Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Prius vs. the losers
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
f1anatic
QUOTE
Toyota says the new Prius accelerates from 0 to 60 in about 10 seconds. It feels slower. "Of course,"
http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=7066


Acum cititzi aici...
http://priuschat.com/index.php?showtopic=16201

QUOTE
honda civic del sol vs. Toyota prius
Victory for the prius(did this one up in sanmateo on the elcomeeno(sp?) about 2 stoplights away from the merge into one lane heading north .) cool.gif

crotch rocket(i think it was a kawasaki.. but my recolection on what kind of jap sport bike it was is not so good ) vs prius
prius kept up with the bike through the first gear (did this one over in freemont CA heading twords the dumbarton bridge) mad.gif

Mustang GT 5.0 VS. prius
(a personal note on this one, it was an up hill and around a curve race) Victory for the prius cool.gif
(location Canada College Farm hill blvd entrence heading up to the college)


prius vs 87 camry 4cyl 2.4L manual

prius won smile.gif

My wife ran hers at the Houston dragstrip. She turned 17.8 seconds at 78? mph.



Poate un Civic Del Sol (?) da...dar mustangul...dar motocicleta ? Zau ca eutanasia ar trebui legalizata si la adultzi...nu numai la animale.
f1anatic
Oh Noes

QUOTE
Racing Hubcaps, They are cool and improve fule mileage

http://priuschat.com/index.php?showtopic=17996


Cum ziceam...mie imi place masina...da nu imi place consola centrala. Hence...Civic Hybrid ca arata a masina. Pentru oras as lua una...dar parca nu m-as lauda cu capace la rotzi sport care imbunatatzesc consumul !
f1anatic
Devine de-a dreptul hilar

http://www.vfaq.net/mods/Hubcaps.html
Otto73
la datele tehnice se vede avantajul motorului electric la cuplul maxim
Eu de abia astept masinile 100% electrice.
HalbaSus
Eu nu prea cred ca imi doresc masina hibrida/electrica... momentan sigur nu (tehnologia e inca la inceput) dar f probabil ca nu o sa-mi doresc niciodata... chiar ma uitam la un reportaj despre lexus GS-ul hibrid... Si arata cateva chestii care pe mine sigur m-ar fi enervat... spre exemplu mergeai cu 120 si 3000 rpm... si accelerai... si masina ramanea la 3000 de ture (facea exact acelasi zgomot care sunt convins ca ar deveni iritant dupa o vreme) si masina mergea mai repede blink.gif :bash: eu vreau cand apas pedala sa aud esapamentul ca suna mai tare (bine, spre exemplu la maica-mea e invers, acolo apesi pedala motorul se aude mai tare (si extrem de frumos) dar de mers nu mergi mult mai repede biggrin.gif). Desigur aceasta inovatie era facuta pt a economisi combustibil si de aceea motorul nu se tura proportional cu apasarea pedalei...

In plus sa pornesc cu o masina care nu scoate zgomot... again... nu mi-ar placea... In plus priusul nu consuma chiar atat de putin precum s-ar crede... un diesel de putere similara consuma mai putin (da stiu, polueaza mai tare atmosfera)... daca ar trebui sa adopt o masina mai ecologica (cu dieselurile nu prea ma pot lauda blush.gif ) atunci as lua una pe GPL... din nou as avea costuri de rulare mai mici decat intr-o hibirida si motorul ar face "vrooom-vrooom" daca vreau biggrin.gif Ah... si s-a mai discutat pe forum problema cu bateriile masinilor electrice/hibride... ce se intampla cu ele dupa ce se schimba ? ca nu sunt tocmai "biodegradabile" blush.gif

Later edit: uitasem sa spun ca daca tot veni vorba de "racing" un diesel ar da fum (si la propriu si la figurat biggrin.gif) unui hibrid... cat despre povestile spuse acolo pe forum (cu masinile care au fost facute de prius) mi se par aberatii... asa si eu as putea spune ca am depasit cu opelul de 83 de cp cate un corvete, Ferrari F430, hayabusa, SL500, etc... si nu as minti... doar ca respectivele masini erau ocupate cu ocolirea gropilor, cautau o adresa, urma sa iasa de pe drumul principal, etc... nicidecum nu se intreceau cu mine blush.gif ...
Paul46623
QUOTE(Otto73)
la datele tehnice se vede avantajul motorului electric la cuplul maxim
Eu de abia astept masinile 100% electrice.


