Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probabil cel mai mare versus clasa mica.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
ADrian82506
Pornesc acest versus deoarece dupa 10 forumuri rasfoite si 15 000 de idei habar nu mai am ce masina sa imi iau. Ma invart intr-un cerc vicios pana ametesc asa ca va rog sa ma ajutati.
In primul rand masina va fi folosita preponderant de mine dar si de catre parinti.
Urmaresc o autonomie cat mai mare si un minim de dotari.(acum daca unele vin mai dotate cu atat mai bine), nu sunt un mic schumi sau cine stie ce vitezoman.
Ma intereseaza foarte mult fiabilitatea masina urmand a o detine undeva la minim 5 ani.
Bugetul se situeaza undeva intre 12000-14000(cu mari eforturi 14 000, adica chiar trebuie sa merite).

Modele trecute in carnetel:

1.Fiat GP 1.3 Multijet 90 CP 5U DYNAMIC pret cip:11 680 euro
dotari standard
1. Proiectoare ceata
2. Oglinzi exterioare electrice in culoarea caroseriei
3. Aer conditionat
4. Manere portiere in culoarea caroseriei
5. Scaun sofer reglabil in inaltime
6. Bancheta posterioara divizata 60/40
7. 2 tetiere posterioare reglabile in inaltime
8. Volan reglabil in inaltime si axial
9. Telecomanda inchidere / deschidere usi
10. Radio CD+MP3 si comenzi radio pe volan ? 6 taste (4 difuzoare + 2 tweetere + antena)
11. Manere portiere de culoare neagra
12. Bare de protectie in culoarea caroseriei
13. Semnalizare activare centuri de siguranta
14. Sistem de siguranta blocare usi pentru copii
15. Sistem Isofix cu prindere in 3 puncte (doua, pentru bancheta posterioara)
16. A treia centura de siguranta posterioara autorulanta
17. Centuri de siguranta posterioare autorulante
18. Centuri de siguranta anterioare autorulante, cu pretensionare
19. Airbag pasager (cu posibilitate de dezactivare)
20. Airbag sofer
21. ABS + EBD
22. Kit Fix & Go
23. Al treilea stop
24. Iluminare portbagaj
25. Deschidere portbagaj din interior
26. Stergator luneta
27. Luneta termica
28. Plafoniera anterioara
29. Kit fumatori (scrumiera + bricheta)
30. Suporturi pahare pe consola centrala (2 - anterioare, 1 - posterior)
31. Oglinda integrata in parasolar latura pasager
32. Manere sustinere latura pasager anterior / posterioare
33. Sistem My Car (personalizare functii masina)
34. Sistem Easy Entry (exclusiv 3 usi)
35. Bancheta posterioara 3 locuri (exclusiv 5 usi)
36. Tetiere anterioare reglabile in inaltime
37. Faruri reglabile
38. Trip Computer
39. Turometru
40. Servodirectie electrica Dual Drive
41. Inchidere centralizata
42. Geamuri anterioare actionate electric
2.Ford Fiesta 1.4 Tdci 68 CP GHIA + un pachet de maxim 900 euro cip rezulta un prêt CIP: 10800 euro cu dotari:
Airbag sofer
Avertizor acustic lumini aprinse
Bancheta spate rabatabila 60/40
Bare fata/spate de culoare neagra
Ceas digital de bord
Centuri de siguranta fata pretensionate si reglabile pe inaltime (doar la 5 usi)
Centuri de siguranta spate (3)
Compartiment bagaje iluminat
Faruri reglabile electric
Frane discuri fata, tamburi spate
Geamuri termoizolante cu tenta verzuie
Lampa suplimentara de frana pe luneta
Luneta incalzita electric
Mocheta compartiment bagaje
PATS ( imobilizator electronic motor )
Preechipament audio - cablaj, antena
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Servodirectie
Stergator si spalator luneta
Tetiere fata + 2 tetiere spate reglabile pe inaltime
Turometru
Airbag pasager
Deschidere portbagaj din interior
Geamuri fata actionate electric
Inchidere centralizata
Scaun sofer reglabil manual pe inaltime
Bare fata/spate in culoarea caroseriei
Faruri de ceata
Manere interioare usi argintii
Aer conditionat manual
Grila exterior cromata
Inchidere centralizata cu telecomanda
Oglinzi incalzite si actionate electric
Plafoniera cu spoturi stanga - dreapta
Volan imbracat in piele
Computer de borD
Pachet marketing 4 (ABS+EBD, parbriz incalzit, radioCD 4500 cu 4 difuzoare, jante de aliaj de 15"
La acest model as putea opta si ptr motorul 1.6 tdci 90CP facand mici rabaturi la dotari, abs-ul venind standard pretul cip iesind cam la fel
3.HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP in varianta full 11300euro:[b]
nu gasesc sad au copy pe nicaieri la dotari dar cred ca le cunoasteti
[b]4.RENAULT CLIO III 1.5 dci 80CP Confort Dynamique CIP:11 061 euro

Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager)
Bancheta spate rabatabila 1/1
Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria + bandouri laterale carbon mediu
Blocarea automata a usilor la demaraj
Centuri fata in 3 puncte, pretensionate si limitator de efort integrat
Centuri spate in 3 puncte, cu limitator de efort integrat (pentru cele laterale)
Computer de bord multifunctional
Directie asistata electric
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Oglinzi retrovizoare exterioare de culoare neagra
Oglinzi retrovizoare exterioare cu reglaj manual
Parasolare sofer si pasager cu oglinda
Pachet "Drumuri dificile"
Proiectoare fata dublu optice
Radio mono CD 2X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Scrumiera mobila si bricheta
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata
Stergatoare parbriz cu cadenta variabila
Stergator luneta
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Tetiere pentru toate locurile spate, tip virgula, reglabile in inaltime
Turometru
Volan reglabil pe inaltime
Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus
ABS + EBV + AFU + aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri pentru cap fata-spate
Airbag-uri anti-alunecare pentru locurile din fata (pt versiunile 3 usi)
Aer conditionat cu reglare manuala si torpedo cu racire si iluminare
Bancheta spate fractionabila 1/3-2/3
Buzunar de depozitare pe spatarul scaunului fata dreapta
Centuri fata reglabile in inaltime, dublu pretensionate (pt versiunile 5 usi)
Centuri fata reglabile in inaltime, cu simpla pretensionare (pt versiunile 3 usi)
Centuri laterale spate cu pretensionare
Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, cu oglinda asferica pe partea soferului
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
Proiectoare de ceata
Radio mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Tempomat-limitator de viteza (pt 1,6 BVA)
Volan imbracat in piele


Ma enerveaza rau de tot la Renault diesel noile revizii la 10 000 de km, nu stiu cat de rentabil mai este.
5. OPEL ASTRA H 1.3 CDTI 90CP SAU 1.4I
6. SEAT IBIZA 1.4 TDI 70CP ALL INCLUSIVE: 10.890 euro CIP
• Jante otel 6JX15,anvelope 195/55 R15
• Frane fata pe disc, spate pe tambur
• Servotronic
• Volan reglabil axial si pe inaltime
• Filtru praf si polen
• Scaun sofer reglabil pe inaltime
• Stergator parbiz cu temporizare
• Luneta incalzita, cu sistem de spalare
• Lampa ceata spate
• Stergator parbriz cu temporizare
• Imobilizator electronic
• Servofrana
• Reglaj electric faruri
• Proiectoare ceata
• Aer conditionat semiautomat (climatic)
• Caroserie in 5 usi
• Airbag sofer si pasager
• Inchidere centralizata cu telecomanda
• Geamuri electrice fata
• Radio CD MP3 cu 4 difuzoare
• Bare protectie si spoiler in culoarea caroseriei
• Faruri duble
• DSR
• Iluminare compartiment portbagaj
• ABS
7. SKODA FABIA 1.4 TDI ELITE:
Fabia Elite 1.4 l TDI PD 70 CP 5 usi Pret CIP: EUR 10.601,-
Optionale:
ABS, EDS, ASR EUR 64,-
Faruri de ceata EUR 42,-
Total CIP: EUR 10.707,-

