iulian-52
Jun 9 2006, 07:46 PM
Va rog frumos domnilor moderatori sa lasati acest topic ,acel link era spre informare nu am nici o legatura cu el , este vorba despre masinile cu motoare pe motorina si nu de pornografie sau imoralitate.
Va rog sa va dati cu parerea despre masinile cu motoare pe motorina si pe benzina ,care considerati ca sint mai usor de intretinut aici in Romanica.
mike.omega
Jun 9 2006, 08:10 PM
Pai care e logica sa dai 2000 de euro in plus(sau mai putin, depinde) la pretul final al automobilului doar ca sa ai un consum mai mic dar revizii si intretinerea generala mai scumpa
Parerea in general e ca daca nu faci macar 20.000 km/an trebuie benzinar, neaparat!
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...enzina+motorina
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...enzina+motorina
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...enzina+motorina
PS: sigur ai citit regulamentul?
Iar incepe o disputa diesel - benzina, care e mai tare .... Ambele sunt cam la fel, depinde de gusturi, km/an, cat vrei sa tii masina, etc. Cred ca s-a discutat si rasdiscutat subiectul, si pana nu vom trece la masini pe baterii sau altceva se va discuta in continuare
iulian-52
Jun 9 2006, 08:48 PM
Habar nu aveti cit de expensiv(scump) e sa intretii o masina diesel fabricata dupa anii 2000
Poate ami spune si mie cineva care are masina diesel si a avut ceva probleme serioase cu ea.
Arheopterix
Jun 9 2006, 09:18 PM
TOTI cunoscutii mei cu VW TDI au avut probleme cu turbina.
Intre 30-55.000 de km.
Toate masinile erau cumparate de noi,propietari nu erau la prima masina,si nici coborati din copac.
mike.omega
Jun 9 2006, 09:28 PM
@Iulian: Te rog, spune si ce masina diesel fabricata dupa 2000 ai in propietate, ca suntem si noi curiosi
Presupun ca vb din experienta ca presa auto din .Ro e "cumparata" in proportie de 90% :angel:
Asta cu problemele cu TDI (pe Passat) o stiu si eu, cunosc 3 bucati, toate cu turbine schimbate sub 50 de mii (adevarat ca proprietarii le conduc de parca sunt benzinare...).
Insa diferenta de intretinere nu mai e ce a fost. Filtrele sunt destul de ieftine in ultima vreme, iar la revanzare se pastreaza aproape diferenta de nou fata de benzina. Deci pana la urma tot la diferenta de consum de reduce costul...
iulian-52
Jun 10 2006, 08:47 AM
Nu am masina diesel am opelul vectra b caravan cu motor 1,6 16 v an 2001 si de asta ma pling ca in ciuda faptului ca are 74 000 km reali nu pot optine un pret de bun simt pe ea .
Apropo de turbine de vw passat am aflat spre marea mea surprindere ca sint facute la noi in tara ,deaia sint asa rezistente.
iulian-52
Jun 10 2006, 08:51 AM
Va rog sa va interesatzi cit costa o turbina de ex ptr passat motor 1,9 tdi.
Se poate sa coste cit o dacia din 2000 an fabricatie? :cenzurat:
Bravo baietii care au diesel si il tin mai mult de 3 ani sau 150 mii km.
James Kilowatt
Jun 10 2006, 09:05 AM
Turbinele de la VW TDI s-as putea sa fie made in romania
Poate luate de la sursa sunt mai ieftine
r4mp
Jun 10 2006, 09:10 AM
QUOTE("iulian-52")
Nu am masina diesel am opelul vectra b caravan cu motor 1,6 16 v an 2001 si de asta ma pling ca in ciuda faptului ca are 74 000 km reali nu pot optine un pret de bun simt pe ea .
Apropo de turbine de vw passat am aflat spre marea mea surprindere ca sint facute la noi in tara ,deaia sint asa rezistente.
pentru ca vectra si astra caravan se aduc multe afara, de samsari, cu kilometrii " intineriti " si se considera ca au fost luate pentru portbagajul mare, adica pentru sarcini mai mari, si ar fi mai " obosite ". incearca sa o dai unei cunostinte, sau printr`o cunostinta, ca respectivul cumparator sa aiba incredere in tine.
Arheopterix
Jun 10 2006, 09:10 PM
Turbinele TDI se fac la noi in Militari si in inca doua locatii (una cred ca e Turcia).
Culmea e ca cele facute la noi sunt cele mai fiabile.
Ele echipeaza in special masinile care se vand in occident.
