Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ambreaj tare laguna 1/99/1,6,16v
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
lucian59987
salut
ma poate cineva ajuta cu ceva sfaturi,pareri,am achizitionat recent o laguna 1,din 99,are ambreajul cam tare si tine destul de sus,ce sa fie?,placa sau asa e sistemul lor functionare,specific ambreajul e pe cablu,nu are sistem de reglaj,cablul se da foarte usor jos nu trebuie sa fac cu absolut nimic pirghie efectiv scot cablul de la locul sau,iar in timpul ce debraiez se duce cam in suturi,iar la cuplare la fel revine cam in trepte.astept ceva sfaturi va multumesc
Gadi59670
Cel mai probabil este vorba de uzura ambreiajului. Daca o sa -l schimbi , o sa constati ca se actioneaza vizibil mai usor . Eu am schimbat un ambreiaj la un Espace 1997 si am constatat acest lucru .
muresan75842
Salut Lucian!
Si al meu tata are o Laguna..numai ca e cu motorul de 2.0i si e din '95..dar sa stii ca problema cu ambreiajul e aceeasi. Chiar si dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj..la o jumatate de an a aparut din nou problema cu ambreiajul greoi si in trepte. Si nu e singura problema. Reglajul de pe cablul ambreiajului nu e prea eficace, astfel incat e foarte greu sa gasesti un punct in care, astfel reglat, sa intre cat de cat usor in viteze si sa intre si in marche-arierre. Sa ai noroc de Laguna si sa nu ai probleme cu ea!..ca eu sunt satul de asa ceva! blush.gif
lucian59987
va multumesc de sfaturi,mai astept ceva comfirmari daca se poate,ambreajul tine f f sus si nu are sistem de reglaj,nu are nici un sistem, e ceva brut,in viteza intra normal dar in momentul cind dau drumul merge in trepte dar nu tot timpul ci mai mult cind sunt in aglomeratie si tin mai din scurt masina,precizez ca masina e adusa recent si are km reali verificata la dacia,(148500km)si are totul original doar placutele au fost schimbate si-n capat de bara in rest totul e original,sa fie oare si problema cu ambreajul,uzura sa fie prea mare,in rest nu am probleme,consumul f f bun de benzina,fuge destul de tare la capacitatea ce o are si la citi caluti are(107),asezare f f buna la drum,o am de 2 luni si deja am 3000km facuti si nu ma supara nika la ea,a ar mai fi ceva ,tot asa cine stie sau a avut laguna,servo mi se pare cam greoaie,celelalte masini ce le-am mai avut se invirtea f f usor volanul pe cind la laguna e nitel mai greoaue,intrebare?oare asa se prezinta servo la renault laguna?e prima data cind achizitionez un renault.
am mai avut frantuzesti dar nu se prezentau asa greoaie"peugeot 406,405,605"audi a4"passat 2001"si altele,nu stiu sa aiba ceva pompa la reprezentanta a zis ca pompa nu are nikae in perfecta stare,cer si eu o parere,daca asa e servo la laguna asta e.

va multumesc oricum de sfaturi,mai astept ceva lamuriri
muresan75842
Asa e si la mine servo.."greoi" cum zici tu. e enervant in viraje uneori.
James Kilowatt
Cuplarea in suturi poate fi datorata si descentrarii ambreiajului (de fapt al placii de presiune), adica fara nici o legatura cu cablul. Din acest motiv, cum zicea si Gadi e posibil ca dupa schimbare sa dispara problema.

