Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina de teren
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
madalina
ma adresez celor care detin sau cunosc foarte bine pe cineva care are o astfel de masina. ce ati recomanda pentru o masina de teren, in conditiile in care merge 95% din km pe camp, inclusiv teren arat, prin noroaie, cu mici movile, etc, trebuie sa aiba si un motor puternic pentru a putea duce o greutate mare si sa consume cat mai putin, preferabil motorina? nu conteaza cum arata, oricum in 2-3 luni va arata precum o rabla. exclus lada niva caci a testat-o deja si s-a saturat de cati bani a bagat in ea.
sid
nissan patrol , motor 3300 diesel, fabricat din 83 pana.....nu stiu exact. am un amic care are 2...a participat la concursuri prin padure, teren accidentat. crede-ma, masina aia n-are moarte. o gasesti intre 3500-4500 euro (depinde de stare) inscrisa. daca o comanzi de la nemti iti iese cam la 1500 in fata portii. consumul este intre 8-12 %.
Anubis
varianta prezentata de sid merita luata serios in considerare. eu as mai aduga "crucisatorul uscatului" de la toyota cea mai fiabila masina de teren din toate timpurile conform clasamentelor de fiabilitate la 4x4. evident diesel...

numai bine
horatiu7
nu ar strica sa arunci o privire si spre land rover defender - exista unul intens exploatat la un club speo din zona mea si crede-ma asta chiar nu are moarte..., e drept ca este super spartan.
Cristian2
eu as zice un jeep cherokee din 1992 4.0 td, limited, eu am unul si se comporta excelent atat pe sosea dar mai ales in off-road. este tata masinilor de teren. acesta este un jeep dupa cum spune si denumirea iar celelalte masini de teren 4x4.

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-25 15:58 ]
Rai
eu am participat la multe competitii off-road si pe vremuri un patroul mergea peste tot eu mergeam cu suzuki samurai sunt mici si ieftine dar urci oriunde de remarcat ar fii land rover defender e un animal f bun de lucru.
gabi4
iti recomand un aro 244.este f bun doar daca ii dai drumul la vale
madalina
ma intereseaza o masina noua, in leasing! una la mana a doua este exclusa! apoi vorbeam de masini, nu de obiecte care au patru roti si un volan - cum este aro! cred ca este una dintre cele mai proaste chestii tehnice care s-au facut vreodata!am avut unul si in fiecare luna papa 3-400 de euro, asa ca dupa6 luni l-am dus direct la fier vechi!
G e o r g e
vreau sa-ti fac si eu o recomandare :
mazda b2500 care vine cu doua variante de cabina(simpla si double cab) si 2 variante de tractiune (spate si integrala).
in varianta standard cu cabina simpla are sarcina utila de peste 1 tona.
are motor diesel de 2.5 parca cu 109 cp.
Halba
depinde de ce fonduri dispui... eu mi-as lua un g de la mercedes... masinile alea merg cam peste tot... si nici nu ti-e rusine sa o parchezi in afara padurii... g-urile noi ce-i drept sunt foarte scumpe... dar cred ca poti gasi un g400 de cativa ani la 20 si ceva de mii de euro...

daca ai de gand sa o folosesti in zone cu foarte mult noroi unde exista pericolul de "scufundare" poate ar fi bine sa te gandesti la o masina de teren mai usoara... (vezi jeep wrangler si toate imitatziile)
Ion
daca inteleg bine, vrei o masina noua, care dupa cateva luni va arata ca "porcu".

daca inteleg bine ai nevoie de un "off-road" veritabil si nu de suv-uri.

cred ca e bine sa te uiti la toyota, land rover defender si mercedes-benz g. motorizarea diesel, nu incape discutie. nu inteleg exact de ce vrei unul nou? nici nu stiu ce ai de gand sa faci cu masina si nici cum o sa o exploatezi. altfel as cauta o masina din '87 - '91, diesel si as termina povestea. la cat dai pe ea, trebuie de la inceput sa vezi ce ramane pe ea si ce nu. motoare si cutii/diferentiale poti gasi din belsug la dezmebrari si dai o noua viata masinii. nissan patrol generatia '87 au fost chiar off-road adevarate, se bateau cu land rover. si dieselul din generatia aia, merge foarte bine cu motorina de la noi, e mai robust.

