Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Infiniti M45/M35 vs. BMW serie5
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Iulian HondaFan
Impulse:

QUOTE
Acum nici o saptamana am testat personal M35 si M45 vs BMW 530i !
Fara nici o unda de rautate cei din spate dadeau cap in cap in Infiniti intr-o curba mai stransa luata cu 90km/h -datorita instabilitatii nu am calcat-o mai mult- iar in BMW la 120 km/h in aceeasi curba habar nu aveam ca suntem pe aceeasi bucata de drum.
Without any question BMW is "the ultimate driving machine" lucru confirmat chiar si de dealerul Infiniti! he ,he


alte pareri:

Car and Driver:

1) Infiniti M45
2) Acura RL
3) Lexus GS430
4) Mercedes E350
5) Audi A6 4.2l
6) BMW 530i

http://www.caranddriver.com/comparisons/93...dans-page9.html

ConsumerReports best luxury sedans:

1) Infiniti M35 ( avoidance maneuver max speed 55mph; overall handling score very good)
2) Lexus LS430
3) Mercedes E320
4) BMW 530i ( avoidance maneuver max speed 54.5mph; overall handling score: good )
6) Audi A6 3.2FSI
7) Cadillac CTS

Edmunds.com all-wheel drive comparison test:

http://www.edmunds.com/apps/vdpcontainers/...5/pageNumber=11

1) Acura RL 3.5V6
2) Audi A6 3.2V6
3) Infiniti M35x
4) BMW 530xi biggrin.gif
5) Lexus GS300 awd

Motor Trend:

http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...ison/index.html

1) Infiniti m35
2) Acura RL
3) BMW 530i
4) Audi A6 3.2l
5) Cadillac STS 3.6l
fishbone
Replica de la BMW ca sa concureze aici in SUA cu Lexus si Infiniti este de la 10 mii de dolari mai scumpa in sus. Nu uitati sa va uitati si la Price as Tested pe acele teste. Trageti singuri concluziile.
Otto73
Povestea cu infiniti si bmw s-o spuna mr.Impuls lui cutzu.
In orice curba exista o forta centribuga si asta te face sa iti indoi gatul nu instabilitatea masinii.
Te pomeni ca BMW "EXTREME POWER" are antigravitatie sau mai nu stiu ce?
Eu iti respect punctul de vedere despre BMW dar nu incerca sa ne lamuresti ca nu merge.
Si mie imi plac bavarezele dar nu le idolatrizez cum fac altii.
Si ca sa pun punctul pe i, statisticile spun aproape totul.
Iulian HondaFan
da, bag seama ca forta centrifuga in Infiniti la 90km/h este mai mare decat cea din serie 5 la 120km/h... :angel:
fishbone
N-ati inteles nimic.
Multumita tehnologiei avansate, in bavareza nu este necesar sa tragi de volan, ea stiind singura sa ia virajul ce urmeaza cu viteza optima si unghiul de viraj ideal. Soferul doarme din cauza luxului de care beneficiaza.
cosmin45741
1). Besinosii astia de la car&driver iar compara un 4.5 V8!!!! cu un 3 litri. sictir! De ce nu-l compara cu un 5 litri, ala care-l stiti voi!
Minusuri la bmw dupa capul lor:
Weak performance- normal 3 litri fata de 4.5!!!
pigheaded manumatic daca se refera la cutia automata, atunci is imbecili, dar probabil la gradul de "virtuozitate" in arta soferiei stau cam prost
quirky cup holders, iDrive, Bmw nu e pt idioti blush.gif
VERDICT: Still a driver's car. sictir din nou! cu asta m-am lamurit

2). ceilalti destepti: Edmunds
Dupa teasta lor, personal rating e de numai 10%! in schimb price e 20%. A 2 a concluzie: Bmw nu e pt. saracani! Ar trebui sa puna si imaginea de marca 20% wink.gif .Si mi se mai pare tare dubioasa chestia cu Feature Content

3). Motortrend: a se vedea ca se compara BMW 530i din 2004 cu motor de 225 de cai..ALOOO! desteptii!- 530 are 258 de mai bine de un an! No comment ca pe Euronews! :bash:

Am fost si eu la un salon auto si chiar am fost foarte atent la aceasta marca Infiniti. In afara de faptul ca arata mai bine in poze decat in realitate, vehicolul vrea intr-adevar sa para mai de Doamne-ajuta si sa intre in clasa premium. Bineinteles ca vrea numai, dar manuta Renault, combinata cu zgarcenia cu ochi oblici isi pune bine amprenta. Ceva mai rasarita decat surata de peste ocean, Chrysler, dar din pacate nelipsita de prezenta chiciurilor si a lipsei de finisare (cel mai tare m-a scarbit spre exemplu capitonajul portbagajului care e- ca la Cielo wink.gif )

Din curiozitate, voi mergeti la saloane auto? Va uitati cu atentie la masinile respective? Mai faceti si vreun drive-test din cand in cand? Sau vorbiti numai dupa ce cititi pe internet ideile unor jurnalisti abjecti? Asa ca dragii mei care sariti in grup pe biet Impulse, n-aveti decat sa va cumparati voi si Infiniti si Lexus si Acura si Chrysler si tot ce vreti voi si sa lasati grija Bmw-ului la cei care au ochi sa vada wink.gif

Iar apropos de afirmatia lui Impulse, referitoare la stabilitatea in viraje, sunt convins ca asa e, desi nu am condus Infiniti...
fishbone
Citeam cu interes reply-ul tau, pana am dat de
QUOTE
dar manuta Renault
, cand mi-am dat seama ca habar n-ai despre ce vorbesti. Tangentele Nissan/Renault sunt foarte limitate. Nissan North America si Renault si mai putin. Infiniti si Renault ... ramane sa-mi spui ce tangente au.
Comparatiile au fost facute cat de cat la preturi apropiate. Pe langa asta, V8 sau V6, nu prea are legatura cu handlingul si impresia per total.
Aici, la absolut orice marca de masina, un test drive is a phone call away iar saloanele auto cu totul altele atat ca selectie cat si organizare. Spre deosebire de Bacau. Deci nu merge pe drumul asta ca nu-i sanatos.
Si eventual sa ne mai si spui cum reuseste BMW sa faca in asa fel incat pasagerii din masina ignora cu totalitate legile fizicii. Chestia asta e chiar hilara. Stam sa aflam ca in BMW atunci cand tragi de volan, nici macar nu reusesti sa agiti nitel cafeaua din termos ...

O hi ea dotata cu Active Steering, dar inertial dampers nu exista decat in Star Trek deocamdata.
cosmin45741
QUOTE("fishbone")
Aici, la absolut orice marca de masina, un test drive is a phone call away iar saloanele auto cu totul altele atat ca selectie cat si organizare. Spre deosebire de Bacau. Deci nu merge pe drumul asta ca nu-i sanatos.


daca ai fi facut aceste drive-testuri, cum le spui tu, phone call away, ti-ai fi dat seama. dar pana una alta, stai in continuare, intreaba-te si minuneaza-te.
si da, sunt convins ca nu frecventati, nici saloanele nici drive-testurile...

manuta Renault se referea la cultivarea kitch-ului si prezentarea ca bun-gust, chipurile...
fishbone
M35, testat de Motortrend, are motorul VQ35DE.
Se vede ca te-ai aruncat la reply fara sa citesti review-urile.
Pe langa asta, uita-te la datele la care au fost scrise si intereseaza-te, asa de curiozitate, ce masini existau pentru piata din SUA.
Daca iti spun ca m-am dat si cu M35, M45, Seria 3 si 5 nu o sa ma crezi, deci o las balta si ma inclin experientei tale superioare care o ai de la dealerii din Bacau.

Si ca sa nu te las cu ochii in soare, Infiniti nu are nici o tangenta cu Renault. Platforma facuta de japonezi, motor facut de japonezi, dizain tot de-al lor.
cosmin45741
"Dizain-ul" ca "dizain-ul" blush.gif dar te-ai uitat atent ce-i sub acel "dizain"? Si unde ai condus toate acele masini si cu ce viteze?
fishbone
Un test drive in SUA este facut atat in oras cat si pe centura. Asta evident numai de dealerii care se respecta. Daca ma duc la un dealer de Kia, ma da cu masina de 2 ori in jurul blocului si gata nene, ti-ai format opinia.
Un 350z de exemplu m-am dat cu el 45 de minute in toate conditiile. Trafic bara la bara, autostrada, la naiba ca am trecut si caile ferate cu el ca sa vad daca imi cad dintii din gura sau nu.
Aici te intreaba dealerul pe tine ce vrei sa vezi de la masina si unde vrei sa te duci.
Impulse
Afirmatia pe care am facut-o mai sus este adevarata. Cand 4 persoane (de fapt cinci cu fiecare salesman in parte) au stat in aceste masini atat in fata cat si in spate si toti au cazut de acord ca nu exista grad de comparatie intre ele, nu cred ca trebuie sa imi pun intrebari daca imi ascult orbeste doar vocea interioara care iubeste BMW-ul. Testele au durat peste 40 de minute fiecare si au fost desfasurate in conditii perfect identice, amandoua reprezentantele avand locatia in acelasi mall auto.

Invit pe cei care au ocazia sa faca respectivul test cand au ocazia. Imi vor da dreptate macar in sinea lor.

fishbone a scris:
QUOTE
Pe langa asta, V8 sau V6, nu prea are legatura cu handlingul si impresia per total.


Mare adevar graiesti! Cu toata motorizarea superioara a lui M45, BMW 530i ne-a dovedit clar ca este de neegalat. Amicul meu care le-a incercat pe amandoua ( avea deja o idee despre BMW 530 dupa ce a condus masina mea) si care era la modul sincer pornit catre Infiniti tocmai datorita duzinei de gadgeturi a renunat la el in favoarea BMW pentru ca asa cum spunea si el "in Infiniti nu este nici un feeling iar BMW este intr-adevar un produs ce se adreseaza cu precadere celor care stiu ce inseamna placerea de aconduce".

Si domnule Fishbone:
uita-te la pozele masinii tale care denota clar cum arata un scaun dupa nici 3 ani de folosinta, ce calitate are pielea de la tine si cum sta deja si ce fel de aspect are scaunul masinii atat de laudate!

revenind la topic:
Iarasi s-au comparat motoare diferite. A NU STIU CATA OARA!
M45 trebuia comparat tehnic cu BMW 545. Uite aici un test pentru mataluta:
http://www.motortrendenespanol.com/pruebas...11_comparacion/

Eu vorbeam de stabilitate si de senzatia: factorul DRIVE. Faptul ca Infiniti poseda un motor mai puternic nu o face mai placuta in senzatii ci doar ii da cifre mai bune.


Cred ca nu ar fi rau sa amintesc de sistemul HVAC humidity regulator de la BMW care ma incanta cu adevarat.
Mergi la M45 si stai pe locurile din spate si priveste gurile de aer. Aeratoarele ssunt demne de numele Nissan si striga de departe cheap! Nu conteaza cat de ieftina va fi si cum va fi: va ramane vesnic "doar un Nissan".
Navigatia de la M35/m45 este osub orice critica. Elementul vocal nu imi intelege vocea si culmea nici pe cea a salesmanului care deja intrase in panica si incerca sa ne dea explicatii jenante. Am repetat comenzile vocale de 3, 4 ori si degeaba. Acest lucru este de neimaginat la BMW. In plus vocea navigatiei te zgarie pe urechi. Dupa aceasta m-am jucat cu asa numitul knob de la navigatie a carui raspuns lasa iarasi de dorit. Cu alte cuvinte SUCKS!
Am incercat M45 varianta de top: displayul LCD din spate -presupus a fi pentru copii- are o calitate mult mai proasta decat cel din fata. Ooops: la rabatarea inapoi una dintre balamalele LCD-ului s-a rupt insa salesmanul ne-a asigurat ca cineva dinaintea noastra l-a rupt. Mi-e o ciuda de mor ca nu am avut aparatul foto cu mine.
Scaunele au doua difuzoare (tweetere) montate pe scaune imediat deasupra umarului aveau deja panza de pe ele pgaurita dein pricina tensiunii si a materialului ordinar folosit, desi masina avea inca nylon pe scaune. WTF?


Conclusion:
MB,BMW and Audi have decades, and in one case, a century of remarkable automotive history. Their tradition will continue to make them winners in the marketplace.
If you have extra money to spare, and you care about driving feeling and keeping your investment (bimmers have the best depreciation of luxury cars), go with the Bimmer!


Anyway,
Like I said, there is one difference you neglected to mention:
A minor thing called the drive!
It only drives about a thousand times better and the suspension is on another level.
Advantage BMW.
Choose great toys or great drive... I will choose the drive every time!
Skywalker
Nu stiu cum merge Infiniti in viraje si cu ce viteza le negociaze dar stiu un lucru: Arad - Deva un traseu super virajat, eu cu "trompeta" mea de Vectra am intrat in viraje cu 120kmh si am iesit perfect + ca ma depasit un BMW seria 5 nou si nu m-am putut tine dupa el, intra in viraje undeva in jur de 130 - 140 kmh.
concluzie: daca io la @120kmh in viraj nu-mi dau cap in cap cu ala din dreapta mea clar ca nici BMW-istii nu-si dadeau cap in cap. Eu am mai spus ca la USA daca nu e curba si numai intersectii gen + e si normal sa nu faca masina care sa reziste la curbe stranse cum avem in Europa.
Oricum una peste alta BMW (nu sunt fan al marcii) este peste multe masini de lux sau cu pretentii de lux.

P.S. Wie gut das ich keine Infiniti bin!!
Iulian HondaFan
nu am nici o problema cu faptul ca cineva prefera BMW sau Merc si nu Lexus sau Infiniti.

dar cred ca e cam nebazat pe realitati sa consideri BMW "uber alles" cand intre aceste firme exista o concurenta acerba si diferentele de esenta, continut high-tech, calitate sunt oricum mici. In plus japonezele sunt mai fiabile.

punctul link-urilor de mai sus este ca M35/45 este un concurent puternic al serie5. vanzarile din USA vorbesc de la sine ( in primele luni M s-a apropiat mai mult ca niciodata de serie5 si E klasse).
f1anatic
QUOTE("Impulse")
. Cand 4 persoane (de fapt cinci cu fiecare salesman in parte) au stat in aceste masini atat in fata cat si in spate si toti au cazut de acord ca nu exista grad de comparatie intre ele, nu cred ca trebuie sa imi pun intrebari daca imi ascult orbeste doar vocea interioara care iubeste BMW-ul. Testele au durat peste 40 de minute fiecare si au fost desfasurate in conditii perfect identice, amandoua reprezentantele avand locatia in acelasi mall auto.


Hai noroc tuturor.

Mie imi este clar ca BMW > Infinity. Nu imi este clar care e treaba cu salesmaen-ii. De ce are BMW nevoie de 4 salesmeni ca sa vinda o masina ? Sau sa mearga 4 din ei la un test drive ? Sau poate am intzeles eu gresit si e vorba de numai un salesman la fiecare masina...si testele azu fost facute de catre un grup de prieteni ? Si atunci de ce este nevoie de 4 prieteni cind itzi ascultzi orbeste vocea interioara ?

Test drive cu Infinity M45 nu am facut. Dar am stat intr-unul la o reprezenatza si nu am fost impresionat de bordul si zecile de butoane de pe linga Navi. o fi ...nu o fi mai bun ca oferta BMW...asta ne-o spune Impuls...dar estetic mie nu imi place alea 30 de butoane dupa cum gasesc greu de utilizat si I-Drive-ul. Un singur buton si zeci de posibilitati nu e solutzia ideala chiar daca estetic este mai bine.
fishbone
QUOTE("Impulse")
Si domnule Fishbone:
uita-te la pozele masinii tale care denota clar cum arata un scaun dupa nici 3 ani de folosinta, ce calitate are pielea de la tine si cum sta deja si ce fel de aspect are scaunul masinii atat de laudate!

Vorbesti de Altima, nu? Stiam eu ca trebuia sa scot acea poza.
In ziua in care am facut pozele am fost pe drum 5 ore. Apoi masina a stat in gradina 45 de minute intr-o temperatura de ... 115 grade Fahrenheit.
O saptamana mai tarziu am curatat pielea si am dat-o cu crema, asa cum scrie in manualul oricarei masini si pielea s-a intins cum era in ziua 1.
Plus ca eu in masina asta timp de 1 an jumatate de zile faceam odata pe luna doua drumuri de 800 de kilometri si 7 ore de stat in ea. Plus ca pielea din interiorul unui Nissan nu este la fel de rafinata ca cea dintr-un Infiniti.
Te-as invita sa o atingi sa vezi ca in realitate face concurenta cu feel-ul oricarui bimmer de aceasi vechime. Fund de bebelus.
Daca doresti iti fac niste poze in special, asa close-up ca sa vezi ca ai estimat gresit.

Iti dau dreptate si tie si lui Iulian. De pe urma test drive-urilor, pot sa spun ca diferente majore nu sunt si decizia ramane sa fie facuta asupra dizainului per total ce te impresioneaza si, zic eu, pretului. Sunt mai multi oameni care judeca la fel situatia si asta se reflecta in cifrele vanzarilor.
griffonu
Nu am mari indoieli privitoare la faptul ca BMW-ul are cel mai bun comportament rutier. O spun prea multi si prea multe. Am condus unul singur (un 320d) si n-am fost impresionat, dar "test drive-ul" a durat prea putin si am mers prea incet smile.gif However, din perspectiva de pasager (am mers MULT ca pasager) se simte intr-adevar ca ceva e mai ok la BMW-ul cu pricina decat la... stiu eu... sa zicem o Octavia sau un Megane sau etc.

Mi-e asadar cu atat mai greu sa trag concluzii privind stiu eu ce masini gen Infiniti, 530i etc. Inclin sa cred ca intr-adevar BMW-ul are tinuta de drum mai buna. Ce ma deranjeaza - nu ca ar conta, la o adica smile.gif - e atitudinea radicala a fanilor BMW. In general fanii altor marci parca sunt un pic mai moderati in aprecieri. Sau asa-mi pare mie. De partea cealalta opiniile sunt ascutite ca briciul: BMW bate TOT!

