Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Colt 1.5 Di-D...merita banii??
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
George76037
Va salut !
de curand am fost la un drive test cu masina din titlu.Mi-a placut foarte tare.Oferta care mi-a fost facuta ajunge la 12.200 cip si include cam tot ce vreau:geamuri, oglinzi electrice, jante de 16' airbaguri sofer, pasager, laterale, comenzi pe volan, proiectoare ceata, volan si schimbator in piele comp. de bord si altele menite sa iti faca viata frumoasa.
Intrebarea mea este daca isi merita banii, pentru ca din ce am mai citit eu pe forum la suma asta m-as putea incadra la o clasa mai mare ( ope astra classic, H. Accent s.a)
Asadar, se merita sa iau o Coltu - generatie noua, bine dotata, dar mai mica, sau ceva din clasa superioara , - mai cheala.
Mentionez ca masina va fi folosita in special in oras.
marian78089
ce mai stai pe ganduri?E clar ca varianta cu colt-ul e cea mai fiabila ptr oras,si sis merita si banii....
Mihai66305
Ma tem ca ajungi la pret de Astra H 1.3 CDTI, 90CP, deci personal mi se pare putin cam scump Colt-ul diesel, desi are motor provenit de la Mercedes...
George76037
de asta ma tem si eu...tocmai de aceea am pus acest topic
Va multumesc de raspunsuri, dar va rog sa va spuneti in continuare parerile!
adi.mitrea
Poate faci o vizita pe la Hyundai.

Accent diesel CRDI 110 cai FULL la 13.000 euro DDP.

Eu zic ca merita masina asta... si nici nu e prea mare pt oras. Coltul e un pic mai scurt dar ca latime sunt comparabile.

Coltul mi se pare foarte scump pentru ce ofera. La colt nu-mi place bancheta spate. M-am simtit parca in SUV.
adi.mitrea
Poate faci o vizita pe la Hyundai.

Accent diesel CRDI 110 cai FULL la 13.000 euro DDP.

Eu zic ca merita masina asta... si nici nu e prea mare pt oras. Coltul e un pic mai scurt dar ca latime sunt comparabile.

Coltul mi se pare foarte scump pentru ce ofera. La colt nu-mi place bancheta spate. M-am simtit parca in SUV.
George76037
M-am uitat azi iarasi pe listele de preturi de hyundai accent...hmm...mai ieftin intr-adevar, singura problema este ca nu am vazut nicaieri scris 110 cai (varianta diesel ) si numa 82cp. :scratchchin:
Ma poate lamuri cineva va rog, eventual cu un link cu datele tehnice si lista de preturi pt acest motor ( cel de 110 cp )
Mihai66305
http://www.hyundai-motor.ro/showroom/index...32&action=3

E un motor foarte reusit, 16 supape DOHC, commonrail+intercooler si turbina cu geometrie variabila.
ROBERT83551
Diferenta de pret dintre CZ3 motorina si CZ3 benzina este mult prea mare. Daca nu ti-ai cumparat inca masina iti recomand CZ3-ul cu motor de 1.3 la 95 CP. E belea!
Cristi86127
QUOTE(George76037)
Va salut !
de curand am fost la un drive test cu masina din titlu.Mi-a placut foarte tare.Oferta care mi-a fost facuta ajunge la 12.200 cip si include cam tot ce vreau:geamuri, oglinzi electrice, jante de 16' airbaguri sofer, pasager, laterale, comenzi pe volan, proiectoare ceata, volan si schimbator in piele comp. de bord si altele menite sa iti faca viata frumoasa.
Intrebarea mea este daca isi merita banii, pentru ca din ce am mai citit eu pe forum la suma asta m-as putea incadra la o clasa mai mare ( ope astra classic, H. Accent s.a)
Asadar, se merita sa iau o Coltu - generatie noua, bine dotata, dar mai mica, sau ceva din clasa superioara , - mai cheala.
Mentionez ca masina va fi folosita in special in oras.


