Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masina SH la 15-17000 euro: recomandari
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
baba79864
ziua buna,

pot dispune de suma din titlu pt o masina. ma gandeam la un Passat Variant SH din Germania. Din cercetari pe mobile.de a rezultat ca as putea lua un Passat din 2005, model vechi, cu max 50000 km la bord.

apoi am fost sfatuit sa iau, cu aceiasi bani, un Audi A4 (cu mai mult de 100000 km la bord, din ce-am vazut pe acelasi site). trecand peste avantajele Audi vs. Passat, dezavantajele primului, dupa parerea mea, ar fi:
- de 2-3 ori mai multi km la bord - grad de uzura plus km multi la o eventuala revanzare, dupa 2-3 ani;
- costuri post-vanzare mai mari - asigurare, intretinere, reparatii etc. - cat de mare e diferenta?
- masina mai mica.

voi ce parere aveti? sau aveti alta recomandare pt un SH la 15-17000 euro?

sau o Skoda Octavia Tour noua, la aceiasi bani?
florin55503
eu unul zic passat, daca il gasesti cu un numar mic de km. 50.000 mise par putini si masina daca nu a patit ceva e ca noua
Radu-266
Eu zic Passat daca e sub 50.000 km ceea ce poti sa gasesti la banii astia. In Audi ai de bagat bani si bani multi. E foarte simplu neamtul daca isi cumpara masina diesel nu vinde sub o suta sau 120.000 km cind are de facut revizia majora la ea. DEobicei in jurul acestei valori trebuie schimbat discuri, placute, role, distributie. Daca la aceasta uzura aduci masina pe drumurile noastre ai multe sanse ca in 20.000 km sa ai probleme cu caseta de directie si alte piese care in mod normal pe drumurile lor nu ar avea nici o problema dar uzura combinata cu groile noastre le fute rau de tot. Eu unul pentru mine daca ar fi sa imi cumpar o masina pe care sa vreau sa o tin 2 ani nu mi-as lua ceva peste 50.000km, pentru ca bagi bani in ea ceea ce inseamna ca la final cind o vinzi pierzi prea mult.

Iti recomand clar masina nemteasca luata de acolo pentru ca sunt facute pentru Germania. Skoda si ce vine la noi sunt facute pentru Europa de Est si sunt mai proaste.

PArtea cu valoarea de revinzare nu stiu cum vor evolua dupa 2007 cind vor putea aduce tot felul de vechituri. Dar un lucru e sigur, tu de exemplu ai masina Passat care face 17.000 pentru ca e 2005 si are 30.000 km reali, si vine altul cu un Passat 2004 cu vreo 150.000 sau 200.000km dati inapoi undeva pe la 70.000-80.000 si jura ca e impecabila si o vinde pe la 14.500-15.000 eur si atunci te trage si pe tine in jos. Iar la noi gasesti in proportie de 98% numai masini din astea !

Bafta orice alegere faci
baba79864
merci pentru raspunsurile de pana acum.

am mai verificat o data mobile.de, am gasit A4 si A6 cu 60-70000 km, din 2001 sau 2002, la 16-17000 euro.
deci, diferenta de uzura fata de Passat la acelasi pret s-ar putea sa nu fie atat de mare ca in mesajul initial (in cazul in care datele din anunturi sunt reale).
mai raman celelalte 2 dezavantaje ale A4 fata de Passat, respectiv costurile mai mari (asigurare, intretinere, reparatie) si spatiul mai mic.
la un A6 nu ar mai ramane decat primul din cele doua, dar e posibil ca preturile A4 si A6 SH sa fie similare? costurile post-vanzare la A6 sunt chiar mai mari decat la A4?

am inteles ca ar aparea probleme cu trenul de rulare la vechiul Passat drumurile din RO, problema care n-ar exista la noul Passat sau la Audi (?)
Radu-266
QUOTE("baba79864")
merci pentru raspunsurile de pana acum.

am mai verificat o data mobile.de, am gasit A4 si A6 cu 60-70000 km, din 2001 sau 2002, la 16-17000 euro.
deci, diferenta de uzura fata de Passat la acelasi pret s-ar putea sa nu fie atat de mare ca in mesajul initial (in cazul in care datele din anunturi sunt reale).
mai raman celelalte 2 dezavantaje ale A4 fata de Passat, respectiv costurile mai mari (asigurare, intretinere, reparatie) si spatiul mai mic.
la un A6 nu ar mai ramane decat primul din cele doua, dar e posibil ca preturile A4 si A6 SH sa fie similare? costurile post-vanzare la A6 sunt chiar mai mari decat la A4?

am inteles ca ar aparea probleme cu trenul de rulare la vechiul Passat drumurile din RO, problema care n-ar exista la noul Passat sau la Audi (?)



