Sandy Narcis73863
Jun 10 2006, 10:44 AM
am achizitionat recent un bmw 525d din 2000. mi se pare cam joasa si ma intreb cum se va comporta iarna? se poate merge cu ea daca zapada nu e foarte bine curatata pe strazi? poate fi crescuta garda la sol? sau trebuie sa merg doar pe unde e foarte bine curatata? o alta intrebare ar fi ca are asc si nu dsc si ma intreb daca e asa o mare diferenta si va face fata iarna?
Un alt lucru e ca mi se pare cam puturoasa. are 163 cp dar sta cam prost cu demarajul. Cei de la reprezentanta au pus-o pe tester si mi-au spus ca e OK. Spune testerul asta chiar totul despre motor? nu ar trebui sa mearga cineva cu experienta, de meserie cu masina pentru a-si da seama daca e in ordine cu motorul, daca trage bine, etc.?
Cei cu experienta ce puteti sa imi spuneti?
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
robert
Jun 11 2006, 03:48 PM
O fi ok pe tester, dar la 163CP trebuie sa traga, nu gluma.Am mers cu un asemenea model si chiar fugea bine.Are sigur o problema.Poti sa reiei testul de motor si in alta parte, pentru ca este imposibil sa fie totul ok dar sa nu traga cum trebuie.Asta daca nu cumva esti obisnuit cu masini mult mai rapide...si doar ti se pare ca nu e destul de puternica la 163CP.
florin55503
Jun 12 2006, 09:41 AM
am una asemenatoare la serv. chiar trage masina. stii care e faza? am mers cu ea la drum lung si faceam plecari in forta depe loc dar pe o sosea pe 4 benzi si la fel nu mi se parea ca trage cine stie ce. de vina era si izolatia care nu iti dadea vioe sa auzi motorul sau vantul. in depasiri se vedea forta masinii si in oras. s-ar putea sa te fi obisnuit tu cu ea.
Alex80054
Jun 17 2006, 05:28 PM
mey nu-ti fa probleme e o mashina super tare. merge foarte bine. am una la fel, din 2002 shi merge de rupe locul. e una dintre cele mai faine mashini dupa parerea mea la banii care ii dai pe ea.
Alex80054
Jun 17 2006, 05:31 PM
Ai mai putea avea ceva probleme cu citittorul de la acceleratzie,adik intre 900 shi 1500 de rpm nu tragea bine. shi eu am avut o asemenea problema am schimbat cititorul shi merge bine. shi dak chiar nu esti multzumit de ce i 163 de cai dupe la un service bmw shi ridicai puterea la 185 ca se poate.
Sandy Narcis73863
Jun 18 2006, 10:02 AM
multumesc pentru raspunsuri.
cred ca e o masina super tare. nu prea m-am infipt eu cu piciorul in acceleratie. daca apas bine pe acceleratie fuge nu se incurca. intradevar sub 1500 de turatii nu prea se duce. are asa o latenta care e destul de enervanta. de la 2000 de turatii e avion nu altceva.
mai ramane problema cu garda la sol care mi se pare cam mica. asa e si la voi? nu prea pot sa o ridic pe o bordura pentru ca ating cu masca din fata, nu pot sa cobor de pe o bordura mai mare pentru ca ating un pic cu burta. nu e nimic de facut? sau asa sunt toate?
in rest sunt cat se poate de multumit de ea.
HalbaSus
Jun 18 2006, 10:41 AM
Pai latenta aia enervanta se numeste "turbo lag" se datoreaza faptului ca gazele de esapament nu au suficienta presiune ca sa invarta turbina care baga aer in motor...
Cu garda la sol singura solutie e sa-ti pui roti mai mari... poti face asta fie cumparand jante mai mari (solutia mai scumpa dar fara compromisuri... in plus masina va arata si mai bine) fie punand cauciucuri cu talon mai mare (sa zicem daca acum ai 205/50/16 sa pui 205/60/16... e solutia mai ieftina dar are dezavantajul ca masina se va inclina un pic mai mult in curbe.
Otto73
Jun 18 2006, 03:52 PM
Poti sai pui jante pe 17" ar arata mult mai bine si ar fi un plus de stabilitate (fatza de jantele pe 16" dar cu cauciucuri cu balonaj mai mare) :wave:
Daca iti pui jante de 18" sau chiar 19" nu o sa faci pietre la rinichi niciodata
Dan27
Jun 19 2006, 01:07 PM
cum sa pui roti mai mari?
daca cresti janta scazi cauciucul deci tot la aceeasi inaltime esti cu masina,asta e si ideea..nu-ti reomand jenti mai mari de 16 decat daca ai service de jenti in Romania.Am auzit ca exista niste flanse pt modificat garda la sol,dar eu nu le-as pune.Las-o asa ca nu-s prosti astia de la bmw..ai grija si nu urca borduri,nu ai ce face!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.