despre g, ce sa-ti spun, a fost dezvoltata ca o masina pt. armata. cred ca am spus totul. defenderul e off-road pur. toyota sta si ea foarte bine. nu as lua o masina noua. daca o chinui tare, cedeaza si asta. si nu uita ca ce se fabrica acum e mai mult suv decat off-road. asa sunt fabricate masinile, fiindca s-au facut studii de marketing, care au spus producatorilor ca de fapt off-road e folosit peste 80% pe asfalt si clientii au nevoie de mai mult lux si accesorii.
madalina
vreau o masina noua pentru ca daca iau una sh care a fost folosita asa cum va fi folosita de mine iau deja o masina cu un motor obosit si care in maxim 2 ani cedeaza! va fi o masina care oricum isi va scoate banii cu varf si indesat fiind folosita pentru o ferma piscicola!
Dragos4
daca spui ca o sa fie folosita la o ferma, pai acolo probabil se transporta unelte murdare, obiecte mari si grele, cred ca ar fi un un pick-up, adica nu masina cu portbagaj.toyota hilux. sunt si cu cabina simpla, si alungita, si dubla, iar in spate, ai ditamai spatiul de pus orice, si am impresia ca poti inarca mai mult de o tona. ai avantajul ca nu murdaresti portbagajul, si poti incarca obiecte care in portbagaj nu ar incapea fiind prea inalte, tu stii mai bine cum va fi folosita. oricum toyota sunt fiabile din cate am inteles, iar hilux astea au o garda la sol imensa, motor diesel mare, etc. evetual se poate aplica un troliu in fata, si troliul o va scoate si din prapastie.
madalina
Multumesc pentru raspuns! Nu am pretentii de expert, dar ce e un pick-up stiu si eu! :oops: Desi la noi se foloseste mai mult "papuc" pentru orice pick-up, nu numai dacii!
cristianc
Nu cred ca MAdalina va face din masina un "porc", poate va si transporta oaspetii pe balta :oops: asa ca un motor de Mercedees Benz pus pe SSangYong (au showroom pe 1Mai langa Turda ) ar putea fi o optiune!
Ziceti si voi! Oricum piata ar trebui cercetata atent desi la prima vedere masinile americane sunt cele dedicate muncilor de atatia ani.
Succese! si..fir intins!
madalina
Oricat de delicata as fi cu masina respectiva, in mijlocul verii cu praf de 10 cm pe camp, cu noroaie cand ploua sau ninge, cu tot felul de plante care zgarie masina, tot va arata groaznic! E vorba de un lac care are 750 ha si are drum asfaltat doar pe o extrem de mica latura (doar 400 m) asa ca inchipuiti-va cat trebuie sa mearga pe camp, saracuta...
f1anatic
Jeep fara doar si poate. Nu cred ca vrei Grand Cherokee cu toate ca e masina foarte buna. Motorul de 4.7 L V8 benzina consuma mult iar masina e prea eleganta pt a o baga pe cimp. Nu stiu daca sint variante turbo-diesel acolo. As recomanda versiunea Liberty (care nu stiu daca se comercializeaza acolo...motor 3.7 L V6, 4 usi, mai mare ca un Wrangler, mai mica ca un Grand Cherokee. In State, a inlocuit varianta Cherokee acum 2-3 ani.
G e o r g e
jeep ??? grand cherokee pe camp? nu face fata ! pune-l langa un defender sa vezi ce rusine isi ia.
f1anatic
QUOTE(G e o r g e)
jeep ??? grand cherokee pe camp? nu face fata ! pune-l langa un defender sa vezi ce rusine isi ia.


Nostim ! Iarna trecuta am fost la vinatoare cu un amic cu un Jeep Cherokee si chiar pe cimp am luat-o. Grand Cherokee V8, Quadradrive (asta este un fel de controlul tractiunii) cu Selec-Trak. Pe cimp chiar. O fi mai bun Land Rover Defender - stii tu mai bine dar eu n-am intilnit pina acum pe nimeni sa se plinga ca Jeepu-ul l-a facut de cacao pe aratura. De fapt toate revistele de pe aici il considera cel mai bun la teren accidentat dar la clasament general scade din cauza consumului ridicat si a comportamentului mai putin evoluat pe autostrada. De mentionat ca toate clasamentele in revistele americane se fac cu versiunea de 6 cyl. in linie (4L) care este o rabla de masina. Motorul e vechi. De mentionat este ca actualul Jeep GC este in ultimul an de productie fiind inlocuit pt 2005 de un alt model GC.
G e o r g e
in primul rand jeep ul are motoarele pe benzina foarte gurmande. are un singur diesel de 2.7 crdi care este destul de mic pentru caroserie.

