Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DODGE CALIBER
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chrysler
Pages: 1, 2
Daniel52778
[color=red][/color] A-ti vazut noul Dodge Caliber???????????????????????????
E bestial! www.discoverdodge.com sau www.ramrash.com.
Am fost la reprezentanta pe titulescu si am vazut ca l-au si adus.... biggrin.gif :brave:
trick
Da, dar e pacat ca varianta 4x4 nu va fi comercializata la noi.
Arheopterix
Poate aduc si 4x4 pana la urma.
Are cineva idee care sunt preturile ddp?
trick
Pleaca de la vreo 12500-12700 CIP. Parca le-am vazut date in ultimul TopGear.
Daniel52778
Am auzit ca o sa o aduca de la anu'. Cel putin asa au zis astia de la reprezentanta. Incerc sa fac rost de o oferta de la ei.... Oricum varianta care ma intereseaza pe mine e undeva pe la 16000 CIP.
Gabriel-Doru72146
Am fost la reprezentanta pe Titulescu si preturile sunt urmatoarele:
- 1,8 L 12.740 Cip si 20.729 DDP
- 2,0 L 14.660 Cip si 23.677 DDP
- 2,0 CRD 16.100 Cip si 25.628 DDP
- SXT 1,8 L 13.580 Cip si 21.616 DDP
- SXT 2,0 L 14.900 Cip si 24.065 DDP
- SXT 2,0 CRD 16.460 Cip si 26.201 DDP.
Modelele SXT au mai multe dotari de serie si este si o lista de optionale cu citeva chestii interesante cum ar fi sistem acustic premium cu 8 difuzoare si subwoofer, jante de 18 si oglinda interioara heliomata.
Dintr-o prezentare facuta pe un post francez, emisiune serioasa pe care o urmaresc de cind s-a pus cablu' in Romania, se pare ca singura care merita este modelul diesel 2,0 restul avind performante modeste din punct de vedere al puterii motorului care isi pierde suflul destul de repede. De asemenea, din ce am vazut pe forumurile americane, nici cutia de viteze automata nu este foarte performantã, turometrul ajungind pina aproape de zona rosie inainte de schimbare.
Am intrat si in masina si, din pacate nu m-a entuziasmat. Daca pe dinafara arata foarte bine, senzatia de forta data de design fiind evidenta, pe interior designul sufera. Plastice neprietenoase, care dau senzatia de ieftin, imbinari imperfecte (putine dar sunt, una din ele fiind la torpedou, noroc ca este acoperita de capacul acestuia), iar spatiul pentru pasagerii din spate mi se pare insuficient, mai ales daca sunt mai inalti. Si portbagajul este cam mic, 340 dmc, cum mi-a spus reprezentantul, asa ca pentru un concediu este la limita.
Pacat, pentru ca ma batea serios gindul! :nope:
Iulian HondaFan
presa auto americana nu este prea entuziasmata de acest model, dar vanzarile sunt bune. si vizual in Midwest s-a umplut de ele. pentru americani are acelasi appeal ca Loganul in Ro - o masina incapatoare la un pret relativ scazut.

preturile sunt, as putea zice, obscene acolo din cauza taxelor :bash:. masina este asamblata in prezent exclusiv in Belvidere, Illinois ( la vreo 60km vest de Chicago). aici pretul incepe de la 13500$ ( fara TVA, dar asta oricum e max 8.5%).

motorul de GEMA de 1.8l de pe Caliber este state-of-the-art. la aceasta cilindree nu exista unul cu parametri mai buni (normal aspirat si cu injectie port) care sa indeplineasca si normele de poluare mai stricte din USA ( probabil nu va necesita modificari nici pentru viitorul standard euro5). are 16 valve, DOHC (2 axuri cu came), VVT dublu (adica si pe vavele de admisie si pe cele de evacuare), bloc de aluminiu, raport de compresie 1:10.5, etc. sistemul VVT este electrohidraulic introdus numai 1-2 ani pe motoarele V6 ale Mercedes (asta este aportul tehnologiei germane in crearea acestui motor). este conceput de cei de la Hyundai si il vom vedea probabil si pe A si C klasse si multe alte modele Daimler-Chrysler, Mitsubishi si Hyundai-Kia. 150CP este remarcabil daca vedem ca BMW vine cu aceasta putere pe versiunea de varf ( 120i ,320i) a motorului lor de 2.0l.

singura problema a acestui motor este punerea lui pe o masina de 1.5t... desigur ca varianta de 2.0l cu 158CP si aprox.200Nm este mai adecvata acestui model.

orice cutie automata ( fie ea hidraulica, CVT sau manumatica) este setata sa schimbe la linia rosie la o apasare viguroasa a pedelei de acceleratie si nu are nimic de a face cu (im)potenta motorului.

pe Caliber se foloseste o cutie CVT ( de provenienta Jatco - subsidiar al Nissan, in momentul asta liderul mondial de piata la acest tip de transmisiii) dar numai la varianta de 2.0l (care nu este disponibila cu o cutie manuala in timp ce cea de 1.8l nu este disponibila cu o cutie de viteze automata).

finisajele interioare sunt la standard american blush.gif biggrin.gif dar e ceea ce te astepti de la o masina sub 20k USD pe piata americana. dat fiind ca vanzarile in Europa vor fi oricum limitate nu cred ca se vor stradui sa le imbunatateasca.
Gabriel-Doru72146
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Gabriel-Doru72146
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Gabriel-Doru72146
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Iulian HondaFan
mesajul tau e in triplicat. biggrin.gif

sunt foarte multumit de DSG. singurul minus e ca nu poti pleca de pe loc cu motorul foarte turat ( cum poti cu o manuala), dar imperecheat cu motorul asta ( 2.0TFSI) DSG-ul este foarte rapid. sprintul de pe loc este suficient de rapid (7sec pana la 100km/h). singura ingrijorare este de fiabilitate, dar pana in prezent nu am auzit si nu am avut nici un fel de probleme.
cristian47139
Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta blink.gif
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)?
ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii).

Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice biggrin.gif
Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize
cristian47139
Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta blink.gif
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)?
ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii).

Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice biggrin.gif
Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize
cristian47139
AM LUATOOOO
Black/Bej, 2L, 159cp, boston, chill etc
E super tare... consum la motor de 2L/159cl 10-11 in oras, 8.5 afara, aerul conditionat non stop.

Si cu CVT parca pluteste, usor de condus... prietenoasa cum spunea o prietena tongue.gif




Daca mai sint posesori, iesiti la rampa, si ziceti impresii, pareri,
Am vazut deja 2 negri, 1 gri, un rosu si un portocaliu in decurs de 2 sapt..smile.gif
Iulian HondaFan
felicitari! sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

cat costa pe drum in Ro?
cristian47139
cum adica "pe drum"?

acum parca vad peste tot caliberi...
Cristi86127
Imi place foarte mult Caliberu, designul este pe gustul meu iar motorizarile sunt suficiente, pretul este foarte bun.

The basic engines were designed jointly by Chrysler, Mitsubishi, and Hyundai, and are made and used by all three - in different configurations.

The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4
http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html

De curand, motorul de 2.4l echipeaza si noul Outlander si nu are VVT ci MIVEC, iar cel de 1.8l va echipa noul Lancer.

Sunt mici diferente:
- 1.8 litri (143 CP pe Lancer/148 CP pe Caliber)
- 2.4 litri (170CP pe Outlander/172 CP pe Caliber)

Oricum aceste motoare sunt printre cele mai bune la ora actuala si in functie de pret ma voi decide in favoarea noului lancer sau dodge caliberului.

PS. A achizitionat cineva Caliberu' in leasing? As vrea sa stiu niste informatii...

LE: Au o oferta super http://www.casa-auto.ro/Oferta-speciala-do...iber_270.html... discount 4364 euro, asta inseamna ca DDP nu sare de 20.000 Euro ceea ce este cea mai buna oferta de pe piata pentru o masina din clasa asta, incredibil as putea spune, nu imi vine sa cred...le-am trimis un email sa ma conving si daca e chiar asa ma duc la drive-test si apoi... smile.gif
Cristian, ce-ti mai face Caliberu' ?
Bogdan104277
Cristi,

Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente).
Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele.
In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge.

Cam asta e... thumbsup.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 24 2007, 04:35 PM) *
Cristi,

Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente).
Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele.
In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge.