Si eu am avut problema asta...H. Accent, Astra sau Colt...m-am decis in cele din urma, de doua saptamani sunt posesorul unui Colt CZ3 1.5 SAM si sunt extrem de multumit, nu se compara, masina isi merita banii, are performante super, e fiabila, arata bine (intoarce lumea capul dupa ea pe strada) si este de generatie noua.
Ungureanu89307
De curind sunt proaspat posesor de Colt 1.5 D-ID 95 CP. Sunt f multumit de el. E adevarat am mers doar 700 de Km dar este cu mult peste asteptari. Am condus si 1.3 benzina 95 CP dar nu se compara. Practic e alta masina, super nervoasa, cu o tinuta impecabila de drum. Consumul de carburant este de 5.3 extraurban si 7.2-7.9 in oras.( in functie de cite stopuri prinzi si de cite ori stai la semafor).
Adrian89067
Cu un Colt in trei usi 1.5 DID de 70kW o sa-i imbolnavesti pe multi posesori de masini "smechere" :boxing: . Are niste calitati dinamice foarte bune pentru o masina din clasa. Daca faci un drive test o sa te lamuresti singur despre ce este vorba.
Cristi86127
De ce nu se compara cu versiunea pe benzina 1.3 95CP ?

Ai facut un drive teste si cu varianta pe benzina de 1.5 109 CP ? :boxing:
Mihai66305
Cei de pe autozeitung.de au scos reprize identice si timpi pe circuit f. aproiati cu cele 2 motorizari de 95 CP, benzina, respectiv motorina. E si normal, doar au aceeasi putere wink.gif
Bogdan90772
Salut tuturor!

Avantajele la motorizarea diesel sunt consumul mai redus si cuplul mult mai mare.
Dezavantajele sunt legate de pretul mai mare de achizitie.
Depinde practic de numarul de kilometri rulati anual - exista o limita unde este mai avantajos sa cumperi un vehicul pe benzina (in cazul unui rulaj anual foarte mic), dupa care avantajul trece de partea propulsorului diesel datorita economiei rezultate din consumul de combustibil.
Desigur mai intra in calcul si aspectele de ordin personal.
Totusi motorul 1.5DID ofera niste performante dinamice remarcabile. L-am testat la limita superioara si e SUPER OK.
Andrei Suzuki
Mie nu prea imi place in treapta a 4-a si a 5-a.Parca se simte asa,o lipsa de putere.Totusi,masina accelereaza frumos;dar totusi parca nu mai e asa evindent ca in treptele inferioare. E primul diesel,asa ca nu sunt obisnut.Probabil ca asa e la "tractorase".
Cristi86127
la benzinar e invers beer.gif
Ungureanu89307
Asa cum s-a spus si mai sus senzatia de putere la un diesel este data de cuplul mult mai mare. Spre deosebire de un motor pe benzina unde puterea maxima este obtinuta atunci cind motorul este turata destul de violet ( 4500-5000rpm) la un diesel puterea maxima este disponibila la turatii mai joase. Una peste alta trebuie sa recunoastem ca in oras nu pot sa conduci permanent tinind motorul f turat sa ai acces la puterea maxima. La diesel in schimb daca mergi normal motorul are cam 2100-2200 rpm adica exact in plaja unde cuplul este maxim sau aproape maxim. Poate din acest motiv apare si senzatia de putere mai mare. Este doar o senzatie pot fi si subiectiv.Eu am condus mult timp masini pe benzina ( cind spun asta ma gindesc la Passat 1.8T - 150 CP) dupa care am trecut pe diesel ( Laguna 2.2 CDI 150CP). Stiu f bine cum se comporta o benzina si cum se comporta un diesel. Din acest motiv am optat pt un Colt diesel. Rentabilitatea la un diesel este conditionata de nr de km facuti de fiecare. Sunt unele pareri preconcepute ( dupa mine)vis a vis costurile de intretinere in sesul ca la diesel ar fi mai mari. Eu pot sa spun ca la Passat costurile de intretinere au fost imense, noroc de garantie. La 60.000 de km m-a lasat turbina spre ex. iar cind schimbi distributia este ucigator: 45.000.000 (la Porche Bucuresti Nord). Cu Laguna nu am avut probleme, e drept ca am predat-o la 30.000 Km cind am plecat din firma, iar in timpul asta am facut doar reviziile obisnuite. Poate ca acest ex e unul destul de personal dar am destui prieteni care au diesel si spun ca intretinerea nu este atit de scumpa pe cit se asteptau. E doar un pct de vedere.
Adrian89067
Dieselul de 1.5 de pe Colt nu numai ca da cuplul maxim la 1800 rpm dar acesta este si cu 45% mai mare decat cel al motorului de 1.5 benzina de 80kW. Deci nu este cazul sa comparam performantele dinamice ale dieselului cu nici un motor pe benzina. Cine a mers cu masina respectiva stie despre ce este vorba biggrin.gif Nu vorbesc de viteza maxima ci de acceleratia dezvoltata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.