am fost un un cherokee pe munte la un moment dat. totul bun si frumos pana la coborare cand am ramas intr-un sant :roll: mama lui de 4x4

un bun prieten si-a luat un grand cherokee 4.7 limited cu toate optiunile pe el. la 20 000 km isi schimbase deja 2 randuri de amortizoare si 1 bucata cutie de viteze.

defenderul este la mai putin de jumatate de bani , are un motor diesel foarte fiabil si ca off roader este de neintrecut, se bate de la egal cu G klasse.

quadradrive este tipul de transmisie 4x4 al jeep . este denumirea oficiala precum si quattro este denumirea oficiala a celor de la audi. wink.gif
G e o r g e
uite niste teste interesante despre faimosul sistem quadradrive by jeep:
http://microdelta.co.za/jeep/qdtest.htm

eu inca rad cu lacrimi

ps : liberty este vandut in europa sub denumirea de cherokee
Alex4
Mai jeepu tot jeep ramane de sa ne kk pe noi acum. Daca consumul voi il punetzi un impediment asa de mare ...sorry.
Eu cred ca si aro bate la cur 70% din modele de jeepane.
Cel mai meserias model de jeep este volvo si VW
G e o r g e
pai in momentul de fata sunt douatipuri de "jeepuri" :
de oras si offroadere.

depinde la care dintre categorii ne referim. X5 este un exemplu clar de masina de oras. G-klasse sau defenderul sunt exemple clare de masini off road.

ca sa mai clarificam : jeep este o marca in sine. hai sa ne referim la off roadere sau 4x4 si nu jeep . cand zici jeep te referi la cherokee sau wrangler nu in general la masinile off road . ok?
madalina
Jeep este o marca in sine!
Alex4
da sthiam ca jeep este o marca doooh...dar cam 80% din persoane caracterizeaza un 4X4 " JeePan". Asa ca am zis si io asa cai la moda nu ?!!
madalina
Se discuta despre marca "jeep" cand ai postat tu! Din aceasta cauza am spus acest lucru! Nu se discuta de "4x4" versus alta clasa de masini, ci de masini de teren, "4X4' cum vrei sa le numesti! De aceea cand faci afirmatia "jeepul este jeep" sa inteleg ca te referi la marca sau la o clasa de masini?
Alex4
la jeep ma referam
madalina
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
G e o r g e
QUOTE(Alex4)
la jeep ma referam


la marca de masini JEEP sau la masinile tot teren in general :roll:
Alex4
Mai jeepu tot jeep ramane de sa ne cola cao pe noi acum. (ei se certau care model e mai bun si am accentuat ca jeep tot jeep ramane ca este o marca , chiar cea mai veche marca de 4X4 etc)
Daca consumul voi il punetzi un impediment asa de mare ...sorry.( apoi ei au zis ca la un model consumul este mare si am incercat in tre cuvinte sa spun ca daca vrei sa itzi iei o masina ca aia nu te mai uitzi la consum adik 5,8 l V8 dar ai putere nu gluma)

Aici sunt parerile mele.
Eu cred ca si aro bate la cur 70% din modele de jeepane.
Mie nu imi mai place jeep au scazut .Cel mai meserias model de "jeep" (4X4) este volvo si VW
este bine asha ???
G e o r g e
QUOTE(Alex4)
Mai jeepu tot jeep ramane de sa ne cola cao pe noi acum. (ei se certau care model e mai bun si am accentuat ca jeep tot jeep ramane ca este o marca , chiar cea mai veche marca de 4X4 etc)
Daca consumul voi il punetzi un impediment asa de mare ...sorry.( apoi ei au zis ca la un model consumul este mare si am incercat in tre cuvinte sa spun ca daca vrei sa itzi iei o masina ca aia nu te mai uitzi la consum adik 5,8 l V8 dar ai putere nu gluma)

Aici sunt parerile mele.
Eu cred ca si aro bate la cur 70% din modele de jeepane.
Mie nu imi mai place jeep au scazut .Cel mai meserias model de "jeep" (4X4) este volvo si VW
este bine asha ???


