Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Consum urban mare la Clio Symbol 1,4l 75 CP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Claudiu4
Am cumparat in decembrie un Clio Symbol 1,4l 75 CP (benzina), n-am probleme cu el, se misca bine, dar am impresia ca ia cam mult in oras: peste 11 la suta. Intr-adevar, a fost cam frig lunile astea, dar, oricum, fata de consumul din carte (9,4 la suta urban), este cam mult. Am fost cu ea in service ieri, mi-au pus-o pe tester, au zis ca parametrii motorului sunt normali si nu au avut nici o explicatie pentru consumul marit.
Voi ce credeti? Care sa fie motivul? Cei care aveti Clio cam ce consum aveti in oras?
Multumesc anticipat.
Radu_
dar in afara cat consuma?
Claudiu4
In afara am mers putin, n-am apucat sa-i fac consumul.
Radu_
daca in afara are un consum normal ( ar trebui 6%) dar nu cred daca zici ca in oras ia atata,
ar trebui in oras sa ia max 9%, ca e motor mic
e o problema de la injectie(pompa sau injectoare) sau calculator, dar asta se poate spune doar pe tester - incearca in alta parte, sigur este o problema...
victor3
cred ca ar trebui sa mai ai putina rabdare sa vina primavara. orice motor consuma ceva mai mult in sezonul rece
Claudiu4
multumesc pt. raspunsuri. o sa-i mai fac un consum si in afara si daca e tot mare, ma duc iar peste concesionarul renault.
oricum, astept in continuare sa-mi ziceti cam cit consuma masinile voastre pe benzina, la 1,4 - 1,6 l.
R
am utilizat o perioada unul si pot sa-ti spun ca 10 in urban e normal, si daca esti putin mai sportiv nici 11 nu e anormal.
si de fapt cei 9,4 afisati sunt destul de greu de obtinut in traficul din bucuresti sau alt oras "grabit".
daca te intesereaza un cd changer de origine pt el (eu l-am avut pe un 1,5 dci) da-mi de stire.
bafta la consum mic
gabi4
misterul este urmatorul: masinile franceze consuma mult mai mult decat indica fabrica. si eu m-am confruntat cu aceeasi problema. eu am o dacia solenza cu acelasi motorsi am costatat ca are un consum mediu de peste 8%(rulaje cu 140-150 km/h), ceea ce este ff mult pt o cilindree de 1400.
in concluzie stai linistit, masina ta nu are nimic
Claudiu4
multumesc pt raspunsuri. inteleg ca e "normal" sa consume atit, ce nu este normal este ca in specificatiile tehnice si in reclama este dat un consum mult mai mic, truc la care nu ma asteptam din partea lor.
sa auzim de bine
Dan19
renault clio symbol pe motorina este o porcarie
am un prieten care si-a cumparat unul dar nu rulat nici macar 1000 km si a trebuit sa-i schimbe pompa de injectie cu tot cu injectoare
sfatul meu e sa renuntati la firma renault
TheCube
eu chiar vreau sa-mi iau foarte curand un clio symbol 1.5dci, asa ca e normal sa ma intrige afirmatia ta. ce te face sa crezi ca toate masinile renault sunt proaste? faptul ca prietenul taui a avut ghinion? eu am mai intrebat si pe alti posesori si erau f. multumiti. sa stii ca raspunsul la aceasta intrebare ma intereseaza in mod deosebit. dar astept argumente.
multumesc.
Claudiu4
i-am facut consumul acum, cind s-a mai incalzit vremea si parca asa mai merge: 8,3 la suta in oras, 5,9 la suta in afara.
cristianc
QUOTE(TheCube)
eu chiar vreau sa-mi iau foarte curand un clio symbol 1.5dci, asa ca e normal sa ma intrige afirmatia ta. ce te face sa crezi ca toate masinile renault sunt proaste? faptul ca prietenul taui a avut ghinion? eu am mai intrebat si pe alti posesori si erau f. multumiti. sa stii ca raspunsul la aceasta intrebare ma intereseaza in mod deosebit. dar astept argumente.
multumesc.


