Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme Astra G 1.7 dti
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Alex81724
Buna la toata lumea.

Sunt nou pe acest forum, si sunt si eu posesor Astra G 1.7 dti 2001. Vreau sa spun ca masina imi place foarte mult ca aspect exterior dar ca motor e catastrofa.
Am adus-o eu din germania in oct 2005. Am ajuns cu toate taxele si tot ce am cheltuit la 7500 EU, si credeam ca nu o sa mai investec in ea. Dupa cateva zile au inceput problemele:

1. Dupa 5 zile mi-am dat seama ca motorul nu mai prea are viata. Am fost la tester si am gasit debitmetru defect. L-am inlocuit cam 5 mil lei

2. In noiembrie m-am trezit cu presul din dreapta fata ud. Am fost in service si normal caloriferul de incalzire curgea. Defat erau niste oringuri pe care le-am schimbat. Manopera + piese 2 mil

3. Intr-o seara cand am plecat dintr-un club... cu niste fetitze in masina am dat la cheie dar nimik. Am fost convins ca e bateria. Am impins-o si a plecat apoi. Mi-am luat baterie noua dar nu asta a fost cauza. A trebuit sa schimb rotor + carbuni electromotor. Manaopera + piese +baterie noua 4 mil.

4. Dupa o saptamana in timp ce eram in trafic am simtit ca nu mai am servo la directie. Cu greu am ajuns la sevice si... alternatorul (puntea cu diode + releu) inca 4 mil

5. In Mai am completat putin antigel si am vazut ulei in vasul de expansiune. Am fost la servie si am schimbat garnitura de chiuloasa inca 8 mil. Se pare ca am schimbat-o degeaba pt ca tot apare ulei in vas. Am mai vb cu cineva si mi-a zis ca e racitorul de ulei pe care tre sa-l schimb si nu stiu unde gasesc (poate ma ajutati voi)

6. In urama cu o saptama, pe la amiaza am pus cheia in conatact si surpriza, contact blocat. Am adus pe cineva in 5 min l-a reparat si a cerut 1.5 mil.

In consecintza masina e catastrofa la MOTOR. Spre deosebire de motoarele Opel de 2.0 sau 2.2 motoarele diesel 1.7 de la Isuzu sunt CATASTROFE.

Astept opinii, eventual cine a avut mai multe probleme ca si mine
Silv81733
hmm, eu am astra cu motor ca a ta. O am de la 82mii reali si am facut 14mii din decembrei 2005. Nu a avut nici o problema masina. A fost adusa de un prieten din germania la 62 si el chiar nu a bagat nici un ban in ea decat la distributie pe care a inlocuit-o. Eu am mai schimbat placute. Pana acum merge f bine. Bine eu schimb uleiu si filtrele la 5 mii km. Asa sunt eu. Dar probleme nu am avut si sper sa nu am. E o masina ok cu un consum incredibil. Bafta
Geroge73919
Nu am mai auzit atatea probleme la o masina in viata mea :minigun:


PS cred ca ai avut ghinion cu masina, vezi poate o mariti arigato.gif
danmatyas
eu zic ca ai avut ghinion cu masina asa cum am avut si eu cu a mea.Se intampla!
florin55503
ghinion ai mai avut. toate aceste probleme deobicei apar la peste 250.000 sau chiar 300.000 sau chir niciodata. vezi cum o vinzi. cine stie ce alte robleme ascunse care nu au aparut inca mai are.

eu sincer am avut acum cativa ani in urma un motor isuzu dar de 82 de cai si nu am avut nici cea mai mica problema. singura problema a fost la elctromotor la care a trebuit sa schimb carbunii. a fost o masina super cu un consum super

PS: ai pus fetele sa impinga? blush.gif
Elvis61841
Probleme am avut si eu cu acelasi tip de motor dupa cum urmeaza :
1 Puntea la alternator anul trecut -2.25 mil
2 Ulei in sist de racire ff putin dar am schimbat racitorul de ulei fara sa las sa se agraveze situatia , pret 5,1 mil
3 Ultima belea , ieri s-a intamplat , electromotorul cu periile uzate , desfacut spalat schimbat platoul ce perii , pret 975 mii lei.
Nu disper ptr cam-am consolat cu ideea ca este o masina SH , daca vroiam sa nu am probleme luam una noua , dar merita ?
Dadeam inca 6000 euro in plus iar dupa 2-3 ani poate facea mai multe probleme decat asta pe care o am [ facute ptr Europa de Est , adica Made in Poland ] .
Alex81724
Sa sti ca m-am gandit sa o marit, dar m-am ambitionat sa nu o vand deoarece am mai investit inca aproape 1000 EU in ea si banii astia nu o sa-i mai recuperez, asa ca raman cu ea. Decat sa o vand si sa-mi i-au alta SH si sa apara aceleasi probleme.... :minigun: macar stiu ca tot ce am schimbat au fost piese noi. Daca o sa mai apara alte probleme... asta e mai investim biggrin.gif
Elvis61841
Masina si nevasta sunt cele neprofitabile afaceri biggrin.gif
CLAUDIU84194
QUOTE(Alex81724)
Sa sti ca m-am gandit sa o marit, dar m-am ambitionat sa nu o vand deoarece am mai investit inca aproape 1000 EU in ea si banii astia nu o sa-i mai recuperez, asa ca raman cu ea. Decat sa o vand si sa-mi i-au alta SH si sa apara aceleasi probleme.... :minigun: macar stiu ca tot ce am schimbat au fost piese noi. Daca o sa mai apara alte probleme... asta e mai investim biggrin.gif

ca sa te consolez postez problemele a 3 prieteni cu masini identice, ba inca una are motor de 2.0 dti
1. debitmetru bulit:schimbat
2.calc pompei injectie schimbat 200e S-H
3. balta in locul pasagerului: coliere slabite , curs antigel: 250 ron manop +antigel
4.robinetul elctric incalzire-racire cu tacanit puternic:100 euro
5. radiator AC spart;8mil
6. compresor muci: x milioane

si as putea sa mai continui. cunosc cel putin 6 astra 17tdi sau 2.0 care au dat tot felul de probleme. te felicit pt intelepciune: daca tot ai bagat atitia bani in ea macar esti sigur ca probleme acelea nu se vor mai repeta
TDiFan
Problemele ce le-ai avut tu, alternator, electromotor, debitmetru, contact blocat, sunt probleme generice pe care orice masina le poate avea, nu poti generaliza spunand ca motorul de 1.7DTI este catastrofa. Si inca ai avut noroc ca nu ai schimbat modul pompa injectie si pompa ulei, turbina, reparat compresor a/c, ca atunci chiar inebuneai.

PS: Pentru cei care spun sa o vanda, vedeti, de aici incepe un lant al slabiciunilor, omul vinde masina cu probleme de buna, dupa 1 luna cumparatorul o vinde altcuiva, si tot asa si se duce vorba ca motorul de 1.7 este catastrofa.
florin82141
despre ce vb tu aici nu prea are legatura cu motorul.nu ti sa spart piston sau alte chesti.dar ca sa te consolez eu am o astra cu motorul de 2000 si am aduso eu din germania si am dat pe ea fix 5400 in luna iunie-2006.si apoi cu nr de toll din germania am plecat in vacanta in danemarca.am facut vreo 10.000 de cand o luasem si ma intorceam acasa dupa aproape 3 saptamani.in germania supriza.masina sa stricat.pompa de injectie+calculatorul+teste=???????????hai ca iti zic.3000(trei mii) de euro.pretul final pt imnatriculat masina+vama +toate cele??????=ma dus cam la 10500 de euro.aha era sa uit masina este din 2000 si este full.dar totusi ma dus ffffffffffffffoarte mult.dar asta este.
Alex81724
Se pare ca tu ai avut de patimit mai mult ca si mine... oricum asta este... apar foarte multe probleme si la masinile noi.... ce sa mai zic la SH. Ce sa facem, ne bucuram asa de ele biggrin.gif cum sunt cand se mai strica... le mai reparam ca doar nu o sa tina la infinit.
mateyani
am masina opel astra g -cc 1.7 dti an 2002 si am ceva probleme si nu le dau de capat 1: dupa 10 minute de mers cu ea imi apare in bord masina cu cheia fixa,am schimbat inainte filtru de ulei si filtru de motorina am schimbat uleiul,rulmentul de pe roata dreapta,capetele de bara pe fata,precizez ca inainte de a le schimba kilometrajul facea figuri sarea de la viteza care o aveam la 0 si apoi iar urca si dupa ce am schimbat toate astea kilometrajul sta la 0 ,am fost la service sa ii fac o diagnosticare nu o reusit sa faca conectiunea calculatorului cu masina,am fost i-am facut si geometria si trage putin dreapta cand merg asa facea si inainte incep sa innebunesc si nush de unde sa incep un sfat un rasp?
DORU
Martorul galben cu masina si cheia semnifica faptul ca chip-ul din cheie emite un semnal ff slab iar IC-ul de-abia il recunoaste !

Muta de urgenta cheia de langa orice telefon mobil sau smart-phone !

Posibil totusi sa fie nevoie deo rescriere de cheie, daca dupa 1-2 sapt fenomenul nu dispare.
mateyani
asta ii poza deci masina cu cheia fixa din ea,nush daca ii problema din cheie,inainte sa schimb toate ce am enumerat mai sus nu aparea ,acuma apare dupa 5 minute de mers cu ea si se stinge la fiecare oprire,apoi dupa 5 minute iara apare,cineva zicea ca ii de vina senzorul de la ulei ca nu a fost curatat dupa ce a fost schimbat uleiul dar nush ce sa zic nu sunt mecanic!
DORU
Da, e bine ca ai pus o poza, acel martor are legatura DOAR cu ce ai enumerat mai sus.
Eroarea ar trebui stearsa cu OP-COM si apoi resetat intervalul de service.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.