este 5.7

si nu te supara dar tot nu inteleg. sunt mai prost eu , te rog explica cum trebuie pentru ca nu inteleg . :oops:
Alex4
smile.gif))))0 ma las pagubas. Zi tu ce nai inteles. Mai explicit de atat nu cred ca am sa pot fii
madalina
Aro nu ar putea fi niciodata testat in comparatie cu un off road al unei alte marci din simplul motiv ca nu functioneaza normal niciodata!
G e o r g e
pai jeepul ca masina sau jeepul ca marca?
mai explica te rog o data . pe cuvant ca nu pricep ce spui tu acolo.
Alex4
Ca firma mam referit. Ca mai jos am zis ca dupa mine sunt alte 4X4 mai reusite ca model, ca fiabilitate, ca putere etc.
Astha este parerea ta ...dar eu cred ca daca umblii la el putin si il faci offroad bate la ..r altele ... parerea mea.
Alex4
In ultimile decenii Jeep sa axat mult mai mult pe confort decat pt fiabilitatea lor intrun offroad pt ca pe la urma dastha sa inventat 4X4 . Acum un jeep nu sthiu daca face fatza unui offroad . Parerea mea.
f1anatic
Si parerea mea...

Jeep is a trademark of Daimler Chrysler

Firma Jeep este marca inregistrata a concernului Daimler Chrysler.

Pentru NOI Jeep este Grand Cherokee, Wrangler, Laredo, Cherokee, Liberty etc. Orice altceva care are 4 roti motrice part time sau all-time este un SUV

Si parerea mea este ca cu toata stima si respectul dumneavoastra acolo nu avetzi cunostiinte detaliate in priviintza masinilor de teren. Nu ca nu ar exista in Romania dar gama disponibila si preturile (de cumparare si intretinere) le fac mai rare decit aici.

Daca cititzi ceva reviste serioase gen Autoweek, Road and Track, MotorTrend sau www.consumerreports.org sau www.edmunds.com

http://www.edmunds.com/new/2004/jeep/grand...ontent..0.Jeep*

ve-ti constata ca Jeep-ul Grand Cherokee este considerat drept cel mai tare din parcare in priviintza calitatilor off-road. Din nefericire testul care compara J-GC cu alte masini a folosit versiunea cu motor 4L inline 6 care este un motor nerafinat, invechit, cam slabutz si zgomotos. Si asa, a iesit pe locul 4 in clasamentul general.

Dar ma rog. Libertatea de opinie va da voie sa avetzi opinia dvs. Eu unul as alege un Jeep GC Overland mai presus de orice alta masina de teren.

S-a mentionat ca BMW X5 si Mertz ML320 sint masini 4x4 de strada. ha ha ha ce confuzie. Ca nu isi baga omul Mertzanul sau Bimmerul pe aratura asta-i complet diferit fatza de constructia masinii. In general masinile de "teren" se impart in 2 catgorii:
- platforme tip camion cu sasiu adevarat
Jeep Grand Cherokee, Toyota 4-Runner, BMW X5, Chevrolet Blazer, Ford Explorer, Nissan Pathfinder/Terrano, Mitsubishi Montero/Pajero, Honda Passport/Opel Frontera, Dodge Durango, Land Rover Discovery etc. In general astea au transmisii adecvate drumurilor accidentate

-platforme de masina din foi de metal indoite si imbinate
Lexus RX300, Toyoya HighLander, Honda Pilot, Acura MDX, Nissan Murano, Infinit fx35 care sint niste masini sedan mai babane, cu roti mai mari si tractiune integrala permanenta controlata electronic, cu mult lux, consum scazut, pe care si le iau astia cu bani si carora le place sa se uite de sus la trafic. Astea's masini de strada...

La categoria de masini din care face Jeep-ul parte, pe drum accidentat, modelul cu 4L 6cyl le bate pe toate. Daca pun V-8-ul atunci (lasind la o parte consumul) iese prima. Acum voi sa nu credetzi ca Paris Dakar se invinge cu Mitsu Pajero pe care il cumperi de la dealer. In 2004 aveau un motor de 4 L care nici nu e disponibil in State, cu compresor.

