Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Anvelope, care sunt cele mai bune?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Cauciucuri/Roti
Pages: 1, 2
OvidiuH
Diferența dintre cele două anvelope despre care se vorbea mai sus se vede doar la viteze foarte mari, de peste 160-180 km/h. În rest, deosebirile sunt aproape nule. Am îndoieli că cineva cu un Avensis diesel va avea nevoie de așa ceva în condiții de iarnă. În altă ordine de idei, siguranța trebuie să fie întotdeauna pe primul plan, însă, de la un anumit nivel calitativ, diferențele sunt infime și absolut insesizabile în condiții uzuale.
Hoinar
Pretul ala de 374 lei pe anvelopa pus de Adrian mai sus nu e bun? Ca eu m-am mai uitat si pe alte site-uri si la anvelope de la alti producatori...si pretul e chiar mai mare de atat (pt 205/55/R16). Si noi vrem sa ne luam cauciucuri de iarna luna asta..sau cealalta maxim (in functie de vreme)...si bineinteles ca ne intereseaza care e pretul bun smile.gif.
OvidiuH
E foarte bun prețul. S-au scumpit mult anvelopele de iarnă față de anul trecut.
Hoinar
QUOTE (OvidiuH @ Oct 7 2008, 07:24 PM) *
E foarte bun prețul. S-au scumpit mult anvelopele de iarnă față de anul trecut.


Mersi Ovidiu! thumbsup.gif
Are cineva alte propuneri de caucioace de iarna? Ma rog...la un pret acceptabil smile.gif. Pana in 4 mil bucata ar fi fantastic.
Voi ce aveti pe masinutele voastre?
AZAZEL
QUOTE (Hoinar @ Oct 7 2008, 10:23 PM) *
QUOTE (OvidiuH @ Oct 7 2008, 07:24 PM) *
E foarte bun prețul. S-au scumpit mult anvelopele de iarnă față de anul trecut.


Mersi Ovidiu! thumbsup.gif
Are cineva alte propuneri de caucioace de iarna? Ma rog...la un pret acceptabil smile.gif. Pana in 4 mil bucata ar fi fantastic.
Voi ce aveti pe masinutele voastre?


eu pe ford am dunlop wintersport 3d si aceeasi anvelopa o vreau si pe A4. ma gandesc de asemenea si la un good year ultragrip 7. am inteles ca si michelin alpin A3 ar fi super.
AZAZEL
pt ca vine vara ma gandesc sa nu mai pun vechile anvelope pirelli p7 pe focus cu toate ca sunt rulate doar 10.000km si sa le inlocuiesc cu niste anvelope premium.

problema este ca mie imi trebuie 205/55R16 si nu exista dimensiunea aceasta pt anvelope sport.
in general producatorii pt anvelopele sport dimensiunea minima este de 17 inch si nu 16 cat am eu nevoie.

am gasit totusi pt bridgestone potenza RE050A dimensiunea 205/55 R16 91W 0

ce naiba o fi insemnand acest "0" ce urmeaza dupa 91W??? nu am mai auzit de asa ceva.

55 SERIES

205/55 R16 91W 0
215/55 R16 93V 0
225/55 R17 101Y XL
245/55 R17 102Y 0 RFT

GLOSSARY
RFT - RUN FLAT TYRE
XL - EXTRA LOAD
RFD - Reinforced
mmem
QUOTE (AZAZEL @ Feb 12 2009, 08:16 PM) *
pt ca vine vara ma gandesc sa nu mai pun vechile anvelope pirelli p7 pe focus cu toate ca sunt rulate doar 10.000km si sa le inlocuiesc cu niste anvelope premium.

problema este ca mie imi trebuie 205/55R16 si nu exista dimensiunea aceasta pt anvelope sport.
in general producatorii pt anvelopele sport dimensiunea minima este de 17 inch si nu 16 cat am eu nevoie.

am gasit totusi pt bridgestone potenza RE050A dimensiunea 205/55 R16 91W 0

ce naiba o fi insemnand acest "0" ce urmeaza dupa 91W??? nu am mai auzit de asa ceva.

