Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce masini NU ati recomanda
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
M i h a i
mi-a venit ideea cu topicul asta intrucat am vazut in ultimul timp multi vor sa isi ia masina si intreaba de care. bine inteles ca recomandarile sunt diverse astfel ca nu stiu in ce masura, cei interesati pot tine cont de sfaturi, pentru ca daca initial ei au 3-4-5 marci in minte, dupa 2-3 zile citesc pe forum 10-11-12...marci recomandate (mai ales ca de multe ori cei interesati nu specifica motorizare, clasa...etc). deh fiecare cu preferintele lui.
asa ca ar fi curios de vazut ce masini nu recomandati (pe motive tehnice serioase si nu de design, dotari etc.) astfel, doritorii se vor feri de marca/marcile blamate si vor alege dintre restul ce le place lor.
luminita1
nu recomand renault, ford, fiat, daewoo
Alex4
hmmmm io nu recomand oltcit, dacie si reno.
luminitza de ce nu recomanzi daewoo ???
dimpotriva io recomand daewoo .
Dan27
eu as zice sa dati si argumente,nu?
Radu_
dacia (orice model)- nu mai trebuie sa argumentez
ford mondeo - piese f f fscumpe
renault (unele modele)
peugeot (doar din cauza ca piesele sunt scumpe)
unele japoneze (nu nissan sau toyota)
aro - nu mai argumentez
fiat (majoritatea, dar nu toate, sunt masini slabe) - pentru italieni, fiatul e la fel ca dacia
pt noi
daewoo: tico, matiz, cielo

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-23 21:48 ]
M i h a i
eu ziceam de motive tehnice nu ca sunt piesele scumpe...asta e treaba fiecaruia daca are bani sau nu.
nu-mi inchipui cum poate cineva sa nu recomande ford !!!
Cristian2
mihai aici sunt de acord cu tine in legatura cu recomandarea fordului. este o masina excelenta, eu am un mondeo din 2003 tdci este excelent din toate punctele de vedere. nu recomand renault, peugeot, citroen, fiat, aro, dacia, fiat si cele japoneze toate
Cristian2
ttt
Alex4
mdaaaa voi chiar credeti ca toata lumea are bani sasi cumpere numai bmw, mercedes, porche, lamborghini, hummer estc ???????
voi cu alte cuvinte spuneti ca 80% din marcile de masini nu sunt bune. hmmm grele este viatza.
Rai
unele modele renault,daewoo,kia,si ar mai fii multe.
madalina
nu recomand:
1.toate masinile coreene - am mari dubii si in privinta "chevrolet" -daewoo deoarece sunt foarte slabe din punct de vedere tehnic si foarte putin rezistente in timp
2.nu recomand vw deoarece mi se pare foarte prost raportul calitate-pret. corect sunt masini bune, dar gasesti masini la fel de bune si cu 30% mai ieftine (evident comparand aceasi clasa, motorizare, dotari)
3.nu recomand skoda deaorece are o imagine mult mai buna decat este masina in realitate.
Bogdan9
daca tot nu recomandati anumite marci ... dupa mine cred ca ati mentionat majoritatea marcilor pt clasa mica si medie. ce-ar fi pe langa cele nerecomandate sa le recomandam si pe cele bune.

o idee excelenta cu topicul acesta.

eu nu recomand masinile coreene gen hyundai - design bun, putere mica, pret mare
nu recomand fiat din motive tehnice
nu recomand bmw seria 7 - probleme tehnice si electrice
nu recomand vw - probleme la articulatii si distributie
-------
recomand opel generatia vectra a si b - motoarele de 2000 si 2200cc
recomand masinile japoneze facute sau produse numai acolo, gen noua honda accord - din 280 de modele vandute de la 1 ianuarie nici una nu s-a intors in service cu probleme. si toyota avensis.