Pararea mea...
G e o r g e
imi pare rau dar tocmai acel fantastic quadradrive este downfall ul jeepului. citeste si tu linkul de pe pagina dinainte.
f1anatic
Nu ma iau eu dupa ce spun aia din Zuud Afrika. Pe bune. Si apoi nu cred ca se intelege...quadra-drive este ceva optional (AWD - permament) la fel ca si quadra-trac ca si controlul tractiunii si sistemul de stabilitate al masinii, ca farurile cu xenon si CD-playerul cu 6 discuri etc. Nu am zis ca mi-as lua o masina cu asa ceva. Am indicat deja ca transmisia de baza este selectrac. Jeep, GC, selc-trac, quadra-trac (control tractiune roti spate), transmisie 4WD (RWD plus cuplat fata) . We agreed to disagree si asta-i treaba. Poate mai trebuie studiat in detaliu aspectul.
G e o r g e
asa da. mai studiem problema .
Alex4
Vezi tu astha este parerea ta , dar din pct meu de vedere jeep ar fii printre ultimile masini 4X4 care so achizitzionez. In momentul de fatza (parerea mea) jeep sa axa numai pt oras. Io daca vreau sa imi cumpar un 4X4 imi iau una si pt oras si pt off. Din pct meu e vedere eu mias achizitziona ori un volo , ori VW.

Parerea mea. Sorry. Jeep pt mine a fost un adevarat 4X4 pana in 93.
madalina
Touareg nu este un offroad! Uite-te numai la garda la sol ce este mult prea scazuta pentru un off road!
Alex4
Nam zis ca este un off. dar face fatza cu brio .vw imi place ca are o amestecatura intre confort, sport si off.
Silviu31014
Singurul 4x4 adevarat pe care l-am condus in conditii de teren accidentat (da nu de concurs) a fost Mitsu Pajero 2,5 TD si care la doar 100cp isi fcea treaba f.b. pt cine stie cum sa lucreze cu reductorul/ dif. blocante manual. Modelul nou e cu caroserie autoportanta, deci nu merita.
Toyota Land Cruiser sau Hilux sunt mai fiabile.
Nissan Patrol mi se pare prea mare ca dimensiuni.
Land Rover nu stiu cat de performant/ fiabil e da pe site-uri englezesti se cam face misto de ele...
Oricum raspunsul meu e tardiv smile.gif
madalina
Nu este tardiv deoarece inca nu am cumparat masina, nici nu am mers la dealeri pentru drive-test deoarece banii pentru masina ii voi avea in luna octombrie.

Cerintele pentru masina sunt:

- garda la sol cat mai mare
- motor diesel
- 5 locuri minim
- pret CIP 25 000 euro
- 4X4 adevarat.

In banii respectivi am constatat ca se incadreaza doar pick-upurile, iar pe piata romaneasca sunt numai 4 modele: Mitsubishi, Mazda/ Ford - aceiasi masina cu embleme diferite si locuri de fabricatie diferite Mazda in Japonia si Ford in Malaiezia, Nissan si Toyota. Acum caut informatii despre ele, teste comparative, etc.
Iulian HondaFan
small pick-up trucks

dupa CR la fiabilitate toyota tacuma/hilux este cea mai fiabila. nissan Frontier ( nu-s' cum ii zice in Europa, este de asemenea mai fiabil decat media dar nu ca toyota). gemenii Mazda B si Ford Ranger sunt sub medie ca fiabilitate si performante off road. au fost dezvoltati de Ford si ce e aici se fabrica in USA, nu cred ca Mazda in Japonia face chestii care sunt Ford 90%, dar nu e imposibil. ford ranger vine si ca crew cab ( =are 5 locuri de pasager si o bena mai mica) sub numele de ford explorer sport trac, pret aprox. 30000$.

SUV-uri mari

Land Rover Discovery are cea mai proasta fiabilitate din clasa in CR surveys. Freelander nu e off road dar e un on road cu capacitati off road printre cele mai bune ca si Touaregul. nu stiu ce probleme sunt Land Rovere dar marca e la coada cozilorca fiabilitate. pacat ca au fost primii off-road adevarati. land cruiserul e top si ca fiabilitate, si ca performante on and off road. pretul este 54000$ aici, noul nissan pathfinder armada vine imediat acum dupa el ca performante si costa 40-42000$ fully loaded, fiabilitate este insa ? dat fiind ca abia a aparut pe piata de 6-9 luni.

adevaratele off-roader

vrei the best off road: Hummer1=Humvee 105-116000$ merge unde nimeni altcineva se poate aventura. masina asta a fost dezvoltata pt. uz militar si a fost testata si para-testata. eu nu am incredere in GM, dar masina nu este facuta de ei, ei numai o comercializeaza, desi are componente GM inclusiv motoarele. Hummer2 sunt masini de parada pt boierime, arata ca Hummer1 dar sunt bazate Chevrolet tahoe/silverado/suburban (astea insa nu sunt facute special ca off-road). Pentagonul nu cumpara junk-uri... asta sa fie clar. Or fi multe chestii in america fara cap si coada, dar Pentagonul e cel mai tare din lume pe bucata lui, nu cred ca am putea avea vreo indoiala.

