IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

fum alb la diesel

This topic is about fum alb la diesel, the author, andrei63540, wrote about: am un ford transit 2.0 td la 100 000 kilometri si de pe la 80 000 kilometri a inceput sa scoata fum alb la pornire si dupa pornire cam 10 minute. Dupa ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> fum alb la diesel
andrei63540
post Dec 14 2005, 02:17 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 14-December 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 63.533



am un ford transit 2.0 td la 100 000 kilometri si de pe la 80 000 kilometri a inceput sa scoata fum alb la pornire si dupa pornire cam 10 minute. Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum deloc dar mirosul esapamentului seamana cu uleiul ars, total diferit de mirosul pe care il avea cand am cumparat-o (la 60 000k). Mentionez ca nu consuma ulei si nu pierde lichid de racire, nu scoate fum negru decat la acceleratii bruste, dar puterea motorului a scazut aproximativ cu 6-7 cai putere in timp ce consumul de motorina a crescut cu aproximativ 10%. Ma gandeam la garnitura de chiuloasa avand in vedere ca un schimb de ulei a fost facut cu 5000 kilometri mai tarziu decat trebuia, dar daca nu pierde lichid de racire garnitura nu ar trebui sa fie arsa sau uzata. Care ar putea fi cauza fumului alb? Astept parerile voastre, multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 14 2005, 02:22 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Condensul din tobe. Stai calm... daca era dusa garnitura aveai probleme mult mai mari. Se intampla la toate masinile in primele minute de la pornire.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Dec 14 2005, 02:54 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Iese fum alb si acum,cand e f frig,asa ca sa nu-ti faci griji. wink.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 14 2005, 03:18 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Opelul cand il pornesc acum iarna fac "smoke screen" in spatele meu... biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 15 2005, 01:29 AM
Post #5


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Pai da, io chiar ma uitam iarna in trafic la masinile din fata mea: unele scoteau abur alb in timpul mersului sau la semafoare, iar altele nu blink.gif La inceput credeam ca-i diferenta intre benzina si diesel, dar apoi m-am uitat mai atent: n-au legatura, sunt benzinare care scot si care nu scot si sunt diesel care scot si care nu!!!! Care-ar fi explicatia? Temperatura motorului? A mea iarna scoate abur destul de mult vreo 10-15 min. dupa pornire, apoi treptat aburul dispare complet......poate la acceleratie scoate ceva, dar io cel putin in oglinzi n-am vazut nimic!!!

Vorbeamos
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Dec 15 2005, 01:40 AM
Post #6


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(HalbaSus)
Opelul cand il pornesc acum iarna fac "smoke screen" in spatele meu... biggrin.gif


Pai taman de asta nu avem noi Diesel-e in America. Ca sa nu poluam Terra. Si pen" ca ne-am facut contributzia astfel...nu semna Kyoto Agreement. Na...am zis-o.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 15 2005, 10:36 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Pai taman de asta nu avem noi Diesel-e in America. Ca sa nu poluam Terra. Si pen" ca ne-am facut contributzia astfel...nu semna Kyoto Agreement. Na...am zis-o.


dupa cum s-a zis era vorba de condens, nu de noxe (pt alea scot fum negru, cand accelerez biggrin.gif)... eu in oras ard 7-8 litri de combustibil intr-o suta de km ? maica-mea cu V6-le ei arde aproape 20 de litri de combustibil... ma intreb care polueaza mai mult... oricum i'm not an enviromentalist... perspectiva de a merge cu motoare electrice, celule de amoniac, pipi de zana si alte chestii care nu fac "vroom vroom" ma dezgusta... iar omuletii verzi care considera ca motorul cu combustie interna este lucratura satanei ma enerveaza...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Dec 15 2005, 11:02 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



a mea nu face condens deloc la pornire, nici macar pe frig. ce-i drept, are doar 8000 km.. biggrin.gif

si siroco-ul ala (termen preluat de la Cosmin biggrin.gif ) face toti banii, in 5-7 minute e motorul la temperatura de sarcina. pe vremea asta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 15 2005, 11:07 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



