Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce are solenza asta?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > (Super)Nova&Solenza
gabi67272
Am cumparat-o recent ,din targ,si cand colo trancane si am o gramada de zgomote,am urcat-o pe elevator la un service,si am gasit tot ce de mecanica noi,capete bara,bucsi,pivoti,dar are placute de frana de dacie normala si au joc in etrier,dar sunt noi,mecanicul mi-a zis ca e din caseta,aveti vreo parere?Cam cat costa un set de placute si o caseta?
Damian53219
peeeeey in primul rand, trebuia sa stii ca solneza din targ nu prea se cumpara!!! de ce? solenzele au fost ffffffffff mult alergate, majoritatea pe taxi!
acum asta e!
cum s-o rezolvi? nu stiu, cred ca nu mai e in garantie, dar, vezi si tu ori la Dacia ori, la un service serios!
oricum, succes!


ps: vezi ca kilometrajul la solenza se da inapoi fffff usor!!!!

nu am vrut sa te sperii, am vrut sa te informez! blush.gif
Cipp
Caseta mecanica e vreo 4 milioane, aia cu servo e vreo 12 blush.gif placutele vreo 8-900.000 originale
gabi67272
am rezolvat-o ,acum merge bine!
razvan99529
ps: vezi ca kilometrajul la solenza se da inapoi fffff usor!!!!

Cam cat se usor? M-ar interesa si pe mine.
Damian53219
QUOTE(razvan99529)
ps: vezi ca kilometrajul la solenza se da inapoi fffff usor!!!!

Cam cat se usor? M-ar interesa si pe mine.



hmmmm.... sa nu-mi spui ca ai ganduri "obscene" cu masina? blush.gif
Mariustom
D-le Răzvan, acest forum nu promovează aceste practici neortodoxe. Și nici pe cei curioși în acest sens.
Vă rog să vă canalizați interesul spre ceva legal.
Dan102455
Sunt curios ce e ilegal in a da kilometrajul inapoi? Nu e fair-play, nu e ok, dar sunt sigur ca foarte multi procedeaza asa, chiar si dealerii care vand second handuri.

Eu circul 30k/an si nu cred ca e masina care sa circulesub 10k/an, desi bun inteles ca sunt si ecceptii. Cand se cumpara la mana a doua se verifica alte detalii pentru a vedea km real. Cumparatorul niciodata nu o sa spuna drept