Nu cred ca TOATE BMW-urile sunt geniale la TOATE capitolele. Nu toate sunt extraordinar de performante. Nu toate arata bine si nu toate au manevrabilitatea fabuloas (Z8 e un exemplu). Si nu toti cei care isi cumpara alte marci sunt soferi incapabili, saraci cu duhul sau lipsiti de putere financiara. Pur si simplu isi doresc altceva. Cu toate astea, marca se afla pe un piedestal de marmura, atingand cu fruntea norii din jurul Olimpului smile.gif fiind chiar victima propriului succes (o gramda de oameni confunda posedarea unui BMW cu imaginea de om realizat sau in general puternic). Intrebarea retorica " Spuneti cand ati zambit ultima oara soferului unui BMW?" reuseste sa suprinda foarte bine imaginea BMW in randul marilor mase smile.gif Oricum, nu imaginea e in discutie aici...

Parerea mea e ca sunt o gramada de marci care concureaza BMW-ul cu succes. Poate lucrurile stateau ceva mai rau acum ceva vreme. Acum ceva vreme si Mercedes parea de neatins. Si nu mai e. La fel si cu BMW-ul.

Repetand ce-am zis mai sus, sunt relativ convins de faptul ca are cea mai buna tinuta de drum (nu e valabil pentru 100% din modele, dar vorbim la modul general) dar nu cred ca diferentele intre BMW si alte anumite marci se pot caracteriza prin ceva de genul BMW rulez, the rest sucks! Pur si simplu nu e adevarat. Un Nissan 350Z a scos acelasi timp cu un M3 pe circuitul Topgear. Fix acelasi timp. N-o fi insemnand asta ca 350Z-ul e egalul M3-ului in toate cele, dar nici ca e cu eoni in urma BMW nu inseamna. E exact ce e, un concurent serios. Si asta sunt si Infiniti si Audi si Lexus mai stiu eu ce alte marci premium. Si atat timp cat se vand, sunt concurenti de luat in seama.

-In neutral
Iulian HondaFan
QUOTE
1). Besinosii astia de la car&driver iar compara un 4.5 V8!!!! cu un 3 litri. sictir! De ce nu-l compara cu un 5 litri, ala care-l stiti voi!
Minusuri la bmw dupa capul lor:
Weak performance- normal 3 litri fata de 4.5!!!
pigheaded manumatic daca se refera la cutia automata, atunci is imbecili, dar probabil la gradul de "virtuozitate" in arta soferiei stau cam prost
quirky cup holders, iDrive, Bmw nu e pt idioti blush.gif
VERDICT: Still a driver's car. sictir din nou! cu asta m-am lamurit

2). ceilalti destepti: Edmunds
Dupa teasta lor, personal rating e de numai 10%! in schimb price e 20%. A 2 a concluzie: Bmw nu e pt. saracani! Ar trebui sa puna si imaginea de marca 20% wink.gif .Si mi se mai pare tare dubioasa chestia cu Feature Content

3). Motortrend: a se vedea ca se compara BMW 530i din 2004 cu motor de 225 de cai..ALOOO! desteptii!- 530 are 258 de mai bine de un an! No comment ca pe Euronews! :bash:

Am fost si eu la un salon auto si chiar am fost foarte atent la aceasta marca Infiniti. In afara de faptul ca arata mai bine in poze decat in realitate, vehicolul vrea intr-adevar sa para mai de Doamne-ajuta si sa intre in clasa premium. Bineinteles ca vrea numai, dar manuta Renault, combinata cu zgarcenia cu ochi oblici isi pune bine amprenta. Ceva mai rasarita decat surata de peste ocean, Chrysler, dar din pacate nelipsita de prezenta chiciurilor si a lipsei de finisare (cel mai tare m-a scarbit spre exemplu capitonajul portbagajului care e- ca la Cielo wink.gif )

Din curiozitate, voi mergeti la saloane auto? Va uitati cu atentie la masinile respective? Mai faceti si vreun drive-test din cand in cand? Sau vorbiti numai dupa ce cititi pe internet ideile unor jurnalisti abjecti? Asa ca dragii mei care sariti in grup pe biet Impulse, n-aveti decat sa va cumparati voi si Infiniti si Lexus si Acura si Chrysler si tot ce vreti voi si sa lasati grija Bmw-ului la cei care au ochi sa vada wink.gif

Iar apropos de afirmatia lui Impulse, referitoare la stabilitatea in viraje, sunt convins biggrin.gif blink.gif blush.gif biggrin.gif ca asa e, desi nu am condus Infiniti...


acest post este o mostra de obtuzitate de care pana si Cosmin nu da dovada decat arareori.

concluzia lui finala este ca ziaristii americani auto sunt niste idioti iar noi cei care le citim parerile niste boi care nu dam aceeasi inalta apreciere unei masini superbe precum arbitrul elegantei de la Bacau, cunoscuta capitala mondiala a bunului gust... :angel:

1) C&D a comparat masini de acelasi pret. La 50-55K asta e ce ofera BMW si ce ofera Infiniti. masinile au fost automate si hidramata cu mod manual a BMW nu a satisfacut...

2) aceleasi criterii s-au aplicat la orice masina si daca te uiti la late comparo-uri vei vedea ca sunt aceleasi si acolo. criteriile sunt stabilite inainte de test si nu puse ca sa ii favorizeze pe unii sau altii. pretul este important intr-o tara cu salariul mediu de 38000$ anual chiar daca asta pare incredibil pentru un locuitor al prosperei Romanii unde salariul mediu este de 6000$ anual... blush.gif

3) Motor Trend - cred ca vina nu este alor ci a BMW care le-a trimis masina respectiva. Modelul 2004 ( primul al noii serii 5 disponibil in USA) a fost dotat cu o varianta de 225CP. Cosmine e bine sa stii ca masinile sunt trimise catre ziaristi de fiecare departament de marketing. Asta e ceea ce baietii de la BMW of America au trimis pentru test. Ce erau sa faca cei de la Motor Trend?

Recunosc ca ultimul salon auto la care am ajuns a fost cel din Feb 2005 la Chicago dar am vazut acolo indeaproape M si G si cel putin la senzatia tactila finisaje si aspect mi-au placut, in oprice caz nu mi s-au parut sub germane.
Impulse
Griffonule,

reciteste testele in primul rand si apoi comentariul lui Cosmin.
Ceea ce interpretezi tu este de fapt ceea ce reiese din comentariul si punctajul ziaristilor si nu reprezinta nicidecum punctul de vedere al lui Cosmin. Si eu personal am dedus acelasi lucru care este dealtfel evident. BMW nu este prima oara amendat din prisma unor tampenii gen suporti de pahar. Modalitatea lor de punctare este de-a dreptul JENANTA cand te uiti pe ce anume s-a pus accentul.

