Help - Search - Members - Calendar
Full Version: va rog ajutati-ma!!!!
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
george79055
va ro g sa ma ajutati intr-o problema...am un opel astra 1.7dti sunt indragostit de ea biggrin.gif dar de ceva vreme a luat-o razna...daca circul in oras creste temperatura apei foarte repede;insa in afara se pastreaza constanta undeva in jurul a 80 grade(e mult?)...si plus de asta am gasit in vasul de expansiune urme de ulei in apa si niste bobitze albe uleioase formate pe peretii vasului...ce se intampla?
va rog dati-mi un sfat!!!
James Kilowatt
Posibil sa ai probleme cu chiuloasa.
george79055
iti multumesc pentru raspuns...dar as vrea sa te rog sa-mi dai mai multe detalii...sincer sa fiu nu prea ma pricep la chestii de-astea...
merci anticipat
HalbaSus
Cam la ce temperatura ajunge apa in oras ? Normal este 90 de grade... cat urca peste aceasta valoare ?

Cel mai bine ar fi sa te duci la service si sa-ti faci o testare.
george79055
deci sa inteleg ca e ok daca ajunge la 90 de grade?intr-adevar nu a depasit niciodata aceasta valoare...dar mai tare ma sperie faptul ca am gasit urme de ulei in vasul de xpansiune si acele bobitze albicioase,uleioase pe peretii vasului...ce poate fi?
petre 1
Poate fi garnitura de chiuloasa arsa sau chiar chiuloasa fisurata.
paun-3
la astra la motoarele de 1.7 se intimpla frecvent sa apara ulei in vasul de expansiune ca urmare a inbatrinirii unor inele de cauciuc de la garnitura de chiulasa.
golfuletz
draga George,vreau sa-ti spun ca ai o PROBLEMA MARE!.pe langa ce s-a scris mai poate fi si radiatorul sau racitorul de ulei care tot cu apa se raceste si care are un por sau o fisura in pereti a.i.intra ulei in apa(presiunea uleiului fiind mai mare).repet,asta daca ai asa ceva.oricum daca ai racitor n-ar strica sa incepi cu verificarea lui ca e cea mai ieftina dintre toate.verificarea chiuloasei si a garniturii ei presupune costuri mult mai mari :evil:
acum sa vezi ce urmeaza:dupa ce repari problema,trebuie sa te scapi de uleiul din instalatia de racire(radiator,calorifer,furtune).asta face ravagii pe acolo,maninca furtunele pe interior,le slabeste si i-ti vor "pusca" rand pe rand. :minigun:
trebuie spalata in mod repetat instalatia pana dispar cat de cat urmele de ulei din apa!!!cu apa si un solvent sau detergent care sa nu spumeze.nu lasa uleiul in instalatie ca vei avea mari problema in special cu furtunele de cauciuc!!! crede-ma ca am patit-o ! :puke:
daca circuli de mult cu problema asta asteapta-te in orice moment sa-ti "puste" un furtun. spor la treaba ! :wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.