55 SERIES

205/55 R16 91W 0
215/55 R16 93V 0
225/55 R17 101Y XL
245/55 R17 102Y 0 RFT

GLOSSARY
RFT - RUN FLAT TYRE
XL - EXTRA LOAD
RFD - Reinforced


ce zici de anvelope PremiumContact sau dunlop sp sport maxx?
Lucian107416
Premium Contact am eu pe Swift. Sunt bune, dar Premium Contact 2 sunt si mai bune pe ud, din cate am citit. Eu daca mi-as pune anvelope, as alege Nokian H pe jante de 15 si Hankook Ventus S1 Evo pe jante de 17. Pentru jantele de 16 as mai studia, dar cred ca ar fi una dintre astea 2.
Rebel
Printre ultimele mele achizitii in anvelope, am ales (dupa indelungi cautari si review-uri si alte teste) sa cumpar Michelin Primacy MXV4 pentru Jaguarul X-Type. Le-am luat anul trecut in toamna deci am prins si uscat si ud si zapada cu ele, ideea fiind de a folosi un singur set de anvelope capabile sa faca fata tuturor cerintelor mele: sa fie all-season, sa nu fie galagioase, sa aiba aderenta buna si pe uscat si pe ud si pe zapada. Masina fiind AWD am refuzat sa o mai incalt cu anvelope de iarna desi rotile originale au destinatia de iarna. Urasc sa pun rotile in portbagaj, sa ma duc sa le schimb, etc, asa ca i-am dat un test.

Opinia mea despre Michelin MXV4 (pe o scara de la 1 la 10 unde 10 este max):

Design general si lateral - 9
Nivel de zgomot - 9
Confort - 9
Manevrabilitate - 8.5-9
Stabilitate in curbe - 8.5-9
Tractiune pe uscat - 9.5
Tractiune pe suprafata uda - 9
Rezistenta la aquaplanare - 8.5-9
Tractiune pe gheata - 7.5-8
Tractiune pe zapada mica - 8
Tractiune pe zapada mare - 7
Raport calitate / pret - 9

Concluzie: anvelopele s-au dovedit o alegere inteleapta. Sunt silentioase, confera o buna stabilitate in curbe, contribuie pozitiv la manevrabilitatea masinii si au nivel de confort sporit. In iarna s-au comportat exemplar chiar si la temperaturi de -40. Nu am ramas nicaieri intepenit si nici nu am avut dureri de cap indiferent de nivelul zapezii.
Sunt atat de multumit incat am sa le mai cumpar din nou cand va fi nevoie. thumbsup.gif

Click to view attachment
Lucian107416
Abia acum am vazut ca se cautau anvelope pentru Focusul vandut biggrin.gif biggrin.gif. Mea culpa.
Baby Blues
Masina a fost initial incaltata cu Danlop. Anul trecut am achizitionat pentru vara 4 cauciucuri second hand Michelin pilot sport. Vorba vine second deoarece erau folosite aproape 10.000 de km si aratau impecabil. Vrea sa va spun ca la modul cum am ultragiat masina , cauciucurile s-au comportat peste asteptari si cu mult psete Dunlop-urile noi. Urmatoarele cauciucuri vor fi tot Michelin deoarece sunt foarte multumit de actualele gume.
James Kilowatt
Ma gandesc si eu la incaltari noi pentru petrolier, si de iarna si de vara. Acum am allseason Michelin Energy care sunt cam... neconvingatoare.

As vrea pneuri de vara 205/55R16, indice de viteza W. Pe dimensiunile astea nu prea am gasit mare lucru. Acum e incaltata cu indice V (aka 240km/h). In Detuchland am depasit viteza asta, sa-mi fie rusine, trebuia intai sa verific... Paranteza... se poate limita electronic viteza cu vag-comul? As limita-o la 235 pana rezolv ca sa fiu sigur biggrin.gif
Sa fie aderente si silentioase. Durabilitatea e mai mai putin importanta, intrucat oricum nu merg f multi km.

As vrea si pneuri de iarna (eventual cu jante de tabla) tot dimensiunea asta. Aceleasi criterii, aderenta si silentiozitate. O sa vad ce propun aia de la skoda, au ei un "pachet jante + pneuri iarna". Insa probabil e o teapa, ca toate pachetele.

In cazul in care nu gasesc unele de vara pe 16 cu indice W, caut eventual si pe 17, cu tot cu jante. Iar jantele de 16 fie le incalt cu unele de iarna, fie le dau la schimb pe jante de tabla + diferenta.

Ideal ar fi totusi sa gasesc pe 16 si de iarna si de vara (indice W), asta m-ar scuti de o bataie de cap si cu roata de rezerva.