eu am un bmw 525 tds din 1998 si vreau sa-mi iau o honda accord. poate o sa va intrebati de ce. ei bine, pt motoarele lor, design, calitate si garantie la coroziune, fiabilitate in timp.


cu bine,
bogdan
M i h a i
imi pare rau sa constat mult subiectivism la unii membrii care posteaza. a nu recomanda toate japonezele iar mi e se pare aiurea. am vb cu cineva care tocmai s-a intros din state si cica acolo cele mai multe masini sunt japoneze apoi germane. la noi iar sunt o gramada. in plus ca sa vorbim concret, macar toyota trebuia exclusa de pe lista exceptand cazul in care stiati ceva rau ea concret.
apoi, am subliniat ca motivul pret nu tre sa fie luat in calcul. daca omului ii place o marca o ia chiar daca ar gasi ceva mai ieftin si la fel de bun. era vorba ca discutam despre ce masini sa ne ferim din pct de vedere tehnic.
apoi in afara de bogdan n-a zis nimeni nimic de nici o hiba tehnica. referitor la bmw seria 7 sper ca marius sa ne spuna ceva mai multe daca mai intra pe aici.
in privinta chevy-daewoo madalina zice ca nu sunt durabile in timp. eu stiu ca abia au inceput sa fabrice masini impreuna. cand aniba sa se si strice?

apoi, avand hyundai si fiat as dori sa stiu daca se poate, de la cei care nu le recomanda, care sunt motivele....la ce sa ma astept.

iar ca ultima idee, daca am exclus corenele, japonejele, francezele si unele germane inseamna ca topicul nu si-a atins scopul.
deci ori masiniele sunt proaste cap-coada ori postam sa ne aflam in treaba. voi ce ziceti?
Anubis
excluzand din ecuatie factorul pret nu ne mai ramane decat fiabilitatea masinii respective. evident teoria "orice e scump e automat mai bun" nu este universal valabila...exista pe piata masini fiabile sub 20,000 euro ddp.

o sa incerc sa fac abstractie de pret...

1. clasa a - mini
recomandari: n/a
de evitat:
a. daewoo matiz
- stabilitate proasta in curbe
- consum exagerat relativ la capacitatea cilindrica

2. clasa b - mica
recomandari:
a. renault clio
b. peugeot 206
c. vw polo
d. ford fiesta
e. dacia solenza
- tinuta de drum excelenta - cel putin echivalenta cu a concurentelor occidentale
- motor si cutie ce furnizeaza o dinamica peste media clasei
- foarte putin subvibratoare la limita
f. lada seria 110
de evitat:
a. suzuki swift
- tinuta de drum sub standardele clasei
- portbagaj sub media clasei

clasa c - mediu inferior
recomandari:
a. toyota corolla
b. peugeot 307
c. honda civic
d. ford focus
e. renault megane ii
de evitat:
a. skoda octavia
- tinuta de drum sub media clasei
- directie usor imprecisa
- la limita este mult subvibratoare in viraje stranse

clasa d - mediu superior
recomandari:
a. toyota avensis
b. bmw seria 3
c. audi a4
d. opel vectra
e. renault laguna
f. volvo s 60
de evitat:
a. vw passat
- probleme la articulatii
- fiabilitate sub media clasei
- tinuta de drum aflata la nivelul mediu al clasei (sub avensis, a4 sau vectra)

clasa e - premium
recomandari:
a. audi a6
b. bmw seria 5
c. mercedes e-classe
d. volvo s 80
f. saab 9-5
de evitat: n/a

clasa f - lux
recomandari:
a. audi a8 (noul model)
de evitat: n/a

clasa suv
recomandari:
a. vw touareg
b. porsche cayenne
de evitat:
a. bmw x5
- tractiune 4x4 nesatisfacatoare
- lipsa transfer cuplu intre punti
- lipsa optiuni off-road (suspensie pneumatica, etc...)

numai bine
Rai
mihai nu cred ca are rost sa scriu ceva aici fiecare cu experienta lui ca sa stii multe despre o marca numai trebuie sa ai multe masini sau sa incerci multe eu fac lucrul aceesta de 15 ani dar nu pot sa generalizez ceva si ar fii de dorit ca si altii sa nu o faca.si apropo in america inca domina masinile americane stiu eu ce stiu.

