu Aveo 5 usi 1,2.
@Theodor83121:Sa sti ca gresesti.Aveo in 4 usi are 1,5 stele...aveo in 5 usi a ramas aproape neschimbat...deci e vechiul Kalos care nu are problema fratiorului mia mare la acele teste.

Mie mi se par masini bunicele..singurul lucru care ma nemultumeste sau mai bine zis ingrijoreaza este motorasul de 1,2 care dezvolta doar 72Cp si aia la turatie destul de mare.
La noul Aveo (cel in 4 usi) imi place ff mult interioarul.....daca puneau si la cel in 5 usi acelasi interior era f bine.
Oricum abia astept sa vina(asteptarea ma omoara)
_Theo_
@Dan ... aveo in 5 usi nu este la noi pe piata (cel putin asa stiu eu) ceea ce zici tu este KALOS! singurul AVEO d pe piata noastra este cel de 4 usi care nu seamana cu Kalos! Pe pietele din strainatate Kalosul nostru este numit AVEO
Marius30562
In prezent ambele variante comercializate in Romania: sedan (noul Aveo) respectiv hatch (3 si 5 usi - vechiul Kalos) se vand sub numele AVEO.

O chestie idioata a celor de la GM.
James Kilowatt
In vest se vand in continuare in paralel, si Kalos si Aveo. Sub nume diferite. In plus, pe jumatate din ele scrie chevrolet pe jumatatea ailalta daewoo blink.gif
Aveo 1.2 (sedan) nu l-am vazut in nici un catalog... Am vazut doar 1.4 16V.
In Belgia e promotie la Kalos, dau instalatia GPL gratuita smile.gif
Marius30562
In Ro nu este disponibila nici contra cost - la masinile noi ma refer ...

Si daca o montezi tu, pierzi garantia (chiar daca operatia se desfasoara la cel mai autorizat/avizat service cu cele mai "destepte" instalatii certificate si supraautorizate).
Dan82333
Ce enervanti sunt dealerii astia care mint.Eu am semnat contractul pe 14 luna aceasta si imediat dupa aia l-am sunat si mi-a zis ca a dat drumu la comanda .si ieri l-am sunat iara sa-l intreb pe unde e masina;si face ca de abia pe 24 a dat comanda ca atunci au intrat banii in contul lor si ca mai intarzie.la voi cat a durat asteptarea asta?(masina cica e pe stoc in slovenia(parca acolo))..poate imi ratez concediul din cauza lui ca-l :bash: :bandit: :boxing:
Mihai83130
Eu am comandat masina la Radacini. Am semnat contractul pe 24 si am platit avansul, Cei de la Radacini mi-au spus ca in 2 zile se achita masina catre GM si apoi pe cursa aici (9 zile lucratoare pe drum), problema este ca am sunat azi si a fost nu stiu ce problema cu facturarea ei (au trimis alta factura cu valoare mai mare iar eu am luat-o la reduceri) si in plus ce am comandat eu de pe stoc are un cod interesant care nu l-am gasit decat in oferta ptr rusi si asta cica ar fi alta problema. In fine speranta mea este ca vine totusi repede si apuc sa merg cu ea in concediul de anul asta. Asigurari mi-au dat totusi cei de la Radacini ca masina o sa vina in maxim 3 saptamani. Acum intrebare catre membrii formului De cati bani am nevoie la ridicarea masinii? Am intrebat dealerul si mi-a spus ca 100RON (contravaloare numere) insa sunt cam circumspect in conditiile in care am platit inmatriculerea doar 170 E iar pe aici pe forum am vazut ceva taxe si pentru inmatricularea provizorie si inca ceva bani pentru RCA.
Dan82333
Salut.pai si eu am platit 180E la banca(hvb leasing)...sper sa nu-mi mai i-a 100 ron ca-i fac circ.Am o intrebare: am semnat contractu de leasing ,am platit avansu....dar cand incep sa platesc prima rata ca cei de la banca au uitat sa-mi spuna sau mai bine zis eu am uitat sa intreb.