Well, you've just missed'em: http://www.sonyclassics.com/whokilledtheelectriccar/
guerilla
QUOTE(HalbaSus)
eu vreau cand apas pedala sa aud esapamentul ca suna mai tare [...]
In plus sa pornesc cu o masina care nu scoate zgomot... again... nu mi-ar placea...

se rezolva cu dispozitiv electronic smile.gif un sintetizator de sunet, exact pe gustul tau laugh.gif daca vrei sa sune ca un porsche nu e nici o problema.
QUOTE(HalbaSus)
Later edit: uitasem sa spun ca daca tot veni vorba de "racing" un diesel ar da fum (si la propriu si la figurat biggrin.gif) unui hibrid...

gs450 face suta in 5 secunde si ceva smile.gif nu sunt multe dieseluri care sa-i dea fum la figurat. poate fum la propriu laugh.gif
HalbaSus
Vorbeam de priusul minune de pe forumul ala care batea V8-uri, motociclete, ozn-uri... tot ce prindea biggrin.gif
guerilla
pai de idioti eu nu vorbesc smile.gif
povestile alea pot adormi copii mici. probabil au si ei prescolari care au timp de pierdut pe forumuri si se lauda cu ce au facut mamele lor cand se intorceau de la k-mart laugh.gif
James Kilowatt
Eu m-am dat cu priusul, primul, atunci cand a fost lansat, acum cativa ani. Bag mana in foc ca la demaraj nu face nici macar seatul meu de 71CP, tocmai din cauza cutiei aleia cu raport variabil in continuu de transmisie care nu te lasa s-o duci in rosu. In plus, bateriile alea insaemna niste sute bune de kile... Prius nu e tocmai o masina usoara si nici nu are cine stie ce raport putere/greutate.
Pacat de coeficientul ala aerodinamic de 0.26 biggrin.gif
AlexTM
Si e si urita ca naiba
... parerea mea beer.gif
f1anatic
Treaba cu Masinile Electrice e un pic trasa de par. Pai electricitatea ca sa incarcam ba-c-teriile de unde vine
? Din centrale termice pe baza de carbune, gaz, respectiv centrale atomo-electrice. Si cred ca nu vrea nimeni o centrala atomica in cartierul lor. Fara sa pui la socoteala ca probabil este de preferat (pentru mine cel putzin) sa tusesc de fum decit sa innot in Curies, REMs, Bequerels si alte traznai invizibile

Iar ci Etanolul...nu stiu unde am pus linku' dar c sa faci un galon de etanol te costa mai multa energie, inclusiv petrol, decit daca ai arde aceeasi cantitate de benzina. Cu alte cuvinte conversia pe tanol nu e energetic eficienta. Poate eu in Midwest printre lanuri de porumb...treaca mearga...dar ce facem cu aia din Sud unde etanolul trebuie transportat ? CU ce ? Cu camioane si autocisterne...care merg cu benzina sau diesel.

Iar treaba cu Hidrogenul. Cum obtzii hidrogen daca nu prin electroliza ? Care va sa zica electricitate. Adica carbune, gaz si energie nucleara. Vezi mai sus.

Deja hibridele sint suficient de nepoluante ca sa satisfaca pe oricine. Acum insa trebuie sa ne ocupam de cacaciosii astia gen Lexus care va debuta Lexus 600h care are un motor de 5L V8 hybrid de 430 cp.
http://www.leftlanenews.com/2006/04/12/lex...exus-ls-600h-l/

Well bravo lor. Dar acum cu Subaru meu banal daca merg linistit cred ca am o economie mai buna decit Lexusu' de 5 kile V8 hibrid oricit de hibrid ar fi el.

In continuare mentzin parerea ca una din solutzile pentru cresterea economiei la benzina include modificarea infrastructurii rutiere: scaparea de congestie si aglomeratzie.
http://www.traffic.com/Chicago-Traffic/Chi...raffic-Map.html
HalbaSus
QUOTE
Deja hibridele sint suficient de nepoluante ca sa satisfaca pe oricine. Acum insa trebuie sa ne ocupam de cacaciosii astia gen Lexus care va debuta Lexus 600h care are un motor de 5L V8 hybrid de 430 cp.
http://www.leftlanenews.com/2006/04/12/lex...exus-ls-600h-l/

Well bravo lor. Dar acum cu Subaru meu banal daca merg linistit cred ca am o economie mai buna decit Lexusu' de 5 kile V8 hibrid oricit de hibrid ar fi el.


Pai probabil ca un lexus din ala o sa scoata un consum mai bun pe hartie decat subaru tau... si poate ca daca mergi cu el la pas atunci chiar si in practica o sa aiba un consum asemanator sau chiar mai mic... dar cine naiba isi ia motor de 430 cp ca sa faca "cruising" cu 50 km/h fara accelerari, fara demaraje, doar un mers lejer... ok, mai faci si asta... dar daca ti-ai luat motor de 430 cp atunci vrei sa vezi unde ti s-au dus banii... ca altfel poti sa-ti iei un prius cu motor de 1.4 ca si ala stie sa mearga incet... ori cand ai apasat acceleratia si intra in functiune V8-ul de 5 kile se duce pe apa sambetei economia... probabil o sa fie foarte popular in holywood, sa arate starurile ca ele nu polueaza... tongue.gif ce naiba, daca au fost in stare sa iasa din bemeuri si bentley-uri si si-au luat prius-uri (cu care probabil merg doar la conferinte de presa) atunci un "hibrid" de 430 cp probabil le va conveni de minune... lumea va putea crede ca ei salveaza planeta in timp ce ei ruleaza 90% pe benzina (si tare m-ar mira sa scoata un consum sub 20% cu un asa motor) si 10% pe motor electric.
James Kilowatt
QUOTE(f1anatic)
Treaba cu Masinile Electrice e un pic trasa de par. Pai electricitatea ca sa incarcam ba-c-teriile de unde vine
? Din centrale termice pe baza de carbune, gaz, respectiv centrale atomo-electrice. Si cred ca nu vrea nimeni o centrala atomica in cartierul lor. Fara sa pui la socoteala ca probabil este de preferat (pentru mine cel putzin) sa tusesc de fum decit sa innot in Curies, REMs, Bequerels si alte traznai invizibile