Subscriu oricum ca cel care nu este in stare sa manevreze un iDrive este ori motantoc ori un pampalau demn de rasul lumii. In ciuda celor descrise de unul si altul, daca citesti cateva forumuri de profil vei observa ca nimeni nu se plange ca iDrive ar fi greu de manevrat. Si culmea multi au preluat deja ideea dotand noile masini cu knob multifunctional: Audi va lansa in curand ceva similar iDrive de la BMW. Pana si Subaru si-a montat deja un knob pentru functii si am convingerea ca in curand acesta va adaposti mai multe functii decat pana in prezent.

Iar testul de fata nu este o radicalitate din partea mea ci doar experienta proprie cu modelul respectiv de la Infiniti. Masina nu are comportamentul si tinuta de drum a unui BMW nici pe departe. Sasiul perfect echilibrat, trenul de rulare, suspensiile si manevrabuilitatea BMW sunt NET superioare.
Iulian HondaFan
yeah, sure... si cum ziceai ca te cheama, ca te vad asa de plin de sine? :angel: nu de alta, dar daca ma mai intreaba cineva sa nu care cumva sa uit cine este autorul memorabilului citat:

QUOTE
Iar testul de fata nu este o radicalitate din partea mea ci doar experienta proprie cu modelul respectiv de la Infiniti. Masina nu are comportamentul si tinuta de drum a unui BMW nici pe departe. Sasiul perfect echilibrat, trenul de rulare, suspensiile si manevrabuilitatea BMW sunt NET superioare.
guerilla
sa ma bag si eu ca musca in... stiti voi continuarea.
cum stiti nu-mi plac extremele biggrin.gif aviz amatorilor de vacante.
voi va certati care masina e mai tare la limite. pai cat mergeti voi la limita? 2% din timpul de viata al masinii (in posesia voastra ma refer)?!
nu va ajunge 50mph viteza de evitare? voi va auziti ce spuneti? vi se par strazile din US sau RO sau aiurea, circuite de formula 1 cumva?
marea majoritate, MAREA MAJORITATE a oamenilor cumpara masini pentru imagine, design si confort. apoi pentru restul ca fiabilitate, handling si pret.

nu m-am suit in infiniti din simplul motiv ca in RO nu e disponibil.
dar am vazut lexus gs. iar pentru mine este mai mult decat suficient. si cred ca pentru majoritatea oamenilor. ca e mai sus sau nu decat bmw 5 i don't give a shit. la fel cum pentru altii bmw seria 5 este intruchiparea nevoilor personale si nu sunt interesati de ce ofera japonezii. e un compromis in toate. iar oferta vine ca urmare a cererii.
la nivelul asta de pret si de echipare diferentele sunt foarte mici. nu va inteleg de ce trebuie sa va strangeti de gat ca una face turul cu o secunda mai repede sau mai putin sau ca are mai multe butoane sau unul singur.
blink.gif
voi sunteti din alt film... parol.
mai intra si profani pe aici asa ca nu mai fiti atat de radicali si bagati cutitele in teaca.

beer.gif
Iulian HondaFan
io daca as vrea sa spanzur 50k pe o masina probabil ca as lua un 330i nou la 40k si un Jeep Wrangler obosit sa il pot folosi pe zapada...

deci nu as lua nici M35 nici Acura RL/legend si nici serie5...

imi face insa placere sa atac monomania lui Impulse...

iata ce zice motor trend en espanol ( ca tot l-a citat):

QUOTE
He aquí algunas de las razones que nos hicieron pensarlo dos veces para darle el primer lugar al 545i: los portavasos delanteros al parecer fueron disenados para catapultar vasos vacíos de Starbucks a los pasajeros traseros. Es necesario tocar casi hasta 20 veces los botones de las direccionales para activarlas. Y resulta muy difícil y tardado sintonizar o cambiar una estación de radio mediante el sistema iDrive. Todo lo anterior bien podría tener el efecto no deseado durante una primera cita.

Pero más grave aún fue que nuestra prueba de pista sugería que el sistema de dirección activa de nuestro 545i se le debía prescribir Ritalin. Imagine lo siguiente: alrededor de nuestra pista en 8, en repetidas ocasiones el 545i se salía de control cuando nuestro editor de pruebas, Walton, lo llevaba hacia las curvas. Al momento de analizar los hechos, descubrimos que cuando Walton pisaba fuertemente los frenos al inicio y final de cada curva, el sistema de rango de dirección variable automáticamente incrementaba el ángulo de las llantas respecto del camino tan repentinamente que la parte trasera del BMW resbalaba como un pequeño cachorro cuando corre sobre un piso de linóleo.

En el resto de las pruebas el BWM de 1,746 kg se encamina a nuevas direcciones. No es hasta que utiliza el sistema de dirección activa que uno se percata de cuanto es que uno debe estar en control de la dirección de cualquier sedán deportivo. Aunque su desempeño no es el mejor cuando se le lleva al límite, encontramos que tiene más pros que contras en el mundo real.

Como sea, el 545i es un auto sublime con una suspensión ajustada para ser quizá la combinación perfecta entre conducción y manejo, con un motor que entona melodías como si se tratara de la trompeta de Miles Davis y un chasis que se siente más sólido que el USS Ronald Reagan. Se pueden pasar por alto algunas de las imperfecciones una vez que pone las manos detrás del volante.


din cata spaniola stiu io rezulta ca in general fac misto de:

-cupholdere care sunt facute sa iti versi Starbucks-ul pe pantaloni;
- ca trebuie sa apesi butonul iDrive de 20 de ori pentru operatiuni simple
- directia activa suge ( sucks) si spun ca i-ar trebui Ritalin ( tratament pentru copii hiperactivi) biggrin.gif sistemul confera masinii pe circuit comportamentul unui catelus ce alearga pe linoleu biggrin.gif . aparent cand franele sunt calcate computerul acentueaza caracterul supravirator. de sistemul de directie activa s-au plans si alti auto-testeri.

in final autorii apreciaza insa echilibrul remarcabil al suspensiei intre comfort si sportivitate, performanta si sunetul V8-ului de 4.5l si stabilitatea sasiului...

