Claculatorul de la pompa de injectie |
This topic is about Claculatorul de la pompa de injectie, the author, Marius61768, wrote about: Am si eu o intrebare si o rugaminte in acelasi timp! Am un Opel 1,7 DT din 2001 si nu-mi porneste. O am in service la Opel si dupa ce i-au rescris sof ... To read more just scroll down
Claculatorul de la pompa de injectie |
Dec 14 2005, 03:21 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
|
|
|
Dec 17 2005, 04:25 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
Am rezolvat problema! Calculatorul de la pompa de injectie l-am reparat (350 E), si masina a pornit si merge fff bine. Oricum mare atentie la conectarea cablurilor la baterie (daca vi se descarca bateria).
|
|
|
Dec 28 2005, 03:32 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
am schimbat calc la GTT Opel si sunt ff multumit de ei
|
|
|
Dec 30 2005, 08:11 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 05 From: Bucuresti Member No.: 64.348 |
|
|
|
Dec 31 2005, 12:12 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
QUOTE(Marius61768) Am rezolvat problema! Calculatorul de la pompa de injectie l-am reparat (350 E), si masina a pornit si merge fff bine...
Cam scump pentru refacerea unor lipituri :doh: pentru ca in asta consta "reparatia" , piesele din calculator oricum nu se pot schimba intrucat sunt dedicate si inscriptiile de pe ele sunt coduri interne. Lipiturile "reci" sunt cauza acestor defecte ( Isuzu ) si ele isi fac simtita prezenta datorita vibratiilor si variatiilor termice.E drept ca datorita contactului imperfect pot sa apara in timp si defecte ale componentelor insa atunci calculatorul nu mai poate fi reparat. -------------------- |
|
|
Jan 1 2006, 01:31 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
asa e. mi-a confirmat acest lucru cineva de la UMR: reparatiile calculatorului constau in refacerea unor lipituri. alte reparatii nu ai ce face. doar sa-l schimbi
-------------------- Y20DTH
|
|
|
Jan 4 2006, 03:39 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 05 From: Bucuresti Member No.: 64.348 |
merci marius
|
|
|
Jan 4 2006, 03:41 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 05 From: Bucuresti Member No.: 64.348 |
nu credeam ca este asa greu sa repari o pompa de injectie diesel dar mai am o intrebare unde sa gasesc si eu una sh ? cainteleg cala pompa de 2000 dti nu se pot face lipituri multumesc frumos
|
|
|
Jan 5 2006, 01:18 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
E posibil sa aveti dreptate (legate de refacerea unor lipituri), numai ca, nestiind despre ce e vorba, si dupa ce o luna am stat cu masina "pe bara" am preferat sa dau 350 E decat 1500 E cat mi-au spus cei de la Opel ca e pretul uneia noi. Oricum multumesc pentru informatii, pe viitor e bine de retinut. Se pare ca sunt fff multi "tepari" care "ciugulesc" bine de tot pe seama nestiintei noastre
|
|
|
Jan 6 2006, 11:29 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
QUOTE(andrei64355) nu credeam ca este asa greu sa repari o pompa de injectie diesel dar mai am o intrebare unde sa gasesc si eu una sh ? cainteleg cala pompa de 2000 dti nu se pot face lipituri multumesc frumos
E o confuzie aici : calculatorul pompei de injectie e una iar pompa de injectie e cu totul altceva. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 05:49 PM |