Help - Search - Members - Calendar
Full Version: C4 SAU 307? NOU SAU S-H? HELP ME!!!!!!!!!
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
jimi78832
vreau sami cumpar masina si sunt foarte dezorientat.vreau sa fie diesel si nu prea scump.c4 imi place foarte mult ,dar si 307 . am observat ca diferenta de pret este mica.puteti sami dati cateva idei sa iau o hotarare.ma intereseaza si costurile reviziilor si a pieselor
James Kilowatt
Cauta mai multe detalii, si apoi posteaza la "Versus"

Personal nu am incredere nici in una nici in cealalta. 307 e penultima la fiabilitate pe topgear, (ultima fiind tot un peojo) iar citroen si peugeot sunt surori gemene, asa ca nu imi inspira incredere niciuna. Baietii cam aplica politica de preturi minime, de la conceptie la achizitia de subasamble asa ca nu ma mira locurile codase din statisticile de fiabilitate.

Circula un zvon (poate rautacios) ca la 307 media de experienta a inginerilor care au lucrat in proiectarea noului model a fost 3 ani (mult mai prost platiti decat cei cu experienta), multi dintre ei fiind angajati de mici firmulete de "asistenta tehnica" si nu de uzina-mama.
T u d o r
C4 are o asistare mai accentuata a servo, esti cumva indirecta. Te simti ca intr-o nava spatiala, cu afisajele digitale pe care le are. smile.gif 307 este mai directa, o simti mai bine. Ca fiabilitate nu discut, nu stiu.
Eu personal as alege 307, parca si interiorul are materiale mai bune.

Sunt la ora asta oferte si la 307 si la C4, cu preturi si dotari ~ similare. Daca-ti plac francezele ai putea sa iei in considerare si Megane, este cu facelift si preturile sunt cel putin la fel de competitive.
Leone
in primul rand trebuie sa ii dau dreptate lui MR, Pejo si fratele lui, CItoren, nu stau prea bine in testele de fiabilitate...

in al doilea rand, depinde cat timp vrei sa tii masina...daca o iei pt 3 ani de exemplu renteaza un sh...pt ca devalorizarea e mare la o masina noua si deci vei pierde bani

apoi mai e si aspectul pret...la aceeasi bani poti lua un 307 sh full option sau un c4 mai putin echipat...depinde de ce anume vrei
florin55503
c4 are un aspect atat interior cat si exterior high-teach. la pret stiu ca atat focusul cat si 307 si c 4 au niste promotii pt motoarele de 1.6 diesel si au cam acelasi pret.
eu as alege din cele 2 citroenul pt ca la pejo a fost doar un face lift in timp ce la C4 e cu totul un model nou si va avea o durata de viata de 4 ani de acum. 307 probabil in 2 ani va fi schimbat

in ceea ce priveste reviziile trebuie sa stii ca la eurial nu a fost o factura sub 8 mil iar cea mai scumpa a fost in jur de 25 de mil (schimbat disributia desii nu avea km necesari troncanea ceva extrem de tare si au ajuns la concluzia asta). in afara de sensibilitatea la motorina proasta nu a existat revizie sa nu fie schimbata o bilieta, o bucsa ceva(si un pivotul are o constructie ff ciudata si il face destul de scump. in plus becurile se ard in disperarea cea mai mare si de schimbat un far iti ia cateva sute de mii pt ca e o operatiune ff complicata
Armadyllo
Am mers cu Peugeot 307,destul de frumusel,dar suspensia m-a dat gata.Nu mi-a placut deloc,mi s-a parut tare,simteai toate gaurile,si aici nu sunt multe.Probabil stabilitatea o fi mai buna blush.gif .Cu C4 nu am mers,asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea,dar cred ca l-a prefera inaintea Peugeot-ului.Vizibilitatea spate ar trebui sa fie dificila la C4
radu66490
am mers de curand cu un 307 motor de 1.6 110 cai,nu mi place masina,e inalta,se simte la viteza mare si eventual un pic de vant, nu stau bine in ea,motorul e puturos si consuma mult,poate hdi ul e mai ok
c4 imi place cum arata,unul negru in 3 portiere ...hmmmmm
bafta
Otto73
eu spun sa te orientezi spre altceva
amandoua stau prost la capitolul fiabilitate si sunt si urate
ncristi
Eu pe C4 as merge smile.gif

PS
Cand spuneti ca stau rau la fiabilitate referiti-va la un model anume. C4 nu sta deloc rau cu fiabilitatea si este o masina destul de bine cotata pe mai toate siteurile.

La 307 suspensia spate trage in jos mult masina. Motoarele de nota 20. 1.6 HDi este o bijuterie. da clase la o gramada de benzinare de aceeasi cilindree.