Ceva idei?
vio
pai toyo t1r sunt w pe 16 si zr uri. iarna un GW ug7. oricum silencio iarna cam greu.
mariusdruta
Eh hai ca gasesti absolut orice, sa nu pozam chiar in belgianu' clasic care crede ca orice legat de masina tine exclusiv de 'son garagiste'...

La orice auto5 iti pot oferi majoritatea cauciucurilor pe care le poti lista foarte simplu pe clasicul:

http://www.pneusonline.be/

Destul de inguste cauciucurile pentru masina (m-as fi asteptat sa vina cu 215 macar, dar deh, e nebunia cu consumul), in schimb teribil de ieftine pe dimensiunea asta. Personal is mai conservator, Conti Sportcontact 2 sau Bridgstone Turanza ER300 si respectiv Dunlop Winter Sport 3D. Ma rog, pentru drumurile astea normale, ca in Romania vad ca se poarta mai de circuit, unde-s conditii.... smile.gif

P.S. fantastic de 'prafuit' forumul, noroc cu cate un subiect mai fierbinte gen versusu' lu' masina lu' tata lu' prietena lu' titi...
James Kilowatt
Stiam deja siteul, am gasit vreo cateva caucioace, insa mi-e incomod sa imi vina acasa, sa le iau in portbagaj, sa ma duc sa le montez, sa le echilibrez, etc. Toate livrarile vin la ora 1 cand in mod normal omu' muncii e pe ogor.

La auto5 , o janta "generica" din otel pe 16 + un pneu cinstit la dimensiunea mea la auto5 costa cam 200€. E rezonabil, insa nu foarte grozav.

De garajistul meu nici nu mai vorbesc, la skoda pentru superb au "kit de iarna" doar pe 18" si o roata din otel + 1 pneu + 1 capac e 470€. Pentru 16" tre' sa sun la VW. La Skoda mai au si pe 15, pt octavia, la un pret rezonabil, insa eu vreau 16.

Ideea e ca pe siteul Skoda Romania 4 roti de 16" + 4 pneuri + 4 capace e 1400 roni. Daca nu am inteles aiurea... Daca mai dau (presupunem prin absurd) si 100€ la Atlassib pentru transport, ies oricum la juma' de pret fata de Auto5, si sunt "originale Skoda", ceea ce sunt convins ca e o prostie, insa nu am chef de discutii neprincipiale cu aia de la garaj in caz de probleme cu garantia. N-am chef sa le dau idei sa mai caute si alte .... imbunatatiri rolleyes.gif

Pentru alea de vara merge, o sa ma duc la Auto5 daca mi-e lene sau comand online daca ma apuca entuziasmul.

Cu cele de iarna mai investighez o solutie cu iz social. Cineva din familie si-a pierdut jobul, si apoi si-a facut praf masina (o octavia) care nu mai era asigurata si pt care inca plateste credit. Are un set de pneuri de iarna la dimensiunea care imi trebuie pe care vrea sa le vanda, noi noute, nu a apucat sa le mai foloseasca. Daca nu le iau eu s-ar putea sa le ia taica-miu... ma vedem.

PS
Cu consumul le-a iesit teehee.gif Ultimul drum mai lungut - Bruxelles Dunkerque, 160km, 5 persoane (aka 4 + una mica), 116km/h medie de viteza, mers calm, 6.7l/100km consum mediu din centru in centru...
Desi nu asta a fost calculul pe care l-am facut cand am ales jantele de serie, ci pentru ca nu vreau sa-mi rupa ficatii, au mers mai degraba pe ideea de confort.
Watcher
QUOTE
Ideea e ca pe siteul Skoda Romania 4 roti de 16" + 4 pneuri + 4 capace e 1400 roni.

Nu cred ca in 1400 intra si jante si gume.
In mod normal vreo 1400 sunt 4 anvelope de dimensiune gen 205/55/16.
James Kilowatt
Or fi dimensiuni mai mici, si ceva de genul "de la 1400 roni". Insa chiar si dublu sa fie, tot merita avand in vedere ca sunt "originale" iar la pretul ala aici iau generice.
HalbaSus
QUOTE
Desi nu asta a fost calculul pe care l-am facut cand am ales jantele de serie, ci pentru ca nu vreau sa-mi rupa ficatii, au mers mai degraba pe ideea de confort.