Noi primim categ B.
radu66490
Jun 11 2006, 08:47 AM
iulian52....nu inteleg de ce e asa scump sa intretii o masina diesel
eu am o omega 2.2 dti(2002) am cu ea 30 000km in romania,masina e luata din germania de mine cu 97 000 km la bord care merge ca in prima zi si nu mia facut nici o problema,si mai am un fiat punto 1.9 jtd(2002) cu care am 10 000 km in romania luata din germania cu 104 000 km la bord,la fel,nici o problema
la omega urmeaza sa schimp o bieleta,nu mi se pare dezastruos sa cada in 30 000 in romania
reviziile mi le fac singur,ce drac uleiul si 2-3 filtre ma descurc sa mi le schimb si singur si nu folosesc piese originale decat daca sunt la preturi apropiate.
iar in schimb.....cu omega merg cu 7.5-8 l%,si are 1700 kg si 5m lungime,iar cu punto 5-7l%.economia e mare tare
iar ce zice lumea cu diferenta de pret la achizitie se amorizeaza greu,e corect dar toata lumea uita ca se recupereaza aceasta diferenta in mare masura in preatul de revanzare
Arheopterix
Jun 11 2006, 08:56 AM
Radu,esti norocos.
Multi posesori de diesel care cunosc,dat motorinei de calitate indoielnica,schimba filtre si injectoare la greu.Lucru ce nu se intampla "afara".
Norocul tau e ca nu ai nimerit motorina proasta.
Un cunoscut ,tot cu un Omega,si-a remorcat masina de 3 ori in 10.000.
O data dat cheii de contact,si 2 ori ptr ca avea apa sau asa ceva in motorina.
O alimentare la Satu Mare,alta la Ploiesti.
Cristi2
Jun 11 2006, 10:58 AM
e putin ludacrist faza cu turbinele. ma rog, la 50 000 km erau in garantie, nu-i asa ??
masina mea are 163 000 km, de pe la 130 000 a avut parte de 2 remapari, din care prima agresiva. nu am avut probleme cu turbina.
si in al doilea rand, nu VW face turbinele, dupa cum bine stiti si voi.
diferentele la intretinere constau intr-un ulei mai scump si poate la filtrul de combustibil.
dar aici diferentele sint de ordinul a 2-3 milioane pe an, pe care ii recuperezi extrem de usor daca mergi cel putin 15 000 km/an.
radu66490
Jun 11 2006, 01:01 PM
QUOTE("Arheopterix")
Radu,esti norocos.
Multi posesori de diesel care cunosc,dat motorinei de calitate indoielnica,schimba filtre si injectoare la greu.Lucru ce nu se intampla "afara".
Norocul tau e ca nu ai nimerit motorina proasta.
Un cunoscut ,tot cu un Omega,si-a remorcat masina de 3 ori in 10.000.
O data dat cheii de contact,si 2 ori ptr ca avea apa sau asa ceva in motorina.
O alimentare la Satu Mare,alta la Ploiesti.
eu am pe putin 10 priteni cu dieseluri si nu sa plins nimeni
dimpotriva au devenit fani diesel
poate cunostintele tale sunt f. ghinioniste
singurul lucru pe care poti sa l reprosezi dieselului este zgomotul,pe mine nu ma deranjeaza deloc,performante superioare la aceeasi cai,consum mult mai mic etc
iulian-52
Jun 11 2006, 01:05 PM
spune-mi si mie ce masina ai si din e an de fabricatie?
Multumesc!!
radu66490
Jun 11 2006, 01:20 PM
uite ca am scris un pic mai sus
iulian-52
Jun 11 2006, 01:23 PM
Spune te rog din ce ani de fabricatie au masinile prietenii tai (sau majoritatea prietenilor tai)
daca nu au probleme inseamna ca au masini mai vechi de 5 ani
Astea mai noi sint cu maaaaaaari probleme.
radu66490
Jun 11 2006, 01:53 PM
pai ce sa ti spun...octavia1.9 90cp,octavia1.0 110cp,passat 1.9 115cp,passat1.9 105cp,mazda 6 2.0 136cp,206 1,9 de 75cp cred,alta omega 2.2dti,astra 2.0dti,astra 1.7 cdti,etc
Arheopterix
Jun 11 2006, 09:05 PM
Referitor la motorina...
Un vecin,si-a luat un Patrol nou.Acum 3 ierni.
A plecat de la reprezentatnta,si a facut plinul in centru.
A mers nici un km si masina s-a oprit intr-o intersectie "mult circulata" la o ora de trafic maxim.
A facut un scandal monstru.
Cand au desfacut rezervorul avea cca 15 litri de apa.
Nu stiu daca a patit motorul ceva.
Referitor la turbine.
Un PSDist de seama i-a luat sotiei un Passat TDI full la 30.000 euro.
La 30.000km schimbase 3 turbine.
Nasul meu un Passat TDI 4 motion i-a curs turbina din prima zi.
De 3 ori i-au schimbat-o si degeaba.
A plecat omul in Italia (tara lui de origine),acolo ,in garantie,i-au schimbat turbina.Au trecut mai bine de 3 ani si multi km si nu a mai avut probleme.
Concluzia o puteti trage singuri.
Primim marfa ptr Est!
Cum am mai scris,culmea,turbinele facute la fabrica din Militari sunt cele mai bune.Numai ca nu prea se intorc pe la noi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.