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-25 16:18 ]
M i h a i
marius fireste ca domina masinile americane dar dupa ele urmeaza asiaticele si germanele. de exemplu, fiat, renault...nu prea au ce cauta acolo
Rai
stii mihai america e o alta planeta si sigur americani nu sunt prosti vor ce e mai bun si vad ca tu stii ce e bun si peste tot japonezele si germane.si mai vor si calitate.
Rai
si sa nu uit masinile germane sunt mult mai scumpe in america ca masinile americane un exemplu un jeep e vreo 19.000$ iar un x-5 vreo 30.000-40.000$ si totusi se vand oare de ce?americani stiu ce e bun si la ora actuala ne tine america cu vanzarile altfel in europa ar fii rau si cine stie cum si asta ce zice ca stim ce facem.nu?
DORU
DE EVITAT SKODA OCTAVIA ? ANUBIS, SE VEDE CA NU AI MERS MAI MULT CU ELE...CE EXPERIENTA AI CU ACEST MODEL?
EU AM AVUT 1.9 TDI / 152 CP (110CP+CHIP+K&N) SI MERGEA REPEDE SI BINE, NU GLUMA, SIGUR CA ERA MAI GREA PE FATA, ERA DIESEL, NU? DAR NU A SPUS NIMENI SA IEI CURBA DE LA PIATA ALBA IULIA CU PESTE 70 KM/H smile.gif), NORMAL CA E SUBVIRATOARE, E MASINA DE FAMILIE IN ULTIMA INSTANTA...DAR TRECI LA 210KM/H IN FATA ALTORA, TE ASIGUR!
ACUM AM 1.8T 20V / 205 CP (150CP+CHIP+K&N)...E RACHETA PE SOSEA!
AJUNGE REPEDE LA 240KM/H...CAT DESPRE REACTIA PUNTII SEMIINDEPENDENTE DE PE SPATE LA VIRAJE...AM REDUS EFECTUL, JANTE PE 16 SI ANVELOPE SPORT 215/225/50 PLUS SUSPENSIE SPORT...
ACUM STA BINE PE CURBA DE LA ALBA IULIA...
G e o r g e
205 cp din cip si filtru??? ma , ma lasi? si turbina aia ? si pistoanele ? si axele cu came ? cine draq preia socurile alea de la explozii? si degeaba ii da mai multa benzina daca fluxul maxim de beninza este limitat fizic de injectoare!?!?!?

la 1.8 t de 180 cp sunt alte piese prezente: alte injectoare, ale materiale in camasile pistoanelor samd ...

sef nu ne mai vinde gogosi asa de mari

vit max la 1.8T de 150 cp este 219cp! da? ei bine cum ai ajuns matale la 240 cand viteza maxima e data de raportul din cutie? daca ai si 205 cp nu inseamna ca-ti va creste vit maxima ci doar ca o vei atinge mai repede. trebuie sa ai mai multe rpm sau un raport in cutie mai scazut!!! so ...