Eu nu cred in comfortul superior al gumelor de 16"... suspensia conteaza mult mai mult decat cei cativa mm de balon umflat cu aer, eu sincer as lua gume de iarna pentru jantele actuale de 16" si mi-as lua gume de 17" (cu gume de vara 235/50/17 ca sa nu ai probleme nici cu comfortul) pentru vara.

James Kilowatt
Am sunat la skoda, o janta din otel de 16" + pneu Uniroyal (probabil made in Romania) e 130€. Ramane de vazut daca se potriveste, ca e pt superbul vechi, pt asta nou nu au decat pe 18" la pretul pe care vi l-am spus mai devreme. Probabil, tot cu Uniroyal... asta e o marca destul de populara, specialisti pneuri de ploaie. Lumea crede ca e belgiana pt ca se fabricau la Liege, si se vand destul de bine... insa in realitate e americana si acum se fac in Romania.

@Halba
M-am gandit la varianta asta. Ideal ar fi fost sa scap de jantele din aliaj pe 16 si sa iau din otel.
Dezavantajul e cu roata de rezerva, ar trebui sa am una de iarna si una de vara.
Insa nu prea ma omor nici dupa alea de 17, nu mi se pare ca merita efortul. Le-am vazut, nu e mare diferenta si in afara de aspect nu cred ca mai e si altceva de capul lor.
Iar pe alea de 19 le-au descaltat suedezii cand au facut testul elanului cu varianta break confused.gif
HalbaSus
Treaba cu "jantele de tabla sunt mai bune iarna" este adevarata (probabil) dar eu circul de cativa ani buni cu jante de aliaj iarna si nu am observat efect adverse majore... Cele 2 mari avantaje ale jantelor de tabla ar trebui sa fie faptul ca nu intra zapada intre spite si ca nu le afecteaza sarea aruncata pe drum.
- Desigur daca e zapada foarte mare si intra intre spite... si opresti inainte ca ea sa fie topita de caldura degajata de roata/frana atunci vei ramane cu bulgari inghetati intre spite iar acestea vor dezechilibra roata. Dar... sincer... cat de des ai zapada asa mare in belgia ? si oricum e un fenomen care se poate intampla de cateva ori pe an si nici atunci nu reprezinta decat un factor deranjant temporar (pana se topesc sau cad bulgarii)
- Sarea distruge lacul de pe jantele de aliaj... mhm... asa o fi, eu nu am observat, plus ca din cate stiu nici macar in romania nu se mai da cu sare ci cu clorura de calciu sau ceva de genu... oricum jantele mele au suferit mai mult de pe urma pietricelelor, gropilor, decat de pe urma sarii aruncate pe drum.

Avantajele variantei cu jantele de 17 ar fi:
- Ar arata bine si iarna (cand ar avea jante de aliaj de 16) si vara (pe 17) chiar daca diferenta dintre cele 2 look-uri nu ar fi prea mare.
- Jantele de 17 permit gume mai late, gume mai late = aderenta mai buna, in plus oferta de gume UHP e mult mai mare pe 17" decat pe 16".
Watcher
Eu zic ca dimpotriva, cu cat balonul e mai mare , chiar se simte diferenta ca si amortizare preluata de anvelopa :-)
In rest sunt de acord total cu parerea lui Halba cu mersul cu jante de aliaj iarna, am exact aceeasi experienta ca si el.

Ca sa afli daca iti merge janta de 16 in locul celei de 18 ai de raspuns la urmatoarea intrebare: "cat de mari sunt etrierii" ?
Spre exemplu, la LC 120, daca pastrezi ETul stock, nu iti incap jante de 16 in loc de 17 din cauza etrierilor.
In australia sunt niste domni care au polizat exteriorul etrierilor ca sa poata pune jante mai mici.
IN schimb, daca cresti ET-ul (inspre negativ) vei avea sanse sa bagi jante mai mici peste aceeasi etrieri. Aceasta solutie sufera de problema 'imi mai incap rotile cand iau viraj?'