Hai sa iti zic personal din ce stiu eu

2 prieteni ai mei au A4 2.5 tdi quatro unul din ei a achizionati masina de la Porche Romania altul din Germania. Primul are 70.000 km reali cu masina si a schimbat pina acuma caseta de directie si brate fata, amortizoare spate, distributie facuta. Masina e ful fara navi, si fara scaune electrice in rest are tot pe ea.

Celalalt a cumparat-o de la cineva care a adus-o din Germania impecabila cica si avea 123.000 km reali si a schimbat distributie, caseta directie, amortizoare fata, brate fata, injectoare

Si mai am un prieten care si-a luat in 2004 un Passat 1.9 tdi cam chel dar avea 12.000km reali masina a dat atunci vreo 13.000 (pretul pietei) si in afara de ulei si filtrenu a bagat nici un ban in ea pina acuma si in prezent are 70.000km deci aproape 60.000 rulati aici in tara in romania, si masina e in perfecta stare nu scirtiie absolut nimic pe ea
HalbaSus
Trenul de rulare este acelasi si la passat si la audi A4 (adica la passaturile de pana in 2005, dupa 2005 (modelul nou) are platforma de golf, care intradevar are un tren de rulare mai rezistent (mai simplu dar mai rezistent))...
Radu-266
QUOTE(HalbaSus)
Trenul de rulare este acelasi si la passat si la audi A4 (adica la passaturile de pana in 2005, dupa 2005 (modelul nou) are platforma de golf, care intradevar are un tren de rulare mai rezistent (mai simplu dar mai rezistent))...


Intradevar dar casetele de directie sunt diferite ! Si pentru Audi ele reprezinta o problema nu sunt singurii pe care i-am auzit sa aibe probleme pe drumurile noastre
HalbaSus
OT:
Se pare ca nu doar eu am cazut in capcana bifarii din reflex a optiunii "dezactiveaza codul html"... aceasta optiune nu mai exista asa ca nu mai trebuie bifat nimic smile.gif
Skywalker
Pai cu 15 - 17.000 euro, personal mi-as cumpara masina noua chiar imi ajung banii pentru o Vectra C cu facelift de 1.8 16v 140 cp varianta Elegance mai ales acum cu reducerile astea la Opel.
stefan44002
Daca ai banii aia, masina noua, clar.
-Opel Vectra
-Ford Mondeo
Mai sunt si altele, dar depinde ce vrei tu de la masina.
P A U L
Nu incape discutie. Clar la banii pe care i-ai spus poti cumpara o masina noua oricare ar fi ea. E drept ca la masina noua pierzi mai mult la revanzare dar gandeste-te un pic. Garantie, service si toate cele, 3-4 ani sau 100k fara dureri de cap de cele mai multe ori. Variante pt masina noua ai multe, numai sa te hotarasti. arigato.gif La suma spusa de tine sh vei lua cu siguranta o masina ff scumpa cu n km la bord dar si cu necesitati majore de piese de schimb si intretinere obscen de scumpa. In final prioritatile si alegerea iti apartine. Tu platesti, tu alegi. :brave: :angel: arigato.gif
T u d o r
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 115 CP, 17000 DDP, e oferta acum.
La banii astia nu cred sa mai fie o masina de clasa medie noua si diesel. Ai 4 ani garantie, masina este de calitate si rezistenta.
Eu asta as alege cu ochii inchisi.

Dezavantaj.... la anul vine noul model si vei cam pierde la revanzare, asa ca daca nu vrei s-o tii mai mult de 4 ani... biggrin.gif
James Kilowatt
Si eu as lua masina noua.
Insa nu as vinde-o dupa 3 ani. Ci as tine-o mai mult (~150.000km, adica aprox 6-7 ani, dupa cum merg eu) . In felul asta, chestia cu devalorizarea nu e tocmai o problema. Si decat sa merg 7 ani cu tot felul de rable care au fost pe mana cine stie cui, merg 3 ani cu o masina noua si 4 cu o rabla care macar stiu cum a fost condusa inainte.