Masinile Renault fabricate in Franta sunt excelente! Cele fabricate in Turcia dupa cum se vede scartiie si cedeaza destul de rapid exact cum patesc si unii norocosi care isi cumpara Dacii! La Skoda, de exemplu nu am auzit nimic de genul asta
draghici36486
sa stii ca nu e asa mare consumul, si va contrazic, chiar daca e facuta in turcia tot trebuie sa indeplineasca niste standarde, la turci se fac si lucruri calitative, dar sa revenim, am un renault clio simbol, luat pe 28.12.2004 si am facut media de consum,321km rulati cu 24 litri benzina asta inseamna ca a consumat 7,4 l la suta in oras, totul e sa pleci usor cu ea, si vei ramane surprins ce bine o sa mearga
eddie
Ce sa va ma spun, parerea mea e ca Clio Symbol e bun pentru pretul ei, eu nu va spun nimic de provenienta masinilor, dar...pretul nu va spune nimic? Credeti ca pretul este degeaba mai mare sau mai mic ?
Eu am un Clio Extreme, de 1,5 dar de 80 de c.p.nu sufera comparatie, ma puteti crede, singura chestie care v-o spun este ca un vecin care avea un Symbol si l-a vazut pe asta, l-a pus la vanzare brusc, mai ales ca a avut si niste probleme cu alimentarea, chiar in garantie fiind. Ce vrei sa ceri de la motorul ala care e si pe nove,solenze si logan, ala nou de 1,4 are 98 c.p.daca nu stiai! Ce vrei de la un motor model vechi?
rudolf40101
In legatura cu calitatea autoturismelor Renault, pot sa va spun ca detin un Megane I pe benzina, cu motor de 1,6 , fabricat in Turcia cu 120 000 km, la care nu s-a stricat nimic pana in prezent. Consumul este de 8-9 l in oras si 6-6,5 l la drum cu viteza de peste 120km/h. Atentie la combustibilul folosit, daca este prost consumul poate creste cu un litru. Este o masina SUPER si nu se compara cu Skoda sau Opel (am avut o Vectra mai noua cu care aveam numai probleme). Pentru cei care cred ca exista diferente intre cele fabricate in Turcia sau vestul Europei, acestea sunt doar de ordin estetic (plastice, tapiterii, geamuri), componentele mecanice si electronice sunt aceleasi la toate modelele, mai ales motoarele.
James Kilowatt
QUOTE(eduard-38)
Ce vrei sa ceri de la motorul ala care e si pe nove,solenze si logan, ala nou de 1,4 are 98 c.p.daca nu stiai! Ce vrei de la un motor model vechi?


Problema celui de 98CP e faptul ca e cu 16 valve, nu ca e nou. Exista in continuare si cel cu 8V care are tot 75 cp ca pe solnita si nova.

Exista motoare vechi mai puternice decat cele noi, la aceeasi capacitate, datorita regulilor mai relaxate privind poluarea. Motorul de seat din 1991 are 103CP la 1500cm3 si e cu 8V, nu cu 16.... 69CP/litru, nu 54CP/litru ca motorul de 1.4 8V 75CP nou de la VAG... indiferent ca e MPI sau FSI
Nu neaparat puterea e un indice de calitate.
Doc
Ce de aberatii se mai spun si aici. Este normal sa consume mai mult iarna si chiar cu 1-1.5l. Eu am diesel si normal imi consuma 6.5l in oras, dar acum iarna consumul ajunge si la 8l/100km.
Inca o chestie pe care trebuie sa o lamuresc: majoritatea masinilor care au cilindree mica consuma bine la viteze mici. Consumul este facut in conditii speciale si la viteze standard. Daca la 90km/h consuma 6l sa nu te gandesti ca la viteze de 140-150km/h o sa consume 6.5-7l. Asta in principal din cauza cutiilor care sunt facute special pentru un consum mic la viteza mica.
Depinde foarte mult consumul de stilul de condus si traficul din oras.
ncristi
QUOTE(Claudiu4)
i-am facut consumul acum, cind s-a mai incalzit vremea si parca asa mai merge: 8,3 la suta in oras, 5,9 la suta in afara.

Este un consum bun si real.Incearca sa nu o turezi prea tare cand pleci de pe loc.Eu am condus o masina exact ca a ta,si in bucuresti, ua si 9% chear si mai mult cand masina era full...
Oricum consumul este o problema relativa si depinde de o multime de factori...
James Kilowatt
QUOTE(Doc)
Daca la 90km/h consuma 6l sa nu te gandesti ca la viteze de 140-150km/h o sa consume 6.5-7l. Asta in principal din cauza cutiilor care sunt facute special pentru un consum mic la viteza mica.
Depinde foarte mult consumul de stilul de condus si traficul din oras.