Revenind la anvelope late vs inguste pt iarna, din cate tin eu minte am mai discutat pe aici de cateva ori si am concluzionat asa:
- daca mergi in zapada in care te-ai putea afunda si ramane pe burta atunci gume cat mai late (vezi masinile gen arctictrucks)
- daca in schimb mergi in zapada in care daca te afunzi ajungi la asfalt, atunci gumele inguste sunt castigatoare (vezi masinile de WRC)



DRAGOS
Jante de 16", tabla. La civic am avut probleme iarna trecuta, ramanea zapada intre spite si aveam niste vibratii ingrozitoare smile.gif
Mircea104901
Eu merg pe aliaj iarna. Nu am avut probleme, si am mers in zapada mare ca nu-mi mai functionau senzorii ABS, si tot nu s-a blocat zapada intre spite.
Cred ca, conteaza si designul jentilor de aliaj in toata treaba asta. Plus ca sunt mult mai ieftine(OEM - am luat de la Rial) decat cele de tabla (originale) (la mine asa a fost).

Diferenta de 1" la diametru intre jenti (adica 16" vs 17", sau 15" vs 16"), inseamna un cauciuc mai inalt cu ~1,25cm la talon, care nu e deloc neglijabil atunci cand e vorba de suspensie. Ex: 205/55R16 inseamna 205 x 55% = 112,75mm inaltime. Pentru a pastra aproximativ dimensiunile rotilor, pe 17 echivalent ar fi 205/50R17, adica 205 x 50% = 102,5mm. Diferenta intre ele e de ~ 10% ca inaltime. Clar cele pe 16" nu vor fi la fel de rigide ca cele pe 17", dar nici nu vor oferi acelasi raspuns rapid la schimbarea directiei pe un circuit.
Cauciucurile mele de iarna sunt tot pe 16 dar cu un ordin de marime mai mari, adica am luat 215/65R16 fata de 215/60R16 cat sunt cele de vara; imi ofera 10,75mm in plus la garda la sol, mm care se simt in anumite conditii. In rest imi da peste cap kilometrajul (adica indica mai putin decat merg in realitate) si am demaraj mai slab un pic (cuplu mai mic transmis la sol).
James Kilowatt
@Watcher
Jantele mele actuale sunt pe 16, deci ar trebui sa mearga si cele din tabla.

@Halba
In Be a inceput sa fie mai multa zapada decat ma asteptam, iar la dezapezirea e ca-n Romania. Tre' sa-mi caut pneuri de iarna si la scuter biggrin.gif
In plus in iarna asta intentionez sa ajung in Germania, Austria, Elvetia si chiar Romania, tari cu traditie in ale nametilor. Zapada insa ca sa pun burta pe pamant nu cred sa vad pe undeva, ca eu merg totusi pe drumuri publice, asa ca probabil voi ramane la pneurile inguste.

Teoria pneu mai lat -> aderenta mai buna probabil e valabila pe uscat, desi mi-e greu sa cuantific cu cat. Pe ud insa mi-e teama ca e invers... iar in Be e destul de ud smile.gif Asa ca voi ramane la dimensiunile actuale.
Asta nu inseamna ca nu voi cauta la un moment dat unele pt circuit care pot fi si pe 17 whistling.gif

La confort nu conteaza doar balonul, ci si masa totala a pneului + janta, care intra la masa nesuspendata. Sper ca alea pe 16 sunt mai usoare decat alea pe 17, care sunt si sensibil mai late ...
ozz86651
Saptamina trecuta cauciucurile Bidgestone Potenza RE 960 AS Pole position au tinut sa-mi transmita un mesaj prin explozie stinga spate pe autostrada cind veneam de la munca. Cauciucurile pe fata mai aveau putina viata in ele, dar cum vine iarna si de acum o sa vada multa ploaie si zapada in drum spre ski, am decis sa le schimb. Le-am schimbat cu Continental Extremecontact DWS . Tot UHP All season, din experienta mea cea mai buna alegere pentru clima de aici.
Pina acum am mers numai pe uscat cu ele. Impresii: astea noi parca se simt mai grele, la invirtit volanul. Evident, chiar sint mai grele ca-s noi smile.gif. Si nu tin directia la fel de bine. Se simt putin de parca au balonul mai mare si roata ceva mai mica fara de potenza, sint putin nesigure, parca se flexeaza.
In schimb la frinari pe drept stau cel putin la fel de bine, si din teste la ud si zapada stau mult mai bine.
Cind am citit testele am vazut toate astea dar nu mi=am inchipuit o sa simta asa tare... am crezut ca e o chestie de finete si o vezi pe circuit pe un supercar.
Pe Mazda am niste caucicucuri care pina acum imi plac destul de mult, desi nu le-am testat cine stie ce in zapada. Sint foarte precise si manevrabile.

