Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TRAPA - opinii
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
BandiT
ma bate gandul sa montez trapa la hyundaiul meu.
cine a trecut printr-o astfel de experienta? adica cine si-a mai montat trapa dupa achizitionarea masinii?
vreau si eu detalii , costuri etc.
si daca au aparut probleme pe parcurs.
astept informatii si pareri cat mai multe!
va multumesc
RUE
trapa sau turela?
in viziunea mea turela e cea cu geamul care se ridica.
trapa este cea care culiseaza si intra in plafon.

amble pot face probleme.
turela in cativa ani. depinde cred f mult firma si modul de montare.
eu nu mai vreau lighean de plastic in masina!
DORU
Am avut prima Octavia cu trapa electrica. De cand am vandut-o, am trecut prin alte doua Octavia, ambele fara trapa. Ma bate gandul de peste 2 ani sa-mi montez una aftermarket, insa originala Skoda. Am cerut la Augsburg un pret, se invarte undeva la 800 euro fara manopera, caci ei nu se angajeaza la asa ceva. Si culmea, nici dealerii Skoda din Buc ! blink.gif
Stiu pe cineva care monteaza, se pare ca si bine, trape electrice. Insa consider bataia de cap prea mare. Si pretul sare de 1000 euro cu manopera inclusa.
Merita, din proprie experienta, sa ai trapa cu dubla pozitie de deschidere, insa totusi este alegerea ta daca o montezi in Ro sau nu.
madalina
Mie mi se pare intila trapa. Am pe nissan si nu am folosit-o niciodata. Am clima, ce mai imi trebuie trapa?
DORU
Mie mi s-a parut utila. Cu ventilatia pe tr.I, trapa deschisa in modul turela, fara AC si cu geamuri atermice, senzatia era super in masina!
BandiT
instalatia mea de aer conditionat e inca neoperationala , adica sta intr-un pod si asteapta investitii majore.
deci am nevoie de trapa , de-aia care doar se ridica...
si eu ma gandeam la trape romanesti sau de la dezmembrari , unde am gasit unele la 1 milion/buc.
bani mari nu am , ca altfel montam instalatia de aer conditionat.
plus ca am si un tico caruia numai trapa -i mai trebuie...
Damian53219
singura senzatie adevarata este cand mergi vara cu viteza cu ea deschisa, ca ai impresia ca esti intr`un cabriolet....
bine... mai este si chestia ca gajicilor le place sa iasa pe trapa sa..... una alta blush.gif
iti zic din propria experienta biggrin.gif
partea interesanta este cand ea (fata) este iesita jumatate afara.... si tu o calci,.... si sa vezi incepand cu 140 ce bine se simte :coolspeak:
Alex-F1
Da, io mi-am montat o turela (dar care se si putea lua jos cu totul, puneai sticla in portbagaj si ramaneai cu gaura - nepractic in Ro :evil: ) la un Ford Escort model '87! Turela era de Opel (cred ca Kadett) si toata faza era sa puste curbura turelei (si a sticlei bineinteles) cu curbura plafonului, ca sa se inchida perfect! Am gasit un meseriash care se ocupa ce asa ceva, avea o foarfeca speciala cu care taia plafonul....mi-a montat-o, fain, zici ca era de fabrica, dar treaba a fost acum 6 ani...turela am luat-o cu 400.000 SH de la o cunostinta si manopera a fost 600.000 cred! Buba a fost ca era totusi o mica diferenta de curbura....plasticele de pe marginea turelei s-au mulat perfect dupa plafon, a pus mastic de ala bengos, n-avea cum sa intre apa de nici o culoare, dar diferenta de curbura se vedea la sticla, caci la sticla n-avea ce sa-i mai faca...asa era si pace! Avea 2 gheare de prindere si pe-acolo mai aparea cate o picatura de apa, iar la ploi de alea care durau o saptamana mai picura si pe scaune putin....se facea o pata de apa de ~ 4-5 cm diametru, dar am rezolvat treaba simplu: am pus in jurul acelor gheare niste pasta de aia rosie elastica care se intareste, dar ramane elastica (un fel de silicon) si de atunci n-am mai vazut nici o picatura de apa! Dezavantajul (daca pot sa-i spun asa) dupa operatia asta a fost ca nu mai puteam sa iau sticla cu totul jos din locul ei, ca sa nu deranjez pasta aia care-am pus-o in jurul acelor gheare....dar asta a fost cea mai mica problema, ca oricum n-am prea luat-o jos....era prea complicat....ia-o jos, pune-o sus....la fiecare parasire a masinii....ca n-aveam curaj sa las masina decapotata prin oras, nu? biggrin.gif Cam asta e....deci daca gasesti o turela originala pt. masina respectiva si un mester care se ocupa cu de astea, totul e ok!!! Acum la Vectra am trapa originala cu 2 pozitii de deschidere (turela si retrasa sub plafon)....si sunt multumit....imi place sa vad cerul prin ea, plus ca este mai multa lumina in masina! Are si-un paravan opac care poti sa-l tragi daca te deranjeaza soarele de exemplu, dar io nu-l trag niciodata....poa sa ma bata soarele in cap cat vrea....de fapt sticla reflecta, ca pe exterior e fumurie (oglinda)....parca are folie de aia de geamuri! Ei, la turela de la Ford nu aveam (si nici nu se putea monta) acel paravan si mie nici nu-mi trebuia, dar multora le e util cand e soarele fix deasupra si atunci il inchid, dar io n-am nici o problema cu soarele! Cam asta e....bafta! :wave:
florin55503
QUOTE(Damian53219)
singura senzatie adevarata este cand mergi vara cu viteza cu ea deschisa, ca ai impresia ca esti intr`un cabriolet....
bine... mai este si chestia ca gajicilor le place sa iasa pe trapa sa..... una alta blush.gif
iti zic din propria experienta biggrin.gif
partea interesanta este cand ea (fata) este iesita jumatate afara.... si tu o calci,.... si sa vezi incepand cu 140 ce bine se simte :coolspeak:


corect asta vara am urcat pana la balea cu 2 pupeze pe trapa care au filmat tot drumul. si mie imi place sa am trapa. te poti lipsi de ea fara probleme dar sunt unele momente destul de rar ce e drept in care vrei sa o ai. a mea ede sticla si am o chestie care se trage de deseubt sa nu te bata soarele in cap. e destull de misto
golfuletz
parerea mea este ca o trapa este mai SANATOASA pt. sofer decat clima cu care te poti "frige" perfect intr-o zi caniculara ! darmite daca mai ai si copil mic !!! in plus poti raci cat de cat si o bere daca o scoti afara prin trapa! :clapping: beer.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.