Echiparea Elite are:
*ABS
*Aer conditionat semiautomat
*Jante aliaj usor 14" Sprint
Agatatoare haine spate
Airbag dublu (full size)
Aparatoare noroi din plastic sub aripi
A treia lampa de stop
Bancheta spate rabatabila asimetric 1:3 / 2:3
Bari de protectie vopsite in culoare caroseriei, cu banda protectoare neagra
Bari longitudinale portbagaj acoperis
Buzunare in capitonajul usilor fata
Buzunare pe capitonajul usilor spate
Caroserie complet galvanizata
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
Coloana directiei cu reglare pe inaltime si adancime
Compartiment depozitare sofer (doza) cu climatizare (climatizat numai impreuna cu aer conditionat)
Compartiment potrbagaj acoperit
Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa, timpul parcurs, viteza medie, autonomia)
Deschidere clapeta rezervor din interior, de la sofer
Deschidere portbagaj din interior, de la sofer
Doua lampi de citit pentru ocupantii locurilor din fata
Doua sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru scaun copil
Faruri optice cu rama interioara cromata
Filtru de polen
Geamuri atermice si colorate
Geamuri electrice fata
Iliminare verde a instrumentelor de bord cu posibilitate de reglare
Iluminare compartiment portbagaj
Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile
Imobilizator
Inchidere centralizata, SAFE - System
Inele de amarare in compartiment portbagaj
Interior Frome : scaune intr-o combinatie de stofe negru Onyx / gri Achat
Intrerupere carburant in caz de accidente
Lampi semnalizare laterale albe
Lumina de siguranta in capitonajul usilor din fata
Luneta incalzita
Manere deschidere usi (interior) cromate
Numar sasiu la vedere
Oglinda in culoarea caroserie
Oglinzi laterale reglabile din interior
Parasolar pasager cu oglinda machiaj / parasolar sofer cu buzunare
Patru manere de plafon
Portbagaj capitonat integral cu material textil
Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila
Priza de 12 V in consola centrala
Reglare faruri de la sofer
Roata de rezerva normala
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Scrumiera fata iluminata
Semnal sonor pentru faruri aprinse
Servodirectie
Sistem de recirculare a aerului
Spatiu de depozitare in consola centrala
Stergator luneta cu duze stropitoare si temporizare
Stop de ceata
Stopuri de siguranta in capitonajul usilor fata
Temporizatoare de stingere a luminii din habitaclu
Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime
Torpedou cu suport pahare (climatizat si iluminat numai impreuna cu aer conditionat)
Trapa portbagaj capitonata integral
Trei centuri de siguranta spate, cu sistem de prindere in trei puncte
Turometru cu ceas
Volan cu 4 spite
8.OCTAVIA TOUR 1.9 TDI 90 CP
9. ASTRA CLASSIC II 1.7 DTI
10. NOUL YARIS….aici e buba cu motorul diesel cam scump benzina cam scumpa si in varianta sufiecnta ptr mine terra
11. NOUL CORSA POATE INTRA PE PIATA IN SEPTEMBRIE
daca ati avut rabdarea necesara sa cititi kilometrul de aici sper ca ati vazut ca bugetul are o medie de 13 000 cam pe aici a svrea sa ajung maxim si cum am zis mai sus merg pana in 14 000 daca chiar merita sau ma bucur si daca e 12 000.
guerilla
tinand cont de bugetul si de preferintele tale eu as limita versusul la pct 1 si pct 3.
restu ies mai mult sau mai putin din discutie pentru ca cele doua modele intrunesc cel mai bine conditiile impuse de tine.
daca ar fi sa aleg eu, as alege hyundai si as ramane si cu bani de vacanta biggrin.gif
DORU
Eu as limita versusul direct la pct. 3. Obtii cel mai mult cu cei mai putini bani. arigato.gif
ADrian82506
am masini in aceasta lista de tot felul, de generatie mai veche care au trecut testul timpului si au demostrat fiabilitatea, am masini de ultima generatie, ma masini cu un design mai placut si altele cu un design mai putin pe gustul meu. accentul guerilla vinde abia pe la anu daca fac comanda azi sad.gif si nici nu are un design extraordinar in schimb capitolul tehnic e ok, gp cu motoru acela deja se bate la egal cu astra h cu acelas motor si nu cred ca va castiga lupta.
voi ce parere aveti?
care ar fii masina care le impaca pe toate?
ADrian82506
doru crezi ca hyundia accent e ce amai ce ala ora actuala? fordul sau opelul nu mai fac masini bune?, calitatea skodei este inferioara hyundaiului?, fiabilitatea motoarelor si a finisarilor este aceeasi? parca a creat istierie acest accent nou si nu inteleg de ce. adevarat primesc dotari dar designul? calitatea? fiabilitatea?
totusi este un hyundia turcesc...
nu sunt gigi contra dar totusi cred ca e aiurea din o lista de 10 masini toti s amearga direct catre una.
stiti voi ceva ce eu nu stiu?
also daca poate cineva sa dea niste informatii din interior despre masinile sh de la dealeri? sunt zobite si comsetizate?, sunt confiscate ptr neplata ratelor? poti avea incredere iintr-un sh luat de la dealer?
Mihai66305
Vezi ca Astra H nu-i in clasa mica, ci in compacta wink.gif
Eu pe asta as alege-o din lista ta.
ADrian82506
au intrat si cateva compacte pe lista fiind undeva pe pret cel putin 1.4i este sigur in pret acum sa vedem ce ne facem cu dieselul si daca merita efortul de pret in detrimentul unei masini din clasa mica de ultima generatie sau in fata unei masini ce a trecut dej adeo varsta si raman si cu ceva bani in buzunar.
*****81107
Ai ales masini bune. Cu exceptia Fiat, Renault si Hyndai.
Ce vrei ? Masina mica sau mare. E o diferenta de la cer la pamant de la o Skoda Octavia la Toyota Yaris.
Daca banii nu sint o problema as alege:

1.Octavia
2.Opel Astra
Sint incapatoare, confortabile, fiabile.

Dintre masinile mici as alege:
1.Skoda Fabia daca vrei fiabilitate si spatiu (e cea mai mare dintre masinile mici)
2.Ford Fiesta
R o b e r t
Fiat-urile sunt facute in Turcia
Ford-ul Fiesta - buna masina, dar doar in primul an. dupa aceea ... bani
cam atat am putut afla de la mecanici

restul, nu prea stiu
ADrian82506
exista maodele de fiesta face lift mai vechi de un an?
presupun ca o data cu faceliftul a fost unblat si ceva pe la probleme.
ca design arata extraordinar ibiza facelift si nu e nici scumpa, dar motorasu cam mic, cred eu.
o data cu aparitia noilor modele(generatii) diferentele nu mai sunt asa clare.
de ex octavia fiind mai mica la ampatament ca noul clio sad.gif
R o b e r t
Incearca si un Mitsubishi Colt ... ce motorizare vrei...
www.colt.ro
ADrian82506
ti se parea ca nu imi ajung modelele din lista? smile.gif band.gif
o sa arunc un ochi dar dieselul mi se pare cam scumpicel
_Constantin_
Accent, are motor bun, dotari destule, e considerat destul de fiabil plus ca are o imagine mult mai fresh decat restul modelelor fiind o aparitie mai placuta.
Dupa cum vei citi si in alte versus-uri Accent este preferat in fata altor moedele. Alegerea e a ta. Multa Bafta in alegere.

Orice ai face, alege ceva ce-ti place tie, nu influentat de parerile altora.
*****81107
QUOTE(Robert82112)
Fiat-urile sunt facut in turcia


Dar ce se mai face in ziua de azi in Europa?
Adidas face tricouri in Bangladesh si Indonezia
Philips face televizoare prin nu stiu ce tari subdezvoltate.
Fiat-urile se fac in Turcia (la standardul cerut de catre Fiat) si nu vad care e problema.


ADrian82506


Toyota Yaris e scumpa rau de tot (pentru o buburuza de masina) Cu banii aia iti iei un Opel Astra.

Atita timp cit nu alegi Fiat,Hynday si Renault nu ai cum sa gresesti.

Ar mai ramane:
Skoda, Opel, Seat,


Si Ford daca iti place. E sub Skoda,Opel,Seat din punct de vedere al fiabilitatii, dar peste Renault, Hynday,Fiat.
T u d o r
Cine ziceai ca e peste Hyundai ca fiabilitate? :bash:
Man, nu te supara, dar sfaturile tale sunt determinate de o parere pur personala, nu de fapte. Incearca sa aduci si niste argumente in favoarea afirmatiilor pe care le faci. :evil:

Aa, si sa nu uit... masina aia se cheama HYUNDAI, nu hynday, nu ca nu ai sti.
Impulse
Probabil este vorba de o neintelegere: Ford-urile facute in Europa sunt foarte bune. Daca iei clasamentul mondial, da, sunt ceva probleme desi exceleaza si ei in anumite arii. De exemplu pick-up-urile F150. 350, etc.
Si eu am avut un Ford made in Germany si cat timp a stat la mine nu am avut absolut nici o problema. Doar ca exemplu, noul Mondeo este o masina foarte reusita.
Problema este mai delicata aici, insa dat fiind bugetul colegului cred ca as avea in vedere urmatoarea ordine:

Skoda
Ford
Opel

restul le-as cam exclude din start.
guerilla
eu cand citesc ce se intampla cu unele ford fiesta pe aici pe forum ma ingrozesc sad.gif poate oamenii astia sint ghinionisti, dar vrei nu vrei tot te pune pe ganduri, cel putin din punctul de vedere al tratamentului de care ai parte la dealeri. Impulse, unii prin romania se joaca de business-ul, nu neg ca masinile nu ar fi bune, dar stii ca mai cumperi si servicii aftersales de care uneori ducem o lipsa acuta.

apoi, Doru, om foarte obiectiv, posesor de octavia, recomanda hyundai beer.gif no comment
ADrian82506
am reanalizat lista si am ramas hotarat pe opel astra H, acum problema mare intervine in cazul motorizarii...
1.4i sau 1.3 cdti
amandoua 90CP
amandoua aceleasi date tehnice(0-100,viteza maxima)
diferenta de pret intre cele doua modele?...1900 euro.
cred ca nici taxi daca as fii nu recuperez banii astia in mai mult de 4 ani. chiar nu pot sa imi dau seama
parfe rentabila benzina, dar si motorina are avantajele ei
ce ziceti?
Paul46623
Cand ai s-o vinzi, cea pe motorina va pastra diferenta de 1900 de euro. E binecunoscut faptul ca, la revanzare, diferenta de pret ramane neschimbata.
Mihai66305
Si diesel-ul este mai comod la condus, cuplul mare disponibil de la 2000 rpm. isi spune cuvantul...
ncristi
Clio III.

- masina de conceptie noua
- calitatea executiti si finisajelor este peste tot ce ai enumerat acolo
- motor fiabil
- cele mai ieftine revizii dintre tot ce ai enumerat tu acolo chiar daca sunt la 10k.
- garantia mare (daca optezi pt ce-a de 4 ani) motor+ instalatie electrica...nici garantia trenului de rulare nu este rea. Acum este de 50k.
- masina vine cu suspensii pregatite special pt romania.

Ca o paranteza din cauza condiitiilor de exploatare din romania este recomandata ca reviziile sa le faci la 10k mai ales daca masina este diesel.

Ca sa te convingi fa un drive test inainte smile.gif .
Sergiu75148
Seat Ibiza, dar cu motor pe benzina de 75 CP (sau chiar 100 CP).

De ce iti trebuie autonomie mare cand sunt benzinarii peste tot ?
James Kilowatt
Mie din lista initiala imi place Punto. Insa nu cunosc preturile si conditiile de service din Ro. Aici are 5 ani garantie si e sensibil mai ieftin decat Clio 3 la performate si dotari similare.
Si Astra e o optiune (deh, acelasi motor cu Punto biggrin.gif). Din cate stiu e mai scumpa, daca Adrian ar fi totusi tentat de o compacta si nu de una mica, atunci e o idee buna.

Hyundai-ul CRDI 110 CP mi se pare dubios de lipsit de performante, si la demaraj si la viteza de varf. Prin comparatie benzinarul de 112CP are 15km/h in plus la viteza de varf si vreo secunda jumate in minus la demaraj. Undeva ceva scartaie, probabil cutia de viteze o fi proiectata la misto. Sincer, decat sa iau CRDI-ul as lua benzina si as pune GPL smile.gif
Obuzel
Dintre toti cei care spun Accent nu stiu cati au urcat in el.
Eu am facut-o si trebuie sa spun ca interiorul acelei masini e cam la paritate cu Loganul ca si calitate iar mie ca design mi s-a parut chiar mai neplacut decat la Logan (aici intervine si factorul subiectiv).
De afara masina nu e rea, nici frumoasa/nici urata, cred ca asta a fost si intentia, insa daca stai mult timp in ea ai senzatii neplacute.

De tehnica ni stiu ce sa zic, subscriu la ce zice MR2.
DORU
QUOTE(guerilla)
apoi, Doru, om foarte obiectiv, posesor de octavia, recomanda hyundai beer.gif no comment


Sa stii ca intre Fabia 1.4TDI 70 CP si Hyundai 1.5 CRDi 110 CP la diferenta de 700 euro nu as sta pe ganduri... nu sunt fan Hyundai, insa pot face diferenta intre 2 modele, mai ales daca nu e vorba de mine...acolo devin subiectiv in alegeri, recunosc.

Adrian, dpdv al fiabilitatii, nu cred ca Opel Astra H este peste Accent. Insa respect alegerea ta.
striker_astral
Eu m-as feri de Skoda si SEAT. Hyundai am observat ca sunt f fiabile...la banii aia intra si un Nissan MIcra full. Aia e super masina si e buna pt oras. Si modelul nou arata destul de bine.
ionut81247
O parere subiectiva, a unui prieten la care subscriu si eu. Fiat GP, mi se pare o masina super iar tipul e foarte multumit de ea. Dar, cea mai buna masina este cea care se aliniaza preferintelor tale, nu-i asa?
Mircea74042
QUOTE(guerilla)
eu cand citesc ce se intampla cu unele ford fiesta pe aici pe forum ma ingrozesc sad.gif poate oamenii astia sint ghinionisti, dar vrei nu vrei tot te pune pe ganduri