F1 are dreptate... americanii au optat mai inspirat pe termen lung smile.gif Cand se termina petrolul si se trece la biocombustibili, etanolul are o productie la hectar mult mai buna decat diesterul. Deja americanii fabrica la greu si-l amesteca in benzina.
Iar Brazilienii sunt top in domeniu. O treime din combustibilul lor e de origine vegetala.
UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi. Eu am ost inspirat, peste 30 ani Nubira mea o sa mearga si cu alcool si cu biogaz biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 15 2005, 12:18 PM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi.


asta s-o crezi tu... cand o sa se termine petrolul o sa mergem la restaurante mexicane, luam uleiul in care au prajit fajitas si alte chestii delicioase, il strecuram, adaugam continutul unei brichete.... il lasam la "macerat" cateva saptamani apoi il turnam in rezervorul TDI-ului si vom demara in tromba lasand in spate miros de chilli con carne si ne vom intrece la semafor cu tipul cu renault-ul care scoate miros de cartofi prajiti sau cu fiat-ul cu miros de pizza... the future sounds... yummi... biggrin.gif

Lasand gluma la o parte am vazut la teleu un tip care cu ulei folosit de un restaurant mexican (presupun ca functioneaza si cu uleiuri folosite de alte restaurante) combinat cu un pic de gaz pt brichete (foarte putin raportat la ulei) a obtinut (fara vre-un procedeu tehnologic complicat) un combustibil care putea fi turnat in rezervorul oricarui motor diesel fara nici o modificare si putea obtine aceleasi performante pe care le obtinea cu motorina (lasand ce-i drept in urma un miros de chilli con carne biggrin.gif)...

Avand in vedere ca dieselurile devin din ce in ce mai economice o familie care foloseste o skoda fabia 1.4 TDI va putea sa isi alimenteze masina cu resturile de la cartofii prajiti... economic, ecologic... dar nu foarte sanatos (ma refer la cartofii prajiti consumati zilnic biggrin.gif).

Folosirea combustibililor pe baza de alcool nu e o idee foarte buna in romania pt ca la mult timp dupa "epoca de aur" in care romanii trageau benzina din rezervoare cu furtunul... romanii vor avea un nou motiv sa "traga" din rezervor biggrin.gif.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei38283
post Dec 15 2005, 01:47 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 247
Joined: 10-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.276



QUOTE(MR28673)
F1 are dreptate... americanii au optat mai inspirat pe termen lung smile.gif Cand se termina petrolul si se trece la biocombustibili, etanolul are o productie la hectar mult mai buna decat diesterul. Deja americanii fabrica la greu si-l amesteca in benzina.
Iar Brazilienii sunt top in domeniu. O treime din combustibilul lor e de origine vegetala.
UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi. Eu am ost inspirat, peste 30 ani Nubira mea o sa mearga si cu alcool si cu biogaz biggrin.gif

Nu se arunca nici un diesel. A inventat un neamt parca motorina din pisici moarte. Bagi doi motani mai mari si mergi o suta de km. laugh.gif


--------------------
Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei63540
post Dec 15 2005, 03:56 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 14-December 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 63.533



QUOTE(MR28673)
Condensul din tobe. Stai calm... daca era dusa garnitura aveai probleme mult mai mari. Se intampla la toate masinile in primele minute de la pornire.

Nu e vorba de condensul din tobe, cand am luat masina la 60 000 kilometri si la rece si la cald nu vedeai nici un pic de fum+ca gazele din esapament miroseau frumos, a euro 3...acum miros ca alea de la aro, indiferent ca e rece sau cald motorul si indiferent de anotimp. Si oricum, puterea scazuta si consumul mai mare cum se explica??? Pe alt forum au spus cei de acolo ca poate fi pompa de injectie dereglata, un injector care baga motorina prea multa sau o baga incorect, injector infundat, simeringul din capatul supapei uzat.... ce sa aleg din toate astea?? Oricum garnitura de chiuloasa pare buna ca nu imi pierde deloc lichid de racire, as crede ca e vorba de un injector sau pompa de injectie dereglata....sau uzura simering in urma uleiului neschimbat la timp...nu stiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paun-3
post Dec 16 2005, 08:33 AM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.478



verifica injectoarele si eventual avansul.


