Mondeo 2002 TDDI (115 cai) - debitmetru, ulei si putere |
This topic is about Mondeo 2002 TDDI (115 cai) - debitmetru, ulei si putere, the author, Bogdan69690, wrote about: Salutare, Am cateva intrebari: Am un Mondeo din 2002, TDDI,115 cai, si din fericire, am reusit prin intermediul unui prieten care e tocmai patronul, s ... To read more just scroll down
Mondeo 2002 TDDI (115 cai) - debitmetru, ulei si putere |
Mar 2 2006, 11:45 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 2-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.683 |
Am cateva intrebari: Am un Mondeo din 2002, TDDI,115 cai, si din fericire, am reusit prin intermediul unui prieten care e tocmai patronul, sa-mi gasesc un service care ma avantajeaza nemaipomenit. Peste cateva zile trebuie sa-mi schimb uleiul si cateva alte consumabile printre care si duzele de la cele 4 injectoare. Dat fiind uzura relativa a masinii (cam 150.000 km) mi-a fost recomandat din service un ulei 10 W 40. Pana acum foloseam si eu ca toata lumea Castrol 5 W 30. Credeti ca este vreo problema daca falosesc si 10W 40? Sau care ar putea fi implicatiile? (justificarea ar fi ca avand in vedere uzura angrenajelor, un ulei cu vascozitate mai ridicata ar creste putin puterea si ar mai diminua zgomotul). Altfel, trebuie schimbate si duzele, dar am auzit multe idei despre acest debitmetru, cum ca ar fi la bazamultor probleme legate de fum, putere etc. Cum il gasesc sau mai exact unde se afla acest debitmetru, si va mai intreb daca se poate verifica in vreun fel buna lui functionare, ca sa stiu sa-i bat la cap pe astia din service. Multumesc mult pentru ajutor. Bogdan. |
|
|
Mar 2 2006, 02:38 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
salutare.cum stai cu fata catre motor..in dreapta, langa baterie, ai o alta cutie neagra, acolo este filtrul de aer.la cativa centimetri in stanga filtrului pe conducta ce iese din filtru este o chestie de vro 3 cm pe 3 neagra de plastic care are o mufa si un cip inauntru.acela e debitmetru de aer.costa in jur de 6 milioane de lei daca trebuie sa il schimbi.daca acela se duce..masina nu mai trage cum ar trebui sa traga, nu stiu daca se poate curata sau rectifica.despre ulei nu stiu ce sa spun, eu am in mondeo 5w-40 si nu am nici un fel de problema.in carte e recomandat 5w-30 sau 5w-40 sau in al 3 lea caz 10w-40.bafta!
|
|
|
Mar 2 2006, 03:03 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 2-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.683 |
multumesc mult,dar stii cumva daca se poate verifica functionalitatea debitmetrului, sau cum pot sti daca e bun sau nu?
Intr-adevar masina nu mai trage asa de bine,dar cred ce e si de la duze. |
|
|
Mar 2 2006, 03:20 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 166 Joined: 2-February 06 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 67.049 |
|
|
|
Mar 2 2006, 04:30 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
Mar 3 2006, 08:20 AM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 23-July 04 From: Bacau (Bacau) Member No.: 29.695 |
e normal 10W40 dupa 150 000 km, pune fara teama. bafta!
-------------------- FIESTA GHIA 1.4 TdCi, 2002
TICO SE 0.8 i , 2000 |
|
|
Mar 3 2006, 03:10 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 2-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.683 |
Multumesc mult la toti
|
|
|
Mar 3 2006, 03:46 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Hehe....hai sa-ti zic despre debitmetru.
Eu am avut probleme cu el la masina din semnatura. Comportamentul (cu el defect): masina era foarte lenesa sub 2000rpm, tragea foarte greu. Pe toata gama de turatii urca relativ greu in ture, si niciodata nu simteam turbina intrand. Oricat o turam, oricat o conduceam, niciodata nu ma baga in scaun. Deci era foarte foarte lenesa. Diagnosticarea la mine da' cred ca e valabila la orice masina, foarte simpla: vezi in poza de mai jos, fisa cu cinci fire care intra in debitmetru. Scoate fisa afara, si da-te un pic cu masina. Daca masina trage mult mai bine asa decat cu fisa conectata, inseamna ca e debitmetrul de vina. La mine era o diferenta imensa. Dupa ce schimbi debitmetru, o sa traga cam ca si cu fisa scoasa pana pe la 3000rpm. Peste, o sa traga mai bine. Oricum, daca e defect debitmetul si scoti fisa, o sa simti o mare diferenta in responsivitatea masinii la acceleratie. Daca mai ai nevoie de ajutor zi-ne . Bafta si tine-ne la curent . -------------------- |
|
|
Mar 3 2006, 03:51 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Aaaaaaa, si am uitat sa zic....nu stiu la VW sau la Ford.....da' la Rover daca e defect debitmetrul (de fapt se numeste senzor MAF - Mass Air Flow) nu apare nici un cod de eroare!!! Asa ca in locul tau inainte sa merg sa o pun la un test si sa dau banii degeaba, as incerca cu ea scoasa sa vedem cum merge.
Oricum, sfatul meu nu e de profesionist :angel: , la mine stiu sigur ca se poate merge cu fisa scoasa dar la Ford s-ar putea sa influenteze si altceva. Totusi, tind sa cred ca daca nu mergi mult nu are ce sa se strice. Eventual vino maine (4 Martie) la intalnirea masini.ro si poate ca din cei care se aduna te poate ajuta cineva . -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 05:47 AM |