QUOTE (Rucx @ Jun 21 2008, 05:57 PM)
....da era modelul cu 6+1 ....interesanta faza cu inelul....ce remarcasem eu si am ramas uimita ca nu prea aveai unde sa iti pui picioarele jos in spate din cauza asta spuneam de spatiu....masina e de vis ...nu am nimic de reprosat....cu schimbatorul m-oi obijnui eventual ....spuneai de un model si mai nimic ar fi ideal la el sa il faca model hybrid.....si cred ca va prinde ff bine pe piata...si sicer as prefera mai mult un model hybrid...daca toyota prius nu era asa de mare ....ma orientam sper el....dar totusi mini e ceva special
nu se compara cu nimic....ce nu te-am intrebat de cat timp ai masnia ......si ai avut vreodata probleme de manevrabilitate cu ea?
faza cu inelu nu ceva nou..nu e o fita e o necesitate avea taicamiu un volvo din 1985 si avea acelasi inel, despre hibrid sincer nustiu, e complicat, pt ca ea din sportivitate, tocmai prius e asa de mare ca totusi e nevoie de spatiu pt motor pe carburant, pt motor electric, pt acumulatori si pt diferential sau ceva de genu si e complicat,, si daca ridici capota e full acolo totul e bine conceput sa incapa fix, ar face din ea un fel de smart si nu e tocmai cel mai bun pt ea parerea mea, toatta gama de modele one , cooper, john cumar, john cooper works, clubman, cabrio au motorizari de 1.6 benzina, cu exceptie fac cele diesel...difra doar puterea acestora, s-a introsus si motorul de 1.4 benzina, si sincer eu nu am vazu nici una , deci oamenii vor calutii mult.si putere. o am de 1 an si vreo 2 luni, nu am probleme cu ea, motorul e ff silentios, doar pe la 140 km/h e mai zgomotos dar acolo sunt mai multi parametri curenti de aer , turatii, suspensia este luata de pe BMW Z4 portierele, cupola si sasiul sunt ramforsate cu bare de otel, de aici si greutate de 1150 km . daca ajungi prin iasi facem o tura...