Daca fac 80.000km/an, atunci iau una in leasing (fara avans si cu rata cat mai mica) si dupa 2-3 ani o dau inapoi (fiind oricum terminata si valorand in realitate mult mai putin decat valoarea reziduuala). In cazul asta probabil nu m-as omora nici cu intretinerea si as face si liniuta dupa liniuta, oricum nu e masina mea ci a ma-sii.

Atentie, metoda se practica la greu in tari occidentale si multe masini vandute direct de dealeri au avut regimul asta.
AlexTM
Eu nu as lua masina noua, indiferent de buget (ma rog, in limite rezonabile - dar as avea o reala problema ca n-as avea pe unde sa-mi mai pun banii biggrin.gif , atunci i-as arunca pe una noua)

Deci, la 17000 gasesti un Mondeo sau Vectra nou, dar tot la 17000 gasesti un Passat sau A4 de 1-2 ani care si-a redus valoarea cu 20-30 % si arata ca nou.
Eu recomand un A4 combi. Si, o-ho-hooo, se gaseste si sub 100000 km (nu cum era trecut in primul mesaj)
geeoo30
Depinde ce vrei de la o masina... vrei una de care sa te plictisesti repede fara prea multe optionale si cu motor de pana in 120cp iei una noua la banii astia...
Si daca vrei o marca de renume Mercedes, audi, bmw de 2-3 ani vechime fara multi km cu o gramada de jucarii ca optionale si motoare de peste 150cp te incadrezi lejer in banii aia..
Daca vrei te pot ajuta eu cu ceva sfaturi si indrumari in materie de sh-uri.
geeoo30
Vezi
aici
Dragos45550
"for romanian language call 0032479803291, SW" nu va da nimic de banuit ? smile.gif decat sa te duci sa iei o masina de la romani din germania, mai bine iei una de aici,,ca tot aia e...tot un... cumperi smile.gif
eu te sfatuiesc la banii aia sa iti iei un 318 d 2003 gasesti cu km pana in 50 000 chiar;e o masina f misto , mult superioara passatului;nu iti lua masina noua , decat sa dai de exemplu 17 000 plus ceva pe un ford nou chel , mai bine iti iei unul sh de un an 2 cu o gramada de optiuni si km putini si ramai si cu o gramada de bani in buzunar smile.gif
asta e parere proprie;a...si cred ca mai bine ti ai lua masina germana smile.gif..din nou parere proprie smile.gif
eu am un astra luat la 65 000 de mine din germania , am 120 000 cu el , e adevarat ca am mers cam 20 -30 000 in tara restul afara , in strainatate , si merg cu f mare atentie cu masina;nu are nici un fel de problema
succes la achizitionare si minte limpede smile.gif
James Kilowatt
0032 e belgia smile.gif E un numar de mobil...
geeoo30
colegul cu astra din germania din 2001 la 65000 km asta sa io spui lui mutu.....si probabil destul de ieftina cat sa tio permiti si sa nu dai pretul peste cap din romania...
Sau masina era a vreunui "doctor care avea cabinetul aproape si nu mergea cu masina decat 15000 pe an"?
Eu am pus mesajul ala de mai sus la care faci referire si te pot asigura ca nu e teapa si ca raspund eu pt el...
air_wolf
ia-ti tu o toyota HDJ80 cu vreo 200.000 la bord, e ca noua la km astia. si mai ramai si cu 5 - 6 mii in buzunar, motorina pe 4 ani biggrin.gif n-o sa ai in nici un cotet din asta nou confortul din aia. si daca vrei s-o dai, daca e bine intretinuta, peste 4 ani o dai mai scump, ca astea nu prea se vind.
Dragos45550
colegul cu astra si a luat astra in decembrie 2003 , masina din iulie 2001, si am cautat o 4 luni de zile, m am dus si mi am lut o PERSONAL din germania tocmai ca sa nu imi iau vreo teapa...asa cum tu poate ti ai luat si esti resemnat cu chestia asta sau chiar nu o stii .....daca ai de facut ceva comentarii care sa il ajute pe respectivul care a facut topicul..baga....de carcotelile tale nu am nici eu chef si nici nimeni de pe aici cred