In acest topic e vorba de tdci-ul de la fiesta (nu de cel pe benzina 1.25 ..ca ala e singurul care e cu probleme ..si din cate spun unii sunt de soft problemele ..si se vor rezolva pana la urma )..care e un motor excelent cu un consum ..pe masura !
ADrian82506
am intampinat cateva probleme majore cu dealerul opel de la mine din pitesti, nota cel putin 2 in schimb la ford am fost tratat de nota 10 oamenii aia chiar stiu sa isi vanda masinile
batalia ramane intre opel astra H 1.3 cdti 90CP (motorul de pe gp) si ford focus sedan 1.6 tdci 90CP
revin cu echipari si configuratie imediat, oricum astra iese mai ieftin cu aprox 1000 de euro si cu dotari zic eu putin peste dar ramane restul de analizat
fiabilitate
preturi service piese
calitate
etc etc
posesori sau cunoscatori pot ajuta cu sfaturi?
cu vanzatorul d ela opel era sa ma iau la bataie din cauza ca radea de motorul 1.3 ca e puturos ca nu urca dealul si mai multe chestii d-astea fiind cel mai performant diesel la ora actuala sad.gif
T u d o r
Vad ca ai mai urcat putin de la clasa mica, nu? smile.gif Nu cumva sari si din pretul pe care ti l-ai stabilit? Din cate stiam eu era 14000 maxim. Oricum, dintre cele 2 iti recomand Focus pentru tinuta de drum, stabilitate si noutatea modelului. Plus ca poseda unul dintre cele mai moderne trenuri de rulare din clasa, cu suspensie independenta spate. Minusuri ar fi calitatea mai slaba a materialelor de bord, insonorizarea insuficienta, anostitatea interiorului si tinuta de drum putin rigida (daca iti place sportivitatea, trebuie sa suporti si o amortizare mai tare).
ADrian82506
da am sarit ptr ca o data fac efortul asta nu de 10 ori, pe langa asta las valoarea reziduala la sfarsitul celor 5 ani si imi vine rata tot acolo si am si posibilitatea sa mai adun ceva banuti pana se duc acesti 5 ani, am privit lucrurile in dinamica cred ca merita. suspensia da nota 10, design exterior nota 10, pacat la nivelul dotari ca este cam scump. in rest in serviceuri si pret de revanzare nush care e mai avatajat nestiind nimic despre cele 2 modele deparece nu m-au interesat in mod express pana acum.
poate voi stiti mai multe..
despre accent e cu totul sub asteptari, plastice urate, nu ma refer la bord zis aspectu pe interior finisajele pe langa scaune pe stalpi etc etc
spatiu in spate foarte stramt, chiar nu merita 11000 si ceva cip
10 000 poate era ok dar 1000 si ceva in plus la cip ptr aceasi masina clar nu merita
Impulse
Pai daca faci efortul du-te pe Focus. Si eu il recomand cu caldura pentru aceleasi trasaturi pe care le-a enumerat colegul meu Tudor. Este o masina foarte bine inchegata, stabila si s-a dovedit si fiabila. Mai ramane alegerea dupa propriile criterii: daca iti place au ba! Bafta!
DORU
Postand deja al 3-lea, nu pot decat sa intaresc opinia ca Focus merita banii.
Skywalker
QUOTE(*****81107)
...Dar ce se mai face in ziua de azi in Europa?
Adidas face tricouri in Bangladesh si Indonezia
Philips face televizoare prin nu stiu ce tari subdezvoltate.
Fiat-urile se fac in Turcia (la standardul cerut de catre Fiat) si nu vad care e problema...

Adidas face tricourile in Bangladesh si Indonezia pentru ca acolo este materia prima din belsug, tu ce ai prefere sa platesti un vapor sa ti le aduca in tara sau iti muti fabrica acolo, la vapor nu costa cat o cursa de taxi din centru la gara!!
Toti marii producatori incep sa-si mute fabricile acolo unde au acces la materie prima cat mai usor si cu cat mai mici costuri de transport.
offtopic.gif
*****81107
QUOTE(Skywalker)
QUOTE(*****81107)
...Dar ce se mai face in ziua de azi in Europa?
Adidas face tricouri in Bangladesh si Indonezia
Philips face televizoare prin nu stiu ce tari subdezvoltate.
Fiat-urile se fac in Turcia (la standardul cerut de catre Fiat) si nu vad care e problema...

Adidas face tricourile in Bangladesh si Indonezia pentru ca acolo este materia prima din belsug, tu ce ai prefere sa platesti un vapor sa ti le aduca in tara sau iti muti fabrica acolo, la vapor nu costa cat o cursa de taxi din centru la gara!!
Toti marii producatori incep sa-si mute fabricile acolo unde au acces la materie prima cat mai usor si cu cat mai mici costuri de transport.
offtopic.gif


Pai sintm de aceeasi parere.
Eu am dat acele exemple pentru ca ma enerveaza ca se spune tot timpul ca masinile facute in Turcia nu sint bune. Mi se pare o jignire la adresa turcilor.
Sigur ca masinile facute in Turcia sint bune. Ca le fac asa cum cer italienii.
Cum spuneam -in tarile din vestul europei nu se mai fabrica mai nimic.
E o chestie de cheltuieli. Mai bine muta productia in Asia.
Acolo pot exploata muncitorii (14 ore de munca pe zi /7 zile pe saptamana, nu au de platit concediu de odihna, nu au de platit concediu de boala, nu au de platit concediu de maternitate) Si le da 1$ pe zi.

Pai mingile de fotbal Adidas de la Campionatul Mondial de Fotbal nu sint bune pentru ca sint facute - sa zicem in Pakistan?
T u d o r
Eee, sa nu exageram.... devil.gif Le da vreo 3$ pe zi... biggrin.gif

Dar, ca sa nu stricam omului topicul, sa inchei si eu cu OFF-ul spunand ca de fapt marii producatori se orienteaza mai mult dupa nivelul de salarii decat dupa apropierea de materiile prime. Unde se poate sa le imbine, atunci e si mai bine. Ca pana la urma, diferenta dintre muncitorul de la Philips din Olanda care le papa 3000 euro/luna si cel din China care le ia doar 100 e destul de mare, nu? Ori, inmultit cu numarul de muncitori din fabrica... duce la ceva economii, asta cu pretul unei scaderi nu foarte mari a calitatii produselor.
Si gata cu offtopic.gif .

REiau discutia despre masina lui Adrian si as vrea sa intreb:
-Cati km faci pe an, man? Nu se poate mai bine un benzinar?
Si as mai avea o recomandare.... La 307 sau C4 nu te uiti? Sunt sensibil mai ieftine si mai dotate decat Focus, iar C4 are si el suspensie independenta spate, plus ca in aceiasi bani te-ai putea uita la motorul de 110 cai diesel si la niste dotari mai generoase (clima, tempomat, etc.). Modelul Urban Jungle de la C4 are si 3 ani garantie.
ADrian82506
am oroare de frantuzesti iar citroen c4 nu imi inspira incredere, poate e buna un an, sau doi, dar dupa....nu stiu ce sa zic.
pe langa asta fac destul de multi km deci dieselul este ok. iar la ford am 4 ani garantie fara limita de km. ma rog la motor ca restu vine pe bucati garantia
imi place focusul sedan la nebunie dar costa si ceva in plus. eu vreau sa stiu daca la revanzare il voi da mai bine ca o astra H, iar in timpul cat il tin va fi mai fiabil si mai bun decat o astra H.
despre motoare de asemeni puteti s aimi ziceti cate ceva?
1.6 tdci vs 1.3 cdti?
90cp amandoua
T u d o r
Atat C4 cat si Focus-ul sunt modele prea noi pentru a judeca fiabilitatea lor in timp. Si daca e sa te iei dupa povesti... nu-ti mai iei nimic. smile.gif Stii, in Germania parca este o vorba: "pleci cu Ford-ul ... vii cu trenul". Parca asa era. De aia zic sa nu te iei dupa vorbe si sa mergi pe ceva care sa-ti placa. Ai facut test cu vreuna dintre masinile astea pe care ti le doresti? Daca nu, cu asta ar trebui sa incepi. Si apoi sa te intorci la ce mai zicem noi pe aici. Uite, eu am condus destule din clasa asta compacta (mai putin G5 si Astra dintre cele mai cunoscute) si pot afirma ca C4 este la acelasi nivel de stabilitate cu Focus-ul, poate mai putin rigid. Mie personal nu imi place bordul la Citroen, dar asta e sub iectiv. Eu am optat spre un 307 1.6 HDI, care cu dotari destule iese pe la 15500 DDp, motorul de 110 cai. Pentru mine a fost cea mai buna alegere.
Pentru tine care esti mai tanar cred, Focus sau C4 sunt niste alegeri potrivite, de astra nu pot zice nimic pentru ca nu o cunosc prea bine. Golful este prea scump si mai batranesc.

Sfat prietenesc... du-te si mergi cu toate, apoi mai discutam. smile.gif
ADrian82506
nu a condus nimeni nici o astra? sunt asa de rare? nu poate nimeni sa zica doua vorbe despre ea?
in revistele auto de renume nu a existat nici un vs pe clasa compacta, chiar mi-ar fii necesar asa ceva
10x
florin55503
e o masina ok cu interior peste ce ofera concurenta (mai putin golf care da clasa la toate). e o masina bine inchegata, dar nu stiu exact cum misca masina un motor de 1.3 chiar daca are 90 de cai. in oras e mai mult decat ok si consumul la fel. in afara pana pe la 130-140 e iar ok. apoi se simtenevoia de un motor mai mare
guerilla
QUOTE(ADrian82506)
nu a condus nimeni nici o astra? sunt asa de rare? nu poate nimeni sa zica doua vorbe despre ea?
in revistele auto de renume nu a existat nici un vs pe clasa compacta, chiar mi-ar fii necesar asa ceva
10x


adi, daca te uiti in aria opel o sa gasesti 161 pagini cu opel astra H. este vorba despre cea mai discutata masina de pe acest forum
linkuri directe gasesti aici
partea 1
partea 2
partea 3
partea 4
*****81107
[quote="ADrian82506"]Pornesc acest versus deoarece dupa 10 forumuri rasfoite si 15 000 de idei habar nu mai am ce masina sa imi iau. Modele trecute in carnetel:
---------------------------------------
11. NOUL CORSA POATE INTRA PE PIATA IN SEPTEMBRIE

E frumoasa masina. In zilele astea se face prezentarea la Londra.

Si eu ma aflu intr-o situatie asemanatoare cu a ta:
Nu vreau masini franceze, italiene, nu vreau coreene, Toyota e scumpa,VW e scump.
Dintre cele ramase: (SKODA Fabia, SEAT Ibiza, FORD Fiesta si Opel Corsa cred ca o sa-mi cumpar NOUL OPEL CORSA. E model nou, imi place cum arata, e spatioasa pentru o masina mica (are 3,99 m in lungime) M-a tentat si pe mine Astra Clasic. E din clasa compacta si e mai mare - are 4,11m. Chiar daca Corsa e mai mica cu 12 cm decat Astra Clasic eu prefer Corsa model 2006 pentru ca e model nou. Seamana cu Noul Astra. Are un design modern, dinamic pe cind Astra Clasic e mai :-(o spune numele clasica si imbatranita).

Eu o sa o folosesc in oras. Pe drumurile nationale e limita de viteza 80 km/ora. Iar pe autostrada in Danemarca e limita de viteza 130 Km/ora. Degeaba imi iau BMW(daca aveam bani biggrin.gif ) cu mai mult de 130 KM/ora nu merg.



Inca nu se stie pretul dar nu cred ca va fi cu mult mai scumpa ca actuala Corsa.
Daca nu apuc sa ma razgandesc pana in septembrie Corsa o sa-mi cumpar.


OPEL CORSA model 2006
Mihai66305
Depinde de pretul cu care apare. Si nu cred ca apare mai devreme de octombrie pe la noi...
ADrian82506
eu am ajuns deja la un 14000 si ceva cip nu ma asteptam sa ajung la un asemenea pret dar asta este.
acum in banii astia pot lua
noul ford focus sedan in echipare trend champions league tdci 110 sau 115 CP nu mai tin minte exact...imi plac dotarile e ok da rnu stiu cat de fiabil este modelul(17100ddp)
-garantie 4 ani fara limita de km
-30% reducere la piese dupa garantie
skoda octavia II clasic la 16000 ddp sau ambiente la 17100ddp si un an casco gratuit..e ceva
Golf V trendline 17 400 DDP
nu stiu de cand a ajuns seat leon mai scump decat golful dar in fine..
corsa intradevar e superba aia noua dar mai dureaz apanaapare si eu vad ca deja sunt pe la compacte sad.gif


ce ziceti?
band.gif
Skywalker
Ca si motorizari cauta a intelege greutatea masinii si puterea ei, spre exemplu (cum vad eu treaba):
1. masina pana la 1.050kg greutate la gol - minim 80cp
2. masina intre 1.050 - 1.250kg - minim 100cp
3. masina intre 1.250 - 1.400kg - minim 120cp
Deci cam in zona asta de putere si greutate ar fi bine sa te incadrezi pentru ca o putere mare la motor nu inseamna si un consum mare iar cu o masina grea cu un motor mic vei avea consum mai mare pentru ca motorul se chinuie sa miste masina din loc.
Obuzel
Daca tu o vei conduce mai mult decat parintii atunci ia-ti gandul de la Octavie, aceea e o masina pentru parinti. Si e si exagerat de scumpa.

E normal ca un Leon nou sa coste mai mult decat un Golf nou. Urca si tu in cele doua masini si o sa imi ai deptate.

Focusul cu siguranta are cel mai bun comportament rutier dintre toate masinile pe care le-ai enumerat.

Fiat GP e cea mai frumoasa dintre ele alkaturi de Golf (dar acestea sunt deja pareri subiective).

Cred ca go Focus, dar de ce nu hatchback.
ADrian82506
masina o voi folosii atat eu cat si parintii..ma rog tata.
pretul de revanzare cred ca este mai mare la o2.
ca avntaje 02:
-CASCO gratuit in primu an deci rata mai mica, ce imi vine bine..mai strang cev abanuti
-caroseria galvanizata
dezavantaje:
-garantie doar 2 ani
-probabil revizii si pies emai scumpe decat la ford
...............................
la ford am 4 ani fara limita
reducerea de 30% la piese dupa garantie
asistenta ford
pretul trend cl mai mic cu 1500 d eeuro in buc plus vopseaua metalizata, eba, faruri ceata, alarma, pachet fumatori, torpedou refrigerat mocca
motorul 110 cp tdci care zic ca e mai bun decat cel al octaviei

cat despre ambiente da la 17 000 ddp si ce mai obtin de la dealer dotari optionale plus 1000 de euro casco primul an gratuit e la fel de bine..mai ales ca mai strang ceva abnuti in anul ala cand e rata mai mica
ADrian82506
exista vreun site unde pot citii un test profesionist in clasa compacta?
va rog ajutor ca reviste nu ma acasa, d ama gandema o versiune online, sau ceva, preferabil romana da stau bine si cu engleza.
Obuzel
Nu stiu exact ce sa zic de site on line cu test comparativ. Poti incerca sa citesti teste destul de bune lin multe locuri, da si tu o cautare cu google.
Ultimul test comparativ de clasa compacta pe care l-am citit a fost in AMS care desi e germana a scos Peugeot 307 castigator in fata lui Golf. Parca mai erau Megane si Astra...
Dar eu zic ca cel mai bine e sa te duci si sa faci test drive cu masinile, sa petreci catva timp cu ele si sao iei pe cea in care te simti tu mai bine.

Si sa stii ca motorul diesel al Fordului e mai bun ca cel de la Octavia, e motor Peugeot daca nu ma insel. Cam cu 3 generatii mai avansat decat cel de la Octavia!
RUE
majoritatea testelor de anduranta din vest isi pierd aplicabilitatea la noi in tara.
drumurile proaste si doar cu o banda pe sens, carburantii, reviziile modifica toate clasificarile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.