Help - Search - Members - Calendar
Full Version: a mea nu porneste
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
cioaba
belea mare dragilor! vineri am ramas pe stefan cel mare la ora de varf si n-am reusit sa-i mai fac nimic. pe scurt:
-nu porneste nici batuta
am verificat:
-demarorul invarte
-pomapa de inalta- baga presiune
-rampa injectoare- are presiune
-injectoare- primesc motorina sub presiune
-distributie-pe semn, nu prezinta socuri din supape sau pistoane(ruleaza usor si uniform)
parerea mea:
-injectoarele nu deschid (electronic)
rog alte pareri sau sugestii de unde as putea sa ma duc la tester. masina este cea din semnatura.
cioaba
vad ca sunteti la fel de in ceata ca mine, asa ca revin cu intrebari mai usoare:
-pot sa ma duc la tester doar cu calculatorul (ECU) la subsuoara sau trebuie sa tarasc tot pacientul?
-pe unde gasesc un tester competent, ca ultima oara cand am calcat in reprezentanta si mi-au zis ca masina n-are nimic am promis ca nu mai calc pe la ei
-am auzit ca ar fi un buton de siguranta care opreste alimentarea la socuri si nu trebuie decat rearmat...stie careva daca asa e sau e basm? daca exista sper sa imi spuneti si pe unde... blush.gif ....
James Kilowatt
In principiu trebuie sa tarasti tot pacientul la service, nu doar ecu-ul. Insa e mai simplu sa vina doctorul la domiciliu, instrumentarul medical fiind mai usor transportabil decat un pacient in coma.
La celelalte intrebari habar n-am smile.gif
cioaba
saru-mana! de asta ma temeam si eu! acum sa ma apuc de cautat doctori care fac vizite la domiciliu... blush.gif

dintre baietii care s-au ciocnit de service-urile renault, ce-mi recomandati: IPSO,MERIDIAN,MACH1,SERUS sau COBALCESCU?
laur6
serus! multa bafta. daca imi aduc bine aminte, in cartea thnica se spunea la un moment dat de butonul ala cu oprirea alimentarii in caz de soc; paraca ii aratau si pozitia, dar, sincer, nu bag mana in foc (ultima oara am rasfoit-o acum 2 ani).... vorbesc de megane 1
cioaba
am rezolvat! beer.gif
raspunsul corect este functionare incorecta a cititorului de turaj de pe motor. se pare ca era un contact imperfect. defectiunea a fost greu de sesizat si la tester din cauza faptului ca afisa o valoare a turajului (nu era mort de tot) apropiata de cele acceptabile si astfel a fost trecuta cu vederea in prima faza.

si ca sa va zic si de service-uri. la serus ma programau in 8 zile. la cobalcescu in 2 saptamani. pe ipso i-am sarit dupa ce am vazut ce au zis oamenii pe forum. la unul dintre service-urile oficiale am gasit intelegere si cineva s-a deplasat cu un tester si gata. biggrin.gif nu scriu care sa nu fac reclama si nici sa-i creez omului probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.