Sper sa-ti vina si tie cat mai repede masinuta si sper ca nici unu din noi sa nu rateze concediul din cauza asta :cheers:
Mihai83130
M-ai prins, sunt la fel de inocent ca tine din punctul asta de vedere. Sper ca cineva de pe acest forum care are experienta sa ne spuna si noua ce ne asteapta biggrin.gif
Marius30562
Din momentul in care ridici masina.

In cazul meu, (am luat masina imediat dupa semnarea contractului de leasing - de' era in showroom !!) au omis sa-mi transmita factura de leasing deoarece nu stiua ca eu am ridicat deja masina - o incurcatura cu actele.

Ca si bani "cash", cand am ridicat masina nu mi-a trebuit nimic - cu exceptia celor pt. rovigneta (dar asta este alta mancare de peste).

Sumele aferente costurilor de inmatriculare (inclusiv cea provizorie/numere rosii) le-am achitat cu OP, inainte - in jur de 200 Euro, daca-mi aduc bine aminte.

RCA-ul il achiti tot inainte de ridicarea masinii - de regula in momentul in care masina a trecut formalitatile vamale.

Nu-mi aduc foarte bine aminte toate detaliile deoarece a trecut mai mult de 1 an de atunci, si, in plus, eram atat de nerabdator sa o iau (aveam planificate mai multe drumuri in perioada respectiva) incat nu am acordat foarte mare atentie la maruntisurile astea.
Mihai74546
Prima rata la leasing o platesti dupa ce ai masina.}n momentul ridicarii masinii platesti inmatricularea provizorie si rca
Fata de mine puteti spune ca aveti noroc. Mie mi-a spus ca tocmai in septembrie vad masina pentru ca nu au pe stoc varianta dorita de mine.
Cred ca sunt multe interese in povestea cu stelele. Nu cred eu ca sunt de acord marii producatori europeni sa intre pe piata europeana un alt producator de masini, pe segmentul care se vinde cel mai bine al masinilor relativ ieftine.Si ca atare il sunteaza pe unde apuca. la 100 la ora poti sa ai si 10 stele ca in caz de impact frontal, adio.(vezi ce a patit comandantul batalionului revenit din Irak)
Dan82333
QUOTE(Mihai74546)
Prima rata la leasing o platesti dupa ce ai masina.}n momentul ridicarii masinii platesti inmatricularea provizorie si rca
Fata de mine puteti spune ca aveti noroc. Mie mi-a spus ca tocmai in septembrie vad masina pentru ca nu au pe stoc varianta dorita de mine.
Cred ca sunt multe interese in povestea cu stelele. Nu cred eu ca sunt de acord marii producatori europeni sa intre pe piata europeana un alt producator de masini, pe segmentul care se vinde cel mai bine al masinilor relativ ieftine.Si ca atare il sunteaza pe unde apuca. la 100 la ora poti sa ai si 10 stele ca in caz de impact frontal, adio.(vezi ce a patit comandantul batalionului revenit din Irak)


Salut.Am inteles cum e cu prima rata.o intrebare mai am.de ce trebuie sa mai platesc inmatricularea provizorie?nu intra in aia 200E?mie mi-a zis dealerul ca in aia 200E sunt incluse toate inmatricularile.Si inca o intrebare:cum fac cu casco?dealerul mi-a facut un model de leasing in care era inclus casco in rata.de la banca am inteles ca imi vine separat in fiecare luna....pot sa platesc si tot odata?ies mai ieftin?casco il fac dupa ce imi vine masina nu?
Mihai74546
Sa o luam pe rand:
1. una este inmatricularea pentru numerele rosii, pe care o face dealerul si o platesti cand ridici masina si alta este inmatricularea pentru nr. de leasing, adica nr. cu care vei circula pe perioada leasingului(cei 200 e)C asa nu spun ca dupa ce termini leasingul trebuie sa o inmatriculezi definitiv(aia e traba ta)
2. Poti sa faci cu casco inclus in rata lunara sau poti sa faci cu casco separat de rata lunara si sa platesti casco la 4 sau 6 luni sau chiar anual, sunt baii tai. Tot una e ca suma, depinde cum iti convine tie. Prima rata la casco o platesti odata cu factura proforma chiar daca nu ai ridicat masina, urmand ca la venirea masinii sa se decaleza perioada de casco
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.