Ventilator Logan diesel |
This topic is about Ventilator Logan diesel, the author, vma, wrote about: Salut, Am si eu o intrebare: la Logan 1.6 bezina cand se opreste masina mai functioneaza cateva minute ventilatorul sa raceasca motorul dar la diesel ... To read more just scroll down
Ventilator Logan diesel |
Apr 14 2006, 05:56 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
Am si eu o intrebare: la Logan 1.6 bezina cand se opreste masina mai functioneaza cateva minute ventilatorul sa raceasca motorul dar la diesel nu mai merge ventilatorul dupa ce se opreste masina. Este normal? -------------------- |
|
|
Apr 14 2006, 06:23 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 03 From: Bucuresti Member No.: 17.931 |
Depinde ce temperatura are motorul.Daca se nimereste ca la oprirea motorului termocupla de la radiator sa fie conectata si ventilatorul tau va merge.Eu am Ambition 1.6 si pot sa-ti spun ca doar odata mi s-a intamplat sa opresc motorul si electroventilatorul sa continue sa mearga.In rest cand opresc motorul e oprit si electroventilatorul.Deci conteaza in ce stare gasesti termocupla in momentul opririi motorului.
-------------------- Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
|
|
|
Apr 14 2006, 07:13 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
Dar dieselul a venit dupa un drum de 250km si ventilatorul s-a oprit o data cu motorul. Iar frate-miu cu 1.6 MPI a venit numai de la servici si tot a mai mers ventilatorul vre-o 3 minute. Exista posibilitatea sa nu fie conectat ventilatorul? Am vazut ca daca pornesc AC porneste si ventilatorul.
-------------------- |
|
|
Apr 15 2006, 07:59 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Daca mergi prin oras bara in bara,poti sa incalzesti motorul mai mult decat unul venit de la drum lung.Si oricum un diesel se incalzeste mult mai greu decat un motor pe benzina. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 22 2006, 08:49 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 03 From: Bucuresti Member No.: 17.931 |
-------------------- Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
|
|
|
May 22 2006, 08:57 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 03 From: Bucuresti Member No.: 17.931 |
QUOTE(vma) Dar dieselul a venit dupa un drum de 250km si ventilatorul s-a oprit o data cu motorul. Iar frate-miu cu 1.6 MPI a venit numai de la servici si tot a mai mers ventilatorul vre-o 3 minute. Exista posibilitatea sa nu fie conectat ventilatorul? Am vazut ca daca pornesc AC porneste si ventilatorul.
Ventilatorul este normal sa-ti porneasca odata cu cuplarea AC.Acesta face condensarea freonului in condensator.Fara ventilator condensarea n-ar mai avea loc,vaporizatorul ar fi alimentat cu gaze in loc sa fie alimentat cu lichid.Fara lichid la intrarea in vaporizator nu ar mai fi vaporizare, deci racire.In plus presostatul pus pe refularea din condensator ar decupla compresorul in caz ca ventilatorul nu ar porni.Deci e normal sa mearga continuu cand ai AC pornit.Stiu ce vorbesc ,sunt frigotehnist si am reparat multe inst. AC auto. -------------------- Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
|
|
|
Jun 1 2006, 10:31 AM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
mersi mult. Am fost si la service si mi-a zis tot la fel ca e ok
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 07:36 AM |