comentariul tau mi s a parut absolut stupid si deplasat ; succes in alegerea ta ; ne ai intrebat , eu ti am raspuns : in locul tau mi as lua cu 17 000 euro un a4 sau bmw SH cu km putini, mi as cauta masina si m as duce sa mi o cumpar singur , sa stau linistit , sa stiu pe ce dau banii ;
o cunostinta din germania si a cumparat bmw 318 d din 2003 cu 30 000 km , a dat 15 500 acolo pe el , acum un an , dar era full fara piele ; o masina ca aia noua este cam 30 000 euro.. a avut si garantie cam..pana acum la ea ,,garantie de la bmw ,a schimbat catalizatorul parca si cam atat...in rest...ulei si filtre..
e decizia fiecaruia , eu mi am spus parerea si mi o repet : daca as avea 15 -17 000 euro mi as cumpara o masina SH cam cu 40 000 , cu carte de service , cam cu 2-3 ani vechime ,un bavarez sau un a4 ;gasesti masini f bune la preturi super , dooar sa ai rabdare sa cauti cu atentie si sa alergi pana o gasesti smile.gif nu se compara cu multe altele noi la 18-20 000 euroi;
inca o data succes in alegerea ta si ii las pe altii sa carcoteasca in continuare ; :wave:
Skywalker
Baba, in primul rand cu 15 - 17.000 euro ai o gramada de variante la masini noi printre care Mondeo si Vectra C.
ATTN: celor care i-au recomandat masini SH lui Baba
1. nimeni nu da o masina luata de noua dupa 30.000 - 60.000 km doar de dragu de a-si lua alta sau ca s-a plictisit
2. 40.000 euro sunt bani oriunde in Europa asa ca nu vad cine sa-si dea masina dupa 2 - 3 ani si sa piarda 50 - 65% din pretul masinii.
3. masina noua e masina noua cine spune "...n-o sa ai in nici un cotet din asta nou confortul..." inseamna ca nu a avut niciodata o masina @ 17.000 euro de noua pe mana.
4. 15 - 17.000 euro sunt o gramada de bani chiar iti permiti luxul sa o repari daca se defecteaza? cu cat masinile sunt mai noi si scumpe cu atat si piesele sunt mai scumpe
Dragos45550
ba se dau pentru ca functioneaza la ei si chiar bine sistemul de leasing cu buy back ; isi tin masinile un an 2 platesc ratele la ele , dupa care dau masina inapoi pentru un model mai nou si continua ratele la ala;astfel parcul respectiv sau dealerul ce o fi ramane cu o masina "aproape noua
da, tipul pe care il stiu eu a luat masina de la o firma , la care tipul care folosea masina plecase, l au dat afara , nu stiu....
acuma are aceeasi masina si a ajuns cu ea la 90 000 km de la 30 000 si abia cam acuma ii iese din garantie , nu a schimbat nimic , nu a avut probleme;deci nu au vandut o doar pentru ca" era ceva defect ,nasol,ascuns" la ea ;tocmai am spus ca poti gasi super masini daca ai rabdare sa cauti cu atentie ;poti sa gasesti masina cu km putini care s afie super jegoasa , forjata, "terminata" , dar poti gasi si una care sa fie cum se zice...ca noua ; cine vrea sa ma creada , bine , cine nu , nu....era vorba despre un bmw 318d limuzina luat in decembrie 2005 cu 34 000 km , fabricatie 2003 , euro 4 ,garantie bmw pana acu in vara , carte service , avea tot mai putin piele ; pretul in germania a fost 15 500 euro ;eu am dat un exemplu ; acuma ar fi bine sa lasam omul sa se gandeasca sau sa isi mai zica si altcineva parerea ,nu sa vb tot despre asta smile.gif
air_wolf
QUOTE(Skywalker)
3. masina noua e masina noua cine spune "...n-o sa ai in nici un cotet din asta nou confortul..." inseamna ca nu a avut niciodata o masina @ 17.000 euro de noua pe mana.


