Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Matiz sau Opel Corsa,ce sa aleg ?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Sabin78073
Matiz=2003,23000km,full options,4500 euro.
Opel Corsa=1999,128000km,full options,motorina,4900 euro.
Ce sa aleg fratilor ? Sunt incepator.
alexandru-179
salut! in situatia ta eu cred ca as merge pe mana matizului...are si mult mai putini km, e mai noua cu vreo 4 ani ceea ce conteaza mult zic eu, e si mai ieftina si nu cred ca consuma mai mult decat o corsa diesel la 128 mii km...plus ca o sa ai costuri mai reduse la asigurari, revizii, piese etc...
Sebastian39516
Conform datelor tale, eu as alege Matizul. Corsa aia pare usor batranica...Cred ca e posibil sa ai in scurta vreme probleme la caseta de directie, ma refer la Corsa, ca doar au astea noi si nu vad de ce nu ar avea o masina cu destui km in spate, iar intretinerea Corsei o sa te coste mai mult. Evident, consumul Corsei este mult mai bun decat al Matizului, dar trebuie sa-ti pui intrebarea si cati km ai de gand sa faci pe an, unde o sa mergi mai mult(afara sau oras)...Mai am o parere: daca ai banii de care vorbesti, mai bine mai faci un credit de 3-4000 euro si iti iei o Corsa din 2004, chiar si diesel. Succes in a alege corect!
Vlad6
man sunt stric subiectiv cand iti spun "fereste-te de matiz" sfatul meu este sa-ti iei o masina deci clar Opel .... asta ca sa nu rad si eu din logan de tine la semafor biggrin.gif
Later edit: are dreptate sebastian masina nu e fier de calcat asa ca mai bine dai un ban in plus si-ti iei ceva ca lumea
Adelin Daniel47895