Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ??? CompanyCar sau PersonalCar ???
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
R a z v a n
Alegerea pare evidenta, circula si o gluma cu iz de zicala: "cea mai buna masina e masina de companie" Hmm... sa fie chiar asa?! Eu am ceea ce se cheama "company car" si sincer imi lipseste atasamentul pe care il vad la prietenii mei fata de masinile lor. Chiar nu am nevoie, insa ma gandesc din ce in ce mai des sa-mi iau o masina care sa fie "a mea".

Sper sa nu repet postul, sincer mi-e greu sa trec prin cele 40 de pagini de la versus..
CRG
Intr-o company car te simti ca intr-un apartament inchiriat: nu poti sa-i faci imbunatatiri pentru ca stii ca le faci degeaba.

Pentru mine solutia ideala este: bani in plus deti de firma ca sa-ti cumperi masina personala :angel:
R a z v a n

uite 2 company car pe care dupa ce le-am facut nu a mai mers nimeni cu ele...
o sa apara cat de curand la sectiunea second hand
CPI
??? Astea 2 sint company cars? Din-alea de care zice crg ca "nu poti sa-i faci imbunatatiri pentru ca stii ca le faci degeaba." ??? Vreau si eu un job acolo biggrin.gif

Ca sa raspund si la topic. Sint de acord, si eu simt acelasi lucru. Mai ales acum cind imi pot permite sa imi iau ce vreau. De ce sa merg cu Laguna daca nu imi place? Doar pt. ca e company car? Si ca sa rezolv problema am propus un sistem similar cu ce zice crg: o suma fixa (car allowance) pe nivel ierarhic.

Cristi
Tarabostes
Nu stiu de unde ideea ca daca ai o masina de la firma nu mai poti avea si o masina personala de care sa te bucuri in weekend si pe care sa nu o rupi in gropile bucurestene. Mai naspa e sa ai la serviciu un Tico la peste 100k si sa mai ai si drumuri lungi de facut iar acasa un Golf IV si sa nu te induri sa mergi cu el in interes de serviciu, cum am eu un cunoscut.
R a z v a n
Asta cu car allowance merge la firme small staff - high income (avocatura, dentisti samd), cand vorbim de firme mai mari vorbim deja de politica de flote, cu departajari pe modele, nivele de dotare , samd - lucruri pe care sunt sigur ca le stiti mai bine ca mine. Ce vroiam sa spun e ca daca dai 10 car allowace omu e multumit si o sa ai probabil 6 modele diferite si 4 rx-8-uri (I wish !) daca cumperi o flota - si asa se intampla in 90% din cazuri - ai un singur service de vizitat, costuri controlate de intretinere si eventual si a 11-a masina gratuit.
Comparatia cu apartamentul e foarte buna si sunt de acord cu ea.
CPI
Costuri controlate de intretinere ai si in cazul in care stabilesti car allowance = Rata lunara leasing + buget combustibil + buget revizii/reparatii + buget casco = x00 EUR + TVA si fiecare are grija de masina personala si de bugetul aferent.

Altfel, cost de service controlat e mai greu sa ai pentru ca nefiind masina personala angajatul da cu ea prin gropi, etc.

Cristi
air_wolf
nu erai luni cu mazda la rar? biggrin.gif
oricum, masina de firma pe care o poti cumpara e cel mai bine. asa stii si cum te porti cu ea, ai si discount bun la cumpararea de la firma. si o poti modifica asa cum vrei.
R a z v a n
da, nu eram eu dar stiu ca a fost p-acolo RX-8-ul.
CPI
QUOTE(air_wolf)
oricum, masina de firma pe care o poti cumpara e cel mai bine. asa stii si cum te porti cu ea, ai si discount bun la cumpararea de la firma. si o poti modifica asa cum vrei.

E ok daca firma o vinde la un pret sub al pietei. Altfel angajatul nu e "incurajat" sa se poarte frumos cu ea.
Pe de alta parte nu alegi tu modelul si iar ajungem la ce zicea crg cu apartamentul biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.