ha ha ha... eu am zis asta si imi mentin parerea si sfatul.
hai sa nu ne dam mari cu ce masini am condus sau am avut, ok? roaga-te si tu de cineva cu hdj80 sa te plimbe putin si apoi mai vorbim...
@dragos: asa e. in franta e la fel, doar ca preturile sint un pic mai mari.
T u d o r
air_wolf, poate omul nu vrea un off-roader, care consuma 20% in oras, fie el chiar Landcruiser. Nu contest calitatile masinii, cum nu contest nici calitatile unei decapotabile. Doar ca pentru mine, amandoua ar avea problema inutilitatii. smile.gif

Nu gasesc interesant un monstru de 5m lungime si 2 inaltime intr-un oras aglomerat. Nu poti sa te folosesti de calitatile lui si vei beneficia de toate dezavantajele pe care le are. Din pacate. smile.gif

So, as indrazni sa il sustin pe Skywalker si sa zic si eu ca ce e nou e nou.
Dragos45550
ok..asta era un topic intitulat : masina sh de 17 000 euro ; nu ....SH vs masina noua.....sincer nu mai am nimic de spus suplimentar...
si eu am avut de ales intre a imi cumpara masina noua sau masina sh si am ales varianta a doua si nu o regret nici acum;
Tarabostes
1. in vest se merge foarte mult cu masina, adica 10k pe an nu prea sunt credibili ( nici afirmatiile ca a fost a unui doctor si mergea mai mult cu salvarea sau a unei florarese care doar aducea marfa, vezi autovitan); cine isi ia diesel merge nu gluma, asa ca astre 1.7 TDI cu 50k in 4 ani sunt basme sau noroc chior, sau scumpe
2. astia in vest ( mai ales nemtii ) au simtul banului mai acut decat majoritatea romanilor; adica nu dau 30 de mii pe o masina ca sa o dea dupa 2 ani de tinut in garaj cu 15 mii, doar ca sa isi ia un model cu cruise control si GPS, dupa cum bine a spus cineva anterior
3. cele mai multe sunt vandute inainte de un RC ( verificare.. cum vreti sa ii spuneti ) costisitor ( cauciucuri, distributie etc)
3. mobile.de e de informare nu va bazati exclusiv pe asta, iar de mers acolo nu e asa usor daca nu ai prieteni, rude etc. Sunt costuri pe care un samsar ( de incredere daca se poate spune asa ceva) le administreaza mai usor, plus ca stie unde ca caute

Revenind la topic, daca nu stii ce SH iei si cei 17k sunt cam toti banii , mai bine cauta ceva nou, daca nu te sperie niste costuri suplimentare ( adica un Casco relativ mare, tarifele de la Porche Romania, altele imprevizibile ) ia-ti ceva misto: masina ca si nevasta tre sa iti placa, oricum costa
air_wolf
un 4.2td ia in oras cam 16% motorina, deci nu e de speriat. apoi, daca la 17.000 de euro mai faci calculul la benzina & stufff mai bine dai 12.000 pe un diesel nou, de oras, cu 5% consum si restul iti ajung de motorina citiva ani...
ca e un monstru in oras sint de acord, e foarte greu sa gasesti parcare, mai ales in centru, mai ales ca sint stradute inguste. dar in weekend poti iesi sa te destinzi oriunde vrei tu, departe de manele si sticle de plastic aruncate la intimplare...
baba79864
merci fain pentru sfaturi

ceea ce caut este o masina relativ noua (max 2 ani si 50000-60000 km), din clasa vw passat, break (dpdv design si dimensiuni portbagaj), care sa stea bine pe sosea, sa fie un pic nervoasa (min 130CP ), sa fie fiabila (tinand cont de conditiile de pe soselele RO, dar si in afara lor - nu chiar off-road, dar nici sa-mi sparg baia de ulei pe drumuri de tara) si sa aiba un confort mediu (dotari etc).

pretul, cum spuneam, pe la 17000.

in parametrii de mai sus m-am gandit la o skoda octavia tour I noua. alte masini noi, cu parametrii mentionati si calitatile skoda nu prea stiu, poate aveti sugestii. O2, vectra si mondeo sar bine de pretul asta, si nu stiu daca merita diferenta...