BFGoodrich g_force Super Sport A/S
f1anatic
Caut Conti Extreme Contacts DWS pt 2 masini si TireRack le are in Bational Backorder; Discount Tire in Backorder; Pep Boys in Back Order...de citeva saptamini. Unde le-ai gasit mai nene ? Zi si mie...ca platesc sa le iau din California, nu-i bai.

Eu am vechile Conti Extreme Contacts pe Legacy si sint FOARTE multumit de ele.
ozz86651
Tirerack evident. Poate dimensiunea de la Civic e mai usor de gasit?
f1anatic
QUOTE (ozz86651 @ Dec 10 2010, 02:53 AM) *
Tirerack evident. Poate dimensiunea de la Civic e mai usor de gasit?



Mda. Avem o magazie Tirerack in Indiana. Poate trebuie sa merg direct acolo si sa ii pun sa caute. Oricum pe net nu ;e gasesc 225 x 45 R17 si 225 x 50 R17
paula_mircescu
helou. is noua pe-aici, nu le prea am cu tehnica, dar am zis ca trebuie sa ridic si eu standardul, atat de scazut pt femeile la volan. imi plac discutiile voastre, f constructive, imi iau notite smile.gif. on-topic asa, eu am luat proaspete acum dunlop 3d. scumpicele, dar m-am speriat ca de la zi la alta vad alt pret si mi-am imaginat ca in toamna va fi jale mare.
DORU
Vara sanie...iarna car...extrapoleaza la anvelope... wink.gif
AZAZEL
dunlop wintersport 3d este unanim acceptata ca fiind cea mai buna anvelope de iarna
DORU
Eu am alta varianta: Goodyear UltraGrip 7+...pt iarna.
eduardmanole
da, si goodyear sunt ok. uite de ce e toata lumea cu dunlop in minte, si pe buna dreptate: http://www.automarket.ro/stiri/dunlop-wint...arca-36291.html. eu totusi as zice ca nici Bridgestone nu sunt mai prejos, si ei au modele smechere de tot la all season. evident, cu un pret pe masura. si eu sunt adept all-season. mai ales ca n-am loc prea mult de depozitat pachete de roti smile.gif. la polul opus (financiar vorbind) gasesti Debica, all-seasons (de exemplu e o promotie la autozone daca nu ma insel. google it).
Mikel_987
Salutari,

Am un golf 4 din '98, 1.4 16v 75cp luat in septembrie 2010. Pana acum am avut Michelin Alpine dar am de facut un drum pana in germania (2000km) si trebuie sa imi au alte gume ca sunt prea tocite. Pana acum am fost multumit de cele care le-am avut pe masina desi erau destul de uzate (pe ultima suta de metri) s-au comportat ok si pe iarna si pe ploaie (nu sunt prea vitezoman). Acum trebuie sa iau altele si nu stiu ce....oferta e prea bogata.

Aveti vre-o sugestie?
DORU
Dimensiuni clasice 195/65/R15 cauti ?
Mikel_987
QUOTE (DORU @ Jun 18 2011, 05:50 PM) *
Dimensiuni clasice 195/65/R15 cauti ?



Scuze, am uitat sa precizez asta.

Da, dimensiunea clasica 195/65/R15. Ma intereseaza sa se descurce bine pe ploaie si sa nu se uzeze prea repede. Am ABS la masina, dar pana la ABS e cauciucul.

Nu stiu daca sa iau de vara sau all season, e prima masina si nu ma pricep. Dar nu ma deranjeaza sa iau de vara si sa le schimb la iarna cu altele, spun asta pentru ca am auzit ca cele all season sunt bune dar nu prea.

Multumesc pentru promtitudine.
DORU
Cu placere !

Pt vara: Googyear HydraGrip > excelente pt carosabil ud si cu aderenta buna pe uscat
http://www.motormobiles.de/autoberichte/go...-hydragrip.html

Pt iarna: Kleber Krisalp HP2 > marca mainstream a Michelin (Tigar fiind cea entry), sunt excelente pe zapada
http://www.reifen-vor-ort.de/reifen_detail...eb07f-mc-4.html

Ambele modele de anvelope le-am testat minim 2 ani pe masinile din familie, asa ca le recomand in cunostinta de cauza.
Iar ca buget...vei iesi f bine !
hdi
O recomandare pt Subaru Outback 215/55 R17, de vara?
Criterii: bune, durata de viata mare, silentioase.
Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.