Cam asta e... thumbsup.gif
,

Indiferent de standarde, diferentele de putere sunt minore si nu spun mare lucru.
Caliberu nu e o masina impresionanta ca performante, nu este outlander sau lancer, nici macar Colt din punctul asta de vedere, dar designul sau mi-a atras atentia, imi place foarte mult.
Imi place designul american in general, iar Caliberu este pe gustul meu din punctul asta de vedere.
Apoi am vazut motorizarile destul de interesante...1.8 benzina este anemic pentru masa Caliberului, 2.4 benzina pare ok ca perfomante, penalizate insa de cutia automata.
La 18.500 DDP cat costa acum varianta de 2.4 litri, sunt convins ca are destul de multe "lipsuri" care imi vor sari in ochi si mai ales in urechi daca voi ajunge sa il testez, am impresia ca nu sta prea bine la capitolul insonorizare si la genul asta de masina este important ca zgomotul motorului, trenului de rulare, sa fie cat mai mic.

Si la Colt tot asa a fost, nu ma gandeam la o masina din clasa mica, pana am vazut Coltul. smile.gif

Oricum cu reducerile actuale, Caliberu' la ceea ce ofera pare sa fie o afacere buna fara a avea mari pretentii de la masina, nici offroad, nici sportivitate, insa pretul e just si este o masina practica, nici prea mare, nici prea mica, garda inalta la sol, incapatoare, probabil confortabila si foarte vizibil...cu personalitate. smile.gif

Nu compar Mitsubishi cu Dodge, prefer lancerul de 1.8 care sper sa aiba o cutie si un ambreiaj ok, si nu ma refer la etajare sau la impresii personale, ci la modul in care lucreaza...determinand o functionare liniara, continua, distante mici intre comenzi...pe romaneste "totul ca uns". smile.gif
cristian47139
Masina e super, merge perfect (5000km) toata lumea o place, acum mai sint 2 colegi care vor. thumbsup.gif
Toti zic ca e din filmele SF smile.gif (The Island) si ca arata si se simte ca un tank smile.gif in sensul bun, adica solida si compacta, te simti protejat.
Cutia CVT e super (nu e calsica automatica ci e variabila, adica nu are trepte/angrenaje deci smooth riding).
Am citit pe forumul Caliber ca deja unii se apropie de sfirsitul garantiei si in afara de chestii consumabile(ulei, filtre, placute) nu au avut defectiuni.

CASA AUTO are niste oferte super , eu am luat-o in leasing cu 19200e ddp, si are pe ea o groaza de prostii.(prin Egnatia f multumit))
Partea faina e ca daca vrei sa pui optionale aftermarket se poate, si nu esti restrictionat de model (cum e la europene ca nu poti pune nush ce optiune ca e din clasa superioara ...BS)
Serviceul e asigurat de Mercedes care e OK.(Daimler-Chrysler, chiar daca o parte din actiunile Chrysler sint la un fond Cerberum ...or smtg

Cine vrea sa-si ia ar trebui sa intrebe in primul rind de EVIC (electronic vehicle information center aka computerul de bord) care face toti banii.(eu am avut noroc sa-l am)
A mea are 159cp , 2L si e sprintara cind vreau, chiar daca merg relaxat (de aia am vrut CVT).
Consumul e de 11.5 prin oras si am ajuns si la 6.9 pe dn1 (benzina!) http://www.youtube.com/watch?v=wFV4Az9dkXY

Pe autostrada se simte ca e aerodinamica ca o caramida (vijie), dar pe de alt parte designul merita acest trade off.
V-as spune mai multe dar nu vreau sa umpu cu prostii aici, daca e itrebati si va zic...

pa
Cristi86127
Multumesc pentru informatii Cristian.
Deocamdata sa ajung la un drive-test si apoi o sa revin cu intrebari daca e cazul.
R o b e r t
zi-mi si mie te rog, cum e inauntru? silentioasa? sau asa si asa? ca m-am saturat de "tractorul" din colt
Cristi86127
QUOTE(R o b e r t @ Dec 19 2007, 10:54 AM) *
ca m-am saturat de "tractorul" din colt


si tu ? smile.gif
Nu prea cred sa fie siletioasa nici asta...


cristian47139
QUOTE(Cristi86127 @ Dec 20 2007, 04:59 AM) *
QUOTE(R o b e r t @ Dec 19 2007, 10:54 AM) *
ca m-am saturat de "tractorul" din colt


si tu ? smile.gif
Nu prea cred sa fie siletioasa nici asta...



Dinspre motor nu prea se aude decit daca o calci tare (4000rot +) iar pe autostrada (130+) se cam aude vintul. Deh..nu e chiar ca o picatura.
Si depinde si de cauciucuri. Am citit ca e diferenta mare de zgomot de la gume.
Mers normal prin oras si spre munte e OK. Nu se aude nimic. Chiar mi-a zis lumea ca e silentioasa. Turatia nu sare de 2000 in regim normal. CVT-ul e o minune...

Acum daca vreti sageti silentioase luati si voi altveva.. un mertan, etc.smile.gif
Dar la pretul asta nu gasesti nimic asa cool, e un mini SUV, sau mai exact crossover (ca si forester si outlander).

Lumea cam intoarce capul dupa ea tongue.gif:P.. cel mai tare la benzinarii cind fug toti in spate sa vada ce masina e, ca nu-si dau seama dupa berbecul de pe grila lol.
Eu sint f multumit.

Ete poze





Cristi86127
Masina e super ok si isi merita banii din plin.
Arata intr-un mare fel smile.gif

Legat de silentiozitate am citit niste impresii cum ca CVT-ul ar scoate un zgomot constant si deranjant.

Pozele...m-ai terminat. smile.gif
cristian47139
QUOTE(Cristi86127 @ Dec 30 2007, 08:37 AM) *
Masina e super ok si isi merita banii din plin.
Arata intr-un mare fel smile.gif

Legat de silentiozitate am citit niste impresii cum ca CVT-ul ar scoate un zgomot constant si deranjant.

Pozele...m-ai terminat. smile.gif


E o vorba.. "Cine crede tot ce-i spui , este vai de capul lui"
Ctv e cea ma silentioasa din lume in primul rind pt ca nu are angrenaje (aka metal pe metal).. e formata din 2 scripeti si o curea (Davinci a inventat-o).
Uite aici.
"Zgomotul" acela este probabil de la motor pt ca pastreaza aprozimativ aceeiasi turatie chiar daca accelerezi (exeptie daca dai blana) si nu ai acele vroom-uri ca la o cutie manuala de la o treapta la alta, si orive zgomot constant devine mai persistent si pt unii poate deranjeaza.

Mie personal imi place pentru ca imi aduce aminte de zgomotul motorului de avion adica turatie aproape constanta (am fost pilot sportiv in tinereti).

Altceva nu-mi dau seama ce ar fi, dar chiar si asa, motorul abea se aude... poate avea Rolls inainte si nu e obisnuit sa se mai auda si ceva discret de la motor. smile.gif
Eu sint mort dupa masina asta, si daca o sa o schimb in viitor ,tot Caliber o sa imi iau, dar cu dotari mai multe si 4x4 tongue.gif

A da. poze... teehee.gif
Primele 2 erau cind am luat-o... ultima e la Schitu Bran
Mai multe gasiti pe net thumbsup.gif
rentzo

Dar de Dodge Avenger ce parere ai ?
harydam
Buna ziua
Tocmai am intrat in posestia unei astfel de masini,si am o problema la ceasuri,nu sunt luminate,afisajul de la BC si nr de km merge,mai putin indicatoraele.M-am uitat la sigurantele de sun capota partea dreapta ,nu sunt arse,stie cineva ce ar putea avea,sau exista un alt panou cu sigurante?
dumy_sl
QUOTE (harydam @ May 19 2010, 05:06 AM) *
Buna ziua
Tocmai am intrat in posestia unei astfel de masini,si am o problema la ceasuri,nu sunt luminate,afisajul de la BC si nr de km merge,mai putin indicatoraele.M-am uitat la sigurantele de sun capota partea dreapta ,nu sunt arse,stie cineva ce ar putea avea,sau exista un alt panou cu sigurante?





nu stiu daca te mai intereseaza, dar eu am avut aceiasi problema.

nu este de la sigurante si nici nu este ceva grav, doar ca este ceva de munca, trebuie sa dai bordul jos si sa scoti ceasurile pt ca are o piesa sarita si trebuie lipita inapoi pe placa.

sper ca m-am facut inteles ca, mai bine de atat nu stiu sa explic ca nu cunosc termenii smile.gif

si am si eu o intrebare...

are cineva idee de cine este facut compresotul de clima pt dodge caliber? ca pe al meu arata audi
Seri
Daca ai motorul 2.0 TDI, ar fi normal sa scrie pe el Audi sau VW din moment ce motorul este asamblat in uzinele VW-Audi.
dumy_sl
QUOTE (Seri @ Jul 31 2011, 09:22 AM) *
Daca ai motorul 2.0 TDI, ar fi normal sa scrie pe el Audi sau VW din moment ce motorul este asamblat in uzinele VW-Audi.