Corect. Nu depinde doar de cutii, puterea halita creste cam cu puterea a treia a vitezei, asa ca odata cu cresterea vitezei consumul poate sa sara rau de tot.
In oras sunt mai multi factori care influenteaza consumul. Stilul de condus, traficul, temperatura exterioara si e foarte important si cat de lungi sunt traseele (adica, daca mergi cate un km apoi opresti motorul o ora, mergi practic doar cu motorul rece si cosumul poate fi si dublu fata de normal)
Iulian HondaFan
yeap, consumul ca si emisiile de noxe sunt mult mai mari la motorul rece fata de cel incalzit la temperatura optima...
CRG
In primul rand, nu as lua in calcul consumul masinii cat este inca in rodaj. Mie mi-a luat 6.5% in afara in prima mie de km.

In al doilea rand, iarna imi lua 10.5% in oras (deja rodata) daca rutele erau scurte si nu avea timp sa ajunga la regimi optim.
eddie
Dupa rodaj si dupa ce incepi sa simti putin masina,vei vedea ca va scadea si consumul, cu atat mai mult cu cat se va incalzi si afara .
Horia-21
Am un renault clio exact ca al tau,de 2 ani , dar niciodata nu mi-a consumat atita, nici macar in primele luni. In oras vara cu aer imi ia cam 8,2 % , iarna pina in 9 %. La drum lung, pe autostrada de exemplu 5,5%, iar media cam 6 si ceva. 11% nu mi-a consumat nici cind a condus nevasta-mea, si slava domnului o ambaleaza rau de tot.
Nu stiu ce sfat sa-ti dau , dar mi se pare extraordinar de mult acest consum??????????
DSF70733
Am un Clio Fidji 1,4 8 valve.
Masina mi se pare rezonabila ca tinuta de drum si manevrabilitate si dotari pentru pretul la care se vinde. Problema mea este acest motor de masina de tuns iarba cu care este dotata. Tin sa mentionez ca in primele saptamani imi era frica in afara orasului sa ma bag intr-o depasire a unui camion la 90 km ora asta in conditii de condus batranesc. M-am consultat cu diversi si diferiti "specialisti" Renault de pe la service-uri si mi-au zis un singur lucru, "calc-o tata !". Sincer sa fiu la inceput mi-a fost tare mila ( nu ca-s milos din fire dar am reusit extraordinara "performanta" sa sparg vreo 2 blocuri de dacie pana acum si ma gandeam ca Turcia nu e chiar asa departe de Colibasi). Totusi le-am urmat sfatu si am ajuns la urmatoarea concluzie : daca vrei sa traga masina cat de cat segmentu de utilizare (4000- 6500 rpm), si chiar au dreptate mecanici , nu stiu daca ati observat dar chiar si dupa cativa km de forja maxima, nu se misca acul de la temperatura( se pare ca motorul a fost facut pentru asemenea regimuri de forta, instalatia de racire e f bine dimensionata). Problema este ca nu reusesc sa fac mai mult de 65-70 km cu 10 l benzina in oras( asta cred ca vine vreo 14 l /100), afara consuma rezonabil, 6-7 l /100 pana in 120.
Stiu ca poate pare enorm consumul dar eu zic ca e normal si n-am ce cauta in service sa ma plang, iar explicatia e simpla: motor mic , plaja de putere si cuplu la turatii mari, ca sa traga trebuie sa o tii peste 4 mii de ture si automat consumul e mare. Asta e riscul meseriei : motor mic , masina relativ grea, daca mai ai si talpa grea te rogi sa castigi la loto o rafinarie.
Se poate si mai rau : am vazut posesori de Fiat Albeea cu motor de tricicleta de 1.2 care se plangeau ca au consum cat cu BMW 525i model 1989.
Dorin73583
la fel am si eu (fidji 1.4 8V 75bhp), din iunie 2005, mi-am facut consumul la 6000 km (in iarna) si am iesit pe la 6,3% si am piciorul mediu (am reprize de 160-170 cand am sosea libera, dar in localitate am mers intotdeauna in 60km/h). Mentionez ca circul preponderent in mediul urban, si fac cam 100-120 km/zi.
Eu unul sunt f. multumit de el
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.