QUOTE(Dragos56563)
La mine din fabrica a venit cu 155/70/13, dar pentru stabilitate am pus 165/70/13. De atunci, am fost cu ea la RAR ca sa-i fac cartea si nu a zis nimeni nimic. Si, oricum, daca cauciucurile nu bat la ochi, nu cred ca se ia nici un politai de tine ca ai cauciucuri mai late. Toata chestia e sa nu fie foarte vizibil faptu asta. In rest, jantele merg fara nici o problema...
Apropo: saptamina trecuta, am schimbat tot ce se poate schimba pe dedesubt ( inclusiv crucile cardanice ). Acum, daca trec de 70 km/h apare o vibratie urita in masina. Da urita de tot ! Trepideaza... Eu ma gindesc la doua lucruri. Astia de la service, dupa ce au schimbat crucile cardanice, am vazut ca flansa care se prinde in diferential, si in ultima cruce, nu se misca tocmai liber. Adica trebuie sa trafi un pic sanatos de ea ca s-o misti pe cruce. Ma gindesc ca nu se misca liber, si cardanu sta intr-o anumita pozitie aiurea si la viteza aia, daca el nu se misca circular ci un pic elipsoidal, ar putea aparea trepidatiile. Pe de alta parte, ma gindesc ca daca asta ar fi cazul, trepidatia ar trebui sa apara si la viteze mai mici.
2. Inca nu am roluit jantele si inca nu le-am echilibrat. Se poate sa fie si de aici, nu ?
Multam,
:wave:
pun ps-ul inainte: mie mi-au scris prostii pe talon 175/13 :puke:
si acum la trepidatie: cum face? se aude din spate?atunci poate fi de la cardan
se simte in volan? atunci poate fi de la suspensii, desi ma indoiesc
la cardan trebuie lucrat foarte atent si dat semne cum au fost toat einainte, altfel e nasol
poti incerca asa, dar fii atent sa nu cada masina: ridic-o pe doa capre pe spate si accelereaz-o la 70-80-100...daca vibreaza caroseria e din cardan :bash:
ce cruci ai pus ? rusesti?au gresor?
mie inainte sa le schimb incepusera sa vibreze intre 60-70 la ora si intre 85 si 100...de-aia mergeam numai peste 100, ca sa nu vibreze ha ha (de fapt vibra, dar numai simteam eu, masina insa simtea saraca...)
apoi am pus cruci master si e super, ata ca la crucea pe spate gresorul era prea lung, lovea in flansa si a trebuit pus unul mai scurt, atata tot
si flansele trebuie sa se invarta lin si fara agatari in cruci, ca un rulment...
succes la probe :wave: