viorel73641
Jun 7 2006, 11:21 PM
Salut. Am cumparat saptamana asta o masina vw Bora 1.6 benzina,2002. Initial vroiam un Peugeot 307 din 2001 , la aceiasi bani. Am facut alegere buna? Cum sunt piesele ca pret? ce se defecteaza cel mai des? la cat trebuie sa-i schimb uleiul? dar distributia? acum are 75000 km. Merci :argue:
silviu40187
Jun 8 2006, 09:38 AM
Felicitari pt. alegere. Eu am avut bora 1.9 tdi 90 CP-am preciat consumul pt. gabaritul ei, faptul ca nu am calcat prin service, functionarea ireprosabila. Bora am luat-o de noua si am tinut-o un an. La o masina SH e mai greu de preconizat ce se va intimpla deoarece nu sti cum a fost exploatata.
Gasesti raspuns la intrebarile tale in service-plan. (15.000 km reviziile)
Ca defecte frecvente: (geamurile electrice, intrerupatorul de pe pedala de frina, bucsele de la bara stabilizatoare)
la 90.000 te paste schimbarea curelei de distributie. (daca esti sigur ca pe bord ai km reali)
Sa nu uit - la benzina mai ai probleme cu curatatul clapetei de acceleratie din cind in cind. (in special daca mergi sub-turat sau pui benzina proasta)
Lucian72846
Jun 8 2006, 02:56 PM
Alegerea este buna , importanta acum este intretinerea . trebuie efectuata conform service plan si cel mai bine la service autorizat VW . Mergi numai acolo pentru reparatii si revizii , nu la service de cartier . Vei regreta ! Masina este ok , costuri de intretinere reduse . Bafta !
Constantin49238
Jun 10 2006, 07:37 PM
Am si eu o Bora TDI din 2001, functionare ireprosabila, luata la 69000 km schimbat cureaua la 90000 km si atat; daca este pe benzina decat talpa prevede (am avut Golf IV benzina), la motorina mai face turbina figuri. Nu te sfatuiesc sa faci revizii pe la reprezentante ca te rup aia la bani fara nici un rost. In rest Drum bun !!! fara probleme.
Lucian72846
Jun 11 2006, 03:44 PM
Niciun service autorizat " nu te rupe la bani " , daca stii ce sa ceri atunci cand mergi la ei , pe deasupra ai si garantia pentru lucrarea efectuata .
Constantin49238
Jun 12 2006, 05:37 PM
Draga Lucian am vrut sa schimb cureaua de distributie la Seat Jilava (cunosteam pe cineva) si mi-a cerut 6 mil fara factura, in alta parte 100 E si in final am schimbat-o la un prieten la sercive cu 1 mil. Ce parere ai dadeam 4-5 mil degeaba?? acum am vazut si pot sa o schimb si singur. Astia cu service-urile profita de nestiinta noastra. Am un fin in Franta la o reprezentanta Opel si iti spun ca au preturile mai mici decat la noi in tara la orice lucrare service..... Japca pe fata, d-aia ziceam sa evite ...... Garantia ??mizeaza ca oricum nu se strica, daca piesa este originala.
silviu40187
Jun 13 2006, 09:54 AM
QUOTE("Lucian72846")
Niciun service autorizat " nu te rupe la bani " , daca stii ce sa ceri atunci cand mergi la ei , pe deasupra ai si garantia pentru lucrarea efectuata .
Pai nu asta e ideea - sa sti tu ce sa le ceri. Ideea e sa stie ei ce sa faca fara sa le zici tu nimic. Eu recomand service-ul autorizat doar in garantie. Post garantie - un mecanic super-bun (daca a lucrat si la reprezentanta cu atat mai bine); Nici eu nu merg pe ideea reparat masina linga bordura; daca punea ceva gresit la distributie strica motorul (si reparatia lui costa ~4000 euro)
In plus eu nu consider ca 80 mil pt vopsit 75% din suprafata masinii nu ma rupe la bani (daca nu era pe asigurare sigur nu ma duceam la reprezentanta)
silviu40187
Jun 13 2006, 09:55 AM
QUOTE("Lucian72846")
Niciun service autorizat " nu te rupe la bani " , daca stii ce sa ceri atunci cand mergi la ei , pe deasupra ai si garantia pentru lucrarea efectuata .
Pai nu asta e ideea - sa sti tu ce sa le ceri. Ideea e sa stie ei ce sa faca fara sa le zici tu nimic. Eu recomand service-ul autorizat doar in garantie. Post garantie - un mecanic super-bun (daca a lucrat si la reprezentanta cu atat mai bine); Nici eu nu merg pe ideea reparat masina linga bordura; daca punea ceva gresit la distributie strica motorul (si reparatia lui costa ~4000 euro)
In plus eu nu consider ca 80 mil pt vopsit 75% din suprafata masinii nu ma rupe la bani (daca nu era pe asigurare sigur nu ma duceam la reprezentanta)
Lucian72846
Jun 13 2006, 11:34 AM
Fiecare este liber sa aleaga orice service sau mecanic , parerea mea este alta . Dar daca tot ai dat 10.000 euro pe o masina , o revizie de 150 de euro la un service autorizat este egal cu 0 ( zero ).
jimi78832
Jun 13 2006, 11:52 AM
ai facut o alegere buna,nu sunt posesor de bora ,dar am avut ocazia sa conduc aprox.5000 de km.1,9TDI.ma uimit consumul foarte mic si tinuta la drum.singurul defect la acea masina au fost bucsele,desi avea doar 40000 km.intretinerea nu este scumpa si recomand sa schimbi curelele si daca are 75k ca nu se stie cum a forjato fostul proprietar.legat de servis,iti recomand sa faci o revizie la reprezentanta dupa care gaseste un mecanic bun.
so stapanesti sanatos.
Dragos75034
Jul 20 2006, 07:50 PM
Este o alegere f.buna.Daca era si diesel .....
Lucian72846
Jul 21 2006, 12:03 PM
De ce anume era mai buna daca era diesel ? Nu este aceeasi masina si daca este echipata cu motor pe benzina ?
horia81181
Jul 30 2006, 10:04 PM
si eu sunt acum in cautare de masina, si una dintre optiuni ar fi bora, sedan sau combi. cu cat ai luat-o? si de ce ai preferat/o unui peugeot? (si peugeotul e pe lista mea). de ce ar fi de preferat un bora unui golf variant?
Cristian85286
Aug 23 2006, 12:28 AM
In service plan la Bora(motor 1,9tdi-110cp) scrie ca distributia se schimba la 60000km. trebuie schimbata si pompa de apa???
Jeff
Aug 23 2006, 07:22 AM
Poti schimba undeva intre 60000 si 90000 km. Schimba si pompa de apa.
Lucian72846
Aug 23 2006, 02:00 PM
..............este ok la 90.000 km , este bine de schimbat si pompa de apa !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.