Mercedes G e considerat outdated si depasit ca performante de Land Rover Range Rover cu infuzia sa de tehnologie BMW din perioada cand BMW a avut Roverul pe mana. amandoua costa pe la 80000$ dar sunt adevarate off-roader.

Jeep

Jeep Grand Cherokee, desi am citit ce ziceti voi, este off road adevarat, e foarte nasol pe asfalt, dar pe camp, pietre si nisipuri este printre cele mai bune. fiabilitatea este sub medie, dar e considerat rezistent la tavaleala si abuz. quadradrive-ul nu e perfect, dar e OK, in plus un jeep grand cherokee costa la 30-35000$ sensibil sub land cruiser. pathfinder/patrol e clar superior insa la acelasi pret.

mai competitive mi se par wrangler si liberty/cherokee (ultimul cu selec-trac AWD) care sunt off-roadere adevarate la preturi de 15-25000$, desi pe sosea sunt deficitare la toate capitolele.
madalina
Toyota aduce Hilux in Romania numai in variata "coaja" nu are nici macar ABS sau air-bag lateral. Nu vorbesc de dotari precum scaune incalzite, dar un minim de dotari pentru siguranta ma intereseaza. E adevarat ca si pretul este pe masura (17 000 euro CIP cea mai scumpa varianta).
Deci iese din discutie.

Nissan Pick-up ramane in dioscutie.

Mazda face in 2 locuri B2500 aduse in Romania: in Malaiezia 4X2, in doua usi (mai joase si mai slabe calitativ, la pret mai mic) si in Japonia variantele 4X4, cu cabina dubla, inalte etc. Mazda B2500 are avantajul ca fata de celelalte a putut fi testata de noi exact acolo unde avem de gand sa o folosim. Degeaba merg sa testez o maisna de teren pe sosea, cand ea va merge 90% din timp off-road. Mazda, varianta cea mai scumpa, este intre 24 000 si 25 000 euro.

Jeep are prweturi prohibitive in Romania.

Orice masina 4x4, de teren, ne pick-up are preturi mult mai mari decat ne putem permite. Land Cruiser in varianta cea mai ieftina este 34000-36000 euro CIP.

Hummer sau G classe in nici-un caz nu intra in discutie datorita preturilor. Totusi, cumpara o masina pentru utilizat la o firma, iar mai mult de 25 000 de euro CIP inseamna pierdere. In banii astia dupa vreo 5 ani voi ajunge sa scot cu masina cat am cheltuit cu ea.
Iulian HondaFan
daca va fi folosita mai mult pe teren de ce ai nevoie de ABS? si nu poti da comanda sa iti aduca una dotata cum ai nevoie?

Ford Ranger e testat off road. pe sosea este aproape la fel de bun ca si Tacuma/Hilux.

Nissan Frontier e f. bun dar e cam vechi ca design tehnic.
madalina
Pentru siguranta mea. Vreau ca in 10% din timp ce merge pe asfalt sa nu merg rugandu-ma sa nu apara vreo situatie mai dificila.

Din moment ce imi iau o masina pe care dau, totusi, o suma considerabila de bani pentru Romania, vreau sa am si calitate.

Altfel luam o dacie pick-up, fara dotari, fara siguranta si care imi facea si "bucuria" de a vizita lunar service-ul.

Evident vreau cel mai bun raport calitate/pret, sa fie o masina care safaca fata solicitarilor, dar sa am si un minim de confort in ea.
f1anatic
Da mah...nu'sh ce au oamenii astia cu Jeep Grand Cherokee...Nu le place...este insa masina off-road veritabila. Dupa Hummer H1 (H2 nu-mi place) Jeep mi-ash lua.

Uitzi totusi GMC/Chevrolet Suburban/Tahoe 2500/1500 cu Quadrasteer si Toyota 4Runner V8. Nissan Pathfinder Armada imi aduce aminte de Dodge Durango asta noul...nu sint masini care-mi plac dpdv estetic. Iar calitativ, cred ca sufera. Mitsu Montero 3.8 L este masina buna...dar in ultimii ani s-a cam marit ca gabarit si e cazul unui motor mai muskiulos.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.