SH as aduce din germania. in parametrii de mai sus ar fi vw passat si audi A4 (oare?), dintre cele europene, cu taxe vamale 0, si cateva japoneze (toyota avensis, honda accord, subaru forester), mai bune, care te duc insa mai sus ca pret (preturi relativ apropiate in Germania, dar 30% taxe vamale). sau mai sunt si altele?

in fine, as evita tractiunea spate (mercedes, bmw). de asemenea, as prefera o masina pt asfalt (e drept, cu ceva posibilitati de drumuri mai accidentate), iar nu off-road (si cu atat mai putin SUV).

din info culese de pe forum, fiecare dintre cele doua variante - masina noua sau SH - are avantajele si dezavantajele ei:

masina noua
- avantaje: o iei de la zero cu uzura; esti acoperit de garantie pt o perioada
- dezavantaje: scadere drastica a valorii de revanzare; posibilitati mai restranse dpdv pret, in sensul trecerii intr-o categorie inferioara fata de SH

SH
- avantaje: posibilitati catre o clasa superioara, fata de masini noi; depreciere mai mica la vanzare
- dezavantaje: posibile surprize; costuri post-vanzare mai mari - pe de o parte, lipsa garantiei, pe de alta parte, clasa superioara, deci piese de schimb mai scumpe

cantarind cele de mai sus, parca m-as indrepta catre un SH, incercat sa minimalizez dezavantajele - cumpararea din Germania, cu ajutor de incredere, precum si orientarea catre o masina relativ noua si cat mai fiabila si ieftin de intretinut.

am inteles ca spre sfarsitul anului noul passat break ar putea intra in parametrii de pret mentionati. oricum, fiind vechi doar de 1 an, valoarea de catalog va fi dubla, iar taxele la fel (4235 Euro, in loc de 2117 Euro - http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php). pe de alta parte, am inteles ca este mai fiabila decat vechiul passat (alt sistem de tren de rulare). totusi, passaturile nu sunt ieftin de intretinut, right?

ce parere aveti?
eddie
QUOTE(air_wolf)
mai bine dai 12.000 pe un diesel nou, de oras, cu 5% consum si restul iti ajung de motorina citiva ani...
ca e un monstru in oras sint de acord, e foarte greu sa gasesti parcare, mai ales in centru, mai ales ca sint stradute inguste. dar in weekend poti iesi sa te destinzi oriunde vrei tu, departe de manele si sticle de plastic aruncate la intimplare...


Asa cum am facut eu cu Clio-ul meu,cel mai scump,cel mai dotat...12.670 euro.
Desi afara consuma super-putin( 3,9-4,6 l/100 km - in carte 3,6l/100km !),in oras merge pe 7-7,5 l/100 km( in carte-5,3 km/100km !) in conditiile astea vitrege din Bucuresti..Ma gandesc cat or consuma cei care au motoare pe benzina ?Da cineva un exemplu ?
baba79864
si inca ceva: as estima ca voi face aproximativ 10.000 km/an, zi de zi in Buc. plus vacante si weekenduri afara din Buc.
de asemenea, merg pe ideea ca o skimb dupa aprox. 3 ani.

in aceste conditii, merita sa-mi iau diesel?
am inteles si costurile cu intretinerea si reparatiile ar fi mai mari la diesel, deci ar fi cumva indicat pt un SH sa fie pe benzina?
eddie
10.000 de km fac si eu pe an,cu fiecare din masinile din semnatura.
Am mai spus si m-ai spun odata,am dat un ban mai mult,dar ma bucur de fiecare data cand merg la statia de benzina si vad cat de multi kilometrii am parcurs,cat de putin am consumat si cati bani ma costa un plin.
Am avut Cielo si Tico inainte si amandoua consumau mult mai mult decat astea diesel,desi aveau motoare cu capacitate mult mai mica...
M-am gandit si eu sa le vand dupa 3 ani,dar nu merita(sunt masini bune,desi modele vechi,sunt totusi noi),pentru ca pierd prea mult si am si putini kilometri parcursi.
T u d o r
Baba, oferta la Mondeo este reala, e plin de reclama cu "dieselul de poveste". biggrin.gif Du-te la un concesionar Ford si testeaza personal.

Are 4 ani garantie, este diesel de 115 cai (nu chiar 130, cum vrei tu), dar cu un chip cred ca ai rezolva si problema asta. Eu zic ca este mai mult decat o Octavia 1.9 TDI.

