IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imi vibreaza volanul la 100-120km/h

This topic is about Imi vibreaza volanul la 100-120km/h, the author, ioan49807, wrote about: Am un Cielo Executive nou, din 2004. Inca de la inceput la viteza intre 100-120km/h volanul trepideaza. Am echilibrat la roti de m-am plictisit. am sc ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Imi vibreaza volanul la 100-120km/h
ioan49807
post Jun 26 2005, 02:11 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.800



Am un Cielo Executive nou, din 2004. Inca de la inceput la viteza intre 100-120km/h volanul trepideaza. Am echilibrat la roti de m-am plictisit. am schimbat cauciucurile Debica cu Good Year si le-am echilibrat la 2-3 grame. Am refact geometria pe stand la Dacia service. Degeaba. Chestia-i ca uneori defectul nu se manifesta, dar reapare dupa un viraj si dispare dupa altul.
La service imi spun mereu ca-i de la roti, ca nu-s bine echilibrate. Le-am echilibrat cu ei de fata, tot degeaba.
Am pus si roti de la alta masina, si la fel face. Ati mai patit careva?
Si mai am o problema: in zona relantiului masina "galopeaza", in orice treapta de viteza, ca si cand nu s-ar alimenta. Mi s-a schimbat IAC-ul si martorul de pozitie al acceleratiei si e la fel. Am citit in manualul de service ca senzorul de oxigen ar putea fi cauza; ce ziceti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ioan49807
post Jun 27 2005, 08:47 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.800



Azi se pare ca mi-a gasit la service cauza pentru care "galopa" la relanti: Electricianul a gadilat motorul pe la toate mufele senzorilor, furtune, etc... cand a miscat la supapa EGR (controlul recircularii gazelor de evacuare), s-a auzit un scartait... cred ca era intepenita; dupa aia am iesit in proba cu scanerul pus, dar... surpriza: nu mai galopa... Sper sa fi fost asta cauza.
Nu inteleg de ce n-au la service niste manuale cu descrieri de defecte, proceduri, chestii de-astea de verificare, calibrare... ca asa, diagnosticari pe de-a pipaitelea, aia nu-i meserie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi45619
post Jun 28 2005, 10:05 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 267
Joined: 27-April 05
From: Turnu Severin
Member No.: 45.612



Au carti si manuale dar crezi ca le citeste cineva?


--------------------
C220
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Jul 12 2005, 10:15 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



Raspunsul clasic e de la roti (cunosc destul de multe cazuri... roti dezechilibrate fie din cauza jentilor, fie din cauza calitatii proaste a cauciucurilor)

totusi poate fi si de la drum - pe soseaua dintre turnu magurele (parca) si com crangu in jud giurgiu, cu tico la 80 la ora ziceai ca mai ai putin si zboara de pe sosea (volanul tremura si dadea din spate in toate directiile), cu oltcit 120 la ora si parca drumul mai cerea, dar nu putea masinuta. tin sa precizez ca acel tico merge impecabil pe autostrada bucuresti - pitesti cu 120.

Concluzie: ai incercat asta si pe alte drumuri ??? Poate ai masina lovita si ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ioan49807
post Jul 13 2005, 04:04 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.800



nu-i de la drum, drumul pe care circul eu zilnic e reparat "hartie", masina e noua, dar chestia e ca si caroseria vibreaza, daca sunt singur in masina si ma uit la scaunul din dreapta, il vad cum vibreaza... O fi, da, de la roti, dar roti inseamna si disc de frana si butuc si planetare... manualul de service da niste abateri de fulaj radial si latera la jenti si chiar si la anvelopa montata pe janta de max 1-1,5mm.
Chestiile astea se masoara cu comparatorul, or eu n-am vazut asa ceva pe la service, nici macar manualul de service dupa care sa se ghideze cand dau din colt in colt... ei incearca ca in bancu' cu gastele betege ale lu' Itzic, care-au murit toate, ingrijite dupa sfaturile lui Rabi... care Rabi ar mai fi avut sfaturi, daca Itzic ar mai fi avut gaste...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 13 2005, 09:41 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Vibreaza si cand accelerezi, si cand mergi constant, si cand faci frana de motor?