--------------------
Golf 4 1.9TDI 90CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 16 2005, 10:45 AM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu cred ca sunt doua probleme distincte: Fumul alb si consumul cu lipsa de putere. Prima nu cred ca e o problema, daca spui ca dispare la cald atunci e clar condensul.
A doua, poate fi intr-adevar o problema de injectie sau de ECU. Ai avut vre-un "engine check" aprins vreodata? Ar trebui poate sa faci o scanare care ar putea detecta eventual niste parametri aiuriti. Asta e mai simpla si mai ieftina, daca nici asta nu da vre-o indicatie, atunci se complica...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei63540
post Dec 20 2005, 12:38 PM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 14-December 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 63.533



QUOTE(MR28673)
Eu cred ca sunt doua probleme distincte: Fumul alb si consumul cu lipsa de putere. Prima nu cred ca e o problema, daca spui ca dispare la cald atunci e clar condensul.
A doua, poate fi intr-adevar o problema de injectie sau de ECU. Ai avut vre-un "engine check" aprins vreodata? Ar trebui poate sa faci o scanare care ar putea detecta eventual niste parametri aiuriti. Asta e mai simpla si mai ieftina, daca nici asta nu da vre-o indicatie, atunci se complica...

Am avut aprins indicatorul de la bujiile incandescente si am dus-o la service unde au descoperit sonda de temperatura defecta. Dupa inlocuire cred ca i-au resetat calc de bord, altfel ramanea aprins, asa ca dupa resetare trebuia sa mearga ca noua.


--------------------
2001 ford transit 2.0 dura torq...cam slab motorul...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 20 2005, 03:03 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Resetarea nu repara orice problema, sterge doar codurile de eroare si o parte din parametrii "invatati" de ECU, insa nu repara senzori sau injectoare paradite.
Poate mai sunt si alte probleme cu exceptia celei detectate de scanner. Acum tot rau trage si tot consuma mult?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei63540
post Dec 20 2005, 03:52 PM
Post #17


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 14-December 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 63.533



QUOTE(MR28673)
Resetarea nu repara orice problema, sterge doar codurile de eroare si o parte din parametrii "invatati" de ECU, insa nu repara senzori sau injectoare paradite.
Poate mai sunt si alte probleme cu exceptia celei detectate de scanner. Acum tot rau trage si tot consuma mult?

tot la fel trage si consumul e la fel. Trebuie sa o duc la o scanare, dar caut alt loc in afara de casa auto, cei de acolo sunt cam tigani, pun la manopera timp dublu decat cel real


--------------------
2001 ford transit 2.0 dura torq...cam slab motorul...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Dec 31 2005, 05:10 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Fum alb inseamna avans mic, sau antigel in camera de ardere. Avansul mic poate fi dat si de injector (-toare) infundate sau de nealimentare suficinta cu motorina. Dupa incalzire , reducandu-se necesarul de motorina injectata, se comporta normal , la rece insa ii trtebuie mai mult.
(exista stricta legatura intre cantitea injectata si avans influentandu-se mult una pe alta)


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39835
post Jan 4 2006, 12:30 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 152
Joined: 4-February 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 39.828



Nu se arunca nici un diesel. A inventat un neamt parca motorina din pisici moarte. Bagi doi motani mai mari si mergi o suta de km. laugh.gif[/quote]

Si atunci vei avea pobleme cu ecologistii. Dar daca ii eutanasiezi...s-ar putea rezolva .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39835
post Jan 4 2006, 12:33 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 152
Joined: 4-February 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 39.828



QUOTE(MR28673)
F1 are dreptate... americanii au optat mai inspirat pe termen lung smile.gif Cand se termina petrolul si se trece la biocombustibili, etanolul are o productie la hectar mult mai buna decat diesterul. Deja americanii fabrica la greu si-l amesteca in benzina.
Iar Brazilienii sunt top in domeniu. O treime din combustibilul lor e de origine vegetala.
UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi. Eu am ost inspirat, peste 30 ani Nubira mea o sa mearga si cu alcool si cu biogaz biggrin.gif


Peste 30 ani, dupa ce dieselul meu ajunge la gunoi, cu banii economisiti din combustibil imi voi cumpara 5 Lexus electric+gaz si o sa rad de ala cu Nubira.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 07:21 AM