Masina este 14000 CIP, adica 17060 DDP. :coolspeak:
T u d o r
QUOTE(E d d i e)
10.000 de km fac si eu pe an,cu fiecare din masinile din semnatura.
Am mai spus si m-ai spun odata,am dat un ban mai mult,dar ma bucur de fiecare data cand merg la statia de benzina si vad cat de multi kilometrii am parcurs,cat de putin am consumat si cati bani ma costa un plin.
Am avut Cielo si Tico inainte si amandoua consumau mult mai mult decat astea diesel,desi aveau motoare cu capacitate mult mai mica...
M-am gandit si eu sa le vand dupa 3 ani,dar nu merita(sunt masini bune,desi modele vechi,sunt totusi noi),pentru ca pierd prea mult si am si putini kilometri parcursi.


A mea consuma cam 9-10 in oras. In Bucuresti cam 10-10,5... E destul, dar diferenta de pret dintre Loganul diesel si cel benzinar (ca sa dau un exemplu, la toate marcile e cam la fel) se amortizeaza totusi in ceva timp si km.

Eu merg cam 25000 pe an, si cred ca sunt la limita in 3 ani. smile.gif
eddie
La mine a fost o diferenta de 800 de euro intre 1,4 cu 98 de c.p. si 1,5 dci 80 c.p.
T u d o r
Si o socoteala ai facut? Cam in cat timp se amortiza diferenta de pret? Ca nu prea stiu cat consuma benzinarul 16v de 1.4. smile.gif
air_wolf
passaturile noi nu sint mai fiabile ca passaturile vechi. la porsche baietii schimba in veselie de toate pe la ele, inclusiv planetare!!!
iti pot recomanda un mitshubishi pajero pinin, o bijuterie de masina. e mica, consuma putin, poti iesi off-road. un GDI din 2000 cu 52.000 e in jur de 10000. varianta in 5 usi e chiar ideala, mai ales ca tu cauti un break, presupun ca fie ai familie fi ai caini biggrin.gif iar daca ai familie pune-le pozele in fata si vezi pe care o aleg biggrin.gif
eddie, tu ai un clio etrem3, foarte frumoasa masina. daca e si portocalie te invidiez. e singurul clio, exceptind V6-ele, care mi-a placut.
eddie
@T u d o r
Cum motorul de 1,5 dci 80 c.p. nu mai este pe Clio bicorp,iti pot face o comparatie intre consumurile motoarelor de pe Symbol:
-Clio Symbol ,motorul de 1,4 98 c.p. are un consum urban de 9,9 l/100 km,afara 5,4 l/100 km/h-Clio Symbol,1,5 dci 80 c.p ,consum urban 5,7 l/100 km,afara 3,9/100 km

La consumurile astea,mai scazi 200-300 ml/100 km si afli consumul la UN Clio bicorp (mai usor si cu aerodinamica mai buna).

Parca e ceva diferenta,nu ? Dar nu uita ca motorul de 1,4 98 c.p. e un motor foarte bun si nervos.A atins chiar si 200 km/h !
Daca era si Loganul dotat cu motorizarea asta,ar fi fost super,dar pretul ar fi crescut simtitor ca si consumul lui dealtfel...
T u d o r
@ Eddie:

Pai o sa fie cu 1,6 16v... tongue.gif

De 107 cai, iar din cate spune site-ul oficial al Reno, consumul acestuia ar fi cam tot pe acolo pe unde e cel de la motorul 1,4 98 cai.

Oricum, am plimbat un Clio 3 cu motorasul de care e vorba si mi s-a parut bun.

devil.gif Sa-nteleg ca ti-ai lua un Logan daca ar avea motorul ala? :naughty:
eddie
Cred ca :ntz:
Ma misc foarte bine cu asta,mai bine decat multe benzinare ! biggrin.gif
baba79864
QUOTE(air_wolf)
iti pot recomanda un mitshubishi pajero pinin, o bijuterie de masina. e mica, consuma putin, poti iesi off-road. un GDI din 2000 cu 52.000 e in jur de 10000. varianta in 5 usi e chiar ideala, mai ales ca tu cauti un break


wolf, merci de sugestie, e interesanta masinutza, mai ales varianta cu 2.0 l si 129 CP.
totusi, portbagajul nu-i cam mic? adica, e mai mic decat la un passat break, nu? cu mult?
T u d o r
QUOTE(E d d i e)
Cred ca :ntz:
Ma misc foarte bine cu asta,mai bine decat multe benzinare ! biggrin.gif


M-am plimbat putin cu un Megane DCi de 80 cai si spre surprinderea mea nu era chiar asa de puturos cum ma asteptam. Nu a fost racheta, dar te descurcai frumos cu el. Mi-a placut.