Ar putea fi si de la planetare, insa e cam dubios la o masina noua.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ioan49807
post Jul 14 2005, 12:40 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-June 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 49.800



Vibreaza in orice siutatie cand ajung pe la 100/h pana pe la 120, insa asa cum ziceam, "uneori defectul nu se manifesta, dar reapare dupa un viraj si dispare dupa altul." Si nu cu aceeasi intensitate totdeauna.
Ingrijorarea mea e ca acum, pana mai am garantie, ramane o enigma, nu se gaseste defectul, dar sigur dupa ce iese, se rezolva rapid, pe bani.
Ma gandesc sa ma duc intr-o buna zi la service, le las masina in curte, sa ma sune cand e reparata, anunt fabrica din Craiova, si ma duc si la OPC.
Chir, oare citeste cineva de la Daewoo Craiova forumul?
Daca da, sa ne spuna si noua cu ce ne pot ajuta in cazuri de-astea, cand plangem unii pe umarul calorlalti...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogos51638
post Jul 20 2005, 11:33 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 19-July 05
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 51.631



Eu am patit acelasi lucru - rulment pe dreapta care a trebuit schimbat + etrierul blocat. E drept ca a mea are 9 ani biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Jul 21 2005, 01:00 PM
Post #9


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



service


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jul 21 2005, 01:29 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Ionut,vezi sa nu ai cumva noroi strans pe jante pe interior.Poate ai intrat prin ceva noroi,dupa care ai fost la spalatorie.Eu am patit-o cu Cielo,ziceai ca se rupe dupa 70 km/h.Cand am dat toate rotile jos pentru echilibrare,am descoperit minunea,era noroi la roata din spate dreapta,vreo2-3 pumni uscati....si ala cu echilibratul,dupa ce le-a vazut pe alea pe fata,spunea sa nu le fac si pe cele de pe spate,ca nu trebuie,dar noroc ca sunt insistent....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian-58
post Jul 22 2005, 12:47 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 14-April 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.793



Si eu am avut astfel de probleme cu un Cielo, cu diferenta ca vibra intre 80-100 km/h, si apoi de la 130 in sus - era rulmentul de pe roata stanga fata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
janzemin67477
post Feb 7 2006, 12:59 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 6-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 67.470



aceiasi problema o am si eu la o vectra din 97 ,la 120 ora incepe sa vibreze volanul dupa ce trec de 130 nu mai vibreaza asa rau
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariacu
post Feb 7 2006, 09:44 AM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 230
Joined: 27-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.570



Si eu am patit la fel la BMW, imi tremura pe la 90 - 100 km/h. S-a dovedit a fi caseta de directie, dupa ce am schimbat-o nu am mai avut nici o problema.


--------------------
Porsche 944 turbo S2, 2.5L, 370hp
BMW 520i
Skoda Octavia 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Feb 8 2006, 01:42 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



parerea mea este ca nu e de la planetara sau rulment.
verifica daca nu cumva iti ating tobele de podeaua masinii
poate s-a rupt un tampon...
sau verifica tampoanele de la motor si de la cutie..s-ar putea ca un astfel de
tampon sa fie slabit, defect, rupt..etc
bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Feb 8 2006, 08:34 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Verifica discurile de frana. S-ar putea sa fie defect de fabricatie la unul din ele. Dar daca ai afirmat ca vibreaza mai mult dupa viraj, ar tb. sa insisti sa-ti schimbe si planetarele. Pt. o masina noua nu este admis asa ceva!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Feb 9 2006, 10:02 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



io cred ca a rezolvat deja problema omul din iulie pana incoace. Poate apare Ioan si ne spune deznodamantul


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian67404
post Feb 11 2006, 08:09 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 5-February 06
From: Spania
Member No.: 67.397



1. rotule de directie 2. brat suspensie 3.cauciucuri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MEKANIX67361
post Feb 17 2006, 01:20 AM
Post #18


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 5-February 06
From: Giurgiu (Giurgiu)
Member No.: 67.354



Daca ai fost cumva pe drumuri de tara,ai noroi pe interiorul gentilor si e foarte normal sa faca asa! biggrin.gif
E ca si cum ai avea rotile f dezechilibrate!
Du-te la o spalatorie auto sa bage bine jetul si mai vorbim!
:wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 07:51 AM