Afirmatia pe care am facut-o mai sus este adevarata. Cand 4 persoane (de fapt cinci cu fiecare salesman in parte) au stat in aceste masini atat in fata cat si in spate si toti au cazut de acord ca nu exista grad de comparatie intre ele, nu cred ca trebuie sa imi pun intrebari daca imi ascult orbeste doar vocea interioara care iubeste BMW-ul. Testele au durat peste 40 de minute fiecare si au fost desfasurate in conditii perfect identice, amandoua reprezentantele avand locatia in acelasi mall auto.
Invit pe cei care au ocazia sa faca respectivul test cand au ocazia. Imi vor da dreptate macar in sinea lor.
fishbone a scris:
QUOTE
Pe langa asta, V8 sau V6, nu prea are legatura cu handlingul si impresia per total.
Mare adevar graiesti! Cu toata motorizarea superioara a lui M45, BMW 530i ne-a dovedit clar ca este de neegalat. Amicul meu care le-a incercat pe amandoua ( avea deja o idee despre BMW 530 dupa ce a condus masina mea) si care era la modul sincer pornit catre Infiniti tocmai datorita duzinei de gadgeturi a renunat la el in favoarea BMW pentru ca asa cum spunea si el "in Infiniti nu este nici un feeling iar BMW este intr-adevar un produs ce se adreseaza cu precadere celor care stiu ce inseamna placerea de aconduce".
Si domnule Fishbone:
uita-te la pozele masinii tale care denota clar cum arata un scaun dupa nici 3 ani de folosinta, ce calitate are pielea de la tine si cum sta deja si ce fel de aspect are scaunul masinii atat de laudate!
revenind la topic:
Iarasi s-au comparat motoare diferite. A NU STIU CATA OARA!
M45 trebuia comparat tehnic cu BMW 545. Uite aici un test pentru mataluta:
http://www.motortrendenespanol.com/pruebas...11_comparacion/
Eu vorbeam de stabilitate si de senzatia: factorul DRIVE. Faptul ca Infiniti poseda un motor mai puternic nu o face mai placuta in senzatii ci doar ii da cifre mai bune.
Cred ca nu ar fi rau sa amintesc de sistemul HVAC humidity regulator de la BMW care ma incanta cu adevarat.
Mergi la M45 si stai pe locurile din spate si priveste gurile de aer. Aeratoarele ssunt demne de numele Nissan si striga de departe cheap! Nu conteaza cat de ieftina va fi si cum va fi: va ramane vesnic "doar un Nissan".
Navigatia de la M35/m45 este osub orice critica. Elementul vocal nu imi intelege vocea si culmea nici pe cea a salesmanului care deja intrase in panica si incerca sa ne dea explicatii jenante. Am repetat comenzile vocale de 3, 4 ori si degeaba. Acest lucru este de neimaginat la BMW. In plus vocea navigatiei te zgarie pe urechi. Dupa aceasta m-am jucat cu asa numitul knob de la navigatie a carui raspuns lasa iarasi de dorit. Cu alte cuvinte SUCKS!
Am incercat M45 varianta de top: displayul LCD din spate -presupus a fi pentru copii- are o calitate mult mai proasta decat cel din fata. Ooops: la rabatarea inapoi una dintre balamalele LCD-ului s-a rupt insa salesmanul ne-a asigurat ca cineva dinaintea noastra l-a rupt. Mi-e o ciuda de mor ca nu am avut aparatul foto cu mine.
Scaunele au doua difuzoare (tweetere) montate pe scaune imediat deasupra umarului aveau deja panza de pe ele pgaurita dein pricina tensiunii si a materialului ordinar folosit, desi masina avea inca nylon pe scaune. WTF?
Conclusion:
MB,BMW and Audi have decades, and in one case, a century of remarkable automotive history. Their tradition will continue to make them winners in the marketplace.
If you have extra money to spare, and you care about driving feeling and keeping your investment (bimmers have the best depreciation of luxury cars), go with the Bimmer!
Anyway,
Like I said, there is one difference you neglected to mention:
A minor thing called the drive!
It only drives about a thousand times better and the suspension is on another level.
Advantage BMW.
Choose great toys or great drive... I will choose the drive every time!