Iar ci Etanolul...nu stiu unde am pus linku' dar c sa faci un galon de etanol te costa mai multa energie, inclusiv petrol, decit daca ai arde aceeasi cantitate de benzina. Cu alte cuvinte conversia pe tanol nu e energetic eficienta. Poate eu in Midwest printre lanuri de porumb...treaca mearga...dar ce facem cu aia din Sud unde etanolul trebuie transportat ? CU ce ? Cu camioane si autocisterne...care merg cu benzina sau diesel.


In continuare mentzin parerea ca una din solutzile pentru cresterea economiei la benzina include modificarea infrastructurii rutiere: scaparea de congestie si aglomeratzie.
http://www.traffic.com/Chicago-Traffic/Chi...raffic-Map.html



Eu sunt partial de acord... sau partial in dezacord.

Motoarele termice din auto sunt super-pacalite ca randament. Dau din nou exemplu motorul "meu" naval (nici macar nu e generator "dedicat") de acum 30ani, made in CCCP: 90g/kwh. Adica, mult mai bun decat randamentul obtinut de cel mai tare motor din lume la momentul actual in materie de randament, TDI-ul VAG. Iar in centralele termice generatoarele alea merg intotdeauna la randamentul maxim, nu ca cele montate pe masini. Nu mai pun la socoteala cei 30 ani in care s-au facut oarece progrese in domeniu... Totul e ca lantul de randamente din conversia energiei mecanica ->electrica -> chimica in baterie -> electrica -> mecanica sa fie bun.
Eu prefer bequerelii.. macar pe aia ii pui in butoi si-i ingropi in Sahara. Stii clar unde sunt. Cu gazele, le dai in atmosfera si dupa aia te speli pe mani... In plus, pe centralele astea nucleare stau guvernele, greeenpeace & co cu ochii ca pe butelie, procedurile de securitate sunt mult mai stricte decat in oricare alt domeniu.
Daca etanolul era rentabil, probabil inlocuia de mult petrolul smile.gif Insa pretul lui este cel care este, care nu are motive sa creasca, ci doar sa scada, si e regenerabil, spre deosebire de petrol. La o adica exista intotdeauna disponibil etanol chiar daca in cantitate limitata, la un pret poate mare, insa macar e o "rezerva" constanta.
In sud, n-au decat sa creasca si aia porumb, sau trestie de zahar biggrin.gif Mai greu e prin norvegia biggrin.gif
Paul46623
Cea mai mare tzeapah evar e ca (virgula) carbunele nu este radioactiv.

"Coal also contains many trace elements, including arsenic and mercury, which are dangerous if released into the environment. Coal also contains low levels of uranium, thorium, and other naturally-occurring radioactive isotopes whose release into the environment may lead to radioactive contamination. While these substances are trace impurities, enough coal is burned that significant amounts of these substances are released, paradoxically resulting in more radioactive waste than nuclear power."
f1anatic
QUOTE(MR28673)
Motoarele termice din auto sunt super-pacalite ca randament. Dau din nou exemplu motorul "meu" naval (nici macar nu e generator "dedicat") de acum 30ani, made in CCCP: 90g/kwh. Adica, mult mai bun decat randamentul obtinut de cel mai tare motor din lume la momentul actual in materie de randament, TDI-ul VAG. Iar in centralele termice generatoarele alea merg intotdeauna la randamentul maxim, nu ca cele montate pe masini. Nu mai pun la socoteala cei 30 ani in care s-au facut oarece progrese in domeniu... Totul e ca lantul de randamente din conversia energiei mecanica ->electrica -> chimica in baterie -> electrica -> mecanica sa fie bun.


Motoarele Diesel de pe locomotive. Merg intotdeauna la aceeasi turatzie.

The gasoline engine, like in an automobile, has a thermal efficiency (the conversion of fuel into work) of 8 or 9%. The diesel engine, however, has a thermal efficiency of about 30%. Unlike in a gasoline engine in which the fuel is ignited by spark plugs, the fuel in a diesel engine ignites because of the air pressure inside the cylinders. The air in the cylinders is raised to about 500-600 psi which raises the temperature inside to about 1000 degrees F. Oil injected into the hot air ignites and expands. The expanding gas forces the piston to move down and this turns the crankshaft that is connected to the generator(DC) or the alternator(AC) where electricity is produced. When the piston rises again from the momentum, the gas is expelled from the cylinder and the cycle begins again. The generator or alternator then provides power to the traction motors. Then you're on your way!
http://exotic.railfan.net/dieselfaq.htm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.