dar din capul locului se anunta ca masina este aleasa castigatoare la mica diferenta. M45 urmeaza imediat...
fishbone
Imi place cum Impulse spune categoric ca BMW-ul are o tinuta mai buna decat Lexus sau Infiniti, desi testele profesionale indica faptul ca masinile sunt aproape identice, ici-colo Lexus si Infiniti iesind chiar in fata.
Asta se numeste bias.
cosmin45741
QUOTE("Iulian HondaFan")
acest post este o mostra de obtuzitate de care pana si Cosmin nu da dovada decat arareori.

concluzia lui finala este ca ziaristii americani auto sunt niste idioti iar noi cei care le citim parerile niste boi care nu dam aceeasi inalta apreciere unei masini superbe precum arbitrul elegantei de la Bacau, cunoscuta capitala mondiala a bunului gust... :angel:

1) C&D a comparat masini de acelasi pret. La 50-55K asta e ce ofera BMW si ce ofera Infiniti. masinile au fost automate si hidramata cu mod manual a BMW nu a satisfacut...

2) aceleasi criterii s-au aplicat la orice masina si daca te uiti la late comparo-uri vei vedea ca sunt aceleasi si acolo. criteriile sunt stabilite inainte de test si nu puse ca sa ii favorizeze pe unii sau altii. pretul este important intr-o tara cu salariul mediu de 38000$ anual chiar daca asta pare incredibil pentru un locuitor al prosperei Romanii unde salariul mediu este de 6000$ anual... blush.gif

3) Motor Trend - cred ca vina nu este alor ci a BMW care le-a trimis masina respectiva. Modelul 2004 ( primul al noii serii 5 disponibil in USA) a fost dotat cu o varianta de 225CP. Cosmine e bine sa stii ca masinile sunt trimise catre ziaristi de fiecare departament de marketing. Asta e ceea ce baietii de la BMW of America au trimis pentru test. Ce erau sa faca cei de la Motor Trend?

Recunosc ca ultimul salon auto la care am ajuns a fost cel din Feb 2005 la Chicago dar am vazut acolo indeaproape M si G si cel putin la senzatia tactila finisaje si aspect mi-au placut, in oprice caz nu mi s-au parut sub germane.



Nu numai ziaristii, in general natia americana mi se pare idioata...dar nu are rost sa intram in polemici aici...(exceptiile intaresc regula si pe voi va consider romani oricum blush.gif )

1). C&D ar fi facut mai bine sa nu-l ia in considerare, daca nu intra in categoria de pret. Ma rog, cine a stabilit 50-55 si de ce nu 50-60? Asta este, e mai scump, nu-l compara pur si simplu; nu lua un motor net inferior tuturor din test, numai si numai din considerente financiare si dup'aia faci clasamente...Idioti oricum

2). Criteriile aplicate sunt stupide, un criteriu al naibii de important e pretul si nu sunt luate in considerare altele mult mai insemnate in evaluarea unui autovehicul...daca inlaturi criteriul pret, vezi unde se afla Bmw.
Nu stiu cat de mult mai conteaza 10000 pt. cineva care-si permite deja sa cheltuie 60000 pe o masina. Pt cei care se uita la struguri si spun ca sunt acri s-ar putea sa conteze mai mult decat masina in sine...

3). Chiar asa sa fie? Ai informatii sigure? Sa zicem ca ai dreptate...avem de a face cu 2 perechi de idioti: dealerii Bmw si jurnalistii care au acceptat sa faca asemenea comparatii... blush.gif

Iar apropos de eleganta, ia zi-mi, ce se mai poarta la costum pe-acolo pe la voi, pantofi sport cu beculete galbene sau rosii? :angel: biggrin.gif
fishbone
QUOTE
Nu numai ziaristii, in general natia americana mi se pare idioata...dar nu are rost sa intram in polemici aici...

Da, corect, asa de idioti sunt incat o duc cel mai rau de pe planeta asta.

QUOTE
Asta este, e mai scump, nu-l compara pur si simplu; nu lua un motor net inferior tuturor din test, numai si numai din considerente financiare si dup'aia faci clasamente...Idioti oricum

Pretul e un factor foarte important in teste

QUOTE
2). Criteriile aplicate sunt stupide, un criteriu al naibii de important e pretul si nu sunt luate in considerare altele mult mai insemnate in evaluarea unui autovehicul...daca inlaturi criteriul pret, vezi unde se afla Bmw

Daca nu mai iei pretul in considerare, atunci nu mai prea poate fi vorba de clase. Nefiind vorba de clase, ne intindem si facem comparatii si sa vezi tu unde sta un BMW seria 5 pe langa un Bentley sau Rolls ...

QUOTE
Iar apropos de eleganta, ia zi-mi, ce se mai poarta la costum pe-acolo pe la voi, pantofi sport cu beculete galbene sau rosii?

Macar aici americanu' cand se da jos din BMW e imbracat cum e imbracat, nu ca manelistu' transpirat.
Impulse
Iulian a scris:
QUOTE
acest post este o mostra de obtuzitate de care pana si Cosmin nu da dovada decat arareori.

concluzia lui finala este ca ziaristii americani auto sunt niste idioti iar noi cei care le citim parerile niste boi care nu dam aceeasi inalta apreciere unei masini superbe precum arbitrul elegantei de la Bacau, cunoscuta capitala mondiala a bunului gust... :angel:


Intai ne dam in stamba criticand si apoi aratam cine suntem cu adevarat jignind pe altii. Nu pot descrie repulsia pe care o am cand vad atitudinea asta demagogica!
Dar sper totusi ca cineva va lua masuri impotriva atitudinii (veche dealtfel) abordate in ultima vreme de cel care si-a dorit atat de mult sa fie moderator. Desi altii incearca sa mentina un mediu ambiant, totusi se continua in mod repetat atitudinea ostila. Se aude acolo sus?

fishbone a scris:
QUOTE
Daca nu mai iei pretul in considerare, atunci nu mai prea poate fi vorba de clase. Nefiind vorba de clase, ne intindem si facem comparatii si sa vezi tu unde sta un BMW seria 5 pe langa un Bentley sau Rolls ...