este 1.8 benzina
cassyan23
salut !!vad k ai avut norocul de ti ai lua masina kre iti place si tocmai de asta vreau s imi dai si mie mai multe detalii despre masina in caz k stii u mai mult ptr k as dori s imi cumpar si eu un d caliber 2.0 140cp si tot citesc pe aici si tot nu sunt lamurit
pana la urma piesele se gasesc la noi ma refer la tot ce tine d piese k in mare parte am vaz k toata lumea vb doar de motor k e de vw sau audi sau mai nou mercedes
si dk esti multumit de ea k eu pana in prezent nu m am suit in niciuna pana akum dar imi place la nebunie aceasta masina
asa k orice de informatie este bine venita va multumesk!!!
Titi1988
Mama ei de limba romana!!! Citeste regulamentul inainte sa postezi. "k nu inteleg nik din ce ai skris"!!
solmar
Ai mai Titi, am pretentii! Se scrie skrs nu skris... ce naiba!
Titi1988
My bad.. Nu sunt in pas cu moda. Trebuie sa mai ies in lume. Damn this Ocolis!!! wallbash.gif
dumy_sl
QUOTE (cassyan23 @ Aug 15 2011, 11:58 AM) *
salut !!vad k ai avut norocul de ti ai lua masina kre iti place si tocmai de asta vreau s imi dai si mie mai multe detalii despre masina in caz k stii u mai mult ptr k as dori s imi cumpar si eu un d caliber 2.0 140cp si tot citesc pe aici si tot nu sunt lamurit
pana la urma piesele se gasesc la noi ma refer la tot ce tine d piese k in mare parte am vaz k toata lumea vb doar de motor k e de vw sau audi sau mai nou mercedes
si dk esti multumit de ea k eu pana in prezent nu m am suit in niciuna pana akum dar imi place la nebunie aceasta masina
asa k orice de informatie este bine venita va multumesk!!!



iti spun din toata inima, cumpara-ti orice alta masina.

sau daca ai bani de aruncat poti sa iei dodge caliber

singurul lucru care mi-a placut si-mi place este exteriorul

1.costa enorm intretinerea (1300 lei placutele de frana si 1700 lei un brat) asta am schimbat eu la ea pana acum, piesele vin doar pe comanda din america...
2. foarte zgomotoasa (ma refer la una rulata)
3.nesigura in curbe
4. un interior destul de nereusit
5. nu arata a masina de 150 de cp, nu are vlaga in ea
s.a.m.d.
teteul
buna ziua!.rog administratorul sa scoata dodge caliber din categoria chrysler si sa-l puna la marci masini,separat,,,macar dodge si atat unde sa discutam numai cei ce detin dodge.sper sa ma fi facut inteles.multumesc anticipat.daca mai cititi pe aici,cei cu dodge,va astept domnilor.sunt nou posesor al unui dodge caliber.am tot cautat forumuri de la noi despre dodge si am gasit aici pe masini.ro,cel mai bun,zic eu.zi buna va doresc!
navajo
teteul, asteptam sa ne povestesti despre masina ta.
Poate pui si ceva poze.Bafta!
teteul
multumesc navajo ,pentru un "raspuns",,,,,semn ca mai sunt persoane plimbarete pe forumul acesta smile.gif desigur voi posta si fotografii,asta cand voi avea ceva timp de o sedinta foto. smile.gif pentru inceput pot spune ca masina mea e din 2007,diesel,6 trepte varianta proiectoare si cruise control , mag 6 cd a.c. etc etc. nu prea multe optionale ca strica yes.gif dar sunt multumit.ca si tinuta de drum e buna.pentru mine la cate am avut pe mana e multumitor,,cert e ca inca o mai studiez. biggrin.gif am tot citit diverse opinii...pro//contra.eu sunt pro .mai explic eu,revin cu un post mai pe seara sau maine.toate cele bune!!!
navajo
Sper sa te bucuri de ea si astept pozele. thumbsup.gif
dumy_sl
are cineva idee care ar fi cauza din care si-a pierdut din putere aceasta masina? (la dodge caliber ma refer)
dumy_sl
nimeni.............
Seri
Pai da si tu mai multe detalii.

Te referi la masina ta sau Dodge Caliber in general? Puterea motorului sau puterea de cumparare?
Poate si-a pierdut din puterea motorului odata cu trecerea de la Euro 4 la Euro 5.

