IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pareri cu privire la pierderile de ulei

This topic is about pareri cu privire la pierderile de ulei, the author, vali72033, wrote about: Am o nova 1,6 L si in timp ce mergeam cu ea a inceput sa ii scada puterea,fiind noapte si avand bordul modificat nu mi-am dat seama ca imi feirbea apa ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> pareri cu privire la pierderile de ulei
vali72033
post May 2 2006, 10:58 AM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.026



Am o nova 1,6 L si in timp ce mergeam cu ea a inceput sa ii scada puterea,fiind noapte si avand bordul modificat nu mi-am dat seama ca imi feirbea apa.Am oprit masina si am vazut ca nu mai aveam ulei in motor,imi aruncase uleiul pe esapament si in filtrul de aer.Din cate stiu eu asta inseamna ca trebuie segmentata.Acum va intreb pe voi,care ati mai trecut prin asa ceva,de la ce s-a intamplt asta?Eu am mers cu max 120 km/h cu ea si am cumparat-o de la un idiot cu 2 saptamani in urma el spunandu-mi ca masina a fost tinuta in garaj si nu a umblat cu ea.Faza e ca arata extraordinar de bine si motorul mergea bine cand am luat-o dar dupa 1500 km au picat segmentii.O fi si datorita faptului ca nu a mai fost alergata inainte?Astept pareri sa stiu ce i se va intampla....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciubotariu75110
post May 2 2006, 05:31 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 30-April 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 75.103



pot fi doua probleme.de fapt si sunt dak ai ajuns asa. e posibil sa te fi lasat pompa de ulei si nemaiavand ungere sa fi omorat si segmentii.sa ramai fara ulei asa dintr-o data nu e normal.oricum ar trebui sa iesi o compresie si sa faci o comparatie intre cilindri.si pune ulei sa vezi dak urca sus la axul cu came.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post May 2 2006, 09:02 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Daca nu s-a gripat motorul in urma functionarii fara ulei este bine.
Exista posibilitatea sa se fi fisurat garnitura de chiuloasa, apa sau antigelul (ce ai avut in ea) sa fi patruns in ulei marindu-se cantitatea acestuia si aruncandu-l pe evacuare si in filtru.

Pune alt ulei, apa si in ralanti vezi ce se intampla. Daca la 90 grade, arunca apa pe esapament, o garnitura de chiuloasa noua.
Aceasta este pura teorie, dar cred ca ai face mai bine sa mergi cu ea intr-un service sa o vada un specialist. Asa prin discutii nu-ti prea dai seama ce are, caci simptomul este totusi de segmenti dusi. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vali72033
post May 4 2006, 02:04 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.026



Sincer sa spun am ramas fara apa in vas dar i-am pus alta sa va daca are ulei in ea si nu are,deci garnitura de chiulasa sare din schema.Acum eu stau si ma intreb de ce mama dracu mi-a mancat segmentii,e ceva normal la dacie?Fratilor,ajutati-ma ca nu am mai avut dacie si nu stiu ce dracu sa cred.Intrebarea mea este:a fost alergata inainte si de aia s-au dus?Motorul se invarte,acu cateva zile si pornea dar acum i-am dat bujiile jos si am inceput sa o demontez...Astept pareri de la cunoscatori.


--------------------
Mercedes C 200,`99,Benzina,16V-130 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post May 4 2006, 02:19 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



N-ai s-o diagnostichezi/repari IN VECI pe forum !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post May 4 2006, 02:40 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



De unde stii ca sunt segmentii uzati ? Ai desfacut motorul ?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 4 2006, 02:45 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Daca tot ai pus apa si ulei, si ai mers cu ea putin, vezi cum arata si uleiul, nu doar. Daca are bule pe joja, atunci iti amesteca fluidele. Iar daca miroase a benzina, ai si segmentii dusi.
Compresia se poate masura destul de usor la un garaj si nici nu poate sa coste mare lucru.

Dupa ce raul a fost facut, e greu de spus daca ai ramas fara ulei pentru ca s-au dus segmentii, sau daca s-au dus segmentii pentru ca ai ramas fara ulei.

Daca era pompa, ar fi trebuit sa ti se aprinda martorul la bord ca ai ramas fara presiune! Orice masina are fie un manometru care da direct presiunea (Moskwich), fie un martor care se aprinde daca scade sub un prag (restul lumii biggrin.gif)


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post May 5 2006, 07:02 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



QUOTE(vali72033)
Sincer sa spun am ramas fara apa in vas dar i-am pus alta sa va daca are ulei in ea si nu are,deci garnitura de chiulasa sare din schema.Acum eu stau si ma intreb de ce mama dracu mi-a mancat segmentii,e ceva normal la dacie?Fratilor,ajutati-ma ca nu am mai avut dacie si nu stiu ce dracu sa cred.Intrebarea mea este:a fost alergata inainte si de aia s-au dus?Motorul se invarte,acu cateva zile si pornea dar acum i-am dat bujiile jos si am inceput sa o demontez...Astept pareri de la cunoscatori.


Inseamna ca segmentii de ungere, probabil si cei de compresie sunt dusi.
Ai cumparat-o exact in momentul in care nu trebuia, dar nu ai cum sa vezi ce este in motor. Cu un set de segmenti ar tb. sa rezolvi pb.

Daca tot te-ai apucat sa o desfaci, verifica si supapele si planeitatea chiuloasei.
Exista posibilitatea ca mergand fara apa motorul sa se fi incalzit excesiv si de aici pana la distrugerea segmentilor nu a fost decat un pas.

Oricum tine-ne la curent cu reparatia si multa bafta! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liviu8
post May 7 2006, 09:04 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 23-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.258



O problema asemanatoare am avut la un seat din 1992.In cazul meu,era fisurata garnitura de chiuloasa si amesteca apa cu uleiul.Insa asta se poate vedea f usor,verificand joja.La mine arunca apa si antigelul pe toba si scotea un fum alb dens.Am schimbat garnitura si s-a rezolvat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 11:58 PM