Amice ti-am mai spus o data ca esti putin pe dinafara in domeniu dar insisti in atitudine si culmea iti mai si expui aberatiile.
Masinile nu au fost clasificate in diferite clase datorita preturilor de achizitie ci in urma unor caracteristici tehnice si dimensiuni. Nu vorbim aici de DDR si DDR2.

Restul nu mai comentez intrucat vis-a-vis de natia americana impartasesc si nutresc aceleasi sentimente ca si Cosmin iar atitudinea mea este binecunoscuta. Am remarcat totusi, ca unii manelisti transpirati prin BMW-uri au totusi banii si instinctul de a copia cumparand costume de calitate macar in ideea de a fi opulenti, spre deosebire de altii care isi cumpara tenisi de la Walmart in extra-sezon.

Oricum, atitudinea "ma bag chiar daca nu stiu" este de tot rasul si nici nu cred ca aduce un aport pozitiv calitatii acestui forum desi corespunde notiunii de haita. Suntem totusi fiinte rationale iar multi dintre membrii acestui forum au depasit de mult timp stadiul notiunilor elementare.
Iulian HondaFan
sincer ceea ce spui tu Cosmine este o mare tampenie blush.gif . a cataloga o natiune de 300milioane ca idioti este o dovada fie de obtuzitate, fie de invidie, fie de reavointa, fie de un pic din toate. americanii sunt mult mai diversi cultural decat romanii si cum in Romania nu e acelasi lucru sa fii agricultor la Racaciuni sau profesor universitar in Iasi si aici exista multe feluri si tipuri de oameni...

poti vedea persoane in costum si cu adidasi ca exceptie dar asta nu este moda generala aici. marea majoritate poarta pantofi la costum. ma intreb daca ai calcat vreodata prin America... ca sa stii macar despre ce vorbesti. Una peste alta americanii sunt mai bine imbracati decat romanii, deci nu e cazul sa intram in comparatii de genul asta.

mie si in general multora li se pare normal ca criteriile de selectie pentru un test sa fie tipul de masina si pretul. nu au amestecat Suburban sau Hummer cu sedane de lux. ca si virtula cumparator este exact acest fel de teste care ma intereseaza.

@Impulse: replica mea este o nota mai eleganta decat cea alui Cosmin ( epitete de genul " basinosi", "sictir" ar trebui sa nu fie pe acest forum).

cat priveste greatza dumitale existentiala io zic sa iti iei neurolepticul ( multe au si actiune anti-emetica) si sa chill-out. de obicei nu iau in serios delirul paranoid-schizoid...
fishbone
Impulse,
QUOTE
Intai ne dam in stamba criticand si apoi aratam cine suntem cu adevarat jignind pe altii. Nu pot descrie repulsia pe care o am cand vad atitudinea asta demagogica!
Dar sper totusi ca cineva va lua masuri impotriva atitudinii (veche dealtfel) abordate in ultima vreme de cel care si-a dorit atat de mult sa fie moderator. Desi altii incearca sa mentina un mediu ambiant, totusi se continua in mod repetat atitudinea ostila. Se aude acolo sus?

Daca aceasta spusa venea de la complet altcineva, poate avea greutate. Esti departe de a fi unul care sa fie in pozitie sa comenteze. Tu, care nu uiti niciodata sa strecori in fiecare reply si cate o insulta in loc sa lasi un raspuns bine alcatuit sa vorbeasca de la sine. Daca nu ma crezi, te invit sa revizuiesti modul la care ai interactionat cu mine pentru prima oara pe acest forum in topicul cu laptopurile unde, apropos, ai dat-o in strachini.

QUOTE
Amice ti-am mai spus o data ca esti putin pe dinafara in domeniu dar insisti in atitudine si culmea iti mai si expui aberatiile.
Masinile nu au fost clasificate in diferite clase datorita preturilor de achizitie ci in urma unor caracteristici tehnice si dimensiuni. Nu vorbim aici de DDR si DDR2.


Deci tot ce trebuie sa gasesc pentru a clasifica 2 masini diferite in aceasi clasa e sa aiba aceleasi dimensiuni si caracteristici tehnice?
Okay ... Toyota Camry si BMW Seria 5.
Masinile sunt impartite in categorii diferite in functie de optiuni, parametrii tehnici, dimensiuni si, nu in ultimul rand, pretz, dragul meu. Dar din nou pricepi numai cum vrei tu ce scriu eu.

Si oricum ai intoarce-o, Infiniti, Lexus, Acura ofera un raport pretz/pachet mult mai bun decat BMW.

Dar haide sa le spunem lucrurilor pe nume. BMW nu concureaza la vanzari cu Infiniti, ci cu Lexus. Clasamentul, daca-mi aduc bine aminte de acum cateva luni cand m-am uitat, la vanzari este asa:
1. Lexus
2. BMW
3. Acura
4. Infiniti

Parca era totusi strecurat Audi pe acolo? Benz cu certitudine dupa Infiniti.
Uitandu-ne insa la cifrele de vanzari si progresul de la un an la altul, schimbarile spectaculoase le vede Infiniti, nu BMW afaik. Google is king.
Iulian HondaFan
dupa datele publicate de autonews.com topul USA in segmentul de care vorbim pe primele 4 luni ale anului acesta este ( in paranteze schimbarea fata de aceeasi perioada a anului precedent):

1) Cadillac DTS ( model nou, urmasul modelelor DeVille si Seville) 19400 (+22%);

2) BMW serie5 17798 ( +20%)

3) Volvo 60/70 14720 (- 11%)

4) Lincoln TownCar 13902 ( -11%)

5) Mercedes E klasse 12437 ( -1%)

6) Infiniti M 8938 ( + 84%)

7) Lexus GS 8847 ( +1%)

8) Audi A6 6031 (+4%)

9) Acura RL 3633 ( -33%) blush.gif :angel:

10) Jaguar S-type 2424 ( -25%)

11) Saab 9-5 1362 ( -25%)

asadar Cadillac DTS ( epitomul opulentei americane) ramane lider in clasa si ia un mic avantaj. Serie 5 se bucura de o popularitate crescuta, asta dupa ce si anul trecut a inregistrat o crestere de 16% fata de anul precedent. sa speram ca asta ii va face pe Impulse si Cosmin sa revina la pareri mai bune despre americani... (yeah, ca si cum de-asta nu ar putea dormi americanii noaptea biggrin.gif) .