Diesel sau benzina?
dumy_sl
QUOTE (Seri @ Nov 16 2011, 08:54 AM) *
Pai da si tu mai multe detalii.

Te referi la masina ta sau Dodge Caliber in general? Puterea motorului sau puterea de cumparare?
Poate si-a pierdut din puterea motorului odata cu trecerea de la Euro 4 la Euro 5.

Diesel sau benzina?



scuze, acum am citit si eu ce-am scris si nu prea se intelege ce vreau sa spun.


am un dodge caliber din 2007, 1.8 benzina, 150 cp, manual 5 trepte si pe zi ce trece simt ca ramane mai mult si mai mult fara vlaga + ca i-a crescut consumul urban cu cca 1l la 100km
tin sa mentionez ca sa mers subturat, cel putin in ultima vreme...

trebuie sa ajung cu a 2-a treapta la 70 km/h ca sa simt un pic din cei 150 cp

ce este de facut???
Seri
In primul rand, cand a fost ultima revizie? Cu siguranta i-ar placea un filtru de aer nou, eventual si bujiile schimbate. Nu cumva merge in 3 cilindri?
Un drum extraurban la turatii ridicate, ar ajuta injectoarele sa se curete.

Ar trebui sa verifici si traseul de admisie, sa nu traga aer fals pe undeva. Poate un furtun este fisurat sau un colier destrans.
Ambreiajul nu patineaza? Asta se simte cel mai mult in treptele 4 si 5, cand tu accalerezi, turatia motorului creste, dar viteza nu.
dumy_sl
QUOTE (Seri @ Nov 17 2011, 09:30 AM) *
In primul rand, cand a fost ultima revizie? Cu siguranta i-ar placea un filtru de aer nou, eventual si bujiile schimbate. Nu cumva merge in 3 cilindri?
Un drum extraurban la turatii ridicate, ar ajuta injectoarele sa se curete.

Ar trebui sa verifici si traseul de admisie, sa nu traga aer fals pe undeva. Poate un furtun este fisurat sau un colier destrans.
Ambreiajul nu patineaza? Asta se simte cel mai mult in treptele 4 si 5, cand tu accalerezi, turatia motorului creste, dar viteza nu.



da, se tureaza motorul in treapta a 4-a si a 5-a si viteza creste foarte lent...

ce ar trebui verificat in conditiile astea.
Seri
Atunci e posibil ca discul de ambreiaj sa fie uzat. Acesta se uzeaza in treptele 1-2, iar uzura se simte in treptele 4-5.
Un mecanic ar trebui sa simta imediat asta.
dumy_sl
QUOTE (Seri @ Nov 21 2011, 08:37 AM) *
Atunci e posibil ca discul de ambreiaj sa fie uzat. Acesta se uzeaza in treptele 1-2, iar uzura se simte in treptele 4-5.
Un mecanic ar trebui sa simta imediat asta.




mecanici, sunt pe cale de disparitie...

de cate ori am dus o masina in service mai rau mi-au stricat-o.

cateva exemple.

nu a stiut sa-mi puna placutle de frana la un A6
la acelasi A6 cand mi-a schimbat scutul de protectie mi-a spart conducta de freoni + ca mi-a cazut scutul dupa 1 saptamana.
cand am cumparat dodge caliber am fost cu el la service si mi-a spus ca este ok masina, ca ulterior sa aflu ca fulia de la compresorul de ac este stricata, pacutele de frana terminate, un brat fata dreapta cu o improvizatie...

de papuc nu mai spun nimic...

sunt satul....
fixmycar
QUOTE (dumy_sl @ Nov 22 2011, 07:33 AM) *
mecanici, sunt pe cale de disparitie...

de cate ori am dus o masina in service mai rau mi-au stricat-o.


Foarte adevarat
Cunosc foarte multe cazuri in care oamenii s-au dus in service pentru operatiuni de rutina si au plecat cu senzori rupti, scutul prins doar pe jumatate, uleiul de motor schimbat in stilul scoate 2 si baga 2 litri ....

Mecanicii, instalatorii si doctorii buni sunt foarte greu de gasit...

Numai bine!
ctinbogdan
Dintre toti cei de pe forum si in special din topicul acesta, doar 2 sunt si posesori de Caliber... si restul doritori sau curiosi?
Are cineva un 2.0 diesel?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.