Servodirectie HIDRAULICA VS ELECTRICA ? |
This topic is about Servodirectie HIDRAULICA VS ELECTRICA ?, the author, M68941, wrote about: Care este parerea voastra despre acest subiect ?Opinii pro si contra ! ... To read more just scroll down
Servodirectie HIDRAULICA VS ELECTRICA ? |
Feb 22 2006, 11:30 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.934 |
|
|
|
Feb 22 2006, 12:02 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
Personal, cred in electrohidraulica. A fost testata mult timp, nu mai este o enigma pentru mecanici sau producatori.
cea electromecanica am inteles ca are probleme, am inteles ca nu se unge cum trebuie.. -------------------- |
|
|
Feb 22 2006, 03:04 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.386 |
Electromecanica bineinteles, puterea pentru antrenarea pompei de servo este folosita de catre motor, nu mai este cedata acesteia.
In momentul acesta majoritatea producatorilor au inceput sa o introduca pe autovehicule. |
|
|
Feb 22 2006, 06:23 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 22-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.467 |
-------------------- Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!" |
|
|
Feb 22 2006, 07:18 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
ELECTRICA:un motoras electric te ajuta pe tine cand rotesti volanul sa nu te obosesti prea tare -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Feb 22 2006, 09:50 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Si la viteze mari ??? :angel:
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Feb 23 2006, 11:38 AM
Post
#7
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
se muta la versus
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Feb 23 2006, 12:43 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 22-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.467 |
QUOTE(radu66490) HIDRAULICA:motorul antreneaza o pompa hidraulica(ulei sub presiune) care furnizeaza uleiul catre caseta de directie.cand invarti volanul acest ulei sub presiune munceste pentru tine.personal cred ca e cea mai fiabila solutie dar pompa,furtune,caseta complicata.....o gramada
ELECTRICA:un motoras electric te ajuta pe tine cand rotesti volanul sa nu te obosesti prea tare buuun... dar electrohidraulica si electromecanica??? -------------------- Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!" |
|
|
Feb 23 2006, 07:16 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
acum pentru sofer....ca e servodirectie electrica hidraulica electrohidraulica(un hibrid intre electrica si hidraulica,nu bag mana in foc dar in loc de pompa antrenata de motor e o pompa antrenata electric care e si f aproape sau chiar pe caseta de directie,deci fara furtunase fara alte conexiuni)cam tot acolo iesi,tu simti doar ca se misca mai usor volanul
iar la viteza e tot aia daca e electrica sau......cum o mai fi ea. ideea este ca atunci cand parchezi sa se miste foarte usor volanul dar la 100kmh forta la volan ar trebui sa creasca,asta i idealul,de aceea sunt casetele de directie cu raport de transmisie variabil... -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Feb 24 2006, 10:56 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Conduc un logan ºi o corsa, ambele cu servodirecþie. La logan se miºcã volanul foarte greu iar la viteze mari parcã nu este destul de tare pentru a stãpâni maºina cum trebuie.La corsa e progresivã-pe loc miºti volanul cu un deget iar la viteze mari e foarte tare, probabil cã direcþia nu mai e asistatã deloc. Care este diferenþa dintre cele 2 mecanisme?
|
|
|
Feb 25 2006, 08:12 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 140 Joined: 15-January 06 From: Iasi Member No.: 65.476 |
QUOTE(Marian67562) Conduc un logan ºi o corsa, ambele cu servodirecþie. La logan se miºcã volanul foarte greu iar la viteze mari parcã nu este destul de tare pentru a stãpâni maºina cum trebuie.La corsa e progresivã-pe loc miºti volanul cu un deget iar la viteze mari e foarte tare, probabil cã direcþia nu mai e asistatã deloc. Care este diferenþa dintre cele 2 mecanisme?
Servodirectia asistata este ca la Corsa(pe masura ce creste viteza creste si forta de actionare a volanului-foarte buna treaba la viteze mari).La Logan nu cred ca exista asa ceva-asa era si la fostul meu Espero. -------------------- Hyundai Tucson, 2.0i, 2WD, 2007
|
|
|
Feb 28 2006, 09:46 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 96 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.930 |
La servo electrohidraulica cu cat creste viteza cu atat coloana se intareste ptr a se evita schimbarile bruste la viteze mari ceea ce ar duce la accident sigur...
-------------------- Black Opel Astra Classic 1.4 twinport 90cp
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 11:21 PM |