cat priveste topul marcilor premium il voi pune pe topicul cu producatorii auto unde ii este locul.
cosmin45741
QUOTE
sincer ceea ce spui tu Cosmine este o mare tampenie blush.gif . a cataloga o natiune de 300milioane ca idioti este o dovada fie de obtuzitate, fie de invidie, fie de reavointa, fie de un pic din toate. americanii sunt mult mai diversi cultural decat romanii si cum in Romania nu e acelasi lucru sa fii agricultor la Racaciuni sau profesor universitar in Iasi si aici exista multe feluri si tipuri de oameni...

poti vedea persoane in costum si cu adidasi ca exceptie dar asta nu este moda generala aici. marea majoritate poarta pantofi la costum. ma intreb daca ai calcat vreodata prin America... ca sa stii macar despre ce vorbesti. Una peste alta americanii sunt mai bine imbracati decat romanii, deci nu e cazul sa intram in comparatii de genul asta.

mie si in general multora li se pare normal ca criteriile de selectie pentru un test sa fie tipul de masina si pretul. nu au amestecat Suburban sau Hummer cu sedane de lux. ca si virtula cumparator este exact acest fel de teste care ma intereseaza.


Nu am spus ca sunt prosti (ca intelect), doar ca sunt idioti. Nu am calcat in SUA si nici nu ma pasioneaza prea mult, am lucruri mai faine de vazut inainte, iar pt. cateva bucatele de asfalt din New York, nu stiu daca se merita. Si nu o spun din rea-vointa, nici din obtuzitate (mai schimba epitetele domnu japonezo-fanatic sau anti-Bmm, whatever). Faptul ca au bani nu tine de inteligenta si bineinteles faptul ca blugii sunt "de firma" nu inseamna ca sunt si eleganti atunci cand au talia pana'n gat biggrin.gif .
Ti-am zis ca nu am chef sa intru in polemici aici, poate pe alt topic, cu alte ocazii...

Consider pretul intr-adevar un element foarte important. Faptul ca deja Infiniti a ajuns sa coste cat un Mercedes Benz e strigator la cer. Cat ar mai fi fost in plus pana la un 540? Nu cred ca diferenta pana la Bentley, domnule Fishbone, asa ca ramai in limita rezonabilului. Norocul celor de la Infiniti ca vand mai ieftin decat Bmw, caci altfel...

QUOTE
@Impulse: replica mea este o nota mai eleganta decat cea alui Cosmin ( epitete de genul " basinosi", "sictir" ar trebui sa nu fie pe acest forum).


desigur, eu i-am atacat pe aia, iar el m-a atacat pe mine. e o diferenta mica de la cer la pamant...nu a folosit cuvantul besinos
Iulian HondaFan
te rog sa sesizezi ca exprimarea mea a fost - in genul "postul lui Cosmin este o mostra de obtuzitate" si nu " Cosmin e un idiot". Eu vad o diferenta sesizabila intre cele 2. Iti respect dragostea pentru BMW, ce nu respect este inversunarea si modul neelegant cu care ai respins argumente plauzibile ( testele citate) si cum ai divagat in directia " testele sunt idioate pentru ca sunt facute de niste ziaristi idioti dintr-o tara de idioti".

de asemenea eu o iau ca un afront personal cand faci remarci la modul respectiv despre americani in general. nu pretind sa spui ca iti plac, sau laude, dar macar o exprimare nuantata. daca as spune despre moldoveni ca sunt necivilizati probabil ca te-ai supara ( nu as spune-o pt. eu sunt nascut si crescut pana la 12 ani in Roman).

nu am nimic cu BMW. poate o sa imi si iau unul, dar in mod sigur nu sunt ahtiat dupa BMW. sunt o firma onorabila care fac masini faine, dar dupa gustul meu prea scumpe. si sunt convins ca si altii fac masini la fel, mai sau aproape la fel de bune ca si BMW. In mod sigur nu sunt perfecte si e o chestie de gust si de judecata personala daca masina X face suma de bani n.

imi cer scuze daca te-am jignit personal dar cred ca realizezi ca si eu m-am simtit jignit.

acelasi lucru este valabil si pentru Impulse caruia i-am mai propus un armistitiu si il reinnoiesc. insa daca va continua cu tonul de superioritate si de dispret fata de orice e non-BMW ( care e oricum s-ar uita majoritatea audientei acestui forum putin cam extrem) si va continua sa se crizeze la orice critici la adresa firmei reverate voi riposta in limitele polemicii urbane.

te rog sa remarci ca nu am afirmat niciodata ca BMW face niste rable, ca nemtii sunt capete patrate, ca romanii sunt ciobani, ca fanii BMW sunt incuiati ( desigur pot exista exceptii).
mike.omega
Stiti ceva?! Eu zic sa plecati amandoi (Iulian si Impulse) in vacanta, va linistiti si apoi o sa va intoarceti cu stat de membrii obisnuiti si poate fara jigniri si atacuri pe forum :bash:
Guerilla are dreptate, dezbateti o tema foarte PUTIN PROBABILA in realitate si de la tema asta s-a ajuns la cu totul altceva iar asta nu e bine! :brave:

+++ cosmin45741 pleci si tu in vacanta :ban:
admin
S-a cam pripit Mike, poate s-a saturat de voi mai mult decat mine biggrin.gif

Ramaneti amandoi moderatori cu precizarea ca Iulian isi ia avertisment. Si asta va fi ultimul, la primul atac pe care-l mai vad intre doi moderatori, cel vinovat zboara instant.

Cosmin are ban o luna.
HalbaSus
Ca moderator al acestei sectiuni trebuie sa-mi fac mea culpa... recunosc ca am vazut conflictul care era pe cale sa izbucneasca si nu am luat masuri pt ca am convingerea ca un pic de cearta nu poate face rau, si deobicei in topicurile controversate se aduc cele mai multe informatii utile ("combatantii" au determinarea necesara pt a cauta teste/statistici/etc care sa le sustina afirmatiile) iar atat timp cat nu se fac referiri la mame/familie/organe genitale nu consider ca ar trebui sa intervin.

Se pare ca nu toti din echipa de moderare impartasesc opiniile mele, asa ca pt a evita alte probleme, pe viitor sa incercati sa fiti mai temperati...

Pana se linistesc spiritele acest topic se inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.