IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Consum ulei la astra 2.0 diesel 100 cp, an 2001

This topic is about Consum ulei la astra 2.0 diesel 100 cp, an 2001, the author, Octav69753, wrote about: Salut, Am un Astra G 2001 Caravan km:120.000 Km care mananca ulei (cam 250 ml la 1000 de Km). Am fost cu ea azi la Opel si un domn de la receptie serv ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Consum ulei la astra 2.0 diesel 100 cp, an 2001
Octav69753
post Mar 2 2006, 10:00 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.746



Salut,
Am un Astra G 2001 Caravan km:120.000 Km care mananca ulei (cam 250 ml la 1000 de Km). Am fost cu ea azi la Opel si un domn de la receptie service mi-a spus ca e normal si ca asa mananca toate peste 100 mii- sa stau linistit. Am tot citit post-uri de pe forum si am vazut ca intr-adevar mai sunt unele cu problema asta. Masina mai are o problema: se aprinde becul de service (ala cu cheia) cand merg la turatii f mici (mers in aglomeratie); becul se stinge cam la 2 sec dupa ce masina sare de 1500 ture. Am fost la alta reprezentanta cu respectiva problema si a pus masina pe tester si problema a fost de la vacuum. Tipul de aici a curatat piesa respectiva (erau ceva depuneri de ulei+diverse alte reziduri)si dupa ce a verificat diverse furtunete mi-a zis ca vacuum-ul functioneaza si ca nu prea are rost s-o schimb (mai ales ca e destul de scumpa). Dupa ce a curatat piesa respectiva nu s-a mai aprins becul si pe tester aparea totul ca fiind ok (s-a aprins a 2-a zi din nou). Pe la piesa respectiva scapa intr-adevar niste ulei (insa cantitatea pe care o scapa prin acel loc probabil e de ordinul 10 ml/luna - adica e o pata mica de ulei langa respectiva piesa).
So, intrebarea mea catre cei avizati era:
1. Sunt cumva in legatura cele 2 probleme (am citit de cineva cu o problema la un furtun de la vacuum si care consuma f mult ulei)
2. Sunt 2 probleme separate si daca e asa cam cat de grave sunt?
Mai adaug:
-masina merge cu ulei 5 W 30 de la Opel (ulei pe care vrea sa-l schimb cu unul mai gros 10 w 30)
-cel de la Opel mi-a zis ca situatia s-ar prezenta un pic mai bine daca as pune ulei Castrol 10 W si mi-a mai zis ca au o solutie care inlatura depunerile de calamina si care se adauga cu cateva sute de km inainte de revizie
-masina nu scoate nici un pic de fum si la RAR la revizia tehnica mi-a zis ca noxele emanate sunt f ok

Masina merge cam 8-10 mii km/luna si mi se pare cam jenant o data la 2 saptamani sa mai bag un litru de ulei.
P.S.:Daca cumva are cineva dintre voi un manual in care sunt specificate clar reviziile (la cati km se fac si ce se schimba la schimba la fiecare revizie) v-as fi recunoscator si as da si o bere-doua pe tema asta. Mi-ar trebui si manualul si pentru 1.7 dti - 2001.
Merci anticipat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Octav69753
post Mar 2 2006, 10:14 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.746



Hai sa mai adaug niste lucruri care pot fi importante:
-masina merge cam 90 % afara din oras - viteza croaziera 140km/h
-de cele mai multe ori nu merg mai mult de 2 persoane si nici greutatea in portbagaj nu depaseste 30-40 kg.

In aceleasi conditii de mers un Opel Astra 2003 1.7 DTi nu consuma deloc ulei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alec69426
post Mar 3 2006, 05:33 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 27-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.419



1. Eu am un Astra 2.0 DTI 16v din 2001 cu aproape 170.000. L-am luat la 118.000 din olanda (am fost eu dupa el) si de atunci merg in multa multa forja. Am mai facut vro 5 - 6 drumuri cu ea prin afara (franta, spania) si am remarcat o chestie: Consuma ceva ulei din cand in cand, dar cantitati neglijabile. Relativ. cam 100 la 3 - 4 k. Am mai auzit si pe la altii ca mai consuma un pic.
2. In gasca am MULTI prieteni cu dieseluri peste 130.000 km si toate mananca cam tot atat ulei, si toti merg mai mult sau mai putin sportiv...

Concluzia pe care o trag eu este ca poti sa stai linistit si ca e din domeniu (ca la dacie) de: "asa face toate, shefu", pt k am fost la multe service-uri (inclusiv DiBass si mi-au zis k sa stau linistit. Ca sa mai adaug un pic, inafara de treaba asta (tine cont ca ajung des pe la 4000 rpm) motoru suna BETON si la mine si la prietenii mei (cu care dam liniutze frcvent), si tot nu are nimic. M-am cam obisnuit cu ea si nici nu ma mai deranjeaza...

deci morala concluziei, dupa mine, e k poti sa stai linistit si sa bagi ulei din cand in cand.

EDIT: Imi consuma mai mult ulei daca este din acela de la opel 5w40 decat daca am Mobil1 5 sau 10W40

Peace!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommy59961
post Mar 5 2006, 04:44 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.954



in cartea service la motorul y20dth se specifica ca trebuie pus ulei 10W30 sau mai mare decat 30 ( 10w40). la fel si pt motorul y22dtr.
in rest se pune din fabrica 5w30 sau 40.
asa ca pune 10w40 si o sa vezi ca nu-l mai papa.


--------------------
Y20DTH
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th April 2024 - 07:09 PM