si pt dzeu NU MAI SCRIE CU LITERE MARI
Marius11
Nu sunt de acord cu Anubis referitor la clasa mica! Din experientele personale si multe discutii cu posesorii de astfel de masini, eu nu recomand Solenza si Clio, dar recomand Suzuki Swift ca posesor de asa ceva, si nu cred ca sunt subiectiv, am doar constatari!
Ce inseamna ca tinuta de drum este sub standardele clasei? Eu zic ca este superioara Solenzei! Iar portbagajul la modelul Sedan este mai mare decat al majoritatii modelelor din clasa mica, poate la modelul Swift spatele se termina cam brusc (asa e si la Clio break) dar bancheta spate se rabateaza si se mareste spatiul! Iar consumul este mai mic decat la Solenza si Clio motorizarile pe benzina! Chiar fiabilitatea zic ca este mai mare, japonezii o produc in Ungaria, pe cand Solenza si Clio se fac de francezi in RO si Turcia ceea ce spune destule!
Singurele masini franceze pe care le recomand eu, indiferent de clasa, sunt Peugeot si Citroen (in speta e vb. de acelasi concern)!
Dintre japoneze, coreene si alte asiatice NU recomand KIA, Daihatsu, Hiundai!
Recomand in schimb Toyota, Subaru, Suzuki la toate clasele, in special modelul Ignis, unul dintre cele mai ieftine 4x4 din lume (are si motorizare Diesel)!
Personal sunt mort dupa Mini-Cooper, chiar daca este cam scumpa pentru clasa mica (si chiar daca lui Cabral nu-i place tongue.gif)
O mentiune pentru masinile autohtone! Cea mai buna Dacie este modelul Break cu injectie, alte modele gen SuperNova, Solenza nu-si merita banii si nu sunt la fel de robuste ca Break-ul, de asemenea, motorizarile Diesel sunt nereusite, deoarece motorul este cam greu pentru caroseria Daciei! Cielo are o tinuta de drum bunicica, insa consumul este cam mare, in oras ajunge frecvent la 10%, nu stiu cum e la modelul nou, Executive! Si fiabilitatea lasa de dorit, dupa 100.000km incepand sa se strice cam toate, de aceea se vand asa ieftin Cielo-urile Second-Hand!
GUVI
Nu-ti recomand maxi-taxi 516 si tramvaiul cu numarul 19!

:tongue3:
Happy_Maker
Din cate stiu eu exista cel putin in Germania niste clasamente autorizate u numarul de interventii facut in perioada de garantie pentru fiecare model. Daca stie cineva unde se pot gasi aceste detalii pe internet, postati aici - cred ca ar fi cea mai sigura sursa de informatii.
Cristian25162
Eu nu as recomanda masinile pe care nu ti le poti permite; degeaba iti iei BMW din 2000 cu 10000 de Euro daca n-ai bani sa-i schimbi uleiul sau cazi in fund cand ti se rupe un amortizor.

Ce nu recomand:
Fiat: masini scumpe si putin fiabile; nu sunt performante
Dacia: ieftina dar e sicriu pe roti
Smart: prea scump pentru o "motocicleta"

Am mers pana acum cu (intre 500 si 70.000km cu fiecare) Renault (2), Citroen (1), Dacia(3), Cielo (2), Nissan (1), Audi(1), BMW(2), Fiat (1)si altele.
Teo31487
Mai de curand, cautand in colectia mea de Auto Pro, respectiv Auto motor si sport date despre masina pe care vreau sa o cumpar, am dat si de acel clasament din Germania de care spunea cineva mai devreme. Toyota este de departe campioana a fiabilitatii si nu doar la o anumita clasa, ci la marea majoritate. Acum, de curand am citit pe un site (dar nu mai stiu pe care) ca Hyundai vine puternic din urma la acest capitol. Mi se pare ca era vorba de perceptia britanica in legatura cu fiabilitatea. Sincer, eu nu am avut si nici nu am mers cu vreuna din aceste marci, dar am auzit numai de bine. Hyundai, din cate stiu a dat la o parte Fiatul de pe locul 3 mondial la capitolul vanzari. E ceva, nu?
M i h a i
Hyundai a dat la o parte Fiatul si la noi in romania in ultimul an smile.gif
James Kilowatt
Eu nu recomand nici una la mana a doua fara sa fiu stiut cum au fost exploatate.
Iar teoriile gen "fiat sunt proaste si putin performante" sau "masini japoneze sunt proaste" sunt absolut inutile si prost documentate pe deasupra. Parerea mea e ca cine vrea o parere, sa intre pe un site gen carsurvey.org si sa afle probleme concrete ale unui model sau altul.
Iulian HondaFan
QUOTE(Teo31487)
....am citit pe un site (dar nu mai stiu pe care) ca Hyundai vine puternic din urma la acest capitol. Mi se pare ca era vorba de perceptia britanica in legatura cu fiabilitatea. Sincer, eu nu am avut si nici nu am mers cu vreuna din aceste marci, dar am auzit numai de bine. Hyundai, din cate stiu a dat la o parte Fiatul de pe locul 3 mondial la capitolul vanzari. E ceva, nu?