Cum Clio e ceva mai usurel, imi imaginez ca e si mai musculos pe el motorul.

Daca vrei un Logan bun, te servesc eu... :angel: :@
HalbaSus
Pajero pini e off-roader... daca vrei o masina stabila, de drum, atunci gaseste altceva.
baba79864
QUOTE(HalbaSus)
Pajero pini e off-roader... daca vrei o masina stabila, de drum, atunci gaseste altceva.


uff... de acord... trebuie sa recunosc, e greu sa rezist tentatiei smile.gif
ai vreo sugestie, in parametrii descrisi de mine mai sus?
eddie
Gata cu off-topicul Tudor,ca nu ne incadram la preturile astea si ma vad nevoit sa-mi dau un avertisment :ban: pana la urma.... biggrin.gif
air_wolf
QUOTE(baba79864)
QUOTE(air_wolf)
iti pot recomanda un mitshubishi pajero pinin, o bijuterie de masina. e mica, consuma putin, poti iesi off-road. un GDI din 2000 cu 52.000 e in jur de 10000. varianta in 5 usi e chiar ideala, mai ales ca tu cauti un break


wolf, merci de sugestie, e interesanta masinutza, mai ales varianta cu 2.0 l si 129 CP.
totusi, portbagajul nu-i cam mic? adica, e mai mic decat la un passat break, nu? cu mult?


in varianta 5 usi nu e chiar mic. oricum, ai variante ca Honda CR-V/HR-V (astea le gasesti si la noi la honda si nu sint scumpe), Outlander...
Halba, defineste "masina stabila". la ce viteza, ce curba, ce carosabil, ce pneuri etc... iti pot demonstra ca orice masina devine instabila (chiar, vezi enzo din TG biggrin.gif ) daca o conduci fara sa ai capul la tine... blush.gif
HalbaSus
QUOTE(air_wolf)
Halba, defineste "masina stabila". la ce viteza, ce curba, ce carosabil, ce pneuri etc... iti pot demonstra ca orice masina devine instabila (chiar, vezi enzo din TG biggrin.gif ) daca o conduci fara sa ai capul la tine... blush.gif


Uitati-va la filmuletul asta (are 26 de mb dar merita vazut):


http://punkdork.net/Videos/5th%20Gear%20SUV.avi
air_wolf
http://www.wreckedexotics.com/ - pina la urma conteaza soferul si timpenia...
asa ca nu cred ca un posesor de orice masina, mai ales cu familia, va face vitejii pe sosea. e adevarat, multi cred ca sa mergi cu un SUV la 180 e ceva tare... dar la fel e si cu un vw variant sau audi a6 avant... sint masini la care inertia conteaza! si sa fim seriosi, in toata lumea sint milioane de soferi care mor infipti din cauza teribilismului.
si ar mai fi variante pentru baba noastra blush.gif un audi allroad sau un volvo xc70 cross-country...

am vazut si filmul... nu pretind ca este imposibil, dar nu exista manevra de revenire, masina este tinuta pe doua roti pina se da peste cap... ia dreapta, stinga si cam atit... logic ar fi fost dreapta-stinga-dreapta... ma rog, fiecare vede ce vrea. e de retinut ca roll-cage-ul isi face treaba biggrin.gif
HalbaSus
Mie nu mi se pare teribilism sa mergi cu 72 km la ora in spatele unei masini care se opreste brusc si sa faci o manevra de evitare...
air_wolf
in 90% din cazuri portbagajul celui din fata se muta pe bancheta spate... am zis ca fiecare vede ce vrea. manevra aia e destul de rar intilnita - Doamne fereste pe oricine, pentru ca ori mori infit in parapet/prapastie/copac/sant ori o iei pe contrasens. discutia e interminabila si fiecare sofer face ceea ce poate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.