Din ce imi amintesc citroen xara este mult peste corolla intr-un clasament prezentat intr-unul din topicurile de pe forum :angel:
James Kilowatt
Citroen Xsara e un model 1900 toamna... pe vremea aia PSA avea alta politica in care calitatea avea rolul ei. Nici 405 n-a fost rau, insa 406 a inceput sa scartaie. Am vazut undeva o statistica obtinuta de la ITP-ul francez. Xsara pica mai rar CT anual decat urmasa ei C5.
PSA au luat-o peste bot cu fiabilitatea cam incepand din 2001, aproape simultan cu politica de calicie. Mi se pare absolut straniu cum unii pot repeta greseli facute de Opel sau Fiat in anii '90 despre care se stie clar ca sunt paguboase...
Nu prea se pot face genul asta de extrapolari.. si Golf 2 a fost o masina indestructibila, in timp ce G4 s-a facut de bafta...
florin55503
nu cred ca se poate vorbi inca de fiabilitatea c4 pt ca inca este o masina prea noua.

la pejo a fost un lot cu motoare de 1.6 hdi cu mototare defecte. suspensia spate e ingrozitoare daca dai intr-o groapa mai mare ai pur si simplu impresia ca dai efectiv cu dosul in groapa. aceiasi senzatie am avut-o si cu noul focus.
eu stiam ca atat 307 cat si C4 au aceiasi tehnica atat la amorizoare platforma etc
ncristi
PSA sta destul de bine la vanzari in europa si in mai toate tarile (in afar de UK pe caror corectitudine nu dau 2 bani--asta si pt ca ma vut ocazia sa lucrez ceva timp cu englezi) PSA ca fiabilitate se inscrie in trendul masinilor europene. Nici nu ar avea cum sa fie altfel odata ce reno, W, PSA, ford + firmele japoneze care fabrica in europa folosesc prctic aceleasi componente, aceleasi materiale aceleasi preturi de servisare etc.

Nu mai spun ca chestia cu fiabilitate este relativa...ex. am cunoscut pe cineva de la zapp care a dus un 307 la 200k si nu-i schimbase decat chestii de suspensie + ceva pe la timoniera. Ce l-a nemultumit au fost costrurile de servisare nicidecum fiabilitatea.

Si nu inteleg de ce nu sunt luate ca referinta publicatiile germane ci cele britanice. britanicii de obicei judeca cu inima nu cu capul...probabil ca d'aia industria lor auto este acum germana. Nemtii gandesc totul altfel d'aia si sunt unde sunt smile.gif
T u d o r
Si totusi... de ce nu luam in discutie Reno Megane 1.9 Dci? Este cam la acelasi pret (promotie 2000 si ceva euro) si dotari. Motorul este modern, are putere si cuplu peste 1.6 HDi, are 6 trepte de viteza. Masina se va mai fabrica inca 2-3 ani cu siguranta, este tot frantuzeasca (fiabilitate perfectibila, dotari super si aspect placut).
florin55503
QUOTE("ncristi")
PSA sta destul de bine la vanzari in europa si in mai toate tarile (in afar de UK pe caror corectitudine nu dau 2 bani--asta si pt ca ma vut ocazia sa lucrez ceva timp cu englezi) PSA ca fiabilitate se inscrie in trendul masinilor europene. Nici nu ar avea cum sa fie altfel odata ce reno, W, PSA, ford + firmele japoneze care fabrica in europa folosesc prctic aceleasi componente, aceleasi materiale aceleasi preturi de servisare etc.

Nu mai spun ca chestia cu fiabilitate este relativa...ex. am cunoscut pe cineva de la zapp care a dus un 307 la 200k si nu-i schimbase decat chestii de suspensie + ceva pe la timoniera. Ce l-a nemultumit au fost costrurile de servisare nicidecum fiabilitatea.

Si nu inteleg de ce nu sunt luate ca referinta publicatiile germane ci cele britanice. britanicii de obicei judeca cu inima nu cu capul...probabil ca d'aia industria lor auto este acum germana. Nemtii gandesc totul altfel d'aia si sunt unde sunt smile.gif


esti un fan masini franceze convins. PSA vinde foarte bine mai ales in sudul europei unde criteriile estetice primeaza. De asemenea vand datorita preturilor mici. Dar si asa deocamdata VW s-a reinstalat pe primul loc in euopa ca vanzari. Ma indoiesc ca folosesc exclusiv aceleasi componente VW cu PSA. poata la niste ellectronice. dar chiar si asa am vazut ca unele parti sunt facute de Sagem (inclusiv ceasurile de bord). dar cel mai mult conteaza calitatea executiei, a asamblarii si a materialelor prime care sunt folosite in procesul de productie. si deocamdata francezii sunt doar esteti si atat. de cele mai multe ori controversati.

masinilefranceze in general de imbie cu dotari foarte multe la preturimai mici decat ale concurentei germane apoi te trag la greu la servisare. profitul il scot din piese de schimb nu din vanzarea propriu-zisa de masini
James Kilowatt
Uitati la pagina pusa de george aici
http://img488.imageshack.us/my.php?image=pagina38xn.jpg
unde e 307.
Coloana a 3-a, Auto Express sunt francezi, si totusi 307 are acelasi loc ca si in topul britanic de la TopGear... si nici nu e primul an in care onoarea sa faca parte din coada topurilor.
Baby Blues
C4 ca si desing exterior si interior e superb1
P A U L
Vis a vis de ce spune Otto 73: Nu cred ca ai dreptate ca amandoua sunt urate. Daca C4 si 307 sunt urate atunci ce parere ai de Fiat Multipla???????
Sau chiar Renault Modus???? Sunt pur si simplu hiduase.
Nu discutam de fiabilitate si intretinere pt ca sunt destule topicuri pe acest subiect. arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.