ai citit pe masini.ro la noutati...

http://www.masini.ro/stiri-detalii,1393,1,...iu-britanic.htm

tot in legatura cu chestia de mai sus Audi TT are motorul de 1.8T care a avut probleme la bobinele de aprindere ( cred ca traduc corect, in engleza este "ignition coils") probleme care au fost gramada si aici in USA.... cu oameni lasati in drum. totusi, stiu de la prieten care are Golf GTI 1.8T din 2002 (GTI-ul meu este model 2003 si problema a fost rezolvata din fabrica) ca VW le-a reparat elegant si fara sa faca nazuri.

surprinzator hyundai a iesit inaintea toyota si mazda...

si in USA fiabilitatea hyundai a crescut dramatic in ultimii 5 ani, desi este mai proasta decat multe marci. recent J.D. Powers a anuntat Hyundai Sonata ca masina medie cu cea mai buna calitate initiala ( probleme in primele 90 de zile de la cumparare inclusiv receptivitatea dealerilor in postmarketing)inaintea unei Accord si Camry care de ani buni sunt etalonul in clasa lor ( studiu bazat pe sondajele facute in randul cumparatorilor):

http://www.edmunds.com/new/2004/hyundai/so...ody..5.Hyundai*

in ceea ce priveste producatorii mondiali am compilat o lista bazat pe datele de pe autonews.com intr-un nou topic:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=18342#18342
Iulian HondaFan
QUOTE(MR28673)
Eu nu recomand nici una la mana a doua fara sa fiu stiut cum au fost exploatate.
Iar teoriile gen "fiat sunt proaste si putin performante" sau "masini japoneze sunt proaste" sunt absolut inutile si prost documentate pe deasupra. Parerea mea e ca cine vrea o parere, sa intre pe un site gen carsurvey.org si sa afle probleme concrete ale unui model sau altul.


total de acord cu mentiunea ca pe carsurvey.com poti afla ce tip de probleme au masinile respective, dar nu si cat de frecvente sunt acele probleme in gama. nici un model nu e complet trouble-free, ba chiar etaloane traditionale ale fiabilitatii ca Mercedes au dat-o in bara mai recent...

e mai probabil ca un proprietar cu probleme la masina sa le semnaleze decat unul fara.

apoi masinile cu volum mai mare (si diferentele in segmente pot sa mearga pana la 10 ori intre modelele cele mai populare si cele mai putin populare) vor avea un nr. de plangeri mai mari, dar asta nu inseamna ca problema x este mai frecventa la suta de masini pe sosea decat la un model de volum mic unde vei vedea mai putine plangeri.

de aceea, e de preferat sa te uiti la sondajele facute profesional de asociatiile pt. protectia consumatorilor, care vor raporta diferentele dintre modele mai apropiat de realitate. ca multe alte chestii in viata... e si o chestie de sansa. informarea te ajuta insa sa minimalizezi impactul ghinionului asupra propriei persoane...
James Kilowatt
Evident, nu este vorba de adevarul absolut care poate fi gasit pe carsurvey, insa vezi oameni care au avut un anume model, cati km au facut, cum li s-a parut, ce probleme au avut... e oricum mai util decat parerile la gramada "marca aia e proasta".
Ignition coil inseamna bobina de inductie. Insa cred ca toata lumea a prins ce-ai vrut sa spui smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.