Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chestie ciudata la bord....
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
Petrica61298
Buna! Am un Audi A6 2.5TDI model 2000 si sunt curios sa aflu ce semnifica antenuta aia din stanga ceasului?! Am remarcat ca apare doar uneori. :wave:
HalbaSus
Ne poti da detalii ? Ce antenuta ?
Te referi cumva la martorul ASR:
Petrica61298
Apare pe acelasi display cu ceasul si e ceva de genul:
Petrica61298
Azi nu mi-a mai aparut chestia aia... blink.gif
HalbaSus
uita-te in manual si vezi ce e...
Petrica61298
manualul e in germana si in plus apare doar pe desenase cand se prezinta bordul, dar nu am gasit sa scrie ceva despre chestia aia.
Apropo, nu are nimeni un manual in romana sau engleza macar.... blink.gif
Petrica61298
Chiar nu a mai vazut nimeni chestia asta la bord?!
eddie
Isi cauta satelitul ca sa-si regleze ora exacta a ceasului...
Lucian79499
gprs ...
ajustare data/ora
cand se schimba oficial ora ai sa vezi ca nu trebuie sa o faci manual ci se face automat ...

:romania:
Codrin92183
Am un Audi A4 din 2003 cu 142000 km si mi se aprinde aprinde asr-ul in mers (triunghiul galben inscris intr-un cerc). Imediat dupa aprindere masina devine brusc mult mai zgomotoasa si la acceleratie face un zgomot nasol si dardaie toata. Inteleg ca asr-ul nu mai merge din mom ce se aprinde in bord becul cu pricina insa oare ce are? Ma puteti ajuta? E un injector sau sunt niste contacte nasoale pe la cablaje?

Multumesc.
Cristi2
cel mai simplu, inceraca sa o pui pe un VAG COM la un test. in mod cert exista asa ceva in Iasi. iar faptul ca se aprinde acel martor poate simboliza si altceva decat o functionare defectuasa a ASR-ului. ce motorina ai alimentat ultima datat ?
HalbaSus
QUOTE(Codrin92183)
Am un Audi A4 din 2003 cu 142000 km si mi se aprinde aprinde asr-ul in mers (triunghiul galben inscris intr-un cerc). Imediat dupa aprindere masina devine brusc mult mai zgomotoasa si la acceleratie face un zgomot nasol si dardaie toata. Inteleg ca asr-ul nu mai merge din mom ce se aprinde in bord becul cu pricina insa oare ce are? Ma puteti ajuta? E un injector sau sunt niste contacte nasoale pe la cablaje?

Multumesc.


Se aprinde si ramane aprins sau doar clipoceste ?
Aprinderea becului de ASR nu prea are legatura cu injectoarele, sistemul trebuie sa impiedice patinarea rotilor, actionand frana si limitand turatia cand sesizeaza ca masina pierde aderenta. De aceea la o acceleratie mai violenta se poate aprinde martorul ASR pentru cateva secunde si masina poate "dardai" pentru cateva secunde (defapt e vorba de franarea rotilor care derapeaza)...daca in schimb becul ramane pornit inseamna ca sistemul nu mai functioneaza... ce-i drept tot nu vad legatura cu celelalte simptome, cel mai bine te duci la un service sau macar faci o testare cu VAG COM undeva.
Cristi2
uite o intrebare : "Am o problema de ceva timp cu passatul, dupa pornire in primii km motorul tremura ca si cand nu de alimenteaza suficient si se aprinde si martorul ESP. Iau contactul o singura data sau chiar de doua ori dupa care masina merge normal.In momentul cand ESP este aprins nu mai asculta nici comanda de pe butonul de ESP. Am intrebat la un service de aceasta probema si mi s-a spus ca trebuie schimbate filtrele, le-am schimbat dar tot mimic problema persista. Va rog sa ma ajutati daca cineva stie ceva."
si uite un raspuns : "becul de la esp inseamna normal check engine, deci a stoca o eroare iar dupa ce ai pus contactul si-a revenit, acuma trebuie bazut ce eroare e stocata".

ma gandesc ca aici ASR-ul joca rolul ESP-ului (ca martor ma refer).

apoi initiatorul topicului raspunde : "Am fost la un sevice autorizat ieri 12-09-2006 si uite ce a fost, dupa o scanare cu vag-ul a aratat injector nr 1 defect, s-a desfacut capacul motorului pentru a avea acces la injectoare s-a verificat cuplele electrice care intrau in injectoare, cea de la injectorul 1 intra si iesea destul de usor comparativ cu celelante trei, s-a strans cu un cleste contactii sa stranga mai fest si problema a disparut. Sunt bucuros ca defectiunea a fost minora, cei de la service spuneau ca daca ar fi fost injectorul defect costa in jur de 2400 ron, poate fi asa de scump un injector"

si un altul, care-mi confirma teoria "si eu am patit ceva similar insa era de la mufa care alimenteaza toate injectoarele...cu becul de asr aprins si masina mergea in 3 cilindrii....missfire cylinder 2...un injector e 600EUR in mod normal"
Codrin92183
Am gasit prolema cu esp-ul. Este vorba de firele electrice ce alimenteaza pompele individuale ale fiecarui injector (pompa diuse sau diuz sau cum se mai cheama) si care intra prin capacul de la chiulasa. Si problema era ca, la injectorul nr 1, adica cel mai aproape de botul masinii, cablajul fiind mai lung si din cauza caldurii mari apare condens, contactul se oxideaza si devine nesigur. Si o data cu vibratiile motorului se intrerupe temporar respectivul contact. In situatia asta injectorul respectiv nu mai primeste motorina destula. Toata treaba e vazuta de calculatorul de bord ca un fel de frana de motor, situatie ce apare cand intra esp-ul. Calculatorul incearca sa stabilizeze masina si nu ii prea iese si aprinde esp-ul in bord. Chestia interesanta e ca dupa ce mi se incalzea motorul imi disparea esp-ul si motorul mergea bine. Probabil o dilatare a vreunei mufe din cauza caldurii. Toata treaba a fost rezolvata prin curatarea contactului imperfect cu un spray antioxidant. Acum merge bine motorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.