Help - Search - Members - Calendar
Full Version: OPEL CORSA 1.0 - motorul tzacane ca un disesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Liviu54785
Salutare

Am un CORSA 1.0 la care i-am skimbat uleiul cu destul de multa intarziere. Am pus Elf 10W40. Motorul se aude ca un diesel veritabil ( asta si inainte si dupa skimbul de ulei ).
Diversele pareri care le-am auzit pana acum au fost majoritatea legate de tacheti. Ca ar fi hidraulici si unu e dezamorsat, ca sunt mecanici si ca trebuie reglati, ca bate axa cu came, ca mai shtiu eu ce....
Sonda de noxe imi aprinde beculetul in bord ceea ce poate avea ca motiv arderi incomplete sau bube/nesincronizari in timpii de aprindere. Cu tachetii ma poate lamurii cineva? Ce natie sunt pe motorashul asta??
Am vazut ca cineva a mai avut problema asta si a rezolvat-o cu ulei Valvoline. Eu am pus si aditiv pe baza de teflon ( cica sa amorsez tachetu ala buclucash ...dar .. nimik ).
Vreo idee??

Multumesc anticipat
Meditatorul
liviu, motoarele moderne nu se mai compara cu motoarele de dacie la care toata lumea umbla si le repara dupa ureche.

de ce nu incerci la un service sa afli o parere avizata?
Liviu54785
Poi ashtia care ishi dau cu parerea cica sunt mecanici de meserie...Nu am avut timp sa ma uit la motor la modul " operatie cu deskis pacientul ". Aha ca tot ce s-a concluzionat a fost dupa simptomele din exterior. Citind un post pe aceeasi tema am crezut ca poate cineva sa imi explice si mie cauza...

Si inca ceva .. CORSA C 1.0 2001 are tacheti hidraulici???
Demeter72279
Buna,

Am masinuta exact ca al tau. Si eu am avut nelamuriri fata de zgomotul diesel al motorasului. Eu am ajuns la concluzia dupa multe pareri ascultate ca este datorita celor trei cilindri. Are alt sunet cu ce tre sa ne obisnuim. Daca mergi la un service si aia vad ca nu stii o sa gaseasca tot soiul de probleme si o sa te coste aiurea.
Asta prima parte cu zgomotul de motor.

Ulei am pus si eu Valvoline 10W40 si este ok.