pareri cu privire la pierderile de ulei |
This topic is about pareri cu privire la pierderile de ulei, the author, vali72033, wrote about: Am o nova 1,6 L si in timp ce mergeam cu ea a inceput sa ii scada puterea,fiind noapte si avand bordul modificat nu mi-am dat seama ca imi feirbea apa ... To read more just scroll down
pareri cu privire la pierderile de ulei |
May 2 2006, 10:58 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.026 |
|
|
|
May 2 2006, 05:31 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-April 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 75.103 |
pot fi doua probleme.de fapt si sunt dak ai ajuns asa. e posibil sa te fi lasat pompa de ulei si nemaiavand ungere sa fi omorat si segmentii.sa ramai fara ulei asa dintr-o data nu e normal.oricum ar trebui sa iesi o compresie si sa faci o comparatie intre cilindri.si pune ulei sa vezi dak urca sus la axul cu came.
|
|
|
May 2 2006, 09:02 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Daca nu s-a gripat motorul in urma functionarii fara ulei este bine.
Exista posibilitatea sa se fi fisurat garnitura de chiuloasa, apa sau antigelul (ce ai avut in ea) sa fi patruns in ulei marindu-se cantitatea acestuia si aruncandu-l pe evacuare si in filtru. Pune alt ulei, apa si in ralanti vezi ce se intampla. Daca la 90 grade, arunca apa pe esapament, o garnitura de chiuloasa noua. Aceasta este pura teorie, dar cred ca ai face mai bine sa mergi cu ea intr-un service sa o vada un specialist. Asa prin discutii nu-ti prea dai seama ce are, caci simptomul este totusi de segmenti dusi. |
|
|
May 4 2006, 02:04 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.026 |
-------------------- Mercedes C 200,`99,Benzina,16V-130 cp
|
|
|
May 4 2006, 02:19 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
|
|
|
May 4 2006, 02:40 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
De unde stii ca sunt segmentii uzati ? Ai desfacut motorul ?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 4 2006, 02:45 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca tot ai pus apa si ulei, si ai mers cu ea putin, vezi cum arata si uleiul, nu doar. Daca are bule pe joja, atunci iti amesteca fluidele. Iar daca miroase a benzina, ai si segmentii dusi.
Compresia se poate masura destul de usor la un garaj si nici nu poate sa coste mare lucru. Dupa ce raul a fost facut, e greu de spus daca ai ramas fara ulei pentru ca s-au dus segmentii, sau daca s-au dus segmentii pentru ca ai ramas fara ulei. Daca era pompa, ar fi trebuit sa ti se aprinda martorul la bord ca ai ramas fara presiune! Orice masina are fie un manometru care da direct presiunea (Moskwich), fie un martor care se aprinde daca scade sub un prag (restul lumii ) -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 5 2006, 07:02 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
QUOTE(vali72033) Sincer sa spun am ramas fara apa in vas dar i-am pus alta sa va daca are ulei in ea si nu are,deci garnitura de chiulasa sare din schema.Acum eu stau si ma intreb de ce mama dracu mi-a mancat segmentii,e ceva normal la dacie?Fratilor,ajutati-ma ca nu am mai avut dacie si nu stiu ce dracu sa cred.Intrebarea mea este:a fost alergata inainte si de aia s-au dus?Motorul se invarte,acu cateva zile si pornea dar acum i-am dat bujiile jos si am inceput sa o demontez...Astept pareri de la cunoscatori.
Inseamna ca segmentii de ungere, probabil si cei de compresie sunt dusi. Ai cumparat-o exact in momentul in care nu trebuia, dar nu ai cum sa vezi ce este in motor. Cu un set de segmenti ar tb. sa rezolvi pb. Daca tot te-ai apucat sa o desfaci, verifica si supapele si planeitatea chiuloasei. Exista posibilitatea ca mergand fara apa motorul sa se fi incalzit excesiv si de aici pana la distrugerea segmentilor nu a fost decat un pas. Oricum tine-ne la curent cu reparatia si multa bafta! :wave: |
|
|
May 7 2006, 09:04 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
O problema asemanatoare am avut la un seat din 1992.In cazul meu,era fisurata garnitura de chiuloasa si amesteca apa cu uleiul.Insa asta se poate vedea f usor,verificand joja.La mine arunca apa si antigelul pe toba si scotea un fum alb dens.Am schimbat garnitura si s-a rezolvat.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 11:58 PM |