Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Are cineva idee...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Sebastian39516
Ce reprezinta ce am marcat eu in pozele de mai jos:

http://img90.imageshack.us/my.php?image=poza12qz.jpg
http://img93.imageshack.us/my.php?image=poza23vm.jpg

-in poza din primul link, furtunul 1(banuiesc ca pe aici isi trage motorul aerul cand clapeta de admisie e inchisa, adica la relanti....)
-tot in poza din primul link, furtunul 2
-in poza din al doilea link, eu am marcat ceea ce cred ca este electrovalva de purjare a gazelor(3); ce se intampla daca aceasta nu mai functioneaza? cand functioneaza se aude un tzacanit usor? calculatorul gestioneaza functionarea ei, eventual inregistreaza cod de eroare daca aceasta a luat-o razna?

Multzam!
G e o r g e
1. reprezinta locul pe unde se evacueaza diferitele gaze de la tacheti , gaze ce sunt reintroduse in sistem si arse.
2. probabil ceva asemanator ...
3.habar n-am ce e
Sebastian39516
De ce ar trebui reintroduse aceste gaze in sistem? ?Nu se strica amestecul aer-carburant?
Alex72215
nu ... cum sa strice amestecul, este exact ceea cei trebuie... stii si tu doar un amestec de aer cald iti face si motorul sa mearga mai "lin"... dar si consumul este mai "subtire" biggrin.gif
Geroge73919
QUOTE("Alex72215")
nu ... cum sa strice amestecul, este exact ceea cei trebuie... stii si tu doar un amestec de aer cald iti face si motorul sa mearga mai "lin"... dar si consumul este mai "subtire" biggrin.gif


Sal explica-mi si mie principiul asta cu aeru' cald care face minuni , atunci de ce se baga turbo si Intercooler pe masina din moment ce ea vrea aer cald in loc de rece blink.gif
G e o r g e
acele gaze sunt reoduse in sistem pentru a fi arse si astfel poluam mai putin smile.gif

atata tot .
Alex72215
un motor la 20 de grade consuma cu 30...40 la suta mai mult combustibil decat ar fi normal... fata de 80C 85C (benzina) sau 85C-90C (diesel)! Trebuia sa fac omul inteles...
iar inter coolerul sau ventilatia sunt facute sa nu schimbi cate o garn. chiuloasa la fiecare suta de km...daca nu ai avea asa ceva i ajunge pe timp de vara la 120 130 de grade la un drum aglomerat cu motorul mai mult de o ora pornit...in orice caz nu sunt sunt facute pentru a ingheta motorul ci pentru al face sa lucreze bine...

oricum mersi pentru cinism
G e o r g e
aer rece = mai mult aer in acelasi volum

consuma mai mult = putere mai mare

deci , aer mai mult , consum mai mult , putere mai mare . oki ?

d'asta se pun intercoolere si turbine si compresoare samd ...
Geroge73919
Multumesc Alex si George acum am priceput , nu sunt expert in motoare

PS Scuze Alex nu am vrut sa te sfidez (nu cred ca am fost cinic dar daca tu crezi oricum imi cer scuze ) blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.