PS
E prima masina cu ambreiaj pe cablu de care aud care sa nu aiba sistem de reglare al cursei blink.gif
lucian59987
da sunt prea mari pozele nu le pot aplica ,dar in principiu nu are sistem de reglaj,multam de sfaturi
piston-forje83145
e uzat discu de ambreiaj
piston-forje83145
cuplarea in suturi e ca de la uzura ferodourilor a ajuns la nituri. arigato.gif
piston-forje83145
si cablu de ambreiaj se poate sa fie autoreglabil daca nu stiai.
piston-forje83145
si daca e descentrata placa ori o rupe rulmentu de presiune ori merge in suturi tot timpu ori se alege prafu.
biggrin.gif
lucian59987
va multumesc de sugestii,am facut la reprezentanta verificarea si ei au zis ca e cablul,l-au schimbat si cei drept mere mai bine aluneca mai usor acum pedala,dar mai am ceva nelamuriri si ceo de la reprezentanta nu au avut timp sa-mi explice ca no dura 2 ore sa explice ,dar asa e in romania,ce ar putea fi de tone f sus ,ce ar trebuio facut sa tina mai jos,cu toate ca masina cupleaza tare bine si fuge la fel de bine dar tine sus caci cind mere sotia o tureaza destul de mult sa plece de pe loc,eu sunt obisnuit caci la cite am schimbat nu e o problema.m-am uitat la cablul si la capatul sau nu are piulita de reglaj cum am avut in mare parte la celelalte,cum se poate regla?caci dc sa nu zic la reprezentanta te rupe la scoruri pentru o constatare(680mii)

multumesc de sfaturi
piston-forje83145
cuplarea in suturi a fost de la cablu,ca tine sus iti mai spun odata "e uzat discu" si inca o data numai cauta reglaje ca e autoreglabil nu intelegi? biggrin.gif
piston-forje83145
cablul e autoreglabil.nu mai cauta piulite.
lucian59987
merci tare mult de sfat ,am fost din nou la reprezentanta si intradevar au ajuns la concluzia ca e discul,caci a pus masina pe standul de frinare si incercau sa plece cu a treapta a 2 de pe loc si spre nesatisfactia lor motorul era turat la 4ooo turatii si masina de abia punea in miscare masina ceea ce au constatat ca e dus discul caci ajunsese sa scoata un miros insuportabil. Avind kitul de ambreiaj original eu cred ca-i ajunge la 148800km parcursi,

e nevoie cumva de schimbat tot kitul sau merge doar discul inlocuit,si cam ce pret ar avea tot kitul
cit ar costa doar discul,peste 2 saptamani sunt programat la reparatie si ei au zis ca v-or comanda ce este nevoie,si ca nu-mi dau voie sa stau la fata locului ca dureaza 3/4 zile si nu are rost sa fac vizite la service ,ca ma contacteaza ei cind se termina.eu as vrea sa fac manopera la un alt service dar nu am idee cu costurile,la reprezentanta ma ajunge undeva la 14mil.

va multumesc
ionut83652
QUOTE(lucian59987)
va multumesc de sfaturi,mai astept ceva comfirmari daca se poate,ambreajul tine f f sus si nu are sistem de reglaj,nu are nici un sistem, e ceva brut,in viteza intra normal dar in momentul cind dau drumul merge in trepte dar nu tot timpul ci mai mult cind sunt in aglomeratie si tin mai din scurt masina,precizez ca masina e adusa recent si are km reali verificata la dacia,(148500km)si are totul original doar placutele au fost schimbate si-n capat de bara in rest totul e original,sa fie oare si problema cu ambreajul,uzura sa fie prea mare,in rest nu am probleme,consumul f f bun de benzina,fuge destul de tare la capacitatea ce o are si la citi caluti are(107),asezare f f buna la drum,o am de 2 luni si deja am 3000km facuti si nu ma supara nika la ea,a ar mai fi ceva ,tot asa cine stie sau a avut laguna,servo mi se pare cam greoaie,celelalte masini ce le-am mai avut se invirtea f f usor volanul pe cind la laguna e nitel mai greoaue,intrebare?oare asa se prezinta servo la renault laguna?e prima data cind achizitionez un renault.
am mai avut frantuzesti dar nu se prezentau asa greoaie"peugeot 406,405,605"audi a4"passat 2001"si altele,nu stiu sa aiba ceva pompa la reprezentanta a zis ca pompa nu are nikae in perfecta stare,cer si eu o parere,daca asa e servo la laguna asta e.

va multumesc oricum de sfaturi,mai astept ceva lamuriri


daca tine sus si te smunceste la plecarea de pe loc e sigur discul dac nu pleaca in suturi e rulmentul de presiune oricum ai o problema vezi discul
piston-forje83145
da da,rulmentu e